Pekka heitti Pridelipun roskikseen.
Kommentit (890)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.
Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.
"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."
Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.
Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.
Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista.
"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."
Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.
Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.
Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.
Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.
"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."
Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.
""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""
Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?
Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.
Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen.
Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6
Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?
Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.
Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.
Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.
Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.
Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.
Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan. Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.
Intersektionaalista marxilaista jargonia, jonka seuraus on totalitarismi. Mitä tarkoittaa termit perusoikeuden loukkaaminen, vihapuhe, solvaus tai kiihottaminen, mikä hemmetti on kansanryhmä ja kenellä on mandaatti näiden kuvitteellisten ihmisryhmien edunvalvontaan oikeudessa. Intersektionaalinen ideologia on samaa paskaa kuin kommunismi, hieman eri paketissa. Länsimaisen demokratian on puolustettava itseään tätä syöpää vastaan.
Esim. Homot ei ole homogeeninen kansanryhmä, vaan joukko hyvin erilaisia ihmisiä. Me olemme yksilöitä, vaikka intersektionaalinen ideologia yrittää pakottaa meidät ryhmiin ja tappelemaan toistemme kanssa. Esim. Sebu ja Joakim eivät marssi pride-lippujen alla.
Jep. Homoseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, ei synomyymi vihervassuudelle, transaktivismille ja intersektionaaliselle feminismille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
En kyllä ymmärrä mikä tuossa on muka eheytysretoriikkaa. Mitä "eheytynyttä" on kahdessa keskenään seksiä harrastavassa naisessa olivat he sitten cis tai trans? Onko sinun mielestäsi myös homomies joka ottaa penistä takapuoleen karvaiselta transmieheltä puhtaan eheytynyt heteroksi?
Läheskään kaikki transmiehet eivät korjauta alapäätään -joten ei ole, mitä lykkiä homon takapuoleen. Toki homo voi kiihoittua transmiehen tarjolla olevasta vaginasta?
Okei, mutta jos homomies kiihottuu miehekkäästä transmiehestä niin onko se muka heteroksi eheytymistä?
Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin kannan olisi voinut ilmaista edes esittämällä sivistynyttä ihmistä. Mutta eipä tietenkään.
Sillein vasemmistosivistyneesti, kuten tehtailemalla aiheettomia huoli-ilmoituksia, solvaamalla ulkonäköä somessa, tappograffiteilla, pilkkaamalla keskenmenoja, päänleikkauskylteillä ja viemällä vittuilukyltin kotipihalle?
En oikein ymmärrä, mistä vasemmistolla riittää pokkaa heitellä kiviä lasitalossa.
Ihan oikein. Nyt on suomenlipun päivä ja juhlitaan sitä ja juhannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
En kyllä ymmärrä mikä tuossa on muka eheytysretoriikkaa. Mitä "eheytynyttä" on kahdessa keskenään seksiä harrastavassa naisessa olivat he sitten cis tai trans? Onko sinun mielestäsi myös homomies joka ottaa penistä takapuoleen karvaiselta transmieheltä puhtaan eheytynyt heteroksi?
Läheskään kaikki transmiehet eivät korjauta alapäätään -joten ei ole, mitä lykkiä homon takapuoleen. Toki homo voi kiihoittua transmiehen tarjolla olevasta vaginasta?
Okei, mutta jos homomies kiihottuu miehekkäästä transmiehestä niin onko se muka heteroksi eheytymistä?
Homomies ei kiihotu vulvasta. Bi/pan/heteromies kylläkin. Ottaisitte nyt edes perusasiat ja seksuaalisuuden alkeet haltuun!
Koko somen voisi lakkauttaa. Pelkkää paskaa alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin kannan olisi voinut ilmaista edes esittämällä sivistynyttä ihmistä. Mutta eipä tietenkään.
Sillein vasemmistosivistyneesti, kuten tehtailemalla aiheettomia huoli-ilmoituksia, solvaamalla ulkonäköä somessa, tappograffiteilla, pilkkaamalla keskenmenoja, päänleikkauskylteillä ja viemällä vittuilukyltin kotipihalle?
En oikein ymmärrä, mistä vasemmistolla riittää pokkaa heitellä kiviä lasitalossa.
Ainakaan ei hakkaa toisiansa vasaralla päähän, kuten persujen väkivalta touhut osoittaa. Persuista sietääkin tehdä huoli ilmoituksia, kuten te teitte muuten Sannasta. Miten kehtaatte heitellä kiviä lasitalossa? Määritteleppä se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.
Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.
"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."
Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.
Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.
Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista.
"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."
Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.
Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.
Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.
Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.
"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."
Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.
""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""
Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?
Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.
Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen.
Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6
Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?
Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.
Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.
Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.
Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.
Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.
Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan. Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.
Intersektionaalista marxilaista jargonia, jonka seuraus on totalitarismi. Mitä tarkoittaa termit perusoikeuden loukkaaminen, vihapuhe, solvaus tai kiihottaminen, mikä hemmetti on kansanryhmä ja kenellä on mandaatti näiden kuvitteellisten ihmisryhmien edunvalvontaan oikeudessa. Intersektionaalinen ideologia on samaa paskaa kuin kommunismi, hieman eri paketissa. Länsimaisen demokratian on puolustettava itseään tätä syöpää vastaan.
Esim. Homot ei ole homogeeninen kansanryhmä, vaan joukko hyvin erilaisia ihmisiä. Me olemme yksilöitä, vaikka intersektionaalinen ideologia yrittää pakottaa meidät ryhmiin ja tappelemaan toistemme kanssa. Esim. Sebu ja Joakim eivät marssi pride-lippujen alla.
Jep. Homoseksuaalisuus on seksuaalinen suuntautuminen, ei synomyymi vihervassuudelle, transaktivismille ja intersektionaaliselle feminismille.
Ei kai kukaan ole muuta väittänytkään?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä.
Jo pelkkä tarinointi väärään sukupuoleen syntymisestä ja translapsen konsepti ovat indoktrinointia transkulttiin.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun ajattelee, ettei persut voi enää keksiä mitään populistisempaa äänestäjiään miellyttääkseen, niin kyllä ne keksii.
Tässä vaiheessa otan asenteen, että jos joku kertoo olevansa persu, se on sama kuin se kertoisi olevansa tyhmä.
Tulee mieleen tarina keisarin uusista vaatteista.
Niitä jotka eivät nähneet olemattomia haukuttiin tyhmiksi, joten lähes kaikki olivat näkevinään olemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin kannan olisi voinut ilmaista edes esittämällä sivistynyttä ihmistä. Mutta eipä tietenkään.
Sillein vasemmistosivistyneesti, kuten tehtailemalla aiheettomia huoli-ilmoituksia, solvaamalla ulkonäköä somessa, tappograffiteilla, pilkkaamalla keskenmenoja, päänleikkauskylteillä ja viemällä vittuilukyltin kotipihalle?
En oikein ymmärrä, mistä vasemmistolla riittää pokkaa heitellä kiviä lasitalossa.
Aina olen porvaripuoluetta äänestänyt, SMP:tä tai persuja en kylläkään ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo käsitys on tullut että lapsia pakotetaan ja kannustetaan sukupuolta vaihtamaan? Ei kannusteta eikä lapsille tuota tehdä.
Niistä dokumenteista jotka ovat päässeet sensuurin seulasta läpi, esim. sensuurin yltymisetä aikaisemman julkaisuajankohdan vuoksi.
Tarkemmin niistä syntynyt käsitys on että lasten ja nuorten ahdistukseen tarjotaan hoidoksi sukupuolenkorjausprosessia, jota on kehoitettu aloittamaan hormonaalisesti jo ennen murrosikää, jotta sukupuoliset piirteet eivät kehity. On myös ohjeistettu että mitä lääkärille pitää sanoa ja kysymyksiin vastata (valehdella), jotta saa hoitoja. Lisäksi on vainottu sellaisia jotka ovat katuneet hoitoja myöhemmin ja pyrkineet tuomaan sen esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin kannan olisi voinut ilmaista edes esittämällä sivistynyttä ihmistä. Mutta eipä tietenkään.
Sillein vasemmistosivistyneesti, kuten tehtailemalla aiheettomia huoli-ilmoituksia, solvaamalla ulkonäköä somessa, tappograffiteilla, pilkkaamalla keskenmenoja, päänleikkauskylteillä ja viemällä vittuilukyltin kotipihalle?
En oikein ymmärrä, mistä vasemmistolla riittää pokkaa heitellä kiviä lasitalossa.
Ainakaan ei hakkaa toisiansa vasaralla päähän, kuten persujen väkivalta touhut osoittaa. Persuista sietääkin tehdä huoli ilmoituksia, kuten te teitte muuten Sannasta. Miten kehtaatte heitellä kiviä lasitalossa? Määritteleppä se
Li Andersson äänesti vasarahyökkääjän syytesuojan puolesta. Lin toveri etsi muiden antifanttien kanssa fasistin näköisiä ihmisiä ja takoi vasaralla päähän. Päätit siis jatkaa kivien heittelyä lasitalossa? #vasaravasemmisto
Onko joku perussuomalaisten puolueaktiivi siis masinoinut somessa aatetovereitaan tehtailemaan aiheettomia huoli-ilmoituksia, kuten vasemmistoliiton Koponen? Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Tavoitteletko argumenttivirheiden bingoriviä? Ad hominem, olkiukko ja kaasuvalotus tuosta jo löytyvätkin.
Jos transnainen, eli transidentifoituva mies harrastaa seksiä oikean naisen kanssa, niin se ei ole lesboseksiä. Seksuaalinen suuntautuminen ei määrity transhenkilön sukupuolifiiliksen perusteella.
Teillehän ei itsemäärittely riitä, vaan olette muuttaneet sukupuolen ja suuntautumisen määrittymään transsujen sukupuolifantasian kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin kannan olisi voinut ilmaista edes esittämällä sivistynyttä ihmistä. Mutta eipä tietenkään.
Sillein vasemmistosivistyneesti, kuten tehtailemalla aiheettomia huoli-ilmoituksia, solvaamalla ulkonäköä somessa, tappograffiteilla, pilkkaamalla keskenmenoja, päänleikkauskylteillä ja viemällä vittuilukyltin kotipihalle?
En oikein ymmärrä, mistä vasemmistolla riittää pokkaa heitellä kiviä lasitalossa.
Ainakaan ei hakkaa toisiansa vasaralla päähän, kuten persujen väkivalta touhut osoittaa. Persuista sietääkin tehdä huoli ilmoituksia, kuten te teitte muuten Sannasta. Miten kehtaatte heitellä kiviä lasitalossa? Määritteleppä se
Enemmän kommarit on tappaneet ihnisiä kuin persut. Jopa Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää.
Palasit sitten homosheimaamisen pariin. Rääyt Pride-lipun roskiin laittoa ja heität homoläppää. Kun vihervassu on lähellä, niin homofobia ei ole kaukana.
On tutkittu että pahimmin homofoobiset kiihottuu homoseksin katsomisesta, toisin kuin heterot, jotka eivät olleet homofoobisia.
(Tutkimuksen osanottajat olivat miehiä, ja kiihottuminen erilaisen pornon, hetero- / homoporno, katsomisesta mitattiin penikeen kiinnitetyllä anturilla.)
Vierailija kirjoitti:
Hävettää kuulua tämän Pekan kanssa samaan uskonnolliseen ryhmään. Raamattukin opettaa että muille pitää tehdä se minkä haluaa itselle ja että kannattaa toimia harkitusti ja viisaasti. Tämä tahallinen provokaatio suututtamistarkoituksessa ei sovi uskovaiselle.
Kuka suuttui, provosoitui tai pahoitti mielensä ja miksi?
Persut nuo Suomen talibaanit, ei ne osaa sivistyneitä olla...