Pekka heitti Pridelipun roskikseen.
Kommentit (890)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Mikä olikaan se Hamasin kannatuslukema? Missä päin Palestiinaa homoseksuaalit voivat elää avoimesti ja turvallisesti omana itsenään? Niinpä.
Kyllä te liehutatte siellä täysin tietoisesti antisemitismin, kansanmurhan ja homofobian puolesta. Hävetkää!
Mikä on Kim Jong Unin kannatus luku tai Putinin? Meinaat että tuolla on ollut rehelliset vaalit haha! Miksi puhut toisten maiden homovastaisuudesta? Sähän täällä haluat suomalaisten prideväen elämää rajoittaa. Niinpä persu määritteleppä se! Israelin hallituksen eli Netanyahun hallituksen kritisointi ei ole antisemitismiä, kuten ei ole Palestiinan eli hamasin hallinnon kritsointi muslimivihaa. Olette aiak raskaita persikoita.
Aikamoista tajunnavirtaa siellä. Koska sun dosetin sisältö on viimeksi tsekattu?
Osaatko persu määritellä, mikä tuossa oli väärin. Ärsyttääkö kun suurin osa vassareista ei ole antisemitestejä? Kyllähän se varmasti omassa kuplassa oikeistofoorumeilla elellessä siltä näyttää. Mutta tervetuloa todelliseen elämään.
Pekan lapsellinen riekkuminen sataa suoraan Priden laariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
En kyllä ymmärrä mikä tuossa on muka eheytysretoriikkaa. Mitä "eheytynyttä" on kahdessa keskenään seksiä harrastavassa naisessa olivat he sitten cis tai trans? Onko sinun mielestäsi myös homomies joka ottaa penistä takapuoleen karvaiselta transmieheltä puhtaan eheytynyt heteroksi?
Penis ei kuulu lesbon eikä lesboseksin määritelmään. Transmiehellä ei ole penistä. Sträppäri tai kyynärvarren kudoksesta kursittu penisrulla ei ole penis.
On puhdasta eheytyretoriikkaa edes vihjata peniksen kuuluvan lesbon tai lesboseksin määritelmään. Transsun tai fetisistin sukupuolifiilis ei ole sukupuolen tai seksuaalisen suuntautumisen määrittelevä kriteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.
Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy.
Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.
Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.
Eivät nämä ole minun omia mielipiteitäni vaan havaintoja siitä, mitä yhteiskunnassa on tapahtunut.
😂😂😂
Ihan neutraali, kun puhut provosoimisesta...
Moni kokee sateenkaariväen toiminnan provokatiivisena. Ei silloin saavuteta haluttuja lopputuloksia.
Monet kokivat vuosikymmeniä naistenkin tasa-arvon ajamisen provokatiivisena...
Ja sillä saavutettiin haluttuja tuloksia.
Ei niitä naistenkaan oikeuksia ja tasa-arvoa olisi ihan vain vienosti pyytämällä annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Mikä olikaan se Hamasin kannatuslukema? Missä päin Palestiinaa homoseksuaalit voivat elää avoimesti ja turvallisesti omana itsenään? Niinpä.
Kyllä te liehutatte siellä täysin tietoisesti antisemitismin, kansanmurhan ja homofobian puolesta. Hävetkää!
Mikä on Kim Jong Unin kannatus luku tai Putinin? Meinaat että tuolla on ollut rehelliset vaalit haha! Miksi puhut toisten maiden homovastaisuudesta? Sähän täällä haluat suomalaisten prideväen elämää rajoittaa. Niinpä persu määritteleppä se! Israelin hallituksen eli Netanyahun hallituksen kritisointi ei ole antisemitismiä, kuten ei ole Palestiinan eli hamasin hallinnon kritsointi muslimivihaa. Olette aiak raskaita persikoita.
Aikamoista tajunnavirtaa siellä. Koska sun dosetin sisältö on viimeksi tsekattu?
Osaatko persu määritellä, mikä tuossa oli väärin. Ärsyttääkö kun suurin osa vassareista ei ole antisemitestejä? Kyllähän se varmasti omassa kuplassa oikeistofoorumeilla elellessä siltä näyttää. Mutta tervetuloa todelliseen elämään.
Hamastiinan lipun liehuttaminen ja antisemitististen iskulauseiden kailottaminen kyllä tekee... antisemitistiksi. Kansanedustaja Honkasalo legitimoi läsnäolollaan tapahtumaa, jossa kailotettiin antisemitistisiä iskulauseita. Miksi se tekee hänet? Jos persuedustaja osallistuu tapahtumaan, jossa osa on nasseja, niin miksi se tekee hänet? Muistele ja sovella omaa logiikkaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Palestiinalaiset ja sen hallinto eivät hyväksy homoja, joten ihan sama, kumpaa lippua heiluttelee. Liputus joka tapauksessa tukee aluetta, missä homoilla ei ole ihmisoikeuksia, vaan tuomitaan vuosikausien vankeuteen tai kuolemaan.
Vierailija kirjoitti:
Pekan lapsellinen riekkuminen sataa suoraan Priden laariin.
Taitaa reppana tehdä vaan niinku Simuna käskee.
Vierailija kirjoitti:
Persut osaa puhua vain peniksistä ja poikien pippeleistä.
Se on sellainen kaappipuolue, perushomot. Eikä siinä mitään vikaa ole, mutta priden vihaaminen on vähän kuin potkisi itseään polveen.
Ihan heteroja ovat. Eikä kaappihomoja. Tuokin on homofobiaa, että väittää heteroa kaappihomoksi jos hän on homovastainen. Koska miksi väittäisit niin, jos et pitäisi homoutta epätoivottavana ominaisuutena?
Vierailija kirjoitti:
Pekalla on selvästi kulissielämä. Rassaahan se. 😊
Se että sinulla sellainen on ei tarkoita että muilla olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.
Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy.
Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.
Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.
Eivät nämä ole minun omia mielipiteitäni vaan havaintoja siitä, mitä yhteiskunnassa on tapahtunut.
😂😂😂
Ihan neutraali, kun puhut provosoimisesta...
Moni kokee sateenkaariväen toiminnan provokatiivisena. Ei silloin saavuteta haluttuja lopputuloksia.
Monet kokivat vuosikymmeniä naistenkin tasa-arvon ajamisen provokatiivisena...
Ja sillä saavutettiin haluttuja tuloksia.
Ei niitä naistenkaan oikeuksia ja tasa-arvoa olisi ihan vain vienosti pyytämällä annettu.
Siinä on sellainen ero, että aito feminismi tavoitteli naisten tasa-arvoista asemaa yhteiskunnassa. Homoseksuaalit saivat tasa-arvoisen avioliittolain. Transsut saivat itsemäärittelyn ei-transeille, pervoperteille ja opportunisteille. Transiutuksen saa yhteiskunnan piikkiin. Mitä sateenkaariväeltä siis puuttuu?
Pride-porukan nykyiset tavoitteet ovat muille vahingollisia erioikeuksia, ei tasa-arvoa:
- transtuputus / indoktrinointi genderideologiaan päiväkodeista alkaen
- litteän maan sukupuoliteoriat kouluopetukseen: pimppipojat, naispenikset ja synnyttävät menkkamiehet
- lasten transiuttamisen helpottaminen
- vähintään kolmas juridinen sukupuoli ja itsemäärittelyn laajentaminen alaikäisiin
- naisten tilojen muuttaminen unisex-tiloiksi / itsemäärittely
- yhteiskunnallisen sukupuolikäsityksen muuttaminen identiteettipohjaiseksi
- homoseksuaalisuuden määritelmän vaihtaminen identiteettipohjaiseksi
- Priden valjastaminen punavihreiden poliittisten tavoitteiden ajamiseen, hallitusvastaiseen protestointiin ja Palestiina-aktivismiin
Turha siis nostaa alkuperäistä naisasiaa ihmiskilveksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
En kyllä ymmärrä mikä tuossa on muka eheytysretoriikkaa. Mitä "eheytynyttä" on kahdessa keskenään seksiä harrastavassa naisessa olivat he sitten cis tai trans? Onko sinun mielestäsi myös homomies joka ottaa penistä takapuoleen karvaiselta transmieheltä puhtaan eheytynyt heteroksi?
Läheskään kaikki transmiehet eivät korjauta alapäätään -joten ei ole, mitä lykkiä homon takapuoleen. Toki homo voi kiihoittua transmiehen tarjolla olevasta vaginasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Mikä olikaan se Hamasin kannatuslukema? Missä päin Palestiinaa homoseksuaalit voivat elää avoimesti ja turvallisesti omana itsenään? Niinpä.
Kyllä te liehutatte siellä täysin tietoisesti antisemitismin, kansanmurhan ja homofobian puolesta. Hävetkää!
Mikä on Kim Jong Unin kannatus luku tai Putinin? Meinaat että tuolla on ollut rehelliset vaalit haha! Miksi puhut toisten maiden homovastaisuudesta? Sähän täällä haluat suomalaisten prideväen elämää rajoittaa. Niinpä persu määritteleppä se! Israelin hallituksen eli Netanyahun hallituksen kritisointi ei ole antisemitismiä, kuten ei ole Palestiinan eli hamasin hallinnon kritsointi muslimivihaa. Olette aiak raskaita persikoita.
Aikamoista tajunnavirtaa siellä. Koska sun dosetin sisältö on viimeksi tsekattu?
Oliko liian monta lausetta peräkkäin?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut osaa puhua vain peniksistä ja poikien pippeleistä.
Se on sellainen kaappipuolue, perushomot. Eikä siinä mitään vikaa ole, mutta priden vihaaminen on vähän kuin potkisi itseään polveen.
Ihan heteroja ovat. Eikä kaappihomoja. Tuokin on homofobiaa, että väittää heteroa kaappihomoksi jos hän on homovastainen. Koska miksi väittäisit niin, jos et pitäisi homoutta epätoivottavana ominaisuutena?
Vassulogiikalla homoseksuaaleja puolustetaan homosheimaamalla, eli leimaamalla eri mieltä oleva homoksi. Homofobialla homofobiaa vastaan? Make it make sense.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Mikä olikaan se Hamasin kannatuslukema? Missä päin Palestiinaa homoseksuaalit voivat elää avoimesti ja turvallisesti omana itsenään? Niinpä.
Kyllä te liehutatte siellä täysin tietoisesti antisemitismin, kansanmurhan ja homofobian puolesta. Hävetkää!
Mikä on Kim Jong Unin kannatus luku tai Putinin? Meinaat että tuolla on ollut rehelliset vaalit haha! Miksi puhut toisten maiden homovastaisuudesta? Sähän täällä haluat suomalaisten prideväen elämää rajoittaa. Niinpä persu määritteleppä se! Israelin hallituksen eli Netanyahun hallituksen kritisointi ei ole antisemitismiä, kuten ei ole Palestiinan eli hamasin hallinnon kritsointi muslimivihaa. Olette aiak raskaita persikoita.
Aikamoista tajunnavirtaa siellä. Koska sun dosetin sisältö on viimeksi tsekattu?
Oliko liian monta lausetta peräkkäin?
-Eri
Toisiinsa liittymättömiä kielioppivirheitä täynnä olevia olkiukkoja peräkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää.
Ette te tuolla jatkuvalla solvaamisellanne ketään kuseta. Teillä ei ole oikeasti mitään todellista mitä puolustaisitte ja tajuatte sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
En kyllä ymmärrä mikä tuossa on muka eheytysretoriikkaa. Mitä "eheytynyttä" on kahdessa keskenään seksiä harrastavassa naisessa olivat he sitten cis tai trans? Onko sinun mielestäsi myös homomies joka ottaa penistä takapuoleen karvaiselta transmieheltä puhtaan eheytynyt heteroksi?
Läheskään kaikki transmiehet eivät korjauta alapäätään -joten ei ole, mitä lykkiä homon takapuoleen. Toki homo voi kiihoittua transmiehen tarjolla olevasta vaginasta?
Homomies ei vain kiihotu emättimestä. Bi/pan/heteromies sen sijaan kelpuuttaa rujommankin naisihmisen vulvan. On tunnettu ilmiö, että heteromies esittää transmaskuliinille homoa saadakseen pildeä. Inkkeli saa transmaskuliinilta pimputinta ja transmaskuliini saa feikkivalidaation sukupuolifantasialleen ja homofetissilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Palestiinalaiset ja sen hallinto eivät hyväksy homoja, joten ihan sama, kumpaa lippua heiluttelee. Liputus joka tapauksessa tukee aluetta, missä homoilla ei ole ihmisoikeuksia, vaan tuomitaan vuosikausien vankeuteen tai kuolemaan.
Ja paras tapa edistää naisien ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia alueella on antaa asukkaille mahdollisuus rakentaa omaa valtiotaan ja tukea paikallisia maltillisempia toimijoita. Ajatusmalli jonka mukaan palestiinalaiset voi hylätä oman onnensa ojaan koska heidän yhteiskuntansa ei ole täydellinen vain haittaa palestiinalaisnaisia ja -homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää.
Ette te tuolla jatkuvalla solvaamisellanne ketään kuseta. Teillä ei ole oikeasti mitään todellista mitä puolustaisitte ja tajuatte sen itsekin.
Näyttää että pride on voittanut kuitenkin omalla sanomallaan, missä persujen voitto? Uliseminen foorumilla ei ole voitto...
Tämänkin kannan olisi voinut ilmaista edes esittämällä sivistynyttä ihmistä. Mutta eipä tietenkään.
Pekalla on selvästi kulissielämä. Rassaahan se. 😊