Pekka heitti Pridelipun roskikseen.
Kommentit (890)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Tämän päivän Pride-liikkeeseen ja sen symboleihin on kuitenkin kytkytetty vasemmistovinouma, transsutuputus, lasten transiutus, itsemäärittely, unisex-tilat, identiteettisukupuoli, Palestiina-aktivismi, hallituksen vastaisuus ja muu vihervasemmistolainen politikointi. Voihan sitä väittää, että hakaristikin on muinainen onnensymboli.
Niin on, koska äärioikeiston pöpit tekee sitä, eli levittävät valepropagandaa.
Ihan sama tilanne Yhdysvalloissa, missä ollaan täysin sekoja, poistetaan homot ja lesbot armeijasta, ja perutaan kunniamerkit.
He haluavat vain elää kuten muutkin, mutta somessa valehdellaan surutta. Kuten sinä.
Sinä et siis tunnista ja hyväksy Pride-liikkeen tavoitteita?
Laitapa nyt linkki sinne Seta:n sivuille, äläkä keksi tavoitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.
Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.
Palestiinalaiset ja sen hallinto eivät hyväksy homoja, joten ihan sama, kumpaa lippua heiluttelee. Liputus joka tapauksessa tukee aluetta, missä homoilla ei ole ihmisoikeuksia, vaan tuomitaan vuosikausien vankeuteen tai kuolemaan.
Ja paras tapa edistää naisien ja seksuaalivähemmistöjen oikeuksia alueella on antaa asukkaille mahdollisuus rakentaa omaa valtiotaan ja tukea paikallisia maltillisempia toimijoita. Ajatusmalli jonka mukaan palestiinalaiset voi hylätä oman onnensa ojaan koska heidän yhteiskuntansa ei ole täydellinen vain haittaa palestiinalaisnaisia ja -homoja.
Ei kannata sotkea naisten oikeuksia ja pervojen oikeuksia samaan lauseeseen.
Palestiinan ja muiden muslimimaiden homofobia ja vaino ei liity millään tavalla tähän konfliktiin. Homoseksuaalit eivät ole olleet turvassa siellä aiemmin eivätkä ole konfliktin ratkettuakaan. Ei ole ainuttakaan muslimimaata, jossa homot voisivat elää avoimesti ja turvassa. Kokoomus toivotetaan vuittuun Pridestä, mutta samalla syleillään homoja vainoavaa kulttuuria.
"Homoseksuaalit eivät ole olleet turvassa siellä aiemmin eivätkä ole konfliktin ratkettuakaan."
Turvallisuuten eivät mitenkään vaikuta taivaalta putoavat pommit? Vähän kuin sanoisi että helsinkiläisen homomiehen elämä oli ihan yhtä vaarallista niin välirauhan kuin jatkosodan aikana koska Suomessa ei juuri hyväksytty homoutta.
Ja tuskin mikään muslimivaltio on homoseksuaalien kannalta täydellinen mutta onhan niissäkin eroja.
Dosetin luukku näköjään siellä edelleen jumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Tämän päivän Pride-liikkeeseen ja sen symboleihin on kuitenkin kytkytetty vasemmistovinouma, transsutuputus, lasten transiutus, itsemäärittely, unisex-tilat, identiteettisukupuoli, Palestiina-aktivismi, hallituksen vastaisuus ja muu vihervasemmistolainen politikointi. Voihan sitä väittää, että hakaristikin on muinainen onnensymboli.
Niin on, koska äärioikeiston pöpit tekee sitä, eli levittävät valepropagandaa.
Ihan sama tilanne Yhdysvalloissa, missä ollaan täysin sekoja, poistetaan homot ja lesbot armeijasta, ja perutaan kunniamerkit.
He haluavat vain elää kuten muutkin, mutta somessa valehdellaan surutta. Kuten sinä.
Sinä et siis tunnista ja hyväksy Pride-liikkeen tavoitteita?
Laitapa nyt linkki sinne Seta:n sivuille, äläkä keksi tavoitteita.
Mene kuule hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun ajattelee, ettei persut voi enää keksiä mitään populistisempaa äänestäjiään miellyttääkseen, niin kyllä ne keksii.
Tässä vaiheessa otan asenteen, että jos joku kertoo olevansa persu, se on sama kuin se kertoisi olevansa tyhmä.
Ei ole sentään vasemmistohihhuli.Onko nolompaa kuin kertoa olevansa vasemmistolainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Tämän päivän Pride-liikkeeseen ja sen symboleihin on kuitenkin kytkytetty vasemmistovinouma, transsutuputus, lasten transiutus, itsemäärittely, unisex-tilat, identiteettisukupuoli, Palestiina-aktivismi, hallituksen vastaisuus ja muu vihervasemmistolainen politikointi. Voihan sitä väittää, että hakaristikin on muinainen onnensymboli.
Niin on, koska äärioikeiston pöpit tekee sitä, eli levittävät valepropagandaa.
Ihan sama tilanne Yhdysvalloissa, missä ollaan täysin sekoja, poistetaan homot ja lesbot armeijasta, ja perutaan kunniamerkit.
He haluavat vain elää kuten muutkin, mutta somessa valehdellaan surutta. Kuten sinä.
Sinä et siis tunnista ja hyväksy Pride-liikkeen tavoitteita?
Laitapa nyt linkki sinne Seta:n sivuille, äläkä keksi tavoitteita.
Mene kuule hoitoon.
Sinä kuulut hoitoon, jos et löydä yhtä linkkiä, vaikka ensin kerrot sieltä löytyvän vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Laittakaas muuten suora linkki sinne Seta:n sivuille, kun teihin ei ole ikinä luottamista. Eli linkki sivuille, missä tuo sama sanotaan sanatarkasti, tänne heti nyt.
Sä et siis usko, että Setan ja transsujen mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Duunaisitko sinä peniksellistä naista tai vulvallista vetskaritissimiestä?
Kuulehan nyt lesbopenis.
Valtosa lesboeksistä tapahtuu bionaisten välillä, sillä suurin osa lesboista on biologisia naisia värkkeineen.
Miten se sun alakertaasi kutittaa, jos jolloin transnaisella - jolla joko on, tai ei ole, sitä pelottavaa PENIStä, on myös seksiä, tavalla tai toisella.
Sulla on sairaalloinen pakkomielle asiasta.
Sairaaloinen halu puuttua toisten seksielämään ja itsensä määrittelyyn.
Pakkomielle on pikemminkin sillä, joka sisällyttää peniksen lesbon määritelmään ja paketoi heteroseksin lesboseksiksi validoidakseen transidentifioituvan miehen sukupuolifantasiaa. Eihän Pridessä ole edes oikeita lesbobileitä, vaan naisteemabileet naiseksi itsensä kokeville ja naiseutta fetisoiville.
No enpä nyt mene vannomaan sinun olevan pakkomielteiden suhteen kuivilla vesillä, kun olet aiheesta avautunut palstalla liioittelematta jo vuosikaudet.
En määrittelisi biologisten tosiasioiden toteamista tai naisten ja homoseksuaalien oikeuksien puolustamista pakkomielteeksi :DDD
Pakkomielle ei katso totuutta tai valhetta. Mikä tahansa voi olla pakkomielteistä toimintaa, jos siitä ei tunnu pääsevän millään irti, vaan päivystää aiheen ympärillä jatkuvasti. Ihan yhtä lailla jotkut käyttävät aikansa vaikkapa siihen, että obsessiivisesti argumentoivat netissä evoluutioteorian puolesta, tai sitten sitä vastaan.
Niinkö sinä teet? Jos te ette olisi niin pihalla sukupuolen, homoseksuaalisuuden ja naisten oikeuksien suhteen, niin ei teitä tarvitsisi olla koko ajan oikaisemassa.
Nuorempana olin innokas ateisti, joka käytti tunteja joka päivä netissä vänkäämiseen. Mutta ei sillä paljoa mitään saavuta, koska sellaisiin netin keskusteluihin osallistuvat enimmäkseen ne tapaukset, joiden mieli ei ole muuttumassa. Nykyään keskustelen aiheesta silloin tällöin tuttujen tai rehdisti tietämättömien mutta uteliaiden ihmisten kanssa. Ja tännekin tulin vain pudottamaan pikkuisen välikommentin kun palstan etusivua kurkkasin. Kohta lähden kotimatkalle ja vietän juhannusillan rakkaan kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Mitä homoseksuaalisuus sinulle tarkoittaa? Mitä homoseksuaalisuus tarkoittaa, jos lesbonaisella voi olla penis, homomies voi olla raskaana, tai jos penistä vaginaan -seksi on homoseksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.
Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.
Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.
Tämän päivän Pride-liikkeeseen ja sen symboleihin on kuitenkin kytkytetty vasemmistovinouma, transsutuputus, lasten transiutus, itsemäärittely, unisex-tilat, identiteettisukupuoli, Palestiina-aktivismi, hallituksen vastaisuus ja muu vihervasemmistolainen politikointi. Voihan sitä väittää, että hakaristikin on muinainen onnensymboli.
Niin on, koska äärioikeiston pöpit tekee sitä, eli levittävät valepropagandaa.
Ihan sama tilanne Yhdysvalloissa, missä ollaan täysin sekoja, poistetaan homot ja lesbot armeijasta, ja perutaan kunniamerkit.
He haluavat vain elää kuten muutkin, mutta somessa valehdellaan surutta. Kuten sinä.
Sinä et siis tunnista ja hyväksy Pride-liikkeen tavoitteita?
Laitapa nyt linkki sinne Seta:n sivuille, äläkä keksi tavoitteita.
Mene kuule hoitoon.
Sinä kuulut hoitoon, jos et löydä yhtä linkkiä, vaikka ensin kerrot sieltä löytyvän vaikka mitä.
Sinä et siis usko, että Setan mielestä penis kuuluu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Uskotko sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Mitä homoseksuaalisuus sinulle tarkoittaa? Mitä homoseksuaalisuus tarkoittaa, jos lesbonaisella voi olla penis, homomies voi olla raskaana, tai jos penistä vaginaan -seksi on homoseksiä?
Siis oikeasti et ole hyväksynyt lääketieteen hyväksymää asiaa, eli sitä, että homous ei ole valinta?
Vaan jankutat vain kuin homoautisti peniksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Itsemääriteltävä suuntautuminen ja sukupuoli-identiteetti ovat ihan määritelmällisesti valintakysymyksiä. Nehän eivät pohjaudu mihinkään konkretiaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsestään epävarmat, pöllönsilmänlipittäjäpersut jaksavat kovasti kiihottua kun näkevät sateenkaarilipun. Aika maanisia kaappihomoja 😂
Vain sairaat ja mielenterveysongelmista kärsivät kannattaa tätä pride-hulluutta.Menisivät hoitoon,homot.Olet itsekin yksi näistä kun jaksat puolustaa näitä kehityshäiriöisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Mitä homoseksuaalisuus sinulle tarkoittaa? Mitä homoseksuaalisuus tarkoittaa, jos lesbonaisella voi olla penis, homomies voi olla raskaana, tai jos penistä vaginaan -seksi on homoseksiä?
Siis oikeasti et ole hyväksynyt lääketieteen hyväksymää asiaa, eli sitä, että homous ei ole valinta?
Vaan jankutat vain kuin homoautisti peniksistä?
Sinusta ihminen ei voi päättää itse, kiinnostuuko peniksistä vai vulvista, vai molemmista? Senkin transfoobikko!
Haavistoko heitti? Siinäpä uutinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.
Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.
"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."
Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.
Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.
Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista.
"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."
Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.
Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.
Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.
Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.
"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."
Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.
""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""
Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?
Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.
Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen.
Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html
Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6
Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?
Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.
Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.
Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.
Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.
Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.
Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan. Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.
Intersektionaalista marxilaista jargonia, jonka seuraus on totalitarismi. Mitä tarkoittaa termit perusoikeuden loukkaaminen, vihapuhe, solvaus tai kiihottaminen, mikä hemmetti on kansanryhmä ja kenellä on mandaatti näiden kuvitteellisten ihmisryhmien edunvalvontaan oikeudessa. Intersektionaalinen ideologia on samaa paskaa kuin kommunismi, hieman eri paketissa. Länsimaisen demokratian on puolustettava itseään tätä syöpää vastaan.
Ja sinun viestisi on amerikkalaista äärioikeistolaista jargonia, jolla ei ole objektiivisen totuuden kanssa mitään tekemistä. Olet äärioikeistolaisen propagandan aivopesemä hölmö.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin kannan olisi voinut ilmaista edes esittämällä sivistynyttä ihmistä. Mutta eipä tietenkään.
Sillein vasemmistosivistyneesti, kuten tehtailemalla aiheettomia huoli-ilmoituksia, solvaamalla ulkonäköä somessa, tappograffiteilla, pilkkaamalla keskenmenoja, päänleikkauskylteillä ja viemällä vittuilukyltin kotipihalle?
En oikein ymmärrä, mistä vasemmistolla riittää pokkaa heitellä kiviä lasitalossa.
Ainakaan ei hakkaa toisiansa vasaralla päähän, kuten persujen väkivalta touhut osoittaa. Persuista sietääkin tehdä huoli ilmoituksia, kuten te teitte muuten Sannasta. Miten kehtaatte heitellä kiviä lasitalossa? Määritteleppä se
"Persuista sietääkin tehdä huoli ilmoituksia, kuten te teitte muuten Sannasta."
Eli ette ole sen parempia kuin persutkaan. Josko lopettaisitte sen oman kilven ja sädekehien kiillotuksen parempina ja sivistyneinä ihmisinä ja astuisitte alas sieltä olemattomalta jalustalta, mistä muille sormea heristelette ja katsoisitte peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Mitä homoseksuaalisuus sinulle tarkoittaa? Mitä homoseksuaalisuus tarkoittaa, jos lesbonaisella voi olla penis, homomies voi olla raskaana, tai jos penistä vaginaan -seksi on homoseksiä?
Siis oikeasti et ole hyväksynyt lääketieteen hyväksymää asiaa, eli sitä, että homous ei ole valinta?
Vaan jankutat vain kuin homoautisti peniksistä?
Pitäisikö lesbon sisällyttää penikselliset kumppanit deittipooliinsa? Onko peniksestä kieltäytyvä lesbo: genitaalifetisisti, seksuaalinen rasisti, transfoobikko, bioessentialisti vai peräti vulvafanaatikko? Miksi lesbonaisille on kehitetty moiset nimitykset, ellei seksuaalisuus ja sen toteuttamistapa ole valintoja?
Pekka se katsoi lippua
meinaisi leuka maahan tippua
värejä monia siinä oli
Pekalle maistui alkoholi
repiä lipun Pekka koitti
sitten hän Iltikseen soitti
"raivonpuna nousi poskiin
nyt lentää lippu roskiin"
haastattelussaan Pekka uhosi
omaa mainettaan kun tuhosi
Näin heterona ja ensimmäistä kertaa tähän ketjuun kommentoin välistä, että eikö homot ja lesbot nykyään karsasta tuota pride-sirkusta ja jopa sanoudu irti siitä? Sehän on politisoitunut ja muuttunut alkuperäisestä ajatuksestaan. En minäkään ymmärrä, miten palestiina-liput sinne kuuluu. Ei mulla muuta, jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pridelippujen rinnalla liehuvat sirppi ja vasarapunaliput, niin vastenmielisessä kontekstissa ovat muuten niin tarkat ja herkät marssijat.
Myös homoja vainoavan Hamastiinan lippu särähtää pahasti. Mutta pääasia, etteivät kokoomus ja persut tule Prideille!
Niinkö sinä teet? Jos te ette olisi niin pihalla sukupuolen, homoseksuaalisuuden ja naisten oikeuksien suhteen, niin ei teitä tarvitsisi olla koko ajan oikaisemassa.