Kaverin piti tulla hakemaan 18.30. Mutta
kun soitin perään, hän sanoi että meneekin seitsemään.
Ja tuo ihminen on kaikessa samanlainen, aina myöhässä. Jonkun pitäisi antaa hänelle opetus.
Oletteko antaneet myöhästelijöille opetuksia?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
3 minuuttia yli. Jeesus mikä tumpelo. Pistä välit poikki.
Sisäukutaito?
Mene omalla autolla.
Vai eikö sulla ole?
Mitä luulet opetuksen auttavan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäukutaito?
Oikein hyvä. Hän ei ollut paikalla 18.30. en käsitä miten tuollaiset ihmiset pystyy elämään itsensä kanssa. Luonteen heikkoutta
Jos sä kirjoitit tänne jo 18.32, ja sitä ennen soitit kaverille, niin oot soittanut sillä siunaamalla, kun se on ollu sekunnin myöhässä. Mikä vaivaa teitä, jotka ootte aina kaikkialla etuajassa ja sitten valitatte niille, jotka ei oo etuajassa? Tai teitä, jotka ette opi, että joku tietty tyyppi on aina myöhässä?
Mulla ei oo lähipiirissä tuollaisia. Mun sisko antoi opetuksen appivanhemmilleen. Kun oli sovittu että tulevat kahdelta, tulivat aikasintaan kolmelta. Sisko alkoi tehdä niin että puoli tuntia sovitun ajan jälkeen lähti lasten kanssa puistoon, kauppaan tms. Kun anoppi soitti missä ovat kun eivät avaa ovea, sisko vastasi että luuli etteivät tule kun ei sovittuna aikana näkynyt. Pari kertaa kuulemma riitti ja sen jälkeen on appivanhemmat tulleet ajallaan
Mää en enää nykyään jää odottelemaan kroonisia myöhästelijöitä. Minusta on epäkohteliasta odotuttaa toista, aivan kuin sen toisen aika ei olisi minkään arvoista ja vain omalla ajalla on jokin arvo.
Satunnainen myöhästyminen on ihan ymmärrettävää jos myöhästyjä itse ilmoittaa heti kun tietää myöhästyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä kirjoitit tänne jo 18.32, ja sitä ennen soitit kaverille, niin oot soittanut sillä siunaamalla, kun se on ollu sekunnin myöhässä. Mikä vaivaa teitä, jotka ootte aina kaikkialla etuajassa ja sitten valitatte niille, jotka ei oo etuajassa? Tai teitä, jotka ette opi, että joku tietty tyyppi on aina myöhässä?
Osasin epäillä, että on myössä, joten soitin hänelle 18. 27. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo lähipiirissä tuollaisia. Mun sisko antoi opetuksen appivanhemmilleen. Kun oli sovittu että tulevat kahdelta, tulivat aikasintaan kolmelta. Sisko alkoi tehdä niin että puoli tuntia sovitun ajan jälkeen lähti lasten kanssa puistoon, kauppaan tms. Kun anoppi soitti missä ovat kun eivät avaa ovea, sisko vastasi että luuli etteivät tule kun ei sovittuna aikana näkynyt. Pari kertaa kuulemma riitti ja sen jälkeen on appivanhemmat tulleet ajallaan
Hän teki aivan oikein. Ap
Kaikilla on omat vikansa, ota huomioon se että hän on aina vähän myöhässä. Jos aattelit että tapaisitte kello 17, niin ehdota 16 jne.
kyllä ketuttaa ap:n kaltaiset, muka paremmat