Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka heitti Pridelipun roskikseen.

Kommentit (890)

Vierailija
641/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.

Vierailija
642/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PersuPekka onkin oikea häntäheikki. Vähän niinku PanoMestarikin.

Ja niinkuin PanoMestarikin aina paljaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut on melkeinpä kuin talibaaneja ja russkeja, kun ovat noin homofoobisia saastoja! Muuttakaa johonkin noihin maihin

Mitä homofobisia poliittisia tavoitteita perussuomalaisella puolueella on? Perussuomalaisillahan on avoimesti homoseksuaalinen kansanedustaja ja meppi. Perussuomalaisten johtohahmot tuomitsivat katkero-Soinin homovastaiset turautukset. Sellaista homofobiaa taas :DDD

No tässä aloituksessa nähdään taas yksi homofoobinen persu. Olihan vuonna 2019 jne persut venäjämielisempiä puolueita, näin se kelkka kääntyi vuonna 2022 paineen alla. Meinaat että tuo ei ole vain teatteria, persu Tynkkystäkin vihataan, mutta ei ne sitä julksiesti tee, kun saavat mainosta tiktok Tynkkysen kautta mm

Sähän se homofoobikko olet, kun väität peniksen kuuluvan lesbon ja lesboseksin määritelmään.

Eli perussuomalaisella puolueella ei ole homovastaisia poliittisia tavoitteita, hieno juttu!

Kannattaako ulista venäjämielisyydestä, kun vuonna 2026 ainoastaan vasemmistoliiton Li Andersson legitimoi putinistien EU-ryhmää. #vasaravasemmisto

Mitä selität? Meinaatko että täällä ei ole muita keskustelussa? Li Andersson on täysin Ukrainan puolella, kyllähän se kova paikka on Igorille

Missä sinä olet irtisanoutunut peniksestä lesbon ja lesboseksin määritelmässä?

Teidän logiikallannehan on nattsi, jos osallistuu tapahtumaan, jonka osallistujissa on nattseja. Jos liittyy EU-ryhmään, jossa on p u t i n i s t e j a, niin mikä silloin on itse?

Miksi persut liittyivät 2019 europarlamentissa Venäjän rahoittamaan äärioikeiston ryhmään?

Miksi persujen edustajat ovat äänestäneet toistuvasti Venäjän pakotteita vastaan?

Vasemmistoliiton edustajat äänestävät AINA pakotteiden puolesta.

 

Laita nyt se linkki. Tai olet pelkkä arvoton trolli.

Sun kannattaa siirtyä vuoteen 2026, jolloin ainoastaan vasemmistoliiton Li Andersson legitimoi putinistien EU-ryhmää.

Sä ja Seta ette siis uskokaan peniksen kuuluvan lesbon ja lesboseksin määritelmään, Persu-Tourette? Kiistätkö penistä rakastavien lesbojen olemassaolon, Persu-Tourette?

Siis linkkiä ei löydy?

Okei, nyt tuli selväksi, että teitä ei kiinnosta totuus, vaan ainoastaan penikset, muusta ette osaa puhua.

No, sehän on tiedetty iät ja ajat.

Eipä persuilla ole sitä määritelmää kertoa siitä määritelmästä, miten määkiä ja MÄÄRITELLÄ kuin persu. On ne persut oikeasti aika simppeleitä. Juhannussimaa ei kannata ottaa persun, kun ei pYsty määritelmäöä kertoa.

Vierailija
644/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä nauran tälle pienelle 'miehelle'! 

Ei ole sillä muuta tekemistä? Kovin on pikkuruinen elämä. :D

Vierailija
645/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.

Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.

Vierailija
646/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut on melkeinpä kuin talibaaneja ja russkeja, kun ovat noin homofoobisia saastoja! Muuttakaa johonkin noihin maihin

Mitä homofobisia poliittisia tavoitteita perussuomalaisella puolueella on? Perussuomalaisillahan on avoimesti homoseksuaalinen kansanedustaja ja meppi. Perussuomalaisten johtohahmot tuomitsivat katkero-Soinin homovastaiset turautukset. Sellaista homofobiaa taas :DDD

No tässä aloituksessa nähdään taas yksi homofoobinen persu. Olihan vuonna 2019 jne persut venäjämielisempiä puolueita, näin se kelkka kääntyi vuonna 2022 paineen alla. Meinaat että tuo ei ole vain teatteria, persu Tynkkystäkin vihataan, mutta ei ne sitä julksiesti tee, kun saavat mainosta tiktok Tynkkysen kautta mm

Sähän se homofoobikko olet, kun väität peniksen kuuluvan lesbon ja lesboseksin määritelmään.

Eli perussuomalaisella puolueella ei ole homovastaisia poliittisia tavoitteita, hieno juttu!

Kannattaako ulista venäjämielisyydestä, kun vuonna 2026 ainoastaan vasemmistoliiton Li Andersson legitimoi putinistien EU-ryhmää. #vasaravasemmisto

Mitä selität? Meinaatko että täällä ei ole muita keskustelussa? Li Andersson on täysin Ukrainan puolella, kyllähän se kova paikka on Igorille

Missä sinä olet irtisanoutunut peniksestä lesbon ja lesboseksin määritelmässä?

Teidän logiikallannehan on nattsi, jos osallistuu tapahtumaan, jonka osallistujissa on nattseja. Jos liittyy EU-ryhmään, jossa on p u t i n i s t e j a, niin mikä silloin on itse?

Miksi persut liittyivät 2019 europarlamentissa Venäjän rahoittamaan äärioikeiston ryhmään?

Miksi persujen edustajat ovat äänestäneet toistuvasti Venäjän pakotteita vastaan?

Vasemmistoliiton edustajat äänestävät AINA pakotteiden puolesta.

 

Laita nyt se linkki. Tai olet pelkkä arvoton trolli.

Sun kannattaa siirtyä vuoteen 2026, jolloin ainoastaan vasemmistoliiton Li Andersson legitimoi putinistien EU-ryhmää.

Sä ja Seta ette siis uskokaan peniksen kuuluvan lesbon ja lesboseksin määritelmään, Persu-Tourette? Kiistätkö penistä rakastavien lesbojen olemassaolon, Persu-Tourette?

Siis linkkiä ei löydy?

Okei, nyt tuli selväksi, että teitä ei kiinnosta totuus, vaan ainoastaan penikset, muusta ette osaa puhua.

No, sehän on tiedetty iät ja ajat.

Missä Seta on todennut, että penis EI kuulu lesbon ja lesboseksin määritelmään? Esitä vastatodiste rääkymisen sijaan. Nyt munaa tohon sun touhuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
647/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää. 

Vierailija
648/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää. 

Pekka ei osaa määritellä omaa seksuaalisuuttaan, kun osaa vain määritellä ja määkiä sekä tuhota määrittelemällä lippuja roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
649/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.

Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.

Mikä olikaan se Hamasin kannatuslukema? Missä päin Palestiinaa homoseksuaalit voivat elää avoimesti ja turvallisesti omana itsenään? Niinpä.

Kyllä te liehutatte siellä täysin tietoisesti antisemitismin, kansanmurhan ja homofobian puolesta. Hävetkää!

Vierailija
650/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää. 

Palasit sitten homosheimaamisen pariin. Rääyt Pride-lipun roskiin laittoa ja heität homoläppää. Kun vihervassu on lähellä, niin homofobia ei ole kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
651/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut osaa puhua vain peniksistä ja poikien pippeleistä.

Se on sellainen kaappipuolue, perushomot. Eikä siinä mitään vikaa ole, mutta priden vihaaminen on vähän kuin potkisi itseään polveen.

Vierailija
652/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voi sitten hyvillä mielin heittää sen suomenlipun roskiin, koska persuideoligian mukaisesti koko Suomi on "saastunut", kun oikeisto on päässyt valtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
653/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.

Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.

Mikä olikaan se Hamasin kannatuslukema? Missä päin Palestiinaa homoseksuaalit voivat elää avoimesti ja turvallisesti omana itsenään? Niinpä.

Kyllä te liehutatte siellä täysin tietoisesti antisemitismin, kansanmurhan ja homofobian puolesta. Hävetkää!

Mikä on Kim Jong Unin kannatus luku tai Putinin? Meinaat että tuolla on ollut rehelliset vaalit haha! Miksi puhut toisten maiden homovastaisuudesta? Sähän täällä haluat suomalaisten prideväen elämää rajoittaa. Niinpä persu määritteleppä se! Israelin hallituksen eli Netanyahun hallituksen kritisointi ei ole antisemitismiä, kuten ei ole Palestiinan eli hamasin hallinnon kritsointi muslimivihaa. Olette aiak raskaita persikoita.

Vierailija
654/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää. 

Pekka ei osaa määritellä omaa seksuaalisuuttaan, kun osaa vain määritellä ja määkiä sekä tuhota määrittelemällä lippuja roskiin.

Mikä tai kuka tuhoutui tai määrittyi Pride-lipun sijoittamisesta sen oikeaan paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
655/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.


Sukupuoli-identiteetti ja keho

Transnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.

Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.

Seksuaalinen suuntautuminen

Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.

Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.

Seksi ja deittailu

Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.

Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.

Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.

En kyllä ymmärrä mikä tuossa on muka eheytysretoriikkaa. Mitä "eheytynyttä" on kahdessa keskenään seksiä harrastavassa naisessa olivat he sitten cis tai trans? Onko sinun mielestäsi myös homomies joka ottaa penistä takapuoleen karvaiselta transmieheltä puhtaan eheytynyt heteroksi?

Vierailija
656/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt voi sitten hyvillä mielin heittää sen suomenlipun roskiin, koska persuideoligian mukaisesti koko Suomi on "saastunut", kun oikeisto on päässyt valtaan.

Olet sairas. 

Vierailija
657/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista surullisinta tässä kuviossa on se, että maan talous on kriisissä, terveydenhuolto on romutettu, pisa-tulokset ovat tippuneet jne. mutta tällaisista asioista sekä kansa että kansanedustajat jaksavat koohkata. Helppoja ja melko merkityksettömiä populistisia aiheita tuodaan mediassa esiin tuon tuosta. Ensin suvivirsi ja sitten pride. Oikeitakin ongelmia riittää tässä maassa yllin kyllin.

Hyys hys Persujen juhannusöyhötys menee ihan pilalle.

Kyllä sitä öyhötystä riittää molemmissa leireissä. Populistista roskaa heitetään vasemmistonkin puolelta. Tässä taannoin Annan Kontula ehdotti, että köyhien eläinlääkärikuluihin pitää saada avustusta. Aivan järjetön idea tässä tilanteessa. 

Jos yksi asia Anna Kontulasta on varmaa, on se se, että hän ei ole populisti eikä tee populistisia ehdotuksia. 

Miksi hän sitten on umpipopulistisessa puolueessa?

Vierailija
658/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekan tekee mieli miestä. Niin läpinäkyvää. 

Palasit sitten homosheimaamisen pariin. Rääyt Pride-lipun roskiin laittoa ja heität homoläppää. Kun vihervassu on lähellä, niin homofobia ei ole kaukana.

Taisi osua ja upota? :)

Vierailija
659/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Tasa-arvon lisääntymistä on seurannut ja seuraa aina joidenkin taantuneiden äänekäs mouhkaaminen ja vastustaminen.

Sitten vaan edelleen sinnikkäästi ja perikiantamttomasti ajetaan sitä tasa-arvoa edelleen. Näin se on ennenkin mennyt. Ja tulokset on varsin hyvät vaikkapa kun tarkastelee naisten oikeuksia ja asemaa.

Aina on niitä, jotka mielellään veisivät vähemmistöjen / naisten oikeudet pois.

Vierailija
660/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Miten kohtelisit Hamastiinan lippua ja punalippua, jotka kumpikin liehuvat Pridessä ja muissa vassujen aktioissa? Kumpikin lippu edustaa homoseksuaalien ja muiden vähemmistöjen vainoa, mutta silti vassut liehuttavat niitä tappi tanassa.

Palestiinan lippua ne heiluttelee, ei hamasin. Hamasilla on eri lippu. Mutta eihän persu näistä ymmärrä mitään. Eikä osaa määritellä määrittämällä asiaa.

Mikä olikaan se Hamasin kannatuslukema? Missä päin Palestiinaa homoseksuaalit voivat elää avoimesti ja turvallisesti omana itsenään? Niinpä.

Kyllä te liehutatte siellä täysin tietoisesti antisemitismin, kansanmurhan ja homofobian puolesta. Hävetkää!

Mikä on Kim Jong Unin kannatus luku tai Putinin? Meinaat että tuolla on ollut rehelliset vaalit haha! Miksi puhut toisten maiden homovastaisuudesta? Sähän täällä haluat suomalaisten prideväen elämää rajoittaa. Niinpä persu määritteleppä se! Israelin hallituksen eli Netanyahun hallituksen kritisointi ei ole antisemitismiä, kuten ei ole Palestiinan eli hamasin hallinnon kritsointi muslimivihaa. Olette aiak raskaita persikoita.

Aikamoista tajunnavirtaa siellä. Koska sun dosetin sisältö on viimeksi tsekattu? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan