Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka heitti Pridelipun roskikseen.

Kommentit (890)

Vierailija
541/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Saastainen sodomiittipedofiililippu kuuluukin roskiin! Tai roskienpolttouuniin!💪💪💪💪

Vatikaanivaltion lippuko siellä lensi roskiin?

Isäsi on lasteraiskaaja. Miltä se tuntuu?

Tarjoitatko isää biologisessa mielessä? Vai Isää kirkollisessa mielessä kuten lauseessa "Isä O'Malley oli lastenraiskaaja"?

Tiedät kyllä että tarkoitin sinun biologista isääsi.

Miksi hän raiskaili lapsia, voisitko vastata kysymykseen?

Mutta eihän minun isäni ollut katolinen pappi. Tai edes protestanttinen sellainen. Olet saanut väärää tietoa.

Vierailija
542/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lastenraiskaajien lippu täytyykin heittää pois.

Mistä lastenraiskaajista oikein puhut? Pride-lippu ei liity lastenraiskaajiin sen enempää tai vähempää kuin vaikkapa Suomen lippu.

Priden kannattajat ovat ideologisesti lastenraiskaajia.

Jos väität jotain ilman todisteita, minäkin voin väittää, että kaikki persut on älykkyysosamäärältään alle 80, sillä todisteita ei tarvita.

Minä vain olen enemmän oikeassa.

Tehän hoette persujen tyhmyyttä täällä koko ajan, eikö ala vähitellen jo väsyttää kun alatte näyttäytyä yhä naurettavampana itse? Pelkällä toisen solvaamisella ei vakuuteta vaan paljastetaan oma tyhjyys.

Sanot sen jälkeen, kun olet ensin solvannut prideväkeä sivukaupalla.

Olet vauva, mikä onkin sopivaa vauvapalstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on sairaita kun ne ruokitaan väärällä ravinnolla, sama kuin ihmisillä syödään täysin väärin. 

Vierailija
544/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Vierailija
545/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka jokainen normaalilla älyllä varustettu tajuaa pekan toiminnan törkeyden, juuri tuollainen öyhötys sataa suoraan persujen laariin. Voin kuvitella mielessäni, miten muutaman persukan kokoontumisessa pekkaa kehutaan ja ollaan niin kovia äijiä kaikki. "Sillai pisti pekka homostelulle stopin, polttaa pitäs kaikki homoliput!" Eivät ymmärrä, miten lapsellista touhua ja uhoa tuo on. Munatonta suorastaan. 

-Pridessa ei ole hänen mukaansa ollut pitkään aikaan kyse yhdenvertaisuuden ja tasa-arvon edistämisestä.

 

-Se on vasemmistolainen liike, joka vaatii kaikkia kumartamaan ja ajamaan sen poliittisia tavoitteita, kuten sukupuolenvaihdoksia lapsille, kolmatta sukupuolta ja murrosiän pysäyttäviä hormonihoitoja lapsille ja nuorille. Sen vuoksi minusta nämä Pride-liput eivät kuulu yhteenkään lipputankoon, Aittakumpu sanoo videolla.- 

Ei tarvitse olla persu ollakseen samaa mieltä. 

Vierailija
546/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
547/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Jännä, että vihan levittämisellä äärioikeisto on saanut aikaan sen, että persujen suosio on tippunut 10 prosenttia kolmessa vuodessa.

Vierailija
548/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
549/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.

Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.

Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.

Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.

Noup. Jeesus on kaikkea muuta kuin kaksinaismoralisti. 

No hän ehkä olikin kaikkea muuta kuin. Mutta voiko näin sanoa kristityistä yleisesti, erit. fundamentalistit, niin mielestäni tuota kaksinaismoralismia löytyy kyllä paljon. Uskontojen varjolla nimenomaan näin myös toimitaan, valitettavasti.

Vierailija
550/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Jännä, että vihan levittämisellä äärioikeisto on saanut aikaan sen, että persujen suosio on tippunut 10 prosenttia kolmessa vuodessa.

Hyvä niin, mutta ei se tee sateenkaariväen toiminnasta yhtään sen onnistuneempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
551/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Vierailija
552/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Eivät nämä ole minun omia mielipiteitäni vaan havaintoja siitä, mitä yhteiskunnassa on tapahtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
553/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Eivät nämä ole minun omia mielipiteitäni vaan havaintoja siitä, mitä yhteiskunnassa on tapahtunut.

😂😂😂

Ihan neutraali, kun puhut provosoimisesta...

Vierailija
554/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.

Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.

"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."

Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.

Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.

Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista. 

"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."

Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.

Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.

Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.

Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.

"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."

Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.

""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""

Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?

Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.

Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen. 

Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html

Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6

Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?

Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.

Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.

Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.

Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.

Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.  

Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan.  Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.

Jatketaan vielä sen verran, että perusoikeuksien toteutuminen on yhteydessä ihmisten psyykkiseen ja fyysiseen terveyteen. Näin ollen perusoikeuksiin liittyvä panettelu ja solvaaminen on pahoinpitely.

Mikä hemmetin perusoikeus? Mitä tarkoittaa panettelu? Pahoinpitely? 

Perusoikeudet kääntyykin persujen suussa persuoikeuksisksi: "Nyt saa sanoa, halventaa ja pilkata!"

Ne on muita kuin persuja jotka tälläkin palstalla sekoilee. Ja tekeytyvät milloin miksikin epätoivossaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
555/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

Vierailija
556/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Eivät nämä ole minun omia mielipiteitäni vaan havaintoja siitä, mitä yhteiskunnassa on tapahtunut.

😂😂😂

Ihan neutraali, kun puhut provosoimisesta...

Moni kokee sateenkaariväen toiminnan provokatiivisena. Ei silloin saavuteta haluttuja lopputuloksia.

Vierailija
557/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Vierailija
558/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kauhea mielensäpahoittaminen siitä kun sateenkaarilippu heitettiin roskiin. 

Hiukan voisi vaihteeksi vetää henkeä, maailmassa on paljon järkyttävämpiä asioita kuin yksi hemmetin kankaanpala 

No se kankaanpala edustaa ihmisoikeuksia ja tasa-arvoa, seks.vähemistöjen yhtäläisiä oikeuksia, joita on vielä ihan viimeaikoihin asti poljettu paljon, myös lainäädännössä. 

Yhtäläisiä ihmisoikeuksia ja vapautta olla oma itsensä yhteiskunnassa, on aivan hyvä pitää esillä ja juhliakin, kun näitä tavoitteita on saavutettu.

Millaista ihmistä tällainen häiritsee? Sellaista, joka haluaa taas polkea ne oikeudet ja tasa-arvon. 

Venäjältä mallia mm. homojen asemaan, syrjintään ja väkivaltaan heitä kohtaan?

Vierailija
559/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Saastainen sodomiittipedofiililippu kuuluukin roskiin! Tai roskienpolttouuniin!💪💪💪💪

Vatikaanivaltion lippuko siellä lensi roskiin?

Isäsi on lasteraiskaaja. Miltä se tuntuu?

Tarjoitatko isää biologisessa mielessä? Vai Isää kirkollisessa mielessä kuten lauseessa "Isä O'Malley oli lastenraiskaaja"?

Tiedät kyllä että tarkoitin sinun biologista isääsi.

Miksi hän raiskaili lapsia, voisitko vastata kysymykseen?

Mutta eihän minun isäni ollut katolinen pappi. Tai edes protestanttinen sellainen. Olet saanut väärää tietoa.

Ei luultavasti, mutta kuitenkin sairaat harrastukset tarhaikäisten kanssa.

Onko se sairas isäsi vielä kuollut? jos on niin hyvä.

Vierailija
560/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän