Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka heitti Pridelipun roskikseen.

Kommentit (890)

Vierailija
501/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä on oikeisto-vasemmisto tai konservatiivi-liberaali kahtiajako maailmassa meneillään, kumpi puoli lietsoo riitaa ja vastakkainasettelua. Kumpi puoli tuhoaa lippuja ja agitoi riitaa? Kumpi käy toisen kimppuun?

Vierailija
502/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Miksi ei. Setan informaation mukaan lesbokin voi harrastaa seksiä ja rakastaa miestä, jos tämä muuttaa genrensä (trans)naiseksi, vaikka säilyttää miehen vartalon ja kertoo olevansa lesbo nainen. Tällaisessa "lesbo" suhteessa myös penistä voidaan käyttää ilon tuojana. Ennen kuin alapeukutatte tai kritisoitte, ottakaa huomioon että kyseessä on Setan info ja miettikää, mitä siinä oikeasti tapahtuu. Biologinen mies ja biologinen nainen rakastavat ja rakastelevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi osoittaa vain lähimmäisenrakkautta ja levittää rakkauden sanomaa. Eiku...

Vierailija
504/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä on oikeisto-vasemmisto tai konservatiivi-liberaali kahtiajako maailmassa meneillään, kumpi puoli lietsoo riitaa ja vastakkainasettelua. Kumpi puoli tuhoaa lippuja ja agitoi riitaa? Kumpi käy toisen kimppuun?

Antifa, vasemmistolaiset "vastamielenosoittajat" ja "mielenosoittajat" haastavat riitaa ja tuhoavat toisten omaisuutta. Kun heitä miellyttämätön mielenosoitus järjestetään, vasemmistolaiset tulevat huutamaan päälle ja piirittämään, jottei mielenosoittajien viesti saavuttaisi yleisöä. Kun toisilla on lukupiiri kirjastossa, vasemmistolaiset tulevat huutamaan ja sylkemään. Vasemmistolainen antifa ja pride väki heittelevät rauhanomaisia mielenosoittajia vaikka millä ja etenkin ulkomailla tuhoavat "etuoikeutettujen" taloja, autoja omaisuutta. Samoin ilmastomielenosoittajat. 

Vierailija
505/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on Venäjän hybridioperaatio länsimaita vastaan tarkoituksena luoda epävakautta. Vasemmisto ja SDP pitäisi laittaa syytteeseen maanpetoksesta.

Vierailija
506/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Rohkaiseva esimerkki💪 Antaa toivoa monelle!

 

Ja on myös useille kova paikka hyväksyä tämä epämiellyttävä totuus, että homoudesta voi parantua.

Ja jälleen kerran pride väki ja vasemmistolaiset ovat käynnistäneet vihakampanjan ja haluavat vaientaa tämän asian. Miettivät varmaan kuumeisesti, miten kaveri saataisiin syytteeseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
507/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisparilta järjen ääni vihavasemmistolaiseen pridevouhotukseen, youtubekanava Solokku muussi. Nykyisellä Setalla ja Pridellä ei ole enää mitään tekemistä niiden biologisten naisten ja miesten kanssa jotka ovat suhteessa oman sukupuolensa edustajan kanssa eivätkä mm. hyväksy ihmisen oman sukupuolen olevan muka vain ilmoitusasia.

Vierailija
508/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Miksi ei. Setan informaation mukaan lesbokin voi harrastaa seksiä ja rakastaa miestä, jos tämä muuttaa genrensä (trans)naiseksi, vaikka säilyttää miehen vartalon ja kertoo olevansa lesbo nainen. Tällaisessa "lesbo" suhteessa myös penistä voidaan käyttää ilon tuojana. Ennen kuin alapeukutatte tai kritisoitte, ottakaa huomioon että kyseessä on Setan info ja miettikää, mitä siinä oikeasti tapahtuu. Biologinen mies ja biologinen nainen rakastavat ja rakastelevat.

Eli eheytyivät heteroiksi ja harrastavat heteroseksiä.  :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
509/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Miksi ei. Setan informaation mukaan lesbokin voi harrastaa seksiä ja rakastaa miestä, jos tämä muuttaa genrensä (trans)naiseksi, vaikka säilyttää miehen vartalon ja kertoo olevansa lesbo nainen. Tällaisessa "lesbo" suhteessa myös penistä voidaan käyttää ilon tuojana. Ennen kuin alapeukutatte tai kritisoitte, ottakaa huomioon että kyseessä on Setan info ja miettikää, mitä siinä oikeasti tapahtuu. Biologinen mies ja biologinen nainen rakastavat ja rakastelevat.

Tulihan sieltä niitä alapeukuttajia. Voisiko joku alapeukuttaja perustella, miksi antaa negatiivisen palautteen Setan informaatiosta, jonka mukaan lesbo voi harrastaa seksiä ja rakastaa biologista miestä, joka kertoo olevansa nainen. Synnynnäisen homo/lesboteorian mukaan se ei ole mahdollista. 

Vierailija
510/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meillä on oikeisto-vasemmisto tai konservatiivi-liberaali kahtiajako maailmassa meneillään, kumpi puoli lietsoo riitaa ja vastakkainasettelua. Kumpi puoli tuhoaa lippuja ja agitoi riitaa? Kumpi käy toisen kimppuun?

Agitoijat agitoivat tälläkin palstalla aamusta iltaan kilpaillen mauttomuudesta ja törkeydestä.

Tuo on nähtävästi heidän elämäntehtävänsä. Eivät he vapautta puolusta, he pilkkaavat sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
511/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Rohkaiseva esimerkki💪 Antaa toivoa monelle!

 

Ja on myös useille kova paikka hyväksyä tämä epämiellyttävä totuus, että homoudesta voi parantua.

Ja jälleen kerran pride väki ja vasemmistolaiset ovat käynnistäneet vihakampanjan ja haluavat vaientaa tämän asian. Miettivät varmaan kuumeisesti, miten kaveri saataisiin syytteeseen. 

Samaan aikaan ne kuitenkin väittää, että mekkoon pukeutunut mies on hyvä seksikumppani lesbolle, että se peenis muuttuu nautinnoksi lesbolle, kun mies laittaa meikkiä ja mekon päälleen  

Vierailija
512/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.

Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.

Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.

Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.

Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla. 

Sateenkaariporukka varmaan kannattaa uskonnonvapautta koska se kuuluu niihin samoihin vapauden ja tasa-arvon aatteisiin joita Pride tapahtuma edustaa. Uskovaisilla on täysi oikeus pitää homoutta syntinä kunhan eivät sen varjolla koita rajoittaa lgbtq+ väen oikeuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
513/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Rohkaiseva esimerkki💪 Antaa toivoa monelle!

 

Ja on myös useille kova paikka hyväksyä tämä epämiellyttävä totuus, että homoudesta voi parantua.

Ja jälleen kerran pride väki ja vasemmistolaiset ovat käynnistäneet vihakampanjan ja haluavat vaientaa tämän asian. Miettivät varmaan kuumeisesti, miten kaveri saataisiin syytteeseen. 

On selvää että homoudesta voi parantua jos siihen voi sairastuakin.

Vierailija
514/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jokainen normaalilla älyllä varustettu tajuaa pekan toiminnan törkeyden, juuri tuollainen öyhötys sataa suoraan persujen laariin. Voin kuvitella mielessäni, miten muutaman persukan kokoontumisessa pekkaa kehutaan ja ollaan niin kovia äijiä kaikki. "Sillai pisti pekka homostelulle stopin, polttaa pitäs kaikki homoliput!" Eivät ymmärrä, miten lapsellista touhua ja uhoa tuo on. Munatonta suorastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
515/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on Venäjän hybridioperaatio länsimaita vastaan tarkoituksena luoda epävakautta. Vasemmisto ja SDP pitäisi laittaa syytteeseen maanpetoksesta.

Kuitenkin wokeideologia on länsimaista alkuperää. On tärkeää tajuta että mihin tarvitsemme venäläisiä/kiinalaisia jos iso osa länsimäiden asukkaista vihaa ja halveksii perintöään ymmärtämättä mihin tämä itseviha lopulta johtaa. Se johtaa autoritarismin kautta globaaliin sortotyranniaan. Mites se puretaan?

Ei mihinkään vapautumiseen. Kuten ei niissä edellisissä lupailuissakaan.

Vierailija
516/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Rohkaiseva esimerkki💪 Antaa toivoa monelle!

 

Ja on myös useille kova paikka hyväksyä tämä epämiellyttävä totuus, että homoudesta voi parantua.

Ja jälleen kerran pride väki ja vasemmistolaiset ovat käynnistäneet vihakampanjan ja haluavat vaientaa tämän asian. Miettivät varmaan kuumeisesti, miten kaveri saataisiin syytteeseen. 

Samaan aikaan ne kuitenkin väittää, että mekkoon pukeutunut mies on hyvä seksikumppani lesbolle, että se peenis muuttuu nautinnoksi lesbolle, kun mies laittaa meikkiä ja mekon päälleen  

Transnainen voi olla hyvä seksikumppani cis-lesbolle. Ehkä he voivat halutessaan ottaa asiasta itse selvää ilman että sinä seisot makuuhuoneen oven takana karjumassa "Vääränlaista lesboseksiä! Hävetkää syntiset!"

Vierailija
517/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.

Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.

Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.

Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.

Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla. 

Sateenkaariporukka varmaan kannattaa uskonnonvapautta koska se kuuluu niihin samoihin vapauden ja tasa-arvon aatteisiin joita Pride tapahtuma edustaa. Uskovaisilla on täysi oikeus pitää homoutta syntinä kunhan eivät sen varjolla koita rajoittaa lgbtq+ väen oikeuksia.

Islamissa sen sijaan ei ole uskonnonvapautta ja suuntautumistaan harjoittavat homot ja lesbot menettävät henkensä, jopa hallinnon taholta ellei oma suku ehdi ensin. Kovasti ollaan olevinaan antifasisteja mutta uskonnollispoliittinen fasistinen islamilainen yhteiskuntajärjestelmä ei saa minkäänlaista vastustusta osakseen.

Vierailija
518/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on Venäjän hybridioperaatio länsimaita vastaan tarkoituksena luoda epävakautta. Vasemmisto ja SDP pitäisi laittaa syytteeseen maanpetoksesta.

Kuitenkin wokeideologia on länsimaista alkuperää. On tärkeää tajuta että mihin tarvitsemme venäläisiä/kiinalaisia jos iso osa länsimäiden asukkaista vihaa ja halveksii perintöään ymmärtämättä mihin tämä itseviha lopulta johtaa. Se johtaa autoritarismin kautta globaaliin sortotyranniaan. Mites se puretaan?

Ei mihinkään vapautumiseen. Kuten ei niissä edellisissä lupailuissakaan.

Mukarllen: mihin tarvitsemme vihollisia jos meistä on saatu tehtyä omia vihollisiamme. Onhan tuo hurjaa miten taitavasti tämä kaikki on tehty. Miten helposti ihmisiä viedään kun heidät on ensin heikennetty, irroitettu muististaan.

Vierailija
519/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta, että joku vihaa niin paljon, että etsii lipun ja heittää sen roskiin. Ja jakaa tämän videona somessa julkisesti.

Mistä tällaisessa oudossa vihateossa on kyse??

Vähemmistöjen halventamisesta.

Vierailija
520/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Saastainen sodomiittipedofiililippu kuuluukin roskiin! Tai roskienpolttouuniin!💪💪💪💪

Vatikaanivaltion lippuko siellä lensi roskiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan