Pekka heitti Pridelipun roskikseen.
Kommentit (890)
Mekastakaa menemään. Muuta että näköjään osaa. Tavallinen asiallinen keskustelu on teille mahdotonta. Ei kukaan normaali ihminen halua olla osa tuollaista öyhöttämistä. Persut ja Prideväki ovat molemmat ihan yhtä sekaisin.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.
Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy.
Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.
Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.
Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.
N53
On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.
Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.
Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.
N53
Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?
Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?
Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.
Syytit minua öyhötyksestä.
Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.
Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.
Tässä se taas nähdään, miten kauas tasa-arvon ajamisesta prideväki on ajautunut. Hyökkäätte maltillista keskustelua käyvän naisen kimppuun, persia toistellen.
Hauskaa että sanotte noin, mutta ette mitään vasrmmiston tai prid3n jankutuksesta, jota harrastatte täällä.
Juurihan kirjoitin aiemmin, että öyhöttämisellä ei saavuteta mitään hyvää puolin tai toisin.
Ethän puhunut, pelkästään pridestä öyhötit. Ainoastaan piilohomoilla voi mennä tunteisiin noin. Tulkaa kaapista jo ulos
Vierailija kirjoitti:
Mekastakaa menemään. Muuta että näköjään osaa. Tavallinen asiallinen keskustelu on teille mahdotonta. Ei kukaan normaali ihminen halua olla osa tuollaista öyhöttämistä. Persut ja Prideväki ovat molemmat ihan yhtä sekaisin.
N53
N25 eiku N53 eiku eiku mikä olitkaan. Nyt pistää priden samaan kategoriaan näytääkseen taas asiallisesta. Ekaksi öyhötään ja trollataan sivu kaupalla ja nyt sit pistetään samaan muottiin molemmat. Klassinen persu moovi niin sanotusti
Miten se Pekka suhtautuu Tynkkysen ja Vigeliuksen partnereihin? Esimerkiksi SETA on heillekin järjestänyt tasa-arvoisempia mahdollisuuksia toteuttaa seksiaalisuuttaan? Miten "lestadiolainen" Pekka siihen suhtautuu? Tosin on tainnut kristilliset arvot papilta jo unohtua. Kivittää jo, vaikkei ketään ole pride-lippua minnekään edes nostamassa. On se melkoinen mies...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut jaksaa öyhöttää juhannuspäivänä pride lipusta ja ei ole aikuismaista polttaa lippua noin. Hyvin lapsellista, mutta uppooaa tyhmään kansanosaan
Tarkoitin siis heittää roskiin ei polttaa
Olit ihan oikeassa. Voi sen huoletta vaikka polttaakin.
Vierailija kirjoitti:
Persut jaksaa öyhöttää juhannuspäivänä pride lipusta ja ei ole aikuismaista polttaa lippua noin. Hyvin lapsellista, mutta uppooaa tyhmään kansanosaan
Ei sitä lippua poltettu, tollo!
Vierailija kirjoitti:
Miksi lepakot käyttävät nimitystä sateenkaari väki. Olen lapsesta asti käsittänyt sen olevan ihan muuta. Nuo lepakot ja homot yhteiskunnan saastat yrittävät itseään nostaa jalustalle ja ovat sen verran tyhmiä, että kuvittelevat olevansa parempia kuin heterot.
Homot on mielisairaus potilaisiin verrattavissa.
Tää selittää miksi olet yksin juhannuksena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekastakaa menemään. Muuta että näköjään osaa. Tavallinen asiallinen keskustelu on teille mahdotonta. Ei kukaan normaali ihminen halua olla osa tuollaista öyhöttämistä. Persut ja Prideväki ovat molemmat ihan yhtä sekaisin.
N53
N25 eiku N53 eiku eiku mikä olitkaan. Nyt pistää priden samaan kategoriaan näytääkseen taas asiallisesta. Ekaksi öyhötään ja trollataan sivu kaupalla ja nyt sit pistetään samaan muottiin molemmat. Klassinen persu moovi niin sanotusti
Ethän sinä ole pätkääkään kiinnostunut vähemmistöistä ja heidän asemastaan. Jaupat vain ja ainoastaan persuista jokaisessa viestissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.
Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy.
Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.
Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.
Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.
N53
On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.
Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.
Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.
N53
Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?
Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?
Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.
Syytit minua öyhötyksestä.
Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.
Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.
Tässä se taas nähdään, miten kauas tasa-arvon ajamisesta prideväki on ajautunut. Hyökkäätte maltillista keskustelua käyvän naisen kimppuun, persia toistellen.
Hauskaa että sanotte noin, mutta ette mitään vasrmmiston tai prid3n jankutuksesta, jota harrastatte täällä.
Juurihan kirjoitin aiemmin, että öyhöttämisellä ei saavuteta mitään hyvää puolin tai toisin.
Ethän puhunut, pelkästään pridestä öyhötit. Ainoastaan piilohomoilla voi mennä tunteisiin noin. Tulkaa kaapista jo ulos
Minä olen avoimesti biseksuaali. Enkä ole öyhöttänyt yhdessäkään viestissäni.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekastakaa menemään. Muuta että näköjään osaa. Tavallinen asiallinen keskustelu on teille mahdotonta. Ei kukaan normaali ihminen halua olla osa tuollaista öyhöttämistä. Persut ja Prideväki ovat molemmat ihan yhtä sekaisin.
N53
N25 eiku N53 eiku eiku mikä olitkaan. Nyt pistää priden samaan kategoriaan näytääkseen taas asiallisesta. Ekaksi öyhötään ja trollataan sivu kaupalla ja nyt sit pistetään samaan muottiin molemmat. Klassinen persu moovi niin sanotusti
Ethän sinä ole pätkääkään kiinnostunut vähemmistöistä ja heidän asemastaan. Jaupat vain ja ainoastaan persuista jokaisessa viestissä.
Jokaisessa kommentissa? Okei persusaasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.
Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy.
Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.
Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.
Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.
N53
On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.
Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.
Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.
N53
Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?
Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?
Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.
Syytit minua öyhötyksestä.
Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.
Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.
Tässä se taas nähdään, miten kauas tasa-arvon ajamisesta prideväki on ajautunut. Hyökkäätte maltillista keskustelua käyvän naisen kimppuun, persia toistellen.
Hauskaa että sanotte noin, mutta ette mitään vasrmmiston tai prid3n jankutuksesta, jota harrastatte täällä.
Juurihan kirjoitin aiemmin, että öyhöttämisellä ei saavuteta mitään hyvää puolin tai toisin.
Ethän puhunut, pelkästään pridestä öyhötit. Ainoastaan piilohomoilla voi mennä tunteisiin noin. Tulkaa kaapista jo ulos
Minä olen avoimesti biseksuaali. Enkä ole öyhöttänyt yhdessäkään viestissäni.
N53
Tottakai ja huomenna olet trans josain keskustelussa. Persulla on identiteettikriisi
Vierailija kirjoitti:
Mikään muu kuin Suomen lippu ei kuulu lipputankoon (pl tyyliin maakuntaliput ja vastaavat). Eihän se ole ok liehutella isisin lippua, merirosvolippua tai kiinan lippua, miksi siis aakkosmafian lipun olisi eri asia?
Mikään muu kuin Suomen lippu ei kuulu lipputankoon mutta samantien myönnät että on poikkeuksia tähän sääntöön? Aika plusmiinusnolla viesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride, sananakin yököttävä. No se on lähtöisin saatanasta. Ei heterot ole niin idiootteja, että lähtisivät lippuineen johonkin kulkueeseen osoittamaan mieltään, koska he ovat normaaleja, pride on mielipuolisten typerää hommaa.
Sulla on selkeästi paha olla, siksi liityt sinimustien lipunkanto retriitteihin rinkirunkkailemaan heidän kanssa
Enemmistö suomalaisista on siis sinimustia?
Saisiko tästä lööpin huomiseksi 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut jaksaa öyhöttää juhannuspäivänä pride lipusta ja ei ole aikuismaista polttaa lippua noin. Hyvin lapsellista, mutta uppooaa tyhmään kansanosaan
Ei sitä lippua poltettu, tollo!
Kirjoittaja korjasi erehdyksensä heti seuraavassa viestissä tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride, sananakin yököttävä. No se on lähtöisin saatanasta. Ei heterot ole niin idiootteja, että lähtisivät lippuineen johonkin kulkueeseen osoittamaan mieltään, koska he ovat normaaleja, pride on mielipuolisten typerää hommaa.
Sulla on selkeästi paha olla, siksi liityt sinimustien lipunkanto retriitteihin rinkirunkkailemaan heidän kanssa
Enemmistö suomalaisista on siis sinimustia?
Saisiko tästä lööpin huomiseksi 😂
"Erityisesti miehistä suuri osa (58 %) pitää prideliikettä selvästi vasemmistolaisena, kun taas naisista samaa mieltä on vain 30 %."
Eli miehet sekoittaa politiikan jopa ihmisoikeuksiin ja tasa-arvoon, kun naiset tajuaa mistä on kyse.
Ja enemmistö suomalaisista ei todellakaan pidä prideä mielipuolisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Miksi alapeukutatte setan informaatiota
Koska väitit "Homous on valintakysymys."
Setan infon perusteella on, voit itse lukea lainauksesta. Lesbo voi rakastua ja harrastaa seksiä miehen kanssa, joka kertoo olevansa nainen (transnainen), ilman että kehoa on muokattu. Hän voi nauttia tällöin myös transnaisen peniksestä. En minä tätä keksinyt, vaan seta ja transjärjestöt
Jaha. lesbopenishullu taas paikalla.
Pakonomainen hinku tunkea toisten makkareihin määrittelemään heidän omaa elämäänsä ja mitkä vehkeet kenelläkin.
Etkö muuta intohimoa elämääsi keksi...
Ketään ei kiinnostaisi monenkarvaisten marginaalipervojen seksielämä ellei sitä meille päivittäin mediasta tykitettäisi.
Mitä me tällä tiedolla teemme? Emme mitään ja se on juuri se ideakin! En pidä näistä pervoista tippaakaan enemmän pakotettavan "tiedon" takia. Tai kaikkein vähiten arvostan kasvotonta konetta joka tuottaa tämän kaiken henkisen saastan meitä murentaakseen.
Ohita aiheet, jotka sinua ei kiinnosta. Heteroseksuaaliuutta nyt kuitenkin ylivoimaisesti eniten "tyrkytetään" ja näkee koko ajan mediassa ja joka puolella.
Ei ole ihan tervettä määritellä ja kutsua toisten jokapäiväistä elämää ja vähemmistöön kuuluvan omaa identiteettiä "henkiseksi saastaksi" ,"pevoksi" jne.. Todella syrjivää ja eriarvoistavaa, vihan levittämistä muita kohtaan.
Luuletko olevasi jotenkin ylempänä kuin muut, että sulla on oikeus tällaiseen haukkumiseen ja alentamieen toisia - saman arvoisia - ihmisiä kohtaan?
No et ole, niin pidähän rumimmat mölyt mahassas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Pekka niin mielensä Pride-lipusta pahoitti.
Voisi jopa sanoa että triggeröityi.
Sukupuolia on kaksi. Adult human female. Gay not queer. Vain naisilla on kuukautiset. Penis ei kuulu lesbon eikä lesboseksin määritelmään.
Tietävätkö lesbot että heidän pitää kysyä juuri sinulta seksuaalisuutensa määritelmää?
Kuuluuko penis mielestäsi lesbon ja lesboseksin määritelmään? Aikamoista eheytysretoriikkaa!
No ei minulla ole auktoriteettia määritellä mitä kullakin käsitteellä tarkoitetaan. Itse käytän sanaa tietyllä tavalla, mutta en voi vaikuttaa siihen miten muut sitä käyttävät.
Kerro se oma määritelmäsi. Kuuluuko penis lesbon ja lesboseksin määritelmään? Jos penis menee vaginaan lesboseksissä, niin mitä heterous silloin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride kerää käytännössä yhden kuukauden aikana satoja tuhansia onnellisia, iloisia ja rakastavaisia ihmisiä Suomen kaupunkien kaduille, joten en ymmärrä miksi tästä jotkut pikku sieluiset nillittäjät ja heikon itsetunnon omaavat ihmiset pöyristyvät ja mölisevät?
Onhan se nyt kauheaa, että Suomen kaduilla kulkee iloisia ja onnellisia ihmisiä.
Joku ketjussa roikkuva persu voisi kertoa, että mikä niissä onnellisissa ja iloisissa ihmisissä oikein kismittää?
Kas kummaa, että kukaan persu ei vastannut.
Miksi muiden pitäisi vastata sun värkkäämään olkiukkoon?
Vierailija kirjoitti:
Homous on valintakysymys. Kun mies kertoo olevansa transnainen, lesbo voi ihastua häneen ja rakastella myös penistä käyttäen.
Sukupuoli-identiteetti ja kehoTransnaiset ovat naisia: Transsukupuolinen nainen (henkilö, joka on korjannut sukupuolensa miehestä naiseksi) on nainen, riippumatta siitä, millaiset hänen sukuelimensä ovat tai onko hänelle tehty korjausleikkauksia.
Keho ja identiteetti: Monimuotoisessa kasvatuksessa ja opetuksessa lapsille halutaan osoittaa, että ihmisen kehon piirteet eivät aina määritä hänen sukupuoltaan. Transnaisella voi siis olla penis.
Seksuaalinen suuntautuminen
Lesbous: Lesbous tarkoittaa naisen kohdistuvaa emotionaalista ja seksuaalista vetovoimaa toisia naisia kohtaan.
Translesbot: Koska transnainen on nainen, hän voi olla suuntautumiseltaan lesbo.
Seksi ja deittailu
Mahdollisuus seksiin: Translesbo ja cissukupuolinen (syntymässä naiseksi määritelty) lesbo voivat deittailla ja harrastaa seksiä. Seksuaalisessa kanssakäymisessä voidaan käyttää myös penistä, jos molemmat osapuolet niin haluavat.
Yksilölliset rajat: Kaikki riippuu aina yksilöiden omista mieltymyksistä ja rajoista. Joillakin lesboilla voi olla vahva mieltymys tietynlaiseen anatomiaan (esimerkiksi vain vulvaan), kun taas toisille ratkaisevaa on kumppanin sukupuoli-identiteetti (nainen), ei se, mitä sukuelimiä kumppanilla on.
Setalaista parempaa eheytysretoriikkaaa.
Sulla on selkeästi paha olla, siksi liityt sinimustien lipunkanto retriitteihin rinkirunkkailemaan heidän kanssa