Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka heitti Pridelipun roskikseen.

Kommentit (890)

Vierailija
561/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä N54 enkä laita mihinkään kommenttiini tätä. Olen sitä kammottavaa äärioikeistoa. Pelätkää ja kavahtakaa 😎

Vierailija
562/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.

Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.

"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."

Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.

Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.

Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista. 

"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."

Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.

Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.

Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.

Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.

"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."

Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.

""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""

Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?

Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.

Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen. 

Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html

Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6

Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?

Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.

Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.

Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.

Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.

Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.  

Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan.  Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.

Jatketaan vielä sen verran, että perusoikeuksien toteutuminen on yhteydessä ihmisten psyykkiseen ja fyysiseen terveyteen. Näin ollen perusoikeuksiin liittyvä panettelu ja solvaaminen on pahoinpitely.

Mikä hemmetin perusoikeus? Mitä tarkoittaa panettelu? Pahoinpitely? 

Perusoikeudet kääntyykin persujen suussa persuoikeuksisksi: "Nyt saa sanoa, halventaa ja pilkata!"

Ajatuksia, ideoita ja ideologioita pitäisi saada täysin vapaasti kritisoida länsimaisessa klassisessa liberalismissa, joka on pian mennyttä maailmaa. Nykyinen Intersektionaalinen ideologia väittää paradoksaalisesti olevan liberaali, mutta todellisuus on toista, se on mielivaltainen ja mielipuolinen. Vanha vihapuhelaki oli viisas ja pohjasi länsimaiseen sananvapauteen, siinä kyse oli ns. asianomistajarikkomuksesta, esim. tahallisen väärän tiedon levittämisestä sait hakea itsellesi oikeutta. Nyt tuolla taas ei nykyisessä cancelointikulttuurissa ole mitään väliä. Päivi Räsäsen jahtaaminen valtion taholta on muka oikeuden hakemista ihmisryhmälle, joka ei ole homogeeninen, eikä sitä edes haluaisi. Kaikki homot kun eivät ole intersektionaaleja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Se on Marxin tavoite, vallankumous kun ei synny hyvästä olosta.

Vierailija
564/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Mitä oikeuksia aakkosväeltä uupuu saavuttaakseen tasa-arvon? Mekkala senkun yltyy, mikään ei näemmä riitä. Tähän on moni kyllästynyt. 

Vierailija
565/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Vierailija
566/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Mikä se vertailukohta on? Ja missä määrin se myötäilee yleistä oikeisaatteiden nousua länsimaissa? Onko se varmasti puhtaasti vastareaktio "sateenkaarimekastukseen" eikä vaikkapa merkki siitä että ihmisiä pelotellaan vähemmistöillä oikeistotoimijoiden taholta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
567/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Mikä se vertailukohta on? Ja missä määrin se myötäilee yleistä oikeisaatteiden nousua länsimaissa? Onko se varmasti puhtaasti vastareaktio "sateenkaarimekastukseen" eikä vaikkapa merkki siitä että ihmisiä pelotellaan vähemmistöillä oikeistotoimijoiden taholta? 

Mitähän Adolf keksi syyksi oikeiston nousulle? Ai niin, juutalaiset.

Aina pitää keksiä jokin tekosyy, että saa ihmiset kääntymään vihan puoleen.

Vierailija
568/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
569/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Siinäpä heitti. Ei tuo helkkarin Pride-lippu ole mikään kansallislippu. Se on halutessa roska sinä missä jätskituutin kääre, nenäliina, syödyn suklaapatukan kääreet jne. Priden pakkosyöttö kääntyy jo itseään vastaan. Yksikään, joka on ennakkoluuloinen seksuaalivähemmistöjä kohtaan, ei 100% varmuudella tuon pakkosyötön myötä sen myötämielisemmäksi tule. Olisi myös mielenkiintoista tietää, millä tavalla Pride on Suomessa lisännyt jotakin hyvää seksuaalivähemmistöjen elämään. Mun mielestäni Pride on pelkkää markkinahumua ja joka on todella kaukana tavallisen seksuaalivähemmistöön kuuluvan ihmisen arjesta. Priden historia on hieno ja tärkeä, mutta ei todellakaan täällä meillä enää tätä päivää. Pitäkää tunkkinne!

Vierailija
570/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.

Syytit minua öyhötyksestä.

Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.

Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
571/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut jaksaa öyhöttää juhannuspäivänä pride lipusta ja ei ole aikuismaista polttaa lippua noin. Hyvin lapsellista, mutta uppooaa tyhmään kansanosaan

Vierailija
572/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut jaksaa öyhöttää juhannuspäivänä pride lipusta ja ei ole aikuismaista polttaa lippua noin. Hyvin lapsellista, mutta uppooaa tyhmään kansanosaan

Tarkoitin siis heittää roskiin ei polttaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
573/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.

Syytit minua öyhötyksestä.

Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.

Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.

Älä jaksa. Olet hyökkäävä ja väität minua trolliksi, ilman mitään syytä. En kuulu yhteenkään puolueeseen.

Vierailija
574/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään muu kuin Suomen lippu ei kuulu lipputankoon (pl tyyliin maakuntaliput ja vastaavat). Eihän se ole ok liehutella isisin lippua, merirosvolippua tai kiinan lippua, miksi siis aakkosmafian lipun olisi eri asia? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
575/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.

Syytit minua öyhötyksestä.

Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.

Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.

No mutta niinhän sinä öyhötätkin. Luulet ilmeisesti tasa-arvo keskustelun tarkoittavan persujen mollaamista.

Eri

Vierailija
576/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.

Syytit minua öyhötyksestä.

Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.

Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.

Tässä se taas nähdään, miten kauas tasa-arvon ajamisesta prideväki on ajautunut. Hyökkäätte maltillista keskustelua käyvän naisen kimppuun, persia toistellen.

Vierailija
577/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.

Syytit minua öyhötyksestä.

Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.

Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.

Tässä se taas nähdään, miten kauas tasa-arvon ajamisesta prideväki on ajautunut. Hyökkäätte maltillista keskustelua käyvän naisen kimppuun, persia toistellen.

persua*

Vierailija
578/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.

Syytit minua öyhötyksestä.

Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.

Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.

Tässä se taas nähdään, miten kauas tasa-arvon ajamisesta prideväki on ajautunut. Hyökkäätte maltillista keskustelua käyvän naisen kimppuun, persia toistellen.

Hauskaa että sanotte noin, mutta ette mitään vasrmmiston tai prid3n jankutuksesta, jota harrastatte täällä. 

Vierailija
579/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että kaikella sateenkaarimekastuksella on saatu aikaiseksi vain se, että arvot ovat koventuneet vähemmistöjä kohtaan.

Maltillisille ihmisille Pride ei ole ongelma tai "mekastusta". Provosoituville öyhöillekin tuo lienee vain tekosyy. 

Ei, vaan tuo on ihan tutkittu tosi asia, että arvot vähemmistöjä kohtaan ovat koventuneet. Provokatiivinen tasa-arvon ajaminen ei tietenkään johda haluttuun lopputulokseen. Päinvastoin.

Onhan se tuokin tapa kertoa olevansa tasa-arvoa vastaan.

Miksi minä olisin tasa-arvoa vastaan? Aikoinaan olen osallistunut paikallisen SETAn toimintaan silloisen tyttöystäväni kanssa. Silloin toiminta perustui vielä aidosti tasa-arvon ajamiseen.

N53

On se merkillistä, että persujen kannalla olevien "naisten" pitää aina kertoa olevansa nainen. Ei niin YHTÄÄN epäilyttävää, että persumiehet kirjoittaa ilman allekirjoituksia, mutta naiset on muka n25, n28 tai n53. Heh.

Sinähän toimit nyt itse ihan samalla tavalla kuin arvostelemasi persut. Ei tuollaisella öyhöttämisellä mitään hyvää saada aikaan puolin tai toisin.

Pääasia tulisi olla tasa-arvon ajaminen, ei persujen ärsyttäminen.

N53

Et kertonut, että miksi vain persu"naiset" tekee niin, ja miksi asian toteaminen olisi öyhöttämistä?

Eli kai täällä saa vielä puhua persujen trollauksen eri hassuista puolista, jos te saatte puhua pridestä?

Mikä sinua vaivaa? En minä ole persu. Olen 53-vuotias nainen, enkä ole yhdessäkään viestissäni öyhöttänyt. Päinvastoin.

Syytit minua öyhötyksestä.

Sekin kertoo siitä, että tuskin olet nainen, kun et osaa lukea.

Mutta ihan miten vaan, en jaksa jankata trollien kanssa. Ne kun ovat aina niitä puolueen tyhmimpiä, kun niille ei muuta hommaa uskalleta antaa.

Tässä se taas nähdään, miten kauas tasa-arvon ajamisesta prideväki on ajautunut. Hyökkäätte maltillista keskustelua käyvän naisen kimppuun, persia toistellen.

Hauskaa että sanotte noin, mutta ette mitään vasrmmiston tai prid3n jankutuksesta, jota harrastatte täällä. 

Juurihan kirjoitin aiemmin, että öyhöttämisellä ei saavuteta mitään hyvää puolin tai toisin.

Vierailija
580/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pride, sananakin yököttävä. No se on lähtöisin saatanasta. Ei heterot ole niin idiootteja, että lähtisivät lippuineen johonkin kulkueeseen osoittamaan mieltään, koska he ovat normaaleja,  pride on mielipuolisten typerää hommaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan