Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka heitti Pridelipun roskikseen.

Kommentit (890)

Vierailija
521/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lastenraiskaajien lippu täytyykin heittää pois.

Vierailija
522/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.

Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.

"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."

Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.

Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.

Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista. 

"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."

Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.

Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.

Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.

Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.

"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."

Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.

""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""

Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?

Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.

Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen. 

Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html

Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6

Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?

Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.

Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.

Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.

Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.

Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.  

Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan.  Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.

Intersektionaalista marxilaista jargonia, jonka seuraus on totalitarismi. Mitä tarkoittaa termit perusoikeuden loukkaaminen, vihapuhe, solvaus tai kiihottaminen, mikä hemmetti on kansanryhmä ja kenellä on mandaatti näiden kuvitteellisten ihmisryhmien edunvalvontaan oikeudessa. Intersektionaalinen ideologia on samaa paskaa kuin kommunismi, hieman eri paketissa. Länsimaisen demokratian on puolustettava itseään tätä syöpää vastaan.

Itse asiassa se länsimainen demokratia on sen intersektionaalisen marxilais jargonin puolustamista. :)

Länsimainen demokrati on samaa paskaa kuin kommunismi hieman eri paketissa. 

Syöpä paranee plasebolla.

Perussuomalaisuudessa on tällä hetkellä enemmän totalitarismin mekkejä kuin vasemmistolaisuudessa.

Ideologialla itsellään ei ole vaikutusta totalitarismin syntyyn vaan siihen vaikuttavat muut tekijät.  Idologia on vain kauppatavaraa, joka myydään valtaajanoavien toimesta. Se voi olla "vasemmistolaista" tai "oikeistolaista" tilanteesta riippuen.

 

"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."

"Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Rohkaiseva esimerkki💪 Antaa toivoa monelle!

 

Ja on myös useille kova paikka hyväksyä tämä epämiellyttävä totuus, että homoudesta voi parantua.

Ja jälleen kerran pride väki ja vasemmistolaiset ovat käynnistäneet vihakampanjan ja haluavat vaientaa tämän asian. Miettivät varmaan kuumeisesti, miten kaveri saataisiin syytteeseen. 

Ai tämän vuoden persujen vaaliteema on, että yrittävät muuttaa sen lääketieteen toteaman asian, että homous ei ole sairaus?

Vähän hassua puolueelta, missä on monta homoa.

Kuka persunainen aikoo pyrkiä ekaksi Tynkkysen sänkyyn?

Vierailija
524/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Saastainen sodomiittipedofiililippu kuuluukin roskiin! Tai roskienpolttouuniin!💪💪💪💪

Vatikaanivaltion lippuko siellä lensi roskiin?

Isäsi on lasteraiskaaja. Miltä se tuntuu?

Vierailija
525/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Rohkaiseva esimerkki💪 Antaa toivoa monelle!

 

Ja on myös useille kova paikka hyväksyä tämä epämiellyttävä totuus, että homoudesta voi parantua.

Ja jälleen kerran pride väki ja vasemmistolaiset ovat käynnistäneet vihakampanjan ja haluavat vaientaa tämän asian. Miettivät varmaan kuumeisesti, miten kaveri saataisiin syytteeseen. 

Ai tämän vuoden persujen vaaliteema on, että yrittävät muuttaa sen lääketieteen toteaman asian, että homous ei ole sairaus?

Vähän hassua puolueelta, missä on monta homoa.

Kuka persunainen aikoo pyrkiä ekaksi Tynkkysen sänkyyn?

Ei homoissa ole mitään vikaa. Vaan isässäsi joka kannattaa tuota lasteraiskaus ideologiaa.

Vierailija
526/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Miksi ei. Setan informaation mukaan lesbokin voi harrastaa seksiä ja rakastaa miestä, jos tämä muuttaa genrensä (trans)naiseksi, vaikka säilyttää miehen vartalon ja kertoo olevansa lesbo nainen. Tällaisessa "lesbo" suhteessa myös penistä voidaan käyttää ilon tuojana. Ennen kuin alapeukutatte tai kritisoitte, ottakaa huomioon että kyseessä on Setan info ja miettikää, mitä siinä oikeasti tapahtuu. Biologinen mies ja biologinen nainen rakastavat ja rakastelevat.

Minusta kaksi naista harrastamassa seksiä keskenään ei ole ns. eheytymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
527/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoudesta voi eheytyä:

 

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000000656351.html

 

https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/ex-homo-amadeus-oilinki-kohuhaa…

Rohkaiseva esimerkki💪 Antaa toivoa monelle!

 

Ja on myös useille kova paikka hyväksyä tämä epämiellyttävä totuus, että homoudesta voi parantua.

Ja jälleen kerran pride väki ja vasemmistolaiset ovat käynnistäneet vihakampanjan ja haluavat vaientaa tämän asian. Miettivät varmaan kuumeisesti, miten kaveri saataisiin syytteeseen. 

Ai tämän vuoden persujen vaaliteema on, että yrittävät muuttaa sen lääketieteen toteaman asian, että homous ei ole sairaus?

Vähän hassua puolueelta, missä on monta homoa.

Kuka persunainen aikoo pyrkiä ekaksi Tynkkysen sänkyyn?

Ei homoissa ole mitään vikaa. Vaan isässäsi joka kannattaa tuota lasteraiskaus ideologiaa.

Siis sinä aiot mennä Tynkkysen sänkyyn?

Mites se taas liittyy tuohon eheytymiseen?

Vierailija
528/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista surullisinta tässä kuviossa on se, että maan talous on kriisissä, terveydenhuolto on romutettu, pisa-tulokset ovat tippuneet jne. mutta tällaisista asioista sekä kansa että kansanedustajat jaksavat koohkata. Helppoja ja melko merkityksettömiä populistisia aiheita tuodaan mediassa esiin tuon tuosta. Ensin suvivirsi ja sitten pride. Oikeitakin ongelmia riittää tässä maassa yllin kyllin.

Persut yrittää kalastella ääniä näillä tyhjänpäiväisillä tempuillaan, kun politiikallaan eivät tule ääniä saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
529/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Saastainen sodomiittipedofiililippu kuuluukin roskiin! Tai roskienpolttouuniin!💪💪💪💪

Vatikaanivaltion lippuko siellä lensi roskiin?

Isäsi on lasteraiskaaja. Miltä se tuntuu?

Tarjoitatko isää biologisessa mielessä? Vai Isää kirkollisessa mielessä kuten lauseessa "Isä O'Malley oli lastenraiskaaja"?

Vierailija
530/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein. Saastainen sodomiittipedofiililippu kuuluukin roskiin! Tai roskienpolttouuniin!💪💪💪💪

Vatikaanivaltion lippuko siellä lensi roskiin?

Isäsi on lasteraiskaaja. Miltä se tuntuu?

Tarjoitatko isää biologisessa mielessä? Vai Isää kirkollisessa mielessä kuten lauseessa "Isä O'Malley oli lastenraiskaaja"?

Tiedät kyllä että tarkoitin sinun biologista isääsi.

Miksi hän raiskaili lapsia, voisitko vastata kysymykseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
531/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo lastenraiskaajien lippu täytyykin heittää pois.

Mistä lastenraiskaajista oikein puhut? Pride-lippu ei liity lastenraiskaajiin sen enempää tai vähempää kuin vaikkapa Suomen lippu.

Vierailija
532/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lastenraiskaajien lippu täytyykin heittää pois.

Mistä lastenraiskaajista oikein puhut? Pride-lippu ei liity lastenraiskaajiin sen enempää tai vähempää kuin vaikkapa Suomen lippu.

Priden kannattajat ovat ideologisesti lastenraiskaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
533/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lastenraiskaajien lippu täytyykin heittää pois.

Mistä lastenraiskaajista oikein puhut? Pride-lippu ei liity lastenraiskaajiin sen enempää tai vähempää kuin vaikkapa Suomen lippu.

Priden kannattajat ovat ideologisesti lastenraiskaajia.

Jos väität jotain ilman todisteita, minäkin voin väittää, että kaikki persut on älykkyysosamäärältään alle 80, sillä todisteita ei tarvita.

Minä vain olen enemmän oikeassa.

Vierailija
534/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.

Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.

"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."

Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.

Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.

Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista. 

"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."

Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.

Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.

Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.

Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.

"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."

Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.

""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""

Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?

Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.

Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen. 

Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html

Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6

Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?

Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.

Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.

Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.

Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.

Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.  

Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan.  Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.

Intersektionaalista marxilaista jargonia, jonka seuraus on totalitarismi. Mitä tarkoittaa termit perusoikeuden loukkaaminen, vihapuhe, solvaus tai kiihottaminen, mikä hemmetti on kansanryhmä ja kenellä on mandaatti näiden kuvitteellisten ihmisryhmien edunvalvontaan oikeudessa. Intersektionaalinen ideologia on samaa paskaa kuin kommunismi, hieman eri paketissa. Länsimaisen demokratian on puolustettava itseään tätä syöpää vastaan.

Itse asiassa se länsimainen demokratia on sen intersektionaalisen marxilais jargonin puolustamista. :)

Länsimainen demokrati on samaa paskaa kuin kommunismi hieman eri paketissa. 

Syöpä paranee plasebolla.

Perussuomalaisuudessa on tällä hetkellä enemmän totalitarismin mekkejä kuin vasemmistolaisuudessa.

Ideologialla itsellään ei ole vaikutusta totalitarismin syntyyn vaan siihen vaikuttavat muut tekijät.  Idologia on vain kauppatavaraa, joka myydään valtaajanoavien toimesta. Se voi olla "vasemmistolaista" tai "oikeistolaista" tilanteesta riippuen.

 

"Kavahtakaa vääriä profeettoja, jotka tulevat teidän luoksenne lammastenvaatteissa, mutta sisältä ovat raatelevaisia susia."

"Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku."

Mikään ei siis voi olla totta, ainoastaan vahvin, härskein ja ovelin voittaa. Tämä on vasuriuden ydin. 

Sitten on ne toiset, jotka uskovat oikeasti johonkin pysyvään ja puolustavat sitä sitkeästi koska eivät pysty vakuuttumaan vasemmiston epärealistisista höpöpuheista ja asioiden tahallisesta monimutkaistamisesta, jotta kirkkaat tosiasiat saataisiin hämärrettyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
535/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on Venäjän hybridioperaatio länsimaita vastaan tarkoituksena luoda epävakautta. Vasemmisto ja SDP pitäisi laittaa syytteeseen maanpetoksesta.

Venäjä agitoi nimenomaan äärioikestoa ja persuja. 

Masinoivat myös juuri tällaista mm. seksuaalivähemmistöjen vastustamista ja vihanlietsontaa heitä kohtaan. Sillä aiheutetaan sitä seskaannuta ja eripuraa länsimaissa. Kaikkeen tämäntyyppiseen nimenomaan siellä tartutaan ja koitetaan ruokkia, jolla saataisiin yhteikuntaa heilutettua.

Vierailija
536/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolo ja lapsellinen veto. En ole mikään prideaktivisti, mutta kyllä toisten lippuja tulee lähtokohtaisesti kohdella asiallisesti.

Neuvostoliiton lippua ei tarvitse kunnioittaa, eikä myöskään hakaristeja. Voi miettiä mihin pridelippu lopulta kuuluu? Sen takaa kun löytyy myös samoja demokratian vastaisia ideologioita kuin noista edellisistä totalitaristisista ideologioista.

Tiedoksi, esim. sateenkaaripinssejä käyttävät viestivät että en vihaa sateenkaariporukkaa. Tuon lipunkin pitäisi olla suvaitsevaisuuden symboli.

Muiden pitäisi suvaita uskovaisia, vaikka ne itse eivät suvaitse juuri mitään.

Kaikki uskonnot perustuvat kaksinaismoralismille.

Miksi sateenkaari-porukka suvaitsee islam-uskontoa, vaikka muslimit eivät suvaitse juuri mitään, mitä Pride edustaa, mutta kristinusko on perseestä? Melkoista kaksinaismoralismia siellä vasemmalla laidalla. 

Sateenkaariporukka varmaan kannattaa uskonnonvapautta koska se kuuluu niihin samoihin vapauden ja tasa-arvon aatteisiin joita Pride tapahtuma edustaa. Uskovaisilla on täysi oikeus pitää homoutta syntinä kunhan eivät sen varjolla koita rajoittaa lgbtq+ väen oikeuksia.

"Sateenkaariporukka varmaan kannattaa uskonnonvapautta..."


Miksi tämä uskonnonvapaus on sallitumpaa muslimeille kuin kristityille? Kristittyjä uskovaisia pilkataan ja solvataan, mutta muslimeista ei pahaa sanottavaa? Räikein esimerkki imaami, joka kertoi, miten sharia-lain mukaan homot tuomitaan kuolemaan. Ei noussut paskamyrskyä, kuten Räsäsen puheista/kirjoituksista, mistä häntä vaadittiin tilille ja oikeutta myöten jahdattiin vuosikausia. 

Vierailija
537/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lastenraiskaajien lippu täytyykin heittää pois.

Mistä lastenraiskaajista oikein puhut? Pride-lippu ei liity lastenraiskaajiin sen enempää tai vähempää kuin vaikkapa Suomen lippu.

Priden kannattajat ovat ideologisesti lastenraiskaajia.

Jos väität jotain ilman todisteita, minäkin voin väittää, että kaikki persut on älykkyysosamäärältään alle 80, sillä todisteita ei tarvita.

Minä vain olen enemmän oikeassa.

Tehän hoette persujen tyhmyyttä täällä koko ajan, eikö ala vähitellen jo väsyttää kun alatte näyttäytyä yhä naurettavampana itse? Pelkällä toisen solvaamisella ei vakuuteta vaan paljastetaan oma tyhjyys.

Vierailija
538/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo lastenraiskaajien lippu täytyykin heittää pois.

Mistä lastenraiskaajista oikein puhut? Pride-lippu ei liity lastenraiskaajiin sen enempää tai vähempää kuin vaikkapa Suomen lippu.

Priden kannattajat ovat ideologisesti lastenraiskaajia.

Ai vähän kuten kaikki jotka laittavat Suomen lipun salkoon? Molemmat ovat lapsenraiskaajalippuja?

Vierailija
539/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisparilta järjen ääni vihavasemmistolaiseen pridevouhotukseen, youtubekanava Solokku muussi. Nykyisellä Setalla ja Pridellä ei ole enää mitään tekemistä niiden biologisten naisten ja miesten kanssa jotka ovat suhteessa oman sukupuolensa edustajan kanssa eivätkä mm. hyväksy ihmisen oman sukupuolen olevan muka vain ilmoitusasia.

Ihan mukavan oloisia naisia. Eivät kyllä tiedä tai ole välittäneet ottaa selvää Priden historiasta. Ovat myös sitä mieltä, että homma on valmis, kun minun oikeudet on saavutettu. Hyvä heille ja kiva, etteivät koe henk koht tarpeelliseksi. Hieman tyhmiksi heittäytyvät siinä kohtaa, kun eivät ole ymmärtävinään, mitä Pride muille merkitsee. Oma napa ensin. Se varmaan selittää asenteen. 

Vierailija
540/890 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi politiikkaa pitää tehdä muita halventamalla.

Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit. Ei muuta kuin tukka pois ja linnaan.

"Täyttää selvästi kiihottamisen kansanryhmää vastaan kriteerit."

Sitä lakia pitäisikin muuttaa. Siihen pitäisi jättää vain väkivallalla uhkaaminen. Pelkän loukkaamisen ei pidä olla tuomittavaa.

Ei pidä koskea itse lakiin, koska siinä itsessään ei ole mitään vikaa, vain sen tulkitsijassa.

Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista. 

"Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä."

Vahingoittaminen tarkoittaa tekoa tai toimintaa, jolla aiheutetaan toiselle tai itselle fyysistä, henkistä, taloudellista tai aineellista vahinkoa tai haittaa.

Panettelu ja solvaaminen ovat toimintaa, jolla pyritään loukkaamaan toisen kunniaa ja mainetta tai aiheuttamaan tälle mielipahaa, eli vahingoittamaan psyykkistä terveyttä.

Kun pyritään vain toisen kunnioittamiseen, ei pitäisi olla pelkoa joutua tuomittavaksi väärin perustein.

Omia arvojaan voi tuoda esille, myös muiden arvoja halventamatta ja muita kunnioittaen.

"Panettelu ja solvaaminen ovat henkistä väkivaltaa eli pahoinpitely, ei siis vain väkivallalla uhkaamista."

Henkistä väkivaltaa ei ole olemassa. Oikea käsite on kiusanteko, eikä se ole laitonta. Väkivallan käsite täyttyy, mikäli pahoinpitelyssä käytetään nyrkkejä, potkuja, päällä puskemista, tönimistä, ampuma-aseita, astaloita tai teräaseita.

""Joka tekee toiselle ruumiillista väkivaltaa taikka tällaista väkivaltaa tekemättä vahingoittaa toisen terveyttä on tuomittava pahoinpitelystä.""

Koettu mielipahan tunne ei täytä terveyden vahingoittumisen tunnusmerkkejä. Maailma ei ole mikään pumpulipallo, jossa pärjää nyyhkyttämällä jokaisesta vastoinkäymisestä. Normaali ihminen opettelee myös sietämään sitä tosiasiaa, etteivät kaikki ihmiset pidä sinusta, eikä sinun itsesi mielipiteistä. Ja tiesitkö, että mahdollinen alaikäiselle tehtävä hormonaalinen sukupuolenmuokkaus vastakkaisen sukupuolen hormoneilla täyttää pahoinpitelyn tai jopa törkeän pahoinpitelyn tunnusmerkit?

Rikoslain kiihottaminen kansanryhmää vastaan, on ehkä lähimpänä Jeeuksen rakkauden kaksoiskäskyä, mitä suomalaisesta lansäädännöstä löytyy.

Osoittaa harkintakyvyn puutetta, että nyt sitä ollaa "uskovaisten" toimesta purkamssa Räsäsen tuomion jälkeen. 

Se pohjaa periaatteessa Raamatun kahdeksanteen käskyyn "Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi" Tämä tarkoittaa katekismuksen mukaan toisen kunnian ja maineen varjelemista. Se kieltää valehtelun, panettelun ja juoruilun sekä velvoittaa puolustamaan toista. https://katekismus.fi/10kaskya/8.html

Myös kieli on tuli, on vääryyden maailma; kieli on se meidän jäsenistämme, joka tahraa koko ruumiin, sytyttää tuleen elämän pyörän, itse syttyen helvetistä. Jaak. 3:6

Onko biologisten tosiasioiden toteaminen, seksirikostuomioiden jaottelu kansallisuuden mukaan ja sossuetuuksien saajien jaottelu kielen perusteella vihapuherikos?

Lähtökohtaisesti jonkun asian väittäminen totuudeksi on vihapuhetta. Tämä löytyy jo ihan Raamatusta.

Vihapuhe ei kuulu sananvapauden piiriin, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia. Toisen perusoikeuksien loukkaaminen on rikos.

Rikos on teko tai laiminlyönti, joka on laissa säädetty rangaistavaksi. Vihapuhe ei itsessään ole rikos, mutta se muuttuu rikokseksi, kun se loukkaa toisen perusoikeuksia.

Jonkun asian väittäminen totuudeksi silloin, kun väite loukkaa toisen perusoikeuksia on rikos.

Diktaattorin mielipide = totuus. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö diktaattorin totuus olisi rikos.  

Totuus ei ole hyväksyttävä peruste asettaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan.  Jos vain diktaattorin totuuden puhujat armahdetaan, ei kysymys ole enää yhdenvertaisuudesta lain edessä.

Jatketaan vielä sen verran, että perusoikeuksien toteutuminen on yhteydessä ihmisten psyykkiseen ja fyysiseen terveyteen. Näin ollen perusoikeuksiin liittyvä panettelu ja solvaaminen on pahoinpitely.

Mikä hemmetin perusoikeus? Mitä tarkoittaa panettelu? Pahoinpitely? 

Perusoikeudet kääntyykin persujen suussa persuoikeuksisksi: "Nyt saa sanoa, halventaa ja pilkata!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi