Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisiko miehen, joka ei ole missään tekemisissä lastensa kanssa?

Vierailija
18.06.2026 |

En siis tarkoita mitään että on vieraannutettu, vaan omasta tahdostaan hylännyt.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Alinta saastaa.

Mamma hermostui.

Ei mitään hermostumista, toteamus ihmisestä, joka pakenee vastuitaan. Halveksittava.

Vierailija
82/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. En edes ystävä tai hyvän päivän tuttuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se ole miehen vika jos hänen ex estää miestä näkemästä lastaan

Yleensä mies itse ei halua vaan nähdä lapsiaan. Syystä tai toisesta. 

Useammat miehet ovat käytöstavoiltaan luokiteltava eläimiin.  Vain harva uros huolehtii pennuistaan.   No... norsut ja delfiinit ovat  poikkeus. On varmaan muitakin mutta olen niin tyhmä etten tuota  tiedä.  

Vierailija
84/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Alinta saastaa.

Mamma hermostui.

Ei mitään hermostumista, toteamus ihmisestä, joka pakenee vastuitaan. Halveksittava.

Mitä vastuita pakenen? Olen lapseton panomies.

M45

Vierailija
85/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Alinta saastaa.

Mamma hermostui.

M45

Osaatko lukea...? Avaus ei koske lapsettomia.

Vierailija
86/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Alinta saastaa.

Mamma hermostui.

M45

Ja missä niin sanotaan? Laitappa tähän se kohta jossa kielletään lapsettomia osallistumasta trollaukseen?   

Vierailija
87/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Alinta saastaa.

Mamma hermostui.

M45

Ja missä niin sanotaan? Laitappa tähän se kohta jossa kielletään lapsettomia osallistumasta trollaukseen?   

*Laitapa. Mene vaikka panemaan, parempaa ajanvietettä.

Vierailija
88/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Mulle on todella iso turn off, jos mies ei ole hyvä isä lapsilleen. Mun mielestä kertoo todella paljon ihmisestä, että millainen suhde on omiin lapsiin. 

Tapailin kerran tosi kivan oloista miestä, jolla oli edellisestä suhteesta kaksi lasta. Hän tapasi kyllä lapsiaan joka toinen viikonloppu (mikä sekin kuulosti mun mielestä tosi vähältä ja aivan vanhanaikaiselta järjestelyltä...), mutta suunnitteli koko ajan muuttoa johonkin Espanjan Aurinkoranikolle tai Kreikkaan tai Thaimaahan tms, eikä ajatellut yhtään lapsiaan. Kun kysyin, että miten lapset, niin näytti ihan hämmästyneeltä ja sit jotain selitti, että voihan tulla kesälomalla käymään. En jatkanut sitten sitä suhdetta.

Vierailija
89/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvän ystävän puolisolla on 2 lasta, joiden kanssa ei ole tekemisissä.

Eron jälkeen äiti muutti Helsinkiin ja isä jäi kotipaikkakunnalle, oli työt, vanhemmat jne. Äiti pyysi yksinhuoltajuutta, koska kaikkeen tarvittiin kummankin lupa. Sai ja äiti muutti Lontooseen.

Sai uuden miehen kanssa vielä 4 lasta. Lapset eivät puhu suomea, heillä on oma elämä siellä. Tämä mies on 65 e ja sanoi 40 v sitten ei ketään kiinnostanut miesten oikeudet.

Äidillä on loistava ura ja pystyy uuden miehen kanssa tarjoamaan lapsilleen aivan jotain toista.

Lapset ovat pyytäneet kylään pari krt ja ovat käyneet. Ystäväni on tulkannut. 
Isä itsekin myöntää äiti tarjosi paremman lapsuuden, mitä itse olisi voinut tarjota. Mutta häneltä huijattiin isyys. 

Vierailija
90/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites sitten nämä miehet, jotka näkevät lapsiaan esimerkiksi vain joka toinen viikonloppu tai pe-la yhen vuorokauden ajan viikossa ja loppu hoidetaan elareilla? koska onhan se lapsiarjen pyörittäminen nyt hankalaa ja oma elämä kärsii. -.-  Ja totta kai mies oli se, joka valitsi jättää perheensä, kun nainen on niin vaikea tms. Tätä tarinaa kuulee tosi paljon! 

Vierailija
91/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...tai miehen äiti. Siis tuleva anoppisi jos suhteenne jatkuu niin pitkälle.  Eräät anopit voivat olla helvetistä ensimmäisiä. Omistavat poikansa täysin omalle egolleen. Määräilevät kaiken poikansa perheestä. Vierailut, lomat, juhlat lapset.  Sinun kotiavainkin kuuluu myös hänelle hätätapauksia varten. Joissakin tapauksissa rahapussikin voi olla anopin mielestä perheen yhteinen. Myös miehesi ex -anoppi voi roikkua kynsin hampain sinun perheessä "lapsi verukkeella" 

Rakenna siinä onnellista ja kestävää  perheelämää lapatossun kanssa.

Vierailija
92/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama selitys. Oikeasti lapsen oikeus vanhempiin on niin vahva, että ex ei voi mitenkään estää toista vanhempaa tapaamasta lasta  

Jos tässä tapauksessa isä, ei tapaa lastaan, kyse on joko siitä, että hän ei itse ole tarpeeksi aktiivinen ja oikeasti vaadi tapaamisia ja niiden toteutumista, syyttelee vaan äitiä TAI hän on lapselle vaarallinen ja tapaamiset eivät siksi toteudu.

Joku mies lähtee parisuhteesta jo ennen lapsen syntymää. Ei halua nähdä ei suostu isyystestiin.  Jäät lapsen kanssa yksin jopa ilman tukiverkkoa.  Kun  "sanoit,. että aina tämä sama selitys" mieti: miksi oikeus kulkee vain yhteen suuntaan. Kun lapsen isä vuosien vuosien päästä ymmärtää virheensä, löytää yksinäisyytensä, on valmis ottamaan yhteyttä ja tunnustamaan hylätyn lapsensa niin luuletko, että minä vain hänen siittämänä,  isättä kasvaneena enää tarvitsen häntä isäkseni.  Minulle on aivan sama mitä sinun laki ja pylälät kertoo.

Vierailija
93/93 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina tämä sama selitys. Oikeasti lapsen oikeus vanhempiin on niin vahva, että ex ei voi mitenkään estää toista vanhempaa tapaamasta lasta  

Jos tässä tapauksessa isä, ei tapaa lastaan, kyse on joko siitä, että hän ei itse ole tarpeeksi aktiivinen ja oikeasti vaadi tapaamisia ja niiden toteutumista, syyttelee vaan äitiä TAI hän on lapselle vaarallinen ja tapaamiset eivät siksi toteudu.

Koska naiset on toisilleen susia, he uskoo hirveän helposti miesten valeet ja paskapuheet siitä, kuinka exä on hirviö eikä anna tavata lasta tai lapsia.  

Ja sehän näile nyxille jopa sopii erinomaisesti, koska täälläkin on ollut ketjuja, joissa naiset ilmoittaa suorastaan vihaavansa miehen lapsia, tai ainakin valittavat siitä, kuinka ne tulee ja omii isänsä itselleen jne.  Eli mielellään hekin toivottavat ne miehen lapset hemmetin kuuseen.

Jokainen kunnollinen, lapsistaan välittävä isä huolehtii siitä, että tapaa lapsiaan säännöllisesti ja muutenkin saa olla niille isänä niin kuin kuuluu.  Onhan todella joitakin yksittäisiä tapauksia, joissa se tapaaminen on syystä tai toisesta estynyt, mutta ne on poikkeuksia.  Harvemmin nekään on juuri niitä, joissa exvaimo vain ilkeyttään ei anna  miehen tavata niitä lapsia.  

Kannattaisi naisten olla vähemmän sinisilmäisiä.  Usein se miehen erokin on tullut ihan vain siitä, kun mies ei olekaan aidosti perhekeskeinen, ei siis juurikaan kiinnostunut isänä olemisesta ja sen sitovuudesta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme