Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viikko Shoultz makasi alasti Helsingin Kalliossa sijaitsevan asunnon sängyllä eikä tiennyt, mitä mies seuraavaksi tekisi

Vierailija
13.06.2026 |

HS:

Kylläpä tuo tapetin kuviointi onkin häiritsevä. Lakanoissa on sama sävy, mutta kuviot menevät tapetissa ihan eri tavalla.

Niin Vuokko Schoultz muistaa miettineensä. Oli heinäkuinen ilta vuonna 2021. Hän makasi alasti Helsingin Kalliossa sijaitsevan asunnon sängyllä eikä tiennyt, mitä mies seuraavaksi tekisi.

Tilanteen hallinta oli kadonnut. Mieli alkoi irrota hetkestä, ikään kuin leijua pois. Katse takertui seinään.

Paljon myöhemmin Schoultz meni Pasilan poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen. Sitä seurannut oikeusprosessi kesti lähes viisi vuotta. Tässä jutussa Schoultz kertoo, minkälaista on odottaa ratkaisua itseä koskevassa rikosasiassa näin pitkään.

Schoultz tutustui mieheen Tinderissä. Mies oli vaikuttanut mukavalta, ja ennen ensimmäistä tapaamista Schoultz oli selvittänyt hänen taustojaan.

Viestittelyn jälkeen sovittiin treffit Helsingin Kalliossa sijaitsevaan ravintolaan. Ilta eteni tavanomaisesti. He juttelivat viinilasillisten ääressä ja lähtivät sitten miehen asunnolle. Mies keitti Schoultzille teetä ja söi itse voileivän.

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Vuokolta puuttuu itsesuojeluvaisto ja itsekunnioitus? Kannattaisi tutustua kaveriin paremmin ennen kuin päästää sen sisälleen. Aika tolvana pitää olla jo muutaman tunnin juttelun perusteella on valmis lähtemään kenenkään kämpille. 

Vierailija
22/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen meni ENSIMMÄISILLÄ treffeillä miehen asuntoon yöllä. Eikä syytä yhtään itseään???

Siis naisenko tulee pitää kaikkia miehiä lähtökohtaisesti vaarallisina ja pahoina? All men. 

Täällähän miehet siis epäsuorasti myöntävät että heidän sukupuolensa on niin vaarallinen että naisen pitää varoa ja pelätä varmuuden vuoksi kaikkea miehiä. Mitähän tälle miesten väkivaltaisuusepidemialle voisi tehdä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin ruma muija kelvannut jollekin.

Tämä nainen on kaunis! Olen tavannut hänet eräässä tilaisuudessa.

Rohkeaa tuoda asia esiin nimellään.

Vierailija
24/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset on niin kovin tyhmiä ja luottavaisia. Naiset viisastuu vasta vanhemmiten ja jos kokemus on opettanut. Miehillä on lähtökohtaisesti aina mielessä seksi jos ovat normaaleja. Se pitäisi tytöille opettaa jo koulussa.

Vierailija
25/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallinen kalliolaisnainen. 

Ja sinä olet Incel Nokialta. 

Ei, olen ihan menevä mies Helsingistä, joka on pannut monia kalliolaisnaisia. Tiedän kyllä, millaisia ovat. Hyvin helppoja, yleensä henkisesti epätasapainoisia.  

In your dreams incel, in your dreams...

Vierailija
26/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset on niin kovin tyhmiä ja luottavaisia. Naiset viisastuu vasta vanhemmiten ja jos kokemus on opettanut. Miehillä on lähtökohtaisesti aina mielessä seksi jos ovat normaaleja. Se pitäisi tytöille opettaa jo koulussa.

Kun kerran mies on lähtökohtaisesti itsehillintään kykenemätön seksipeto niin miksi he saavat liikkua kaduilla? Ja vaarantaa naisia? Heillehän pitäisi syöttää jarrua tai tehdä kastraatio. Pallit pois niin ei naitata jatkuvasti 

Vierailija
27/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen meni ENSIMMÄISILLÄ treffeillä miehen asuntoon yöllä. Eikä syytä yhtään itseään???

Siis naisenko tulee pitää kaikkia miehiä lähtökohtaisesti vaarallisina ja pahoina? All men. 

Mikä on motiivi mennä ensimmäisellä treffeillä myöhään yöllä miehen asuntoon Kalliossa? Haluat kahvia?🤣

Minun motiivini olisi seksi. Se ei antaisi miehelle oikeutta esim. kuristaa minua. 

Vierailija
28/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole normaalia vaan kieroutunutta seksuaalisuutta. onko mies pelkkä aivoton elukka 🤮

Vierailija
29/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo pahoinpitely? Naisenako tulee automaattisesti aina olettaa, että mies haluaa pahoinpidellä? Miehet nyt vaan keskimäärin on aina pahoinpitelijöitä, ja heihin tulee suhtautua sellaisina? 

Vierailija
30/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat voivat kertoa mitä järkeä on lähteä yksin vieraan miehen mukaan josta ei käytännössä tiedä yhtään mitään. 

Irtosuhteet kannattaa hoitaa luotettavaksi tiedetyn maksullisen kanssa tai jossain suljetuissa s.bileissä joissa edes ihmisten oikea henkilöllisyys tiedetään.

Vierailija
31/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten väkivaltaisuudelle pitäisi kyllä tehdä jotain. Kastraatio niin ei pakonomaiset seksihalut riivaa ja luonne voisi muutenkin rauhoittua 

Vierailija
32/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainnut olla ihan suunniteltu kiristys.

Vierailija
33/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat voivat kertoa mitä järkeä on lähteä yksin vieraan miehen mukaan josta ei käytännössä tiedä yhtään mitään. 

Irtosuhteet kannattaa hoitaa luotettavaksi tiedetyn maksullisen kanssa tai jossain suljetuissa s.bileissä joissa edes ihmisten oikea henkilöllisyys tiedetään.

Ei naisille ole tarjolla luotettavaksi tiedettyjä maksullisia. 

Minä olen lähtökohtaisesti olettanut, että suurin osa ihmisistä on ihan normaaleita tyyppejä, ei mitään raiskaavia, pahoinpiteleviä väkivaltaisia hulluja. Ja näin on kaikissa mun yhdenillan jutuissa tuntemattomien miesten kanssa ollutkin.

Vierailija
34/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on motiivi mennä ensimmäisellä treffeillä myöhään yöllä miehen asuntoon Kalliossa? Haluat kahvia?🤣

Minun motiivini olisi seksi. Se ei antaisi miehelle oikeutta esim. kuristaa minua. 

Mietin samaa, että onhan hän ihan hyvin saattanut ajatella, että seksiäkin voisi ehkä olla, mutta se on eri asia kuin tuollainen kimppuun käyminen, kuristaminen jne.

Mutta joo: samat incelit vinkuvat, että naiset eivät saisi syyttää ja pitää kaikkia miehiä uhkana, mutta sitten kuitenkin ohjeistetaan, että kaikkia miehiä pitäisi pitää uhkana. Kyllä miehet itsekin tietävät, että kaikki miehet ovat uhka, mutta heitä ärsyttää, kun se haittaa ja hidastaa omaakin pukille pääsyä, kun epäillään.

Vierailija
35/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Vuokolta puuttuu itsesuojeluvaisto ja itsekunnioitus? Kannattaisi tutustua kaveriin paremmin ennen kuin päästää sen sisälleen. Aika tolvana pitää olla jo muutaman tunnin juttelun perusteella on valmis lähtemään kenenkään kämpille. 

Myönnät siis että miehet ovat lähtökohtaisesti vaarallisia ja väkivaltaisia? Ja sitten ihmettelette miesvihaa 🙄

Vierailija
36/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syytä naista mutta mietin mitä hän ajatteli menevänsä tekemään miehen asunnolle? Jos halusi ns. tutustua, se olisi varmaan onnistunut baarissa, yleensä jatketaan johonkin toiseen kapakkaan treffeiltä? Eikä myöskään jutusssa sano että oli kaatokännissä koska esim sellainen toki heikentää arvostelukykyä. Mutta tässä oltiin ensin yksillä / kaksilla ja mentiin miehen luo.

Vierailija
37/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainnut olla ihan suunniteltu kiristys.

Taidat olla tuo jutun mies? 

Vierailija
38/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo pahoinpitely? Naisenako tulee automaattisesti aina olettaa, että mies haluaa pahoinpidellä? Miehet nyt vaan keskimäärin on aina pahoinpitelijöitä, ja heihin tulee suhtautua sellaisina? 

Kun mies saalistaa yksin naisia yöelämässä niin kannattaisi olla varuillaan. Paljon luotettavampi tapa on tavata sattumalta jonkun työ-tai opiskeluporukan illanvietossa. Kun mies on osana jotain yhteisöä niin lähtökohtaisesti on henkisesti terveen statuksella juhlimassa.

Vierailija
39/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syytä naista mutta mietin mitä hän ajatteli menevänsä tekemään miehen asunnolle? Jos halusi ns. tutustua, se olisi varmaan onnistunut baarissa, yleensä jatketaan johonkin toiseen kapakkaan treffeiltä? Eikä myöskään jutusssa sano että oli kaatokännissä koska esim sellainen toki heikentää arvostelukykyä. Mutta tässä oltiin ensin yksillä / kaksilla ja mentiin miehen luo.

Tuskin ajatteli menevänsä pahoinpideltäväksi? Minä olen usein mennyt vieraan miehen asunnolle harrastamaan seksiä - sellaista suostumuksellista seksiä, jossa lähtökohtana on, että toinen lopettaa jos näin pyytää, ja että toinen ei ala kuristaa, lyödä ym. käyttää väkivaltaa. 

Vierailija
40/188 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se anna myöskään oikeutta seksiin, jos nainen jostain syystä muuttaakin mielensä. Se, että lähtee jonkun mukaan ei ole lupaus yhtään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme