Petin sitten miestäni viime yönä. Tosi, tosi huono omatunto nyt.
Oltiin saunaillassa lasten urheilujengin vanhempien kanssa. Minulla ja yhdellä oto-valmentajalla on ollut pientä flirttiä koko kauden. se nyt sitten kulminoitui kiimanhuuruisen kännipanoon saunaillassa. Metsässä, mäntyä vasten. Ei ollut kummoinen kokemus, mutta tehty on.
Mulla ei ikinä ole ollut näin huonoa omaatuntoa. Tämä on ihan fyysistä kipua ja tuskaa. En pysty katsomaan miestäni. Itkettää, itkettää ja itkettää. Ja hävettää.
Haluaisi kertoa miehelleni, mutta luulen, että kaipaan vain omaa huojennusta. Siis sitä, että saisin anteeksi, ja mulle tulisi siitä parempi olo. Mieheni murenisi, ihan varmasti.
Joutuisimme näkemään tuota valmentajaa koko seuraavan kauden, tyyppi on valittu valmentajaksi myös ensi kaudelle.
Olin yksin saunaillassa, koska mulla oli vuoro saada vapaata, mies jäi kolmen lapsen (12, 8 ja 3) kanssa kotiin.
Kerronko miehelle? Vai onko se itsekästä.
Antakaa te anteeksi tekoni, pliis. Se ehkä helpottaisi tätä järjetöntä tuskaan!
Kommentit (78)
Mites tämä provo on vieläkin pystyssä?
Koko yön suunnitteli tarinaa päässään, ja heti seiskan jälkeen alkoi naputus.
Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.https://suom.site/2vgg8hk
Käsittele, käytä kondomia ja nauti! <3
Ap, ÄLÄ KERRO.
Koska tässä ei ole pelissä vain sinun elämä vaan sen toisen osapuolen elämä myös.
Älä petä jos et pysty pitää suutasi kiinni.
Sillä sua panneella on myös paljon menetettävää. Tuhoat monta elämää vaan oman huonon oman tuntosi tähden.
Syyllisyys sun on itse kannettava.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ÄLÄ KERRO.
Koska tässä ei ole pelissä vain sinun elämä vaan sen toisen osapuolen elämä myös.
Älä petä jos et pysty pitää suutasi kiinni.Sillä sua panneella on myös paljon menetettävää. Tuhoat monta elämää vaan oman huonon oman tuntosi tähden.
Syyllisyys sun on itse kannettava.
KERRO.
Jos nyt kerrot, saatat saada anteeksi, jos ja kun selviää pitkän ajan kuluttua, on ero nimityksen ja uusien harrastuskohraamisten jälkeen selviö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, ÄLÄ KERRO.
Älä petä jos et pysty pitää suutasi kiinni.Sillä sua panneella on myös paljon menetettävää. Tuhoat monta elämää vaan oman huonon oman tuntosi tähden.
Syyllisyys sun on itse kannettava.KERRO.
Jos nyt kerrot, saatat saada anteeksi, jos ja kun selviää pitkän ajan kuluttua, on ero nimityksen ja uusien harrastuskohraamisten jälkeen selviö.
Mies saattaa antaa joskus anteeksi.
Nainen ei anna koskaan anteeksi, ei edes itselleen.
Oli tarina totta tai ei, mutta kommentoin siltikin.
Jos kyse on yksittäisestä kauden aikana kertyneiden paineiden purkamisesta eikä sen syvempää rakkautta, päämääränä ryhtyä panopojan kanssa suhteeseen, en kertoisi miehelle. Käsittelisin asian omassa mielessäni vain. Tuo nimittäin kova kolaus miehelle ja hän kärsisi asiasta vielä pidempään kuin sinä.
Tärkeää on myös että teet toisen miehen kanssa asiat selviksi että tämä oli tässä, yksi hairahdus ja thats it.
Meillä oli myös lätkäjoukkueen valmennuksen saunailta vastikään. Söimme, saunoimme porukalla jne. Varmasti on joukkueen sisällä hieman vastaavaa kipinää, mutta mitään ei tapahtunut. Joskus se pieni kihelmöinti riittää, eikä tarvitse mennä panemaan, ei edes kännissä. Parhaimmassa tapauksessa tuollaiset tilanteet tuovat lisäkuhinaa omaan parisuhteeseen, kun huomaa että sitä on kaikesta väsymyksestä huolimatta keski-ikäisenä jossain määrin muiden ihmisten silmissä kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kerta on sitten jo helpompaa.
Kaksi pettäjää on samaa mieltä ja viisi eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä provo on vieläkin pystyssä?
Koko yön suunnitteli tarinaa päässään, ja heti seiskan jälkeen alkoi naputus.
Ei haittaa yhtään onko provo vai ei. Itsekin olen ketjuun pitkän tekstin kirjoittanut. Kyllä joku on kuitenkin kuvatunlaisesti toiminut, monikin, ja lähiaikoina. Ei mitään väliä onko aloitus kenen kynästä.
M47
Älä kerro miehellesi. Totuus vain satuttaisi häntä. Kun nyt kerran kadut, otat toivottavasti opiksi, etkä petä enää koskaan. Asiahan ei muutu tapahtumattomaksi, vaikka kertoisit hänelle ja lopputulos on se että hän loukkaantuu ja suhteenne ehkä loppuu. Tai sitten hän pitää oikeutenaan tehdä joskus samoin. Tavallaan kertominen on jopa itsekästä, jos tarkoitus on lähinnä helpottaa omaa huonoa omaatuntoa. Toki suhteissa pitää olla rehellinen, mutta joskus totuus ei silti ole se paras vaihtoehto. Tästä voidaan toki olla monta mieltä. Jos mieheni olisi tehnyt vastaavaa ja katuisi asiaa niin paljon kuin sinä, en haluaisi tietää asiasta. Toki sopii toivoa että käytitte ehkäisyä eikä mukaan tarttunut mitään tautia. Sinuna yrittäisin päästä asiasta yli, vaikka sitten käymällä terapeutin juttusilla, ja ottaisin opikseni.
Kannattaa tunnustaa ja yrittää keskustella ja käsitellä asia puolison kanssa.
Huono homma. Valmentaja kertoo seikailuistaan sun kanssa muille vanhemmille ja seuran työntekijöille, jotka kertoo jutun jossain kohtaa sun miehelle. Eli parempi kertoa nyt itse tai jäät kiinni muiden kertomana.
Vierailija kirjoitti:
Huono homma. Valmentaja kertoo seikailuistaan sun kanssa muille vanhemmille ja seuran työntekijöille, jotka kertoo jutun jossain kohtaa sun miehelle. Eli parempi kertoa nyt itse tai jäät kiinni muiden kertomana.
Kyllä! Jos et itse kerro, tulet jäämään varmasti kiinni. Tiedän nuo urheiluseurat ja juoruilun. Kannattaa tunnustaa, niin homma ohi.
Pettämisessä on jotain mitä en ymmärrä. Pariskunta naimisissa, yhtinen talo, nuoret lapset....jne. kertokaa millainen pano se pitää olla että on valmis hävittään kaiken. Lapsetki joutuisi kulkeen vuoroviikoin vanhempien luona.
Silti moni on valmis ottaan riskin ja pettää. Vaikka se pano voi kestää 10 sekuntia.
-m41
Vierailija kirjoitti:
Pettämisessä on jotain mitä en ymmärrä. Pariskunta naimisissa, yhtinen talo, nuoret lapset....jne. kertokaa millainen pano se pitää olla että on valmis hävittään kaiken. Lapsetki joutuisi kulkeen vuoroviikoin vanhempien luona.
Silti moni on valmis ottaan riskin ja pettää. Vaikka se pano voi kestää 10 sekuntia.
-m41
Noh, eläpä seksittömässä liitossa neljä vuotta niin katsotaan uudelleen!
Kerro AP miten etenee