Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin sitten miestäni viime yönä. Tosi, tosi huono omatunto nyt.

Vierailija
13.06.2026 |

Oltiin saunaillassa lasten urheilujengin vanhempien kanssa. Minulla ja yhdellä oto-valmentajalla on ollut pientä flirttiä koko kauden. se nyt sitten kulminoitui kiimanhuuruisen kännipanoon saunaillassa. Metsässä, mäntyä vasten. Ei ollut kummoinen kokemus, mutta tehty on. 
Mulla ei ikinä ole ollut näin huonoa omaatuntoa. Tämä on ihan fyysistä kipua ja tuskaa. En pysty katsomaan miestäni. Itkettää, itkettää ja itkettää. Ja hävettää. 
Haluaisi kertoa miehelleni, mutta luulen, että kaipaan vain omaa huojennusta. Siis sitä, että saisin anteeksi, ja mulle tulisi siitä parempi olo. Mieheni murenisi, ihan varmasti. 
Joutuisimme näkemään tuota valmentajaa koko seuraavan kauden, tyyppi on valittu valmentajaksi myös ensi kaudelle. 
Olin yksin saunaillassa, koska mulla oli vuoro saada vapaata, mies jäi kolmen lapsen (12, 8 ja 3) kanssa kotiin. 
Kerronko miehelle? Vai onko se itsekästä.
Antakaa te anteeksi tekoni, pliis. Se ehkä helpottaisi tätä järjetöntä tuskaan!

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät kerro koskaan. Itkun pillahdustunnustus tulee vasta kun on ensiksi asia kielletty sataan kertaan, mutta todisteet sitten pakottavat lopulta tunnustamaan.

Ainoastaan idiootit luottavat naiseen.

Vierailija
82/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut tunnustusta meilläkään, ei edes senkään jälkeen vaikka naisen kaveri kertoi kaiken. Oli ollut samoilla jatkoilla. Ei kannata luottaa keneenkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitapa nyt olla rehti vaimo ja kerro miehellesi totuus ennen kuin hän kuulee sen muualta. Aivan varmasti joku kuulee tuosta touhusta ja onpa sen saattanut joku nähdäkin. Tai vielä pahempaa asia tulee myöhemmin jopa vuosien päästä miehesi tietoon. Kusetettu olo vain moninkertaistuu. Minuutin panon panoksena usean ihmisen elämä, syytäkin voi huonosti.

Vierailija
84/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe ja kaikki, ja tämmösen tempun teit. Jotain mäntyä vasten pikapanorynkytys jonkin valmentajan kanssa🤦🏻‍ 

Ansaittu tiputus c-luokan naisten sarjaan maksullisten, myrkyllisten, narkomaanien ja vankilamuijien sekaan.

Vierailija
85/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aika suhteellisen kokoinen ongelma. Jonkun mielestä voi olla iso asia, mutta meillä ei paljon painaisi, on tapahtunut paljon enemmän kuin tuo.

Vierailija
86/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy paskalla, se helpottaa!

Vierailija
87/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi imitkö munaa kanssa

Vierailija
88/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pikku huorailu ketään satuta. Paitsi itseä ehkä.

Vierailija
89/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitapa nyt olla rehti vaimo ja kerro miehellesi totuus ennen kuin hän kuulee sen muualta. Aivan varmasti joku kuulee tuosta touhusta ja onpa sen saattanut joku nähdäkin. Tai vielä pahempaa asia tulee myöhemmin jopa vuosien päästä miehesi tietoon. Kusetettu olo vain moninkertaistuu. Minuutin panon panoksena usean ihmisen elämä, syytäkin voi huonosti.

Heheh nyt yritetään syyllistää ihan suotta! Suurin osa ei ikinä, koskaan jää kiinni. :D

On kyl läppä lukee näiden huonomunaisten ressukkamiesten ulinaa: ota tää harmittomana seikkailuna ja mieti, jos vaikka se kotikikkeli onkin aikamoinen luuseri ja ansaitset parempaa!!! :***

Vierailija
90/101 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asialliseen kysymykseen ei voi vastata asiallisesti, vaan pitää alkaa heti tuollaiseksi kusipääksi? Täällä netissä on niin helppo huudella ja paljastaa idioottimaisuutensa. Jos teillä on nestettä päässä, se ei ole ap:n vika. Hänellä on jo muutenkin paha olo.

Vierailija
91/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asialliseen kysymykseen ei voi vastata asiallisesti, vaan pitää alkaa heti tuollaiseksi kusipääksi? Täällä netissä on niin helppo huudella ja paljastaa idioottimaisuutensa. Jos teillä on nestettä päässä, se ei ole ap:n vika. Hänellä on jo muutenkin paha olo.

AP nyt ainakaan ei ole käyttäytynyt asiallisesti ja nestettä on varmasti ollut päässä. Sitä saa mitä tilaa eli pahan olon.

Vierailija
92/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei tule jäämään tuohon yhteen kertaan, sama kävi minulle kun en kiinni heti jäänyt. Kolmannella kerralla sana kiersi jo, sen verran pienellä paikkakunnalla asuttiin.

Vierailija
93/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SATAKUNNAN KANSAN hankkimien tietojen mukaan satakuntalaista valmentajaa vastaan on nostettu syytteet seksuaalirikoksista ja pahoinpitelystä, joiden epäillään tapahtuneen juniorijoukkueen saunaillassa.

Syytetty valmentaja on siviilityössään johtaja-asemassa työskentelevä nainen.

www.satakunnankansa.fi

Joukkueen saunailloissa sattuu ja tapahtuu.

Naisvalmentaja on eri asia. Jos vähän ahdistelee.

Vierailija
94/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat asian asiana ja tapahtuneena tosiasiana. Minäkin panin erästä harrastukaveriani kun oli niin hemaiseva pimu. Pidin kumminkin asian omana tietonani ja kärsin hiljaa. Tajusin etten halua jättää vaimoani. Asiasta on jo yli kaksikymmentä vuotta, eikä se hallitse elämääni millään lailla

Vierailija
95/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan kerro! Sillä se lähtee millä olo on tullutkin eli naimalla. Nyt kun käyt uudelleen vieraissa niin se eka kerta kaihertaa enää 50% kun on tää toinenkin. Kymmenen kerran jälkeen ei enää kaiverra mikään noista mieltä.

Seuraavan kanssa toteuta omia mielihalujasi ja fantasioitasi, niin saat enemmän nautintoa.

Näin mä oon tehny myöskin ja tuohon kyllä tottuu. Nyt ei oikein jännitä enää muu kuin "rysän päältä" kiinni jääminen.

Vierailija
96/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat asian asiana ja tapahtuneena tosiasiana. Minäkin panin erästä harrastukaveriani kun oli niin hemaiseva pimu. Pidin kumminkin asian omana tietonani ja kärsin hiljaa. Tajusin etten halua jättää vaimoani. Asiasta on jo yli kaksikymmentä vuotta, eikä se hallitse elämääni millään lailla

AP voi ottaa tästä neuvoa että parin kymmenen vuoden päästä asia helpottaa. Mutta kerro meille edes se että tekikö hyvää 

Vierailija
97/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät kerro koskaan. Itkun pillahdustunnustus tulee vasta kun on ensiksi asia kielletty sataan kertaan, mutta todisteet sitten pakottavat lopulta tunnustamaan.

Ainoastaan idiootit luottavat naiseen.

Ja miehetkö sitten kertovat? Oma mieheni, jonka kanssa oltiin yhdessä 13 vuotta, olikin elänyt kaksoiselämää. Ihmettelin, miksi voin henkisesti niin huonosti, en löytänyt sille syytä, mutta lopulta selvisi, että intuitioni se siellä kertoi, että miehellä oli ollutkin useita panosuhteita, joista viimeisimmän kanssa tulikin vielä lapsi. Erottuamme hän vain totesi, ettei hän näe itseään ylipäätään parisuhteessa, koska se ei anna hänelle mitään, mitä hän kaipaisi. Eikä tule koskaan olemaan parisuhteessa. No mutta kiva, että se on nyt selvinnyt sulle, ja olet pitänyt minut pois vapailta markkinoilta 13 vuotta eläen itse selkäni takana kuin poikamies.

Vierailija
98/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP voi ottaa tästä neuvoa että parin kymmenen vuoden päästä asia helpottaa. Mutta kerro meille edes se että tekikö hyvää 

Ei siihen kahtakymmentä vuotta mennyt. Otin kokemuksena. Samalla tavalla laukesin kuin vaimoonkin. 

Vierailija
99/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP nyt ainakaan ei ole käyttäytynyt asiallisesti ja nestettä on varmasti ollut päässä. Sitä saa mitä tilaa eli pahan olon.

Ja sinäkö olet? En yhtään ihmettelisi, vaikka oma miehesi kävisi vieraissa. Ei tuollaista ilkeää akkaa jaksa kukaan täysjärkinen kattella eikä kuunnella.

Vierailija
100/101 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VJa miehetkö sitten kertovat? Oma mieheni, jonka kanssa oltiin yhdessä 13 vuotta, olikin elänyt kaksoiselämää. Ihmettelin, miksi voin henkisesti niin huonosti, en löytänyt sille syytä, mutta lopulta selvisi, että intuitioni se siellä kertoi, että miehellä oli ollutkin useita panosuhteita, joista viimeisimmän kanssa tulikin vielä lapsi. Erottuamme hän vain totesi, ettei hän näe itseään ylipäätään parisuhteessa, koska se ei anna hänelle mitään, mitä hän kaipaisi. Eikä tule koskaan olemaan parisuhteessa. No mutta kiva, että se on nyt selvinnyt sulle, ja olet pitänyt minut pois vapailta markkinoilta 13 vuotta eläen itse selkäni takana kuin poikamies.

Minä 35 vuotta miehen kanssa, ja nyt sitten tunnusti pettäneensä. No menihän ne mun jalat alta, ja koko elämä ollut vain petosta. Väittää yhä että olen aino rakkautensa...Joopa joo. Nyt olen katkera, ja enää en voi mitään. Seksi meillä ollut aina hyvää ja sitä ollut aina paljon - myös silloin..joten en tajua. Viina vie ja mies vaan vikisee, ja kun on komea ja naisten mieleen, niin sitten se on noin.

Kyllä ne miehet minunkin perässäni aina juosseet..mutta olen osannut itse päättää mitä teen.

Luulenkin, että mitä komeampi mies ja kauniimpi vaimo, sitä enemmän mies pettää. Mikään ei vaan riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi