Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin sitten miestäni viime yönä. Tosi, tosi huono omatunto nyt.

Vierailija
13.06.2026 |

Oltiin saunaillassa lasten urheilujengin vanhempien kanssa. Minulla ja yhdellä oto-valmentajalla on ollut pientä flirttiä koko kauden. se nyt sitten kulminoitui kiimanhuuruisen kännipanoon saunaillassa. Metsässä, mäntyä vasten. Ei ollut kummoinen kokemus, mutta tehty on. 
Mulla ei ikinä ole ollut näin huonoa omaatuntoa. Tämä on ihan fyysistä kipua ja tuskaa. En pysty katsomaan miestäni. Itkettää, itkettää ja itkettää. Ja hävettää. 
Haluaisi kertoa miehelleni, mutta luulen, että kaipaan vain omaa huojennusta. Siis sitä, että saisin anteeksi, ja mulle tulisi siitä parempi olo. Mieheni murenisi, ihan varmasti. 
Joutuisimme näkemään tuota valmentajaa koko seuraavan kauden, tyyppi on valittu valmentajaksi myös ensi kaudelle. 
Olin yksin saunaillassa, koska mulla oli vuoro saada vapaata, mies jäi kolmen lapsen (12, 8 ja 3) kanssa kotiin. 
Kerronko miehelle? Vai onko se itsekästä.
Antakaa te anteeksi tekoni, pliis. Se ehkä helpottaisi tätä järjetöntä tuskaan!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole provo. et taida tietää, kuinka paljon saunailtoja alkukesästä järjestetään, kun urheilukaudet päättyvät? Ainoa urheilukausi kesällä on suurinpiirtein fudis. ap 
Eikä mua muuten vaivaa, vaikka valkku tunnistaa. Tosin en usko, että lukee edes tätä palstaa. Ja jos lukee: pysy kaukana minusta!

Talvilajien saunaillat pidettiin ajat sitten. Ja 12-v junnusaunailloissa ei kännätä. 

Huono.

Oltiin saunaillassa lasten urheilujengin vanhempien kanssa.

Vierailija
22/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en ehkä kertoisi, ellet oikein kovasti halua toisen mieltä pahoittaa.

Toisaalta en usko että itsestäni olisi ehkä vehtaamaan muiden kuin oman puolison kanssa, niin mistäpä minä mitään tiedän. Ja toisaalta ehkä itseäni suojaa se, että olen lähinnä kiinnostunut seksistä vain itseni kanssa. Mietinpähän vain.

Mutta sen huomion olen tehnyt vanhempien sukulaisten juttuja kuunnelleena, että aika normia nuo pienet syrjähypyt on olleet ihan kaikissa sukupolvissa. Salarakas siellä, ja lehtolapsi täällä.

Ja kertoohan sen jo vaikka Euroopan ylimystön historiakin että rakastajia ja rakastajattaria on ollut aina, avoimestikin.

Ehkä kuitenkin se pieni viekkaus kuuluu olennaisesti ihmisluonteeseen.

Älä soimaa itseäsi vaan yritä vain päästä yli, ja olla ensikerralla paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole provo. et taida tietää, kuinka paljon saunailtoja alkukesästä järjestetään, kun urheilukaudet päättyvät? Ainoa urheilukausi kesällä on suurinpiirtein fudis. ap 
Eikä mua muuten vaivaa, vaikka valkku tunnistaa. Tosin en usko, että lukee edes tätä palstaa. Ja jos lukee: pysy kaukana minusta!

No, voi harmi. Olin juuri tulossa kosimaan. Menee kalliit kukatkin roskiin. 

Vierailija
24/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saatana mitä paskaa taas :DDDDDDDD

AP nyt jotakin rotia näihin sepustuksiin. 

25/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on joskus aikanaan käynyt noin.  Lasten takia älä kerro miehelle.  Huono omatunto on riittävä rangaistus sulle. Siitä kärsit vielä pitkään. 

Vierailija
26/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen ryyppäsit ja nyt heti aamulla ekana tarinoimassa pettämisestä. Joopa joo. Sinä olet joku katkera vanhapiika, jolla ei ole miestä saati perhettä. Eikä varsinkaan kiihkeitä hetkiä saunaillassa valmentajan kanssa. 

Eihän tämä tarina ole naisen näppikseltä. Ei kukaan nainen kirjoita noin. Jos kyse on perheettömästä ihmisestä, kuten varmaan onkin, on kyse vanhastapojasta tai ns peräkammarinpojasta. 

Tämä sama tarinaniskijä joka näitä trolleja tänne tehtailee. 

Vierailija
27/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi jos et ole rakastunut toiseen  ja kadut tekoa. Tehty mikä tehty, miehesi tilanne ei siitä tiedosta muutu. Nyt vaan elämä jatkuu. Käytittekö ehkäisyä, että sen verran kunnioittaisin kumppania että kävisin testeissä jos kondomia ei ole käytetty. 

Vierailija
28/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen vassupaska horo🤮 mee uuniin!

Vierailija
29/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
30/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu. 

Vierailija
31/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että sellaista paskaa sit tähän päivään

Vierailija
32/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla provo koska kukaan ei kirjoittaisi näin tunnistettavasti itsestään.

Mietin samaa, ei tarvitse kertoa tapahtumaa eikä lasten määrää tai ikiä. Tarinassa tiivistyy pettämisen järjettömyys: "Kännipano saunaillassa. Mäntyä vasten. Ei ollut kummoinen kokemus, mutta tehty on." Jos haluaa tuhota parisuhteensa ja hajottaa perheensä, olisi kannattanut edes valita joku laadukas.

Jos.kirjoitetaan.totta, juuri yksityiskohtia mainitaan ja ne on valhetta, tyyliin oikeasti lapsia onkin kaksi, 5 ja 7v.. Eli asian kannalta epäilennaiset tiedot muutetaan.

Enkä ota kantaa onko juttu uskottava, mutta ärsyttää nämä, että " ei kukaan kerro noin yksityiskohtaisesti"..No ei tietenkään kerro .

Vierailija
33/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen ryyppäsit ja nyt heti aamulla ekana tarinoimassa pettämisestä. Joopa joo. Sinä olet joku katkera vanhapiika, jolla ei ole miestä saati perhettä. Eikä varsinkaan kiihkeitä hetkiä saunaillassa valmentajan kanssa. 

Eihän tämä tarina ole naisen näppikseltä. Ei kukaan nainen kirjoita noin. Jos kyse on perheettömästä ihmisestä, kuten varmaan onkin, on kyse vanhastapojasta tai ns peräkammarinpojasta. 

Tämä sama tarinaniskijä joka näitä trolleja tänne tehtailee. 

Perhertön.ei tiedä mistään lasten.harrastusjoukkueiden rakenteista tms. eikä ne kiinnosta..Kuulen töissä noita juttuja ja ihan ne on mulle epäkiinnostavaa hepreaa.

Vierailija
34/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten urheilujengin saunailta ilman lapsia. Just joo.

Vierailija
35/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä nyt on se tyyppi, joka aina filosofioi kuinka pettäminen ei vahingoita ketään, jos kumppani ei saa tietää. :D

Vierailija
36/36 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa tässä keksittyjen juttujen ihmemaassa eli av-palstalla päätin uskoa tämän jutun. Jos se on keksitty, niin onnittelut. Ja siinäkin tapauksessa siitä voi olla jollekulle apua, joka on ajautunut oikeasti pettämään. Omista useammasta kokemuksesta tiedän, että viattomasti alkaneet hommat muuttuvat pettämiseksi hyvin yksinkertaisesti ja helposti. Se vaan tapahtuu, yhtäkkiä. Ei siitä edes pysty kirjoittamaan pitkiä romaaneja. Tärkeintä on oppia hyväksymään tapahtunut ja mikäli pitää tapahtunutta virheena, niin pitää suunsa kiinni ja jatkossa välttää vastaavan tilanteen muodostumista kaikin keinoin. Vaihtoehtoisesti jos haluaa tunnustaa puolisolle, niin tekee sen mieluusti heti. Asian pimittäminen pitkään ja sitten kertominen on kaikista paskin tapa. Jos taas päättää pimittää asian niin sitten kertakaikkiaan siitä ei puhuta koskaan eikä kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi