Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin sitten miestäni viime yönä. Tosi, tosi huono omatunto nyt.

Vierailija
13.06.2026 |

Oltiin saunaillassa lasten urheilujengin vanhempien kanssa. Minulla ja yhdellä oto-valmentajalla on ollut pientä flirttiä koko kauden. se nyt sitten kulminoitui kiimanhuuruisen kännipanoon saunaillassa. Metsässä, mäntyä vasten. Ei ollut kummoinen kokemus, mutta tehty on. 
Mulla ei ikinä ole ollut näin huonoa omaatuntoa. Tämä on ihan fyysistä kipua ja tuskaa. En pysty katsomaan miestäni. Itkettää, itkettää ja itkettää. Ja hävettää. 
Haluaisi kertoa miehelleni, mutta luulen, että kaipaan vain omaa huojennusta. Siis sitä, että saisin anteeksi, ja mulle tulisi siitä parempi olo. Mieheni murenisi, ihan varmasti. 
Joutuisimme näkemään tuota valmentajaa koko seuraavan kauden, tyyppi on valittu valmentajaksi myös ensi kaudelle. 
Olin yksin saunaillassa, koska mulla oli vuoro saada vapaata, mies jäi kolmen lapsen (12, 8 ja 3) kanssa kotiin. 
Kerronko miehelle? Vai onko se itsekästä.
Antakaa te anteeksi tekoni, pliis. Se ehkä helpottaisi tätä järjetöntä tuskaan!

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aloitus tarina tai totta niin kerron miehenä mitä itse ajattelisin jos lasteni äiti tunnustaisi. Jos tulee ihan puskista niin en osaa sanoa mitään. Koska en ole väkivaltainen niin en löisi. Muuten varmaan käsi heilahtaa. Tyhjien ajatusten päälle putoaisin. Ja se kestäisi pitkään. Minusta varmaan tulisi viileä ja osittain välinpitämättömyys kasvaisi. Koska tunnetusti miehet eivät saa pillua yhtä helposti kuin naiset munaa niin saattaisin käydä huorissa. Kestäisitkö sen että myös minä kokeilen nopeasti seksiä. Vai haittaako että käyn baarissa ilman sinua että voisin kokeilla vierasta. Voi olla edessä pari kuukautta baareja että saan vierasta pillua. Tai kestätkö jos kohde on joku sinun ystäväsi. 

Näillä ajatuksilla sanoisin että älä kerro. Käytitkö kumia tai harrastitteko paljasta suuseksiä. Jo suutelusta voi tulla huuliherpes. Käy testeissä ja toivo parasta. Ja jos haluat että perheesi jatkaa yhdessä niin vältä tuota miestä. Mutta koska kävit vieraissa niin etkö itse anna miehellesi vai eikö hän halua sinua. Jotain hommassa on taustalla mitä et kerro täällä. 

Vierailija
42/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten odottelet että mikäs se siellä pildessä muhii metsänainnin seurauksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko valmentaja muuten vapaa vai nuorempi uros. Oletko valmentajan numero seitsemän tai yksitoista. Tuleeko kohta toinen valmentaja joka vihjailee. Harva sonni on hiljainen. 

Vierailija
44/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI, AP! NYT SUN KYLLÄ TÄYTYY kuulla tämä. Kirjoitit alussa näin: "Antakaa te anteeksi tekoni, pliis. Se ehkä helpottaisi tätä järjetöntä tuskaan!" Ymmärrän ja moni muukin ymmärtää sun tuskasi ja sen, että tarvitset anteeksiantoa nyt. Mutta se että me annettaisiin sinulle anteeksi, ei kuitenkaan olisi kovin todellista. Saanko ehdottaa jotain, minkä uskon olevan parempaa ja todellisempaa?

Vilpittömästi uskon ja ajattelen, että sun virheestäsi ja väärästä teostasi huolimatta sinua rakastetaan täysin tälläkin hetkellä!jJa lisäksi ihan täysi anteeksianto on mahdollista sulle aivan kulman takana, jos vain tarvitset saada anteeksi ja pyydät, niin uskon että saat anteeksi, olet rakastettu, ja saat uuden mahdollisuuden elämässä.

Tämä armollisuus, rakkaus ja anteeksianto ei kuitenkaan tule meiltä täällä palstalla, mutta rakastavalta Jumalalta, Kristukselta se tulee. Tämä on SINULLE, RAKAS AP, nyt mahdollisuus tässä elämäsi hetkessä. jJoku luki viestisi ja päätti ottaa aikaa ja vastata sulle. Sä olet tehnyt juuri sen mitä olet tehnyt, ja olet sellainen ihminen kuin tällä hetkellä olet. Kuitenkin rakastava jumala näkee sinut ja on valmis antamaan anteeksi tällä hetkellä.

Sellaisena kuin olet ja omin sanoin: pyydä häneltä anteeksi tekoasi Jeesuksen nimessä. Kun näin teet, sulla on lupa luottaa siihen  että olet saanut kaikkein Korkeimman tahon edessä anteeksi ja olet rakastettu kaikesta huolimatta! 

Jeesus aivan varmasti auttaa ja johdattaa sua ja miestäsi eteenpäin. Ota tästä mahdollisuudesta kiinni. Mä olen rukoillut puolestasi.

https://www.healingrooms.fi/isan-rakkauskirje

Vierailija
45/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aloitus tarina tai totta niin kerron miehenä mitä itse ajattelisin jos lasteni äiti tunnustaisi. Jos tulee ihan puskista niin en osaa sanoa mitään. Koska en ole väkivaltainen niin en löisi. Muuten varmaan käsi heilahtaa. Tyhjien ajatusten päälle putoaisin. Ja se kestäisi pitkään. Minusta varmaan tulisi viileä ja osittain välinpitämättömyys kasvaisi. Koska tunnetusti miehet eivät saa pillua yhtä helposti kuin naiset munaa niin saattaisin käydä huorissa. Kestäisitkö sen että myös minä kokeilen nopeasti seksiä. Vai haittaako että käyn baarissa ilman sinua että voisin kokeilla vierasta. Voi olla edessä pari kuukautta baareja että saan vierasta pillua. Tai kestätkö jos kohde on joku sinun ystäväsi. 

Näillä ajatuksilla sanoisin että älä kerro. Käytitkö kumia tai harrastitteko paljasta suuseksiä. Jo suutelusta voi tulla huuliherpes. Käy testeissä ja toivo parasta. Ja jos haluat että perheesi jatkaa yhdessä niin vältä tuota miestä. Mutta koska kävit vieraissa niin etkö itse anna miehellesi vai eikö hän halua sinua. Jotain hommassa on taustalla mitä et kerro täällä. 

"Koska tunnetusti miehet eivät saa pillua yhtä helposti kuin naiset munaa niin saattaisin käydä huorissa. Kestäisitkö sen että myös minä kokeilen nopeasti seksiä. Vai haittaako että käyn baarissa ilman sinua että voisin kokeilla vierasta. Voi olla edessä pari kuukautta baareja että saan vierasta pillua. Tai kestätkö jos kohde on joku sinun ystäväsi. 

Näillä ajatuksilla sanoisin että älä kerro. Käytitkö kumia tai harrastitteko paljasta suuseksiä. Jo suutelusta voi tulla huuliherpes. Käy testeissä ja toivo parasta. Ja jos haluat että perheesi jatkaa yhdessä niin vältä tuota miestä. Mutta koska kävit vieraissa niin etkö itse anna miehellesi vai eikö hän halua sinua. Jotain hommassa on taustalla mitä et kerro täällä. "

Kostaminen on lapsellista ja typerää - osoittaa, ettei osata käsitellä omia negatiivisia tunteita alkuunkaan ja eteen tullutta tilannetta. Kyllä tuollaisessa tunnemyrkyssä pitäisi hakeutua mieluummin puhumaan jollekin ammattilaiselle/ymmärtäväiselle ystävälle.  Etsiä nykyaikana myös tutkimustietoa pettämisestä; esim. kirjat, netti ja vertaistukikin eli selvittää, miksi parisuhteissa petetään ja mitä siitä seuraa itse kullekin.

Pettämistä kannattaa käsitellä myös pariterapiassa, jos se ei kotona onnistu rauhanomaisesti. Mietinnän ja pysähtymisen paikka parisuhteessa, miten jatketaan eteenpäin, varsinkin, jos mukana on lapsiakin.

Vierailija
46/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SATAKUNNAN KANSAN hankkimien tietojen mukaan satakuntalaista valmentajaa vastaan on nostettu syytteet seksuaalirikoksista ja pahoinpitelystä, joiden epäillään tapahtuneen juniorijoukkueen saunaillassa.

Syytetty valmentaja on siviilityössään johtaja-asemassa työskentelevä nainen.

www.satakunnankansa.fi

Joukkueen saunailloissa sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
47/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole mikään leuhkimisen asia. Se loukkaa toista osapuolta, mikäli hän tulee asian tietämään. Miksi petit, oliko siihen jotakin syytä.

Loukkaa suunnattomasti, vaikkei tietäisikään, koska salailulla riistetään häneltä valinnanvapaus (jäädäkö suhteeseen epäluotettavan petturin kanssa vai lähteäkö uskollisemmille markkinoille).

Vierailija
48/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen ei ole mikään leuhkimisen asia. Se loukkaa toista osapuolta, mikäli hän tulee asian tietämään. Miksi petit, oliko siihen jotakin syytä.

Loukkaa suunnattomasti, vaikkei tietäisikään, koska salailulla riistetään häneltä valinnanvapaus (jäädäkö suhteeseen epäluotettavan petturin kanssa vai lähteäkö uskollisemmille markkinoille).

Mitä ei tiedä, se ei satuta.

Vierailija
49/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono pano olit, ei kyllä tavata toista kertaa, lähetän miehellesi terveisiä.

Vierailija
50/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Koska tunnetusti miehet eivät saa pillua yhtä helposti kuin naiset munaa niin saattaisin käydä huorissa. Kestäisitkö sen että myös minä kokeilen nopeasti seksiä. Vai haittaako että käyn baarissa ilman sinua että voisin kokeilla vierasta. Voi olla edessä pari kuukautta baareja että saan vierasta pillua. Tai kestätkö jos kohde on joku sinun ystäväsi. 

Näillä ajatuksilla sanoisin että älä kerro. Käytitkö kumia tai harrastitteko paljasta suuseksiä. Jo suutelusta voi tulla huuliherpes. Käy testeissä ja toivo parasta. Ja jos haluat että perheesi jatkaa yhdessä niin vältä tuota miestä. Mutta koska kävit vieraissa niin etkö itse anna miehellesi vai eikö hän halua sinua. Jotain hommassa on taustalla mitä et kerro täällä. "

Kostaminen on lapsellista ja typerää - osoittaa, ettei osata käsitellä omia negatiivisia tunteita alkuunkaan ja eteen tullutta tilannetta. Kyllä tuollaisessa tunnemyrkyssä pitäisi hakeutua mieluummin puhumaan jollekin ammattilaiselle/ymmärtäväiselle ystävälle.  Etsiä nykyaikana myös tutkimustietoa pettämisestä; esim. kirjat, netti ja vertaistukikin eli selvittää, miksi parisuhteissa petetään ja mitä siitä seuraa itse kullekin.

Pettämistä kannattaa käsitellä myös pariterapiassa, jos se ei kotona onnistu rauhanomaisesti. Mietinnän ja pysähtymisen paikka parisuhteessa, miten jatketaan eteenpäin, varsinkin, jos mukana on lapsiakin.

Olet sitä mieltä että kun vihitty rouva herää aamulla krapulassa ja morkilsessa ja niiskuttaa että on huono olo kun eilen saunaillassa annoin mäntyä vasten piparia niin aviomiehen tulee ensimmäisenä ehdottaa terapiaa ja hellitellä että ei se mitään ja vien sinut huomenna sukupuolitautien testeihin ja lepää rauhassa niin hoidan kaikki tämän viikonlopun hommat. Lähden lasten kanssa mummolaan niin saat levättyä rauhassa. Oli varmaan rankka kokemus. 

No noinhan se menee oikeassa elämässä. Paitsi jos sukupuolet ovat toisin päin. 

Vierailija
51/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän se ratkaisu löytyi. Asiallinen ja kaikille tasapuolinen kaiken lisäksi.

Vierailija
52/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ei tiedä, se ei satuta.

Jokin siinä suhteessa alkaa hiertää, kun ap syyllisyyksissään muuttuu käytökseltään.

Vierailija
53/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuttui seksi kotona paljon kiihkeämmäksi kun kerroin puolisolleni käyneeni vieraissa ja kysyttyään mitä puuhailtiin, luettelin mitä tehtiin ja mitkä jutut tuntui toisen kanssa kuumilta. Hyvää oppimateriaalia ja se kolmas osapuoli toimii mainiona kirittäjänä puolisolleni.

Vierailija
54/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitä mieltä että kun vihitty rouva herää aamulla krapulassa ja morkilsessa ja niiskuttaa että on huono olo kun eilen saunaillassa annoin mäntyä vasten piparia niin aviomiehen tulee ensimmäisenä ehdottaa terapiaa ja hellitellä että ei se mitään ja vien sinut huomenna sukupuolitautien testeihin ja lepää rauhassa niin hoidan kaikki tämän viikonlopun hommat. Lähden lasten kanssa mummolaan niin saat levättyä rauhassa. Oli varmaan rankka kokemus. 

No noinhan se menee oikeassa elämässä. Paitsi jos sukupuolet ovat toisin päin. 

Juuri näin! Tiedä paikkasi, mies!

T. Feministi

Vierailija
55/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ihmiset flirttailko. Älkää olko tyhmiä. Kyllä kännissäkin pystyy olemaan pettämättä. Ja pitää tuntea itsensä siinä määrin, miten käyttäytyy kännissä. Jos ei pysty pitämään rotia humalassa, silloin juodaan vain oman pyolison kanssa. Elämä on valintoja, pitää muistaa mitä voi menettää. Jotkut ovat niin tyhmiä, että käyvät jonkun työkaverin kanssa välillä kahvilla, ihan kavereina. Just joo, pian tulee ihastusta, ja siinäkään vaiheessa ei pystytä ajattelemaan järjellä, ja lopettamaan. Seurauksena sotku, pettyneitä ihmisiä, avioerolapsia, jaettu omaisuus. Se pitää päättää joka aamu, mikä tai kuka elämässä on tärkein. 

Olet ap tässä mielessä tyhmä. Jos kerrot miehellesi, mikään ei ole enää ikinä ennallaan kummallakaan. Jos et kerro siltikään mikään ei ole ennallaan koskaan sinulla. Nyt osaat myöhemmin toimia paremmin. Tämä vuodatus oli lähinnä muille, niille jotka eivät ole vielä pettäneet, apn teko on jo tehty.

M46

Vierailija
56/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt jotain jatkoa. Käytittekö kumia. Laskiko sisään. Oliko iso. 

Vierailija
57/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku AP pari yötä ja valita huonoa oloa. Sitten keksi että varmaan flunssa tulossa. Hae sääliä. Jos unohtui kumi niin maanantaina käyt testeissä ja odotat uutta panoa. Muista kumi jatkossa äläkä ota paljaana poskeen. Se seuraavakin hässii myös muita. Jälkiehkäisy on hyvä muistaa. Ettei kuukausien päästä synny napero jolla on väärän väriset silmät. 

Vierailija
58/78 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono omatunto on sinulle sopiva rangaistus. Sikamaisinta olisi yrittää hakea huonoon omaan tuntoon helpotusta mieheltäsi. Älä kerro ja riko perhettäsi. Tutkaile myös itseäsi, että miksi ja miten, jottei uusiudu.

Itse aikanaan kävin parikymmentä kertaa vieraissa jäämättä kiinni ja tunnustamatta. Lopetin. Nyt joudun elämään ja kärsimään yksinään huonon omantuntoni kanssa elämäni loppuun asti ja mikä on ihan itse ansaittua.

M50+

Vierailija
59/78 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kerro! Sillä se lähtee millä olo on tullutkin eli naimalla. Nyt kun käyt uudelleen vieraissa niin se eka kerta kaihertaa enää 50% kun on tää toinenkin. Kymmenen kerran jälkeen ei enää kaiverra mikään noista mieltä.

Seuraavan kanssa toteuta omia mielihalujasi ja fantasioitasi, niin saat enemmän nautintoa.

Vierailija
60/78 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kerta on sitten jo helpompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän