Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2683)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerberos valvoo, luulen läheiseksi
Anne
Tämä on tieto
Karmeeta tekstiä hän suoltaa, jos on kyseinen Anne. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerberos valvoo, luulen läheiseksi
Anne
Tämä on tieto
Karmeeta tekstiä hän suoltaa, jos on kyseinen Anne. Huh huh
Kutsuu tytärtään lutkaksi? Tyttärentytärtään nimittelee pinnalliseksi, ja joka keskeyttää lukion kuitenkin? Anne?
Mikä on nepo? Neuroottinen potilas???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerberos valvoo, luulen läheiseksi
Anne
Tämä on tieto
Karmeeta tekstiä hän suoltaa, jos on kyseinen Anne. Huh huh
Eli koko ketju on Martinan äidin tyttäreensä ja hänen lapseensa kohdistama solvaamisketju? Annen tuotoksia?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nepo? Neuroottinen potilas???
Nepotismi
Hankkikaa herranjumala juoruakat jotain järjellistä tekemistä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nepo? Neuroottinen potilas???
Nepotismi
Kiitos. Miksi sitä ei sitten kirjoiteta noin vaan lyhennetään typerästi. Elämme todella outoja aikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerberos valvoo, luulen läheiseksi
Anne
Tämä on tieto
Siltä se vaikuttaa, hysteerisenä, vimmoissaan jankuttaa, jankuttaa, jankuttaa. Ei noin käyttäydy kuin vanhempi ihminen, jolta mopo on karannut täysin.
Ei oo kaikki muumit laaksossa hällä
Onneksi täällä on monta vihaajamuumia, jotka saavat toisistaan voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on nepo? Neuroottinen potilas???
Nepotismi
Kiitos. Miksi sitä ei sitten kirjoiteta noin vaan lyhennetään typerästi. Elämme todella outoja aikoja.
Iskevä ohjelman nimi, otaksun. Vai onko ulkomaan formaatti, kenties Nepobabies tjtn.
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa herranjumala juoruakat jotain järjellistä tekemistä!!!
Mä kävin äsken Sittarissa, päivällä tein pihahommia ja just join iltakaffet, tyhjäsin tiskikoneen ja lykin pyykit pesuun, ja sit tänne piipahtaan, mutta sama meno vaan jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerberos valvoo, luulen läheiseksi
Anne
Tämä on tieto
Karmeeta tekstiä hän suoltaa, jos on kyseinen Anne. Huh huh
Kutsuu tytärtään lutkaksi? Tyttärentytärtään nimittelee pinnalliseksi, ja joka keskeyttää lukion kuitenkin? Anne?
Luepa noita pitkiä, raivovuodatuksia, joissa kyllä nimitteleekin. Aivan hirveää tekstiä. Selvästi huonosti voiva ihminen. Sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerberos valvoo, luulen läheiseksi
Anne
Tämä on tieto
Karmeeta tekstiä hän suoltaa, jos on kyseinen Anne. Huh huh
Eli koko ketju on Martinan äidin tyttäreensä ja hänen lapseensa kohdistama solvaamisketju? Annen tuotoksia?
Olitko tauolla keräämässä voimia ja nyt jaksat taas jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerberos valvoo, luulen läheiseksi
Anne
Tämä on tieto
Karmeeta tekstiä hän suoltaa, jos on kyseinen Anne. Huh huh
Kutsuu tytärtään lutkaksi? Tyttärentytärtään nimittelee pinnalliseksi, ja joka keskeyttää lukion kuitenkin? Anne?
Luepa noita pitkiä, raivovuodatuksia, joissa kyllä nimitteleekin. Aivan hirveää tekstiä. Selvästi huonosti voiva ihminen. Sinä.
Niissä kommenteissa on numerointi ja niistä selviää hyvin mikä on kenenkin aikaansaannosta.
Huonosti voivia näyttää olevan täällä ehkä useitakin, yksi ei ehdi näin paljoa panetella, herjata ja lutkitella ja aamusta iltaan jankuttaa kynsistä ja merkkivaatteista jne.
Tiedät itsekin että väärää ihmistä siellä syyttelet. Ja siitä juuri huonovointisuus, ilkeyden ohessa, hyvin huokuu. Olen pahoillani puolestasi. Ota uusi suunta elämällesi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gerberos valvoo, luulen läheiseksi
Anne
Tämä on tieto
Karmeeta tekstiä hän suoltaa, jos on kyseinen Anne. Huh huh
Kutsuu tytärtään lutkaksi? Tyttärentytärtään nimittelee pinnalliseksi, ja joka keskeyttää lukion kuitenkin? Anne?
Luepa noita pitkiä, raivovuodatuksia, joissa kyllä nimitteleekin. Aivan hirveää tekstiä. Selvästi huonosti voiva ihminen. Sinä.
Niissä kommenteissa on numerointi ja niistä selviää hyvin mikä on kenenkin aikaansaannosta.
Huonosti voivia näyttää olevan täällä ehkä useitakin, yksi ei ehdi näin paljoa panetella, herjata ja lutkitella ja aamusta iltaan jankuttaa kynsistä ja merkkivaatteista jne.
Tiedät itsekin että väärää ihmistä siellä syyttelet. Ja siitä juuri huonovointisuus, ilkeyden ohessa, hyvin huokuu. Olen pahoillani puolestasi. Ota uusi suunta elämällesi!
Jep. Vastaavasti minä olen todella pahoillani puolestasi. Sun pitkät raivotekstit huokuu pahaa oloa. Se ei muutu muita haukkumalla.
Tämän pitäis olla Nepot ohjelman keskustelu. Kummille raiteille on lähtenyt. Tyypit väittelee keskenään ihan muusta? Yritetäänkö pelastaa ketju takaisin otsikon aiheeseen? Mä aloitan. Ne Temosten hevoset on ihania. Jokainen meni hienosti omaan pilttuuseensa kun talliin päästettiin.
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäis olla Nepot ohjelman keskustelu. Kummille raiteille on lähtenyt. Tyypit väittelee keskenään ihan muusta? Yritetäänkö pelastaa ketju takaisin otsikon aiheeseen? Mä aloitan. Ne Temosten hevoset on ihania. Jokainen meni hienosti omaan pilttuuseensa kun talliin päästettiin.
Temosten perhe ihana voisikohan ne adoptoida minut
Vierailija kirjoitti:
Tämän pitäis olla Nepot ohjelman keskustelu. Kummille raiteille on lähtenyt. Tyypit väittelee keskenään ihan muusta? Yritetäänkö pelastaa ketju takaisin otsikon aiheeseen? Mä aloitan. Ne Temosten hevoset on ihania. Jokainen meni hienosti omaan pilttuuseensa kun talliin päästettiin.
Niin olivat. Mä olin tuttavan veljen maatilalla, ja oli hauskan näköistä kun se kutsui lehmät illalla laitumilta navettaan. Jokainen napakasti suunnisti utareet heiluen omalle paikalleen. Tunnistavat isäntänsä ja erottavat vieraan. Mä yritin opetella lypsämistä, mutta ei ne oikein tykänneet. Pelottavan isoja elukoita. sai varoa, ettei jäänyt kunnon peräsuihkeen alle, että ehti väistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D
Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.
Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin.
No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.
Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori.
No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.
Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä.
Ehkä Helgakin alkaa käydä samoissa baareissa ja vie molempien miehet? Mistä tieto että Vikke aikoo alkaa käymään baareissa?
Jotenkin arvailen, kun Martina ja Esko ovat olleet menevää sorttia. Ovat vieläkin keski-ikäisinä. Ei omena kauas puusta putoa.
Sinä arvailet täällä 16v tulevaa elämää. Ja niin ehdottomana, varmana mitä toinen aikoo tehdä ja millainen hänestä tulee, et vaan luovuta.
Tiedätkö että maaseudun kiltti tyttö aika usein hullaantuu, kun joku kusipää puhuu kokematttoman pään pyörälle...voi jäädä vuohet hoitamatta...
Temosen lapset eivät kuitenkaan ole mitään pelkästään maaseudulla eristyksissä kasvaneita, he ovat matkustelleet maailmalla pienestä pitäen ja niin vain reippaasti kulkivat keskenään ongelmitta Kölnissä kun äitinsä oli hoidoissa. Vanhempien ystävä-&tuttavapiirikin koostunee erilaisitsa ihmisistä jotka eivät ole mitään tynnyrissä kasvaneita, ensi-illoissa ja gaaloissakin ovat olleet pikkuisista asti, eiköhän nuo lapset ole nähneet monenlaista ja tietävät kyllä miten maailma makaa ja osaavat pitää itsestään huolta, ei heidän päitä niin vain lirkutella pyörälle.
ja heillä asui se sijaislapsi
Joka on yhä osa perhettä <3
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämätöntä tekstiä yhtä lasta / nuorta kohtaan. Yhtälailla merkkivaatteet ja laukut oli myös Fannylla ja yhdellä Temosten tytöllä näkyi kirkkaanpunaiset pitkät kynnet.
Hehkuttivatko Fanny ja yksi Temosen tyttö kaiken aikaa ja ainoastaan merkkituotteita, kynsiä ja hiuksia? Siinä koko elämänsisältö ja anti ohjelmaan?
Ei oo kaikki muumit laaksossa hällä