Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2683)

Vierailija
2541/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan Viktoria ja Martina ovat samoilla miesapajilla. Martina vaihtaa lennosta nuorempaan ja Viktoria katselee itseään kymmenen vuotta vanhempia :D

Ihan itsensä ikäisiä miehiä Martinalla on aina ollut. Joku taisi aiemmin kirjoittaa, että on mummomaista ajatella muiden puolesta, eli mitä jotkut aikovat sanoa tai tehdä.

Mikäs tää Hajji Muhis on? Podcastissa puhui, että Gettomasa olisi sopivan ikäinen ja muutenkin sopiva hänelle. Kyllä taitaa Martina olla nuorempiin päin. 

No onkos ne sanoneet, että heillä olisi joku suhde? Yhteinen illanviettäminen lukuisten muiden seurassa ja samalla autolla (vaikka toiseen baariin) lähtö ei tarkoita sitä.

Ööh, aika vahvoja viitteitä, kun monena iltana viihtyivät toistensa seurassa. Hajji Muhis on 28, eli aika nuori. 

No tuollaisilla ikäeroilla on jopa avioliittoja solmittu, jokaisen oma asia. En nyt tarkoita heitä tässä.

Niin. Aitolehdellä on kotona nuori neiti, joka alkaa kohta käydä baareissa. Pyörivät kohta samoissa ympyröissä. 

Ehkä Helgakin alkaa käydä samoissa baareissa ja vie molempien miehet? Mistä tieto että Vikke aikoo alkaa käymään baareissa?

Jotenkin arvailen, kun Martina ja Esko ovat olleet menevää sorttia. Ovat vieläkin keski-ikäisinä. Ei omena kauas puusta putoa. 

Sinä arvailet täällä 16v tulevaa elämää. Ja niin ehdottomana, varmana mitä toinen aikoo tehdä ja millainen hänestä tulee, et vaan luovuta. 

Tiedätkö  että maaseudun kiltti tyttö aika usein hullaantuu, kun joku kusipää puhuu kokematttoman pään pyörälle...voi jäädä vuohet hoitamatta...

Temosen lapset eivät kuitenkaan ole mitään pelkästään maaseudulla eristyksissä kasvaneita, he ovat matkustelleet maailmalla pienestä pitäen ja niin vain reippaasti kulkivat keskenään ongelmitta Kölnissä kun äitinsä oli hoidoissa. Vanhempien ystävä-&tuttavapiirikin koostunee erilaisitsa ihmisistä jotka eivät ole mitään tynnyrissä kasvaneita, ensi-illoissa ja gaaloissakin ovat olleet pikkuisista asti, eiköhän nuo lapset ole nähneet monenlaista ja tietävät kyllä miten maailma makaa ja osaavat pitää itsestään huolta, ei heidän päitä niin vain lirkutella pyörälle.

Kulkivat reippaasti Kölnissä keskenään???? Ei kai kukaan lapsiaan keskenään päästäisi, mutta olihan siellä se kuvausryhmä.

Oliko kuvausryhmä New Yorkissakin Fannyn ja Sannan mukana?

Vierailija
2542/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frangen on munaton sössö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosikaan. Tää sama pyörä pyörii täällä edelleen. 125 sivua!!!

No kun täällä on sivutolkulla jankutusta Martinasta ja Eskosta.

Vierailija
2544/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frangen on munaton sössö.

Viehtättävä, iloinen ihminen.  Ihminen, jonka seurassa on selvästi hyvä olla. 

Vierailija
2545/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä juttu kirpparialustasta jossa pyörii pedorinki: https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000012100252.html

Ja miten tämä liittyy ketjun aiheeseen? 

Vierailija
2546/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosikaan. Tää sama pyörä pyörii täällä edelleen. 125 sivua!!!

No kun täällä on sivutolkulla jankutusta Martinasta ja Eskosta.

Älä provosoi tota yhtä. Pidetään keskustelu ohjelman tapahtumissa. Temoset tosi hyväkuntoisia kun kävelivät juhannuksena mummulleen. Eikä ollut tylsää heillä. Hienoja nuoria. Arvostan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2547/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut nepot ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä, paitsi Victoria on vasta 15 v! Minusta noin nuorta ei olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan, niin on lapsellista tuo itsensä peilaaminen, kasvojen vääntely ja kynsien kopsuttelu! Ihmettelen miten tämän tytön vanhemmat ja tuotantoyhtiö sallivat näin nuoren osallistua tähän ohjelmaan! 

Lapsellista juu, mutta jotkut ovat pitkäänkin tuolla tasolla. Ketään ei sillä haavoiteta. Parempi on lapsen antaa olla oma itsensä ja tehdä valintoja, jotka ovat noinkin pieniä, kuten kynnet ja vaatetus jne. Silloin ei tule kapinoinnin tarvetta, kuten saattaa joillan tulla, kun "aina mua määräillään kaikessa". Siitä on hyvin helppo hairahtua mesomaan kylille ja ajautua ongelmiin.

Viljami uhosi olevansa Suomen kovin räppäri, kunnes vanhempana oivalsi ettei tulekaan olemaan. Victoria tulee tekemään vielä samanlaisia oivalluksia myös. Se on sitä aikuiseksi tulemista. Kynnet saattaa lyhentyä, menee naurahtaen kirppikselle kattelemaan vermeitä halvalla ja miettii että mitä hemmettiä mä äijillä tekisin, kun ei ne tuota kuin harmia. Kaikki on mahdollista.

Nytkö jo kirppiksellä käynnit, naurahtelut, ajatukset äijistä jne on sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja noi

"Saattaa käydä miten vaan, vaikka ihastua kirpparilla käymiseen tai haluaakin luopua tekokynsistään", siis kehityksen myötä tapahtuvia muutoksia. Etkö sinä ole aikuiseksi kasvaessasi muuttunut siitä mitä olit 15-vuotiaana? Kuinka moni nuori onkaan jättänyt esim. bilettämisen jne. kun on tullut järkeä päähän. Kesken jätetyn lukionkin on moni palannut viemään loppuun.

Ja muistin virkistämiseksi aiempaa kommentointia: 

"Lopettaa lukion, alkaa tavoitella baareissa samoja miehiä äitinsä kanssa, jonka jalanjäljille lähtee (portto-nimittelyä oli Martinasta)" jne. Ja nämäkö ovat sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja nämä. Kunnianloukkauksia ovat nämä.

Niin se "ennakoija" (sinä?), kirjoitti kunnianloukkauksia  useamman. Kehtasi väittää ettei se, että kirjoittaa mitä luulee jonkun toisen kohta kirjoittavan, ole kunnianloukkaus. On se.

Haha, mikään "luulo tai ennakointi siitä mitä solvaaja seuraavaksi saattaisi sanoa" ei ole tällä palstalla kunnianloukkaus, kun katsoo tätä silmitöntä Aitolehden perheen haukkumista. Fiktiivinen ajattelu ei ole kenenkään kunniaa loukkaavaa, kun sen sijaan esim. suora portoksi nimittely on.

"Martina iskee nuoria miehiä, niitä on riittänyt, kuka tahansa käy, tytär lopettaa koulun kesken ja alkaa iskeä niitä samoja, porttoäitinsä jalanjäljillä" jne. Tässä sinulle sitä ehtaa kunnianloukkausta. Kaikki täältä poimittua, ei ihan sana sanasta suoraan, mutta sanoma täsmälleen sama.

Jatkat siis valitsemallasi kunnianloukkausten tiellä. Oletko oikeasti niin yksinkertainen, että luulet voivasi ladella ihan mitä vaan sillä perusteella, että SINÄ uskot jonkun niin tulevaisuudessa  kirjoittavan? Elikä käytännössä jokainen voisi ladella ihan mitä tahansa ja selitellä, että kun mä ajattelin, että joku toinen tulee näin kirjoittamaan? Kyllä se kuule niin menee, että kaiken minkä kirjoitat, vastaat. Perusasia. Ota selvää.

No haepa tänne lakimies selvittämään asiaa. Ja samalla saat kuulla mitä mieltä hän on esim "portto"-nimityksestä minkä annoitte Aitolehdelle. Ja kun minä lisään siihen, että "seuraavaksi saamme varmaankin kuulla ennakoiden" jne jne kaikki törkeydet.. niin siitä se asiayhteys sitten selviääkin. Katsotaan.

Nämä nimittelijät, jotka eivät ole "ennakoineet" yhtään mitään "mahdollista", vaan latoneet suoraa tekstia kuinka Martina ON ja kuinka tyttärensä ON, voisivat nyt tulla vaikka omalla nimellään kertomaan kuka on minkäkin termin lanseerannut. Tuosta portosta voisi vaikka aloittaa, eikös vaan? "Äitinsä jalanjäljillä oleva portto" ja sinun aikasi kuluu minun kimpussani? :D Taidat olla itse juuri tuo jota peräänkuulutan.

Ahaa, no kuulepas, kysy itse lakimieheltä. Minä en ole kirjoittanut yhtään kunnianloukkausta, koska ymmärrän vastuuni. Peräänkuuluta sitä kadonnutta järkeäsi. Löydät ihan googlaamalla vastauksen siihen saako kunnianloukkauksia ladella sillä tekosyyllä, että ennakoi.

No itsehän sinä siellä uhoilet, hae se juristi tänne, niin sillä selvä. Hän katsoo kommentti kommentilta jokaisen yksitellen läpi ja tekee päätöksensä siitä mikä on loukkaavaa ja mikä ei. Sitten vaan etsitään niiden kirjoittajat esille ja aletaan haastatella. 

Minun kommenttini ovat juuri päinvastaisia kuin nämä nimittelyt, herjat ja suoranaiset valheet. Ja siitä kertoo juuri se, että minuakin on täällä mummoteltu ja Anneksi nimitelty. Miksi näin, jos loukkaan Aitolehteä? Miksi omaa tytärtäni täällä huo...r..ittelisin? Tai lapsenlastani solvaisin? Mietipä sitä?

 Mustaa on valkoisella, mä olen valmis, juristi vaan paikalle ja siitä tuomarin luo.

Jösses sentään...Jos uhoa on sanoa, että jokainen (myös sinä) vastaa kirjoituksistaan, niin ok. Eikä se paatoksella muuksi muutu. Google kertoo sullekin, että voiko ennakoinnilla kirjoitella mitä vaan. Mustaa on valkoisella kyllä, täällä palstalla. Kysy ylläpidosta, jos et minua usko. 

Niinhän minä vastaankin. Ja kun ei niissä ole sanallakaan loukattu Aitolehden perhettä. Sen sijaan täältä löytyy aikamoista törkyä. Mitäs jos miettisit sitä. Ehdotan samaa kuin joku aiemmin, että Martina lukekoon nämä kirjoittelut ja katsoo mitä mieltä itse on. Sinä voit nyt keskittyä kertaamaan mitä sinun omissa  kommenteissasi oikein lukikaan. Ei varmaan kovinkaan myönteisiä asioita Victoriasta ja hänen äidistään...

Kaikki ei myönteiset asiat eivät ole kunnianloukkauksia. Nyt järki käteen (jos sitä on..)

Tämä. Ohjelmasta saa puhua ja huomioida tehdä. Muun muassa se, että Temoset on ihania, järkeviä, jalat maassa. Valtterilla kova yritys, vähän uho päällä. Frangenin poika hurmaava ja selvästi hyvä tyyppi, Victoria pinnallinen, merkkituotteet tärkeitä. Nämä asiat näkee kun katsoo ohjelmaa. Ei sen kummempaa. Jos on käsikirjoitettu tai leikattu antamaan nuo vaikutelmat, niin katsoja ei voi sitä tietää. Mielipide muodostetaan nähdyn perusteella. Siitä on turha kenenkään pillastua ja täyttää ketjua pitkillä vaahtoamisilla.

No aika lyhyesti ja ytimekkäästi, ja ilman vaahtoamisia, joku kertoo Martinan olevan "portto ja tyttärensä kulkevan äitinsä jalanjäljillä etsimään baarista nuoria miehiä äitinsä kanssa kilpaillen, lukion keskeytyksen jälkeen". Ja tämäkö on pelkkä "ei myönteinen asia"? Kyllä tämä nyt vaan täyttää kunnianloukkauksen määritelmän.

Oletko trolli? Jos oikeasti olet Martinan "puolustaja" niin miksi koko ajan toistat noita loukkauksia?

Vierailija
2548/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tosikaan. Tää sama pyörä pyörii täällä edelleen. 125 sivua!!!

No kun täällä on sivutolkulla jankutusta Martinasta ja Eskosta.

Älä provosoi tota yhtä. Pidetään keskustelu ohjelman tapahtumissa. Temoset tosi hyväkuntoisia kun kävelivät juhannuksena mummulleen. Eikä ollut tylsää heillä. Hienoja nuoria. Arvostan. 

Kynnet jo mainittu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2549/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut nepot ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä, paitsi Victoria on vasta 15 v! Minusta noin nuorta ei olisi pitänyt ottaa mukaan tähän ohjelmaan, niin on lapsellista tuo itsensä peilaaminen, kasvojen vääntely ja kynsien kopsuttelu! Ihmettelen miten tämän tytön vanhemmat ja tuotantoyhtiö sallivat näin nuoren osallistua tähän ohjelmaan! 

Lapsellista juu, mutta jotkut ovat pitkäänkin tuolla tasolla. Ketään ei sillä haavoiteta. Parempi on lapsen antaa olla oma itsensä ja tehdä valintoja, jotka ovat noinkin pieniä, kuten kynnet ja vaatetus jne. Silloin ei tule kapinoinnin tarvetta, kuten saattaa joillan tulla, kun "aina mua määräillään kaikessa". Siitä on hyvin helppo hairahtua mesomaan kylille ja ajautua ongelmiin.

Viljami uhosi olevansa Suomen kovin räppäri, kunnes vanhempana oivalsi ettei tulekaan olemaan. Victoria tulee tekemään vielä samanlaisia oivalluksia myös. Se on sitä aikuiseksi tulemista. Kynnet saattaa lyhentyä, menee naurahtaen kirppikselle kattelemaan vermeitä halvalla ja miettii että mitä hemmettiä mä äijillä tekisin, kun ei ne tuota kuin harmia. Kaikki on mahdollista.

Nytkö jo kirppiksellä käynnit, naurahtelut, ajatukset äijistä jne on sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja noi

"Saattaa käydä miten vaan, vaikka ihastua kirpparilla käymiseen tai haluaakin luopua tekokynsistään", siis kehityksen myötä tapahtuvia muutoksia. Etkö sinä ole aikuiseksi kasvaessasi muuttunut siitä mitä olit 15-vuotiaana? Kuinka moni nuori onkaan jättänyt esim. bilettämisen jne. kun on tullut järkeä päähän. Kesken jätetyn lukionkin on moni palannut viemään loppuun.

Ja muistin virkistämiseksi aiempaa kommentointia: 

"Lopettaa lukion, alkaa tavoitella baareissa samoja miehiä äitinsä kanssa, jonka jalanjäljille lähtee (portto-nimittelyä oli Martinasta)" jne. Ja nämäkö ovat sulla tiedossa? Ei ole terveen ihmisen touhuja nämä. Kunnianloukkauksia ovat nämä.

Niin se "ennakoija" (sinä?), kirjoitti kunnianloukkauksia  useamman. Kehtasi väittää ettei se, että kirjoittaa mitä luulee jonkun toisen kohta kirjoittavan, ole kunnianloukkaus. On se.

Haha, mikään "luulo tai ennakointi siitä mitä solvaaja seuraavaksi saattaisi sanoa" ei ole tällä palstalla kunnianloukkaus, kun katsoo tätä silmitöntä Aitolehden perheen haukkumista. Fiktiivinen ajattelu ei ole kenenkään kunniaa loukkaavaa, kun sen sijaan esim. suora portoksi nimittely on.

"Martina iskee nuoria miehiä, niitä on riittänyt, kuka tahansa käy, tytär lopettaa koulun kesken ja alkaa iskeä niitä samoja, porttoäitinsä jalanjäljillä" jne. Tässä sinulle sitä ehtaa kunnianloukkausta. Kaikki täältä poimittua, ei ihan sana sanasta suoraan, mutta sanoma täsmälleen sama.

Jatkat siis valitsemallasi kunnianloukkausten tiellä. Oletko oikeasti niin yksinkertainen, että luulet voivasi ladella ihan mitä vaan sillä perusteella, että SINÄ uskot jonkun niin tulevaisuudessa  kirjoittavan? Elikä käytännössä jokainen voisi ladella ihan mitä tahansa ja selitellä, että kun mä ajattelin, että joku toinen tulee näin kirjoittamaan? Kyllä se kuule niin menee, että kaiken minkä kirjoitat, vastaat. Perusasia. Ota selvää.

No haepa tänne lakimies selvittämään asiaa. Ja samalla saat kuulla mitä mieltä hän on esim "portto"-nimityksestä minkä annoitte Aitolehdelle. Ja kun minä lisään siihen, että "seuraavaksi saamme varmaankin kuulla ennakoiden" jne jne kaikki törkeydet.. niin siitä se asiayhteys sitten selviääkin. Katsotaan.

Nämä nimittelijät, jotka eivät ole "ennakoineet" yhtään mitään "mahdollista", vaan latoneet suoraa tekstia kuinka Martina ON ja kuinka tyttärensä ON, voisivat nyt tulla vaikka omalla nimellään kertomaan kuka on minkäkin termin lanseerannut. Tuosta portosta voisi vaikka aloittaa, eikös vaan? "Äitinsä jalanjäljillä oleva portto" ja sinun aikasi kuluu minun kimpussani? :D Taidat olla itse juuri tuo jota peräänkuulutan.

Ahaa, no kuulepas, kysy itse lakimieheltä. Minä en ole kirjoittanut yhtään kunnianloukkausta, koska ymmärrän vastuuni. Peräänkuuluta sitä kadonnutta järkeäsi. Löydät ihan googlaamalla vastauksen siihen saako kunnianloukkauksia ladella sillä tekosyyllä, että ennakoi.

No itsehän sinä siellä uhoilet, hae se juristi tänne, niin sillä selvä. Hän katsoo kommentti kommentilta jokaisen yksitellen läpi ja tekee päätöksensä siitä mikä on loukkaavaa ja mikä ei. Sitten vaan etsitään niiden kirjoittajat esille ja aletaan haastatella. 

Minun kommenttini ovat juuri päinvastaisia kuin nämä nimittelyt, herjat ja suoranaiset valheet. Ja siitä kertoo juuri se, että minuakin on täällä mummoteltu ja Anneksi nimitelty. Miksi näin, jos loukkaan Aitolehteä? Miksi omaa tytärtäni täällä huo...r..ittelisin? Tai lapsenlastani solvaisin? Mietipä sitä?

 Mustaa on valkoisella, mä olen valmis, juristi vaan paikalle ja siitä tuomarin luo.

Jösses sentään...Jos uhoa on sanoa, että jokainen (myös sinä) vastaa kirjoituksistaan, niin ok. Eikä se paatoksella muuksi muutu. Google kertoo sullekin, että voiko ennakoinnilla kirjoitella mitä vaan. Mustaa on valkoisella kyllä, täällä palstalla. Kysy ylläpidosta, jos et minua usko. 

Niinhän minä vastaankin. Ja kun ei niissä ole sanallakaan loukattu Aitolehden perhettä. Sen sijaan täältä löytyy aikamoista törkyä. Mitäs jos miettisit sitä. Ehdotan samaa kuin joku aiemmin, että Martina lukekoon nämä kirjoittelut ja katsoo mitä mieltä itse on. Sinä voit nyt keskittyä kertaamaan mitä sinun omissa  kommenteissasi oikein lukikaan. Ei varmaan kovinkaan myönteisiä asioita Victoriasta ja hänen äidistään...

Sunko takia Martinan pitäisi lukea tämä ketju? Hänhän on vuosikausia ollut keskustelupalstojen vakioaihe eikä lue näitä. Victoria myös kertoi ettei aio lukea somekeskusteluja ohjelmasta yms. Ja nytkö pitäisi lukea kun sinä haluat? 

Jos jotakuta syytellään hänen loukkaamisestaan, niin se on sitten hänen asiansa päättää siitä, onko häntä loukattu vaiko ei. Yhtäkkiä täällä on tultu täysin sokeaksi näille sadan sivun "asiallisille mielipiteille", jotka oikeasti ovat todellista sontaa. "Mutta kun meillä on tässä nyt tällainen oikeus pikkasen vaan kritisoida tätä ohjelmaa".

Vääntelet nyt ihan kummallisesti. Tottakai on oikeus päättää lukeeko vai ei, mutta kaikki kritiikki ei ole kunnianloukkaus. Ohjelmaa saa kritisoida. 

Jos esitetään väite, että Aitolehti on lunttu ja tyttärensä peesailee äitiään, niin onko se ohjelman kritisointia? Eikö tämä mielestäsi loukkaa kunniaa? Molempien?

Olet trolli, haluat provota ja jankuttaa. Saat jotain ihme nautintoa kun toistat sitä mitä itse solvaukseksi ja kunnianloukakukseksi kutsut, et sinä oikeasti Victoriasta ati Martinasta välitä pätkääkään.

Vierailija
2550/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako hevosta niillä Temosilla muuten oli? Lisäksi oli se aasi ja vuohia. Kanoja, ja näkyikö ankkoja, ne on aika hauskoja, kun juoksevat parvessa. Kissojakin pitää olla hiirijahdissa. Ja tietenkin koira. Kova homma ruokkia ja hoitaa kaikki. Saa luoda lantaa, ei tarvita kuntosalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2551/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olga oli mahdottoman energinen, kun kaiken tilanhoidon päälle suunnisti vielä pitseriaan huolehtimaan asiakkaistaan. Komea uuni missä paistoi herkkuja. Toteutunut unelma, josta ei sitten saanut pitkään nauttia. Aina hyvät lähtevät liian varhain.

Vierailija
2552/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttivatko ne ensin kahdestaan Iitin tilalle, vai oliko jo lapsia, kun halusivat maaseudulle asumaan ja eläimiä. Tietääkö joku? Olen käsittänyt että ostivat sen, eli ei ole kummankaan synnyinseutua tai lapsuudenkoti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2553/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttivatko ne ensin kahdestaan Iitin tilalle, vai oliko jo lapsia, kun halusivat maaseudulle asumaan ja eläimiä. Tietääkö joku? Olen käsittänyt että ostivat sen, eli ei ole kummankaan synnyinseutua tai lapsuudenkoti.

Taisi olla Olgan unelma, maatila, eläimet ja pizzeria myöhemmin 

Vierailija
2554/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttivatko ne ensin kahdestaan Iitin tilalle, vai oliko jo lapsia, kun halusivat maaseudulle asumaan ja eläimiä. Tietääkö joku? Olen käsittänyt että ostivat sen, eli ei ole kummankaan synnyinseutua tai lapsuudenkoti.

Taisi olla Olgan unelma, maatila, eläimet ja pizzeria myöhemmin 

Oli, joo. Kotoisessa keittiössään leipoi lapsille leipää ja sämpylöitä. Kissa kehräsi jossain uuninpankolla ja rauha ja hiljaisuus ympäröi onnellisen perheen mökkiä. Mieli lepää, ei melua, ei saasteita. Tuo pitseria oli mielestäni yllättävä idea. Mutta olihan Olgalla tosin reseptejä ja taitoja kai jopa kirjoiksikin asti. Miksi ei siis pitsaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2555/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttivatko ne ensin kahdestaan Iitin tilalle, vai oliko jo lapsia, kun halusivat maaseudulle asumaan ja eläimiä. Tietääkö joku? Olen käsittänyt että ostivat sen, eli ei ole kummankaan synnyinseutua tai lapsuudenkoti.

Kahdestaan. Mutta ei Tuukkaa sinne vastentahtoisesti viety, ihan oli molemmille mieluinen elämäntapa vaikka - alunperin - Olgan unelma olikin..

Vierailija
2556/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttivatko ne ensin kahdestaan Iitin tilalle, vai oliko jo lapsia, kun halusivat maaseudulle asumaan ja eläimiä. Tietääkö joku? Olen käsittänyt että ostivat sen, eli ei ole kummankaan synnyinseutua tai lapsuudenkoti.

Taisi olla Olgan unelma, maatila, eläimet ja pizzeria myöhemmin 

Oli, joo. Kotoisessa keittiössään leipoi lapsille leipää ja sämpylöitä. Kissa kehräsi jossain uuninpankolla ja rauha ja hiljaisuus ympäröi onnellisen perheen mökkiä. Mieli lepää, ei melua, ei saasteita. Tuo pitseria oli mielestäni yllättävä idea. Mutta olihan Olgalla tosin reseptejä ja taitoja kai jopa kirjoiksikin asti. Miksi ei siis pitsaakin.

Pelasti samalla vanhan kyläkoulurakennuksen.

Vierailija
2557/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttivatko ne ensin kahdestaan Iitin tilalle, vai oliko jo lapsia, kun halusivat maaseudulle asumaan ja eläimiä. Tietääkö joku? Olen käsittänyt että ostivat sen, eli ei ole kummankaan synnyinseutua tai lapsuudenkoti.

Kahdestaan. Mutta ei Tuukkaa sinne vastentahtoisesti viety, ihan oli molemmille mieluinen elämäntapa vaikka - alunperin - Olgan unelma olikin..

Ok. Ei varmaan pakolla vietykään. Näyttivät nuorina kuvissa niin pirun rakastuneilta. Ja sitähän ne taisivat olla loppuun saakka. Tuukkakin taitaa tykätä värkkäillä tilalla kaikenlaista. Siinäpä ne on lapsetkin samalla oppineet omatoimisiksi.

Vierailija
2558/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttivatko ne ensin kahdestaan Iitin tilalle, vai oliko jo lapsia, kun halusivat maaseudulle asumaan ja eläimiä. Tietääkö joku? Olen käsittänyt että ostivat sen, eli ei ole kummankaan synnyinseutua tai lapsuudenkoti.

Taisi olla Olgan unelma, maatila, eläimet ja pizzeria myöhemmin 

Oli, joo. Kotoisessa keittiössään leipoi lapsille leipää ja sämpylöitä. Kissa kehräsi jossain uuninpankolla ja rauha ja hiljaisuus ympäröi onnellisen perheen mökkiä. Mieli lepää, ei melua, ei saasteita. Tuo pitseria oli mielestäni yllättävä idea. Mutta olihan Olgalla tosin reseptejä ja taitoja kai jopa kirjoiksikin asti. Miksi ei siis pitsaakin.

Pelasti samalla vanhan kyläkoulurakennuksen.

Sekin vielä. Ja eikös ainakin jompikumpi ollut jossain kylätoimikunnassakin. Varmaan pidetty perhe.

Vierailija
2559/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinalla on nykyään 15 v nuorempi kulta, Hajji Muhis. Oikea nii Muhammetti

Vierailija
2560/2683 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä :)