Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2400)

Vierailija
2381/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Minä kun luulin, että ketjun aihe on Nepot tv sarja eikä nuorten ongelmakäytös.  Vinkumista en näe tai kuule. Ohjelmassa nähtyä puidaan. 

100 sivua samojen asioiden toistoa. Hyvä ruokkia sitä suppeaa ajatusmaailmaa laajentamalla aihetta.

Ja nytkö sopisi ohi aiheen kirjoittelu 🤣

Niin, eihän sinulle tietenkään sovi muu, kuin Victoria Eerikäisen herjaaminen, päivästä toiseen, mutta on aina hyvä laajentaa katsantokantaa ja laittaa asioita, ja nyt sitten nuorisoa yleensäkin, tarkastelun kohteeksi yleisellä tasolla. -eri vanhus

PS. Nyt ei olla sun lastenkammarissa

Vierailija
2382/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Yleistyksiä en ole nähnyt. Olen lukenut juttuja, mutta missään ei ole niputettu. Lapsettaako vanhusta?

On sanottu, että on yleistä. Siitä ihan faktaa tietoa.

Ei se yleistämistä ole :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2383/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Vierailija
2384/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Yleistyksiä en ole nähnyt. Olen lukenut juttuja, mutta missään ei ole niputettu. Lapsettaako vanhusta?

On sanottu, että on yleistä. Siitä ihan faktaa tietoa.

Ei se yleistämistä ole :D

Ei ole edes yleistä. Talojen polttajat, puukon kanssa kullkijat jne on vähemmistö. 

Vierailija
2385/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Minä kun luulin, että ketjun aihe on Nepot tv sarja eikä nuorten ongelmakäytös.  Vinkumista en näe tai kuule. Ohjelmassa nähtyä puidaan. 

100 sivua samojen asioiden toistoa. Hyvä ruokkia sitä suppeaa ajatusmaailmaa laajentamalla aihetta.

Ja nytkö sopisi ohi aiheen kirjoittelu 🤣

Niin, eihän sinulle tietenkään sovi muu, kuin Victoria Eerikäisen herjaaminen, päivästä toiseen, mutta on aina hyvä laajentaa katsantokantaa ja laittaa asioita, ja nyt sitten nuorisoa yleensäkin, tarkastelun kohteeksi yleisellä tasolla. -eri vanhus

PS. Nyt ei olla sun lastenkammarissa

Anne se jaksaa.

Vierailija
2386/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

Vähätelläkkö pitäisi, kun esim.tää Atso kidutettiin kuoliaaksi pitkäaikaisen kiusaamisen lopuksi. Siinäkin kahdella näistä pojista oli hyvät perheet.

Ei varmaan ole kauhisteltu aina, kun tuollaisia tekoja ei ennen tapahtunut.

Nyt vajosit todella alas. Hyödynnät kauheaa tapausta vahvistaaksesi väitteitäsi. Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2387/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Minä kun luulin, että ketjun aihe on Nepot tv sarja eikä nuorten ongelmakäytös.  Vinkumista en näe tai kuule. Ohjelmassa nähtyä puidaan. 

100 sivua samojen asioiden toistoa. Hyvä ruokkia sitä suppeaa ajatusmaailmaa laajentamalla aihetta.

Ja nytkö sopisi ohi aiheen kirjoittelu 🤣

Niin, eihän sinulle tietenkään sovi muu, kuin Victoria Eerikäisen herjaaminen, päivästä toiseen, mutta on aina hyvä laajentaa katsantokantaa ja laittaa asioita, ja nyt sitten nuorisoa yleensäkin, tarkastelun kohteeksi yleisellä tasolla. -eri vanhus

PS. Nyt ei olla sun lastenkammarissa

Anne se jaksaa.

Olitkin kauan pois. Kävitkö potalla? Kestikö mummolla kauan tulla pylly pyyhkimään?

Vierailija
2388/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victor ek oli joku firma muuttofirma joskus, siitäkö nimi viktuuria. Ei alaikäisille pitäisi laittaa tekokynsiä eikä pistoksia huuliin eikä naamaan koska ovat täysin lapsia aivoistaan.Järkkyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2389/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Yleistyksiä en ole nähnyt. Olen lukenut juttuja, mutta missään ei ole niputettu. Lapsettaako vanhusta?

On sanottu, että on yleistä. Siitä ihan faktaa tietoa.

Ei se yleistämistä ole :D

Ei ole edes yleistä. Talojen polttajat, puukon kanssa kullkijat jne on vähemmistö. 

Kiusaaminen ja huonot käytöstavat ovat yleista.

Vierailija
2390/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

Vähätelläkkö pitäisi, kun esim.tää Atso kidutettiin kuoliaaksi pitkäaikaisen kiusaamisen lopuksi. Siinäkin kahdella näistä pojista oli hyvät perheet.

Ei varmaan ole kauhisteltu aina, kun tuollaisia tekoja ei ennen tapahtunut.

Nyt vajosit todella alas. Hyödynnät kauheaa tapausta vahvistaaksesi väitteitäsi. Hyi.

Maton allekko tapahtuma pitäisi lakaista? Sulkea silmät kaikelta?

Olivat hyvien perheiden lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2391/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Se taitaa olla nuorisoläppää. Palstan mummottelu ja Annemummoksi nimittely ei ole, ainakaan aikuisten toimesta. 

Vierailija
2392/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Se taitaa olla nuorisoläppää. Palstan mummottelu ja Annemummoksi nimittely ei ole, ainakaan aikuisten toimesta. 

Ahaa eli näin selitellään. Ala-arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2393/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Se taitaa olla nuorisoläppää. Palstan mummottelu ja Annemummoksi nimittely ei ole, ainakaan aikuisten toimesta. 

Mitä väliä mummotelusta on? Eipä ole kukaan, missään, koskaan vielä vanhukseksi sanonut :), ennen kuin täällä. Ei haittaa :). No, minähän en määritelmän mukaankaan sellainen edes vielä ole enkä vanhenemistakaan pelkää. En kärsi ikäkriisistä :). Ongelma on nimittelijän päässä.

Kaikki me vanhenemme - jos hyvin käy. Aika menee nopeasti.

Vierailija
2394/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Se taitaa olla nuorisoläppää. Palstan mummottelu ja Annemummoksi nimittely ei ole, ainakaan aikuisten toimesta. 

Ahaa eli näin selitellään. Ala-arvoista.

Millä sinä selittelet oman nimittelysi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2395/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Se taitaa olla nuorisoläppää. Palstan mummottelu ja Annemummoksi nimittely ei ole, ainakaan aikuisten toimesta. 

Mitä väliä mummotelusta on? Eipä ole kukaan, missään, koskaan vielä vanhukseksi sanonut :), ennen kuin täällä. Ei haittaa :). No, minähän en määritelmän mukaankaan sellainen edes vielä ole enkä vanhenemistakaan pelkää. En kärsi ikäkriisistä :). Ongelma on nimittelijän päässä.

Kaikki me vanhenemme - jos hyvin käy. Aika menee nopeasti.

No aika naurettavaa on, kun muuta ei ole vastata kuin mummottelu. Mutta ehkä parempi niin, kuin vastineiksi näitä tyhmiä aivopieruja mitä tässä nyt on nähty.

Tuo "vanhus" tuli varmaan mukaan, kun piti keksiä jotain, millä todella päästä ärsyttämään, kun mummottelulta meni jo parhaimmat tehot. Alatasoista.

Vierailija
2396/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat huomiota, kuten heidän vanhempansakkin. Ja heidän vanhempansa ovat pärjänneet ihan hyvin julkisuudessa, joten lapsetkin voivat kenties sitä tehdä. Toisaalta aika raadollisya tuoda nuoret julkisuuteen, mutta sitähän julkisuus on. Kyllä nuo kotoa saa hyvät neuvot. Viktorian panetteliminen on tyhmää, koska kyllä hänkin vielä julkisuuden hallitsee.  Ehkä paremmin, mitä äitinsä tai isänsä. 

Vierailija
2397/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Se taitaa olla nuorisoläppää. Palstan mummottelu ja Annemummoksi nimittely ei ole, ainakaan aikuisten toimesta. 

Mitä väliä mummotelusta on? Eipä ole kukaan, missään, koskaan vielä vanhukseksi sanonut :), ennen kuin täällä. Ei haittaa :). No, minähän en määritelmän mukaankaan sellainen edes vielä ole enkä vanhenemistakaan pelkää. En kärsi ikäkriisistä :). Ongelma on nimittelijän päässä.

Kaikki me vanhenemme - jos hyvin käy. Aika menee nopeasti.

No aika naurettavaa on, kun muuta ei ole vastata kuin mummottelu. Mutta ehkä parempi niin, kuin vastineiksi näitä tyhmiä aivopieruja mitä tässä nyt on nähty.

Tuo "vanhus" tuli varmaan mukaan, kun piti keksiä jotain, millä todella päästä ärsyttämään, kun mummottelulta meni jo parhaimmat tehot. Alatasoista.

Kovasti näyttää ärsyttävän, kun usean kommentin verran olet jo selittänyt. Haittaa selvästi, vaikka muuta väität ps.mummot ei tajuu

Vierailija
2398/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Se taitaa olla nuorisoläppää. Palstan mummottelu ja Annemummoksi nimittely ei ole, ainakaan aikuisten toimesta. 

Mitä väliä mummotelusta on? Eipä ole kukaan, missään, koskaan vielä vanhukseksi sanonut :), ennen kuin täällä. Ei haittaa :). No, minähän en määritelmän mukaankaan sellainen edes vielä ole enkä vanhenemistakaan pelkää. En kärsi ikäkriisistä :). Ongelma on nimittelijän päässä.

Kaikki me vanhenemme - jos hyvin käy. Aika menee nopeasti.

No aika naurettavaa on, kun muuta ei ole vastata kuin mummottelu. Mutta ehkä parempi niin, kuin vastineiksi näitä tyhmiä aivopieruja mitä tässä nyt on nähty.

Tuo "vanhus" tuli varmaan mukaan, kun piti keksiä jotain, millä todella päästä ärsyttämään, kun mummottelulta meni jo parhaimmat tehot. Alatasoista.

Kovasti näyttää ärsyttävän, kun usean kommentin verran olet jo selittänyt. Haittaa selvästi, vaikka muuta väität ps.mummot ei tajuu

Koeta nyt vaan kestää, sillä meitä vanhuksia taitaa olla täällä enemmänkin. Sulla menee nyt mummot sekaisin. Minä olen se, joka sanoin, ettei haittaa. Ihan vapaasti vaan, jos se oloasi helpottaa.

Vierailija
2399/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Kuten:"mummot ei tajuu". Olen samaa mieltä.

Se taitaa olla nuorisoläppää. Palstan mummottelu ja Annemummoksi nimittely ei ole, ainakaan aikuisten toimesta. 

Mitä väliä mummotelusta on? Eipä ole kukaan, missään, koskaan vielä vanhukseksi sanonut :), ennen kuin täällä. Ei haittaa :). No, minähän en määritelmän mukaankaan sellainen edes vielä ole enkä vanhenemistakaan pelkää. En kärsi ikäkriisistä :). Ongelma on nimittelijän päässä.

Kaikki me vanhenemme - jos hyvin käy. Aika menee nopeasti.

No aika naurettavaa on, kun muuta ei ole vastata kuin mummottelu. Mutta ehkä parempi niin, kuin vastineiksi näitä tyhmiä aivopieruja mitä tässä nyt on nähty.

Tuo "vanhus" tuli varmaan mukaan, kun piti keksiä jotain, millä todella päästä ärsyttämään, kun mummottelulta meni jo parhaimmat tehot. Alatasoista.

Kovasti näyttää ärsyttävän, kun usean kommentin verran olet jo selittänyt. Haittaa selvästi, vaikka muuta väität ps.mummot ei tajuu

Osoitan tässä vain halveksuntaa, ei sen kummempaa. Omituinen tapa aikuisilla ihmisillä jossain keskustelupalstalla jankuttaa, ja siis nimenomaan jankuttaa, eli "toistella usean kommentin verran" jotain mummoa. Mistä tuo oikein on opittu? Koko kommentti vesittyy täysin, ja se ei liene tarkoitus? Eli pieleen menee hyvä yritys, ei kukaan alatasoisten nimittelystä ärsyynny tai itseensä ota. Tuollainen vain antaa kuvan siitä, että ollaan tekemisissä yksinkertaisten ihmisten kanssa. Toivottavasti ainakin jää tänne, ettette julkisesti päin naamaa huutele.

Vierailija
2400/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä kaikki pikku mussukat. Menkäähän mököttämään huoneisiine. Mietitte taas yön, mitä ilkeää voisi Victoriasta sanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme