Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2396)

Vierailija
2341/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈

Täysin normaalia.

Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.

Uusimpana villityksenä tuhopoltot.

Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.

Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.

Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.

 

On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.

Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee. 

Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.

 Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät. 

Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.

Hae anne jo apua. Sulla on tullut aiemminkin törkeää tekstiä, mutta nyt vedät jo saatanan mukaan. Katkeruus myrkyttää mielesi selvästi.

Sinusta on varmaan jo tehty ilmoitus, tuo muiden silmille hyppiminen on palstan sääntöjen vastaista.

Joo ja saatanasta puhuminen ei ole sääntöjen vastaista? Ja miten nimittelit aiemmin. Muiden eli sun. Ja saan kommentoida sun törkeitä juttuja. 

Ja kai kommentoit tässä samalla haukkumista vajaaälyiseksi, downin syndroomaiseksi, äitiään portoksi, joka jakelee lootaansa jne? Melko törkeetä? Mä jään odottamaan, eli mitä mieltä?

Juuri näin. Tuo raivoava "anne" on ketjussa nimitellyt monin eri tavoin. Selitys on, että ennakoi mitä ehkä joku kohta kirjoittaa. Ei älyä, että ihan itse suoltaa törkeyksiä.

Vierailija
2342/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

Eli sulla on 2 vaihtoehtoa, ongelmanuori tai pinnallinen.  Aikamoista. 

Niin no, tässä oli juuri näistä ryhmistä puhetta ja koska Victoriaa haukutaan täällä, niin jotkut ovat laittaneet esimerkkejä nykynuorison toiminnasta, ja alkaa olla aika "tavisnuoria" nämä rötöstelijät, sen verran kovaa on vauhti ja lisääntyy, porukka jengiytyy jne. Koulut ja koko yhteiskunta on kärsimässä tästä touhusta, mutta näistä nepolapsista nyt "huolestuneina" esitetään jos millaisia enteitä kuten "lopettaa kuitenkin lukion, on se vaan tyhmä, downsyndroomaisen näköinen, kynnetkin sille on laitettu".

Tavisnuoriin Victoriakin kuuluu, heissä on monenlaista, eli niitä jotka käyttävät kirppisvaatteita, osa markettivaatteita, joillekin ovat mieluisia merkkituotteet ja vaatteet yms yms. Nämä kaikki ovat ihan tavallisia nuoria ihmisiä, joilla on erilaiset lähtökohdat.

Outoa tässä sen sijaan on herjata satoja sivuja sellaista, joka on kunnollinen ja ongelmaton, meni lukioon, harrastaa tanssia ja oliko se kuntosalillakin käynyt jne.

Kyllä se sormusten ja vaatteiden esittely siten, että tämä on se ja se merkki ja tämä se ja se merkki jne, ei ole tavallisen nuoren toimintaa. Kyseinen merkkitavaroiden esittely kertoo pinnallisuudesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2343/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

Eli sulla on 2 vaihtoehtoa, ongelmanuori tai pinnallinen.  Aikamoista. 

Niin no, tässä oli juuri näistä ryhmistä puhetta ja koska Victoriaa haukutaan täällä, niin jotkut ovat laittaneet esimerkkejä nykynuorison toiminnasta, ja alkaa olla aika "tavisnuoria" nämä rötöstelijät, sen verran kovaa on vauhti ja lisääntyy, porukka jengiytyy jne. Koulut ja koko yhteiskunta on kärsimässä tästä touhusta, mutta näistä nepolapsista nyt "huolestuneina" esitetään jos millaisia enteitä kuten "lopettaa kuitenkin lukion, on se vaan tyhmä, downsyndroomaisen näköinen, kynnetkin sille on laitettu".

Tavisnuoriin Victoriakin kuuluu, heissä on monenlaista, eli niitä jotka käyttävät kirppisvaatteita, osa markettivaatteita, joillekin ovat mieluisia merkkituotteet ja vaatteet yms yms. Nämä kaikki ovat ihan tavallisia nuoria ihmisiä, joilla on erilaiset lähtökohdat.

Outoa tässä sen sijaan on herjata satoja sivuja sellaista, joka on kunnollinen ja ongelmaton, meni lukioon, harrastaa tanssia ja oliko se kuntosalillakin käynyt jne.

Sinä se sitten jaksat. Keskustelu koskee Nepot -ohjelmaa ja siinä nähtyä. 

Jos sinua ei miellytä, niin sivuuta minun kommentit. Sinulle riittää ihan yhtä hyvin palstatilaa omillesi. Ja aika röyhkeää tuo henkilöön käymisesi. Vaikutat kiukkuiselta, oliko huono juhannus? Minäkin kai voin kysyä, kun sinä otit ensin kontaktia? Edelleen suosittelen, että lopeta jo tuo hyökkäilysi.

Vierailija
2344/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

Eli sulla on 2 vaihtoehtoa, ongelmanuori tai pinnallinen.  Aikamoista. 

Niin no, tässä oli juuri näistä ryhmistä puhetta ja koska Victoriaa haukutaan täällä, niin jotkut ovat laittaneet esimerkkejä nykynuorison toiminnasta, ja alkaa olla aika "tavisnuoria" nämä rötöstelijät, sen verran kovaa on vauhti ja lisääntyy, porukka jengiytyy jne. Koulut ja koko yhteiskunta on kärsimässä tästä touhusta, mutta näistä nepolapsista nyt "huolestuneina" esitetään jos millaisia enteitä kuten "lopettaa kuitenkin lukion, on se vaan tyhmä, downsyndroomaisen näköinen, kynnetkin sille on laitettu".

Tavisnuoriin Victoriakin kuuluu, heissä on monenlaista, eli niitä jotka käyttävät kirppisvaatteita, osa markettivaatteita, joillekin ovat mieluisia merkkituotteet ja vaatteet yms yms. Nämä kaikki ovat ihan tavallisia nuoria ihmisiä, joilla on erilaiset lähtökohdat.

Outoa tässä sen sijaan on herjata satoja sivuja sellaista, joka on kunnollinen ja ongelmaton, meni lukioon, harrastaa tanssia ja oliko se kuntosalillakin käynyt jne.

Kyllä se sormusten ja vaatteiden esittely siten, että tämä on se ja se merkki ja tämä se ja se merkki jne, ei ole tavallisen nuoren toimintaa. Kyseinen merkkitavaroiden esittely kertoo pinnallisuudesta. 

No jos hän on pinnallinen, mitä on hoettu satoja sivuja, niin miten se on muilta pois? Tuskin on ainoa, monet haluaa merkkejä ja kallista. Se on ihan makuasia. Sellaiseen ei pitäisi kai puuttua? Meillä kaikilla on oma makumme.

Ennemmin ihmetyttää miksi samaa täytyy täällä  jankuttaa viikoista toiseen.

Vierailija
2345/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Vierailija
2346/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2347/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Mutta onneksi kuitenkin palstan mukaan ei mitään hätää, kun nämä esitellyt nepolapset/nuoret on se ongelma, tai siis pari heistä. Yhdellä paheellisella jopa rakennekynnetkin, suorastaan tuhon enteet ilmassa.

Vierailija
2348/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Mä olen kokenut liikenteessä autoillessani monen vaaratilanteen, kun viritetyillä mopoautoilla on vedetty täysin ilman kontrollia. Kerran yhdet kaverit ajoivat rinnalla uskomattomalla nopeudella, ja näyttelivät käsimerkkejä. Hieman ennen mutkaa siirtyivät taakse. Sen jälkeen melkein puskuriin kiinni ja sama uudelleen. Tein ilmoituksen, kun näin onneksi sen rekisterinumeron. Usein on ahtautunut tuollaiseen värkkiin liuta nuoria. Eipä henkikulta kovinkaan kallis näköjään ole. Kunnon rytäkässä kuolee moni, tuo vehje on kuin pahvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2349/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on oman onnensa seppä p.aukisella ole varaa huonoon. Merkkitavarat ovat monesti myös laadukkaita. Niitä löytää kylläkin myös kirppareilta edullisesti ja hyväkuntoisia.

Mutta kuka sitten maksaa ja mistä? 

Victorian merkkituotteet maksavat he itse. Ei pitäisi kellään olla mitään sanomista.

Nää tuhoja tekevät lapsoset tulevat kalliiksi heidän tekosistaan syyttömille vakuutusmaksuissa ja veroissa. Toki jotakin joutuvat myös itse maksamaan. Kuka maksaa huostaanotetun nuoren kulut? Nämä nuoret joutaisivatkin hakea halvimmat ja rähjäisimmät lumput kirpparilta, mutta ikävä kyllä varastavat varmaan merkkituotteita.

Temoset ovat tehneet oman heille sopivan ratkaisunsa. Heillä on kokonainen eläintarha kotonaan. Ne kaikki luonnollisesti syövät, niiden ruoka maksaa päivittäin. Ne, kenellä ei eläimiä ole, voi käydä googlettamassa eri eläinlääkäreiden hinnastoja. Sinne se raha sitten uppoaakin. Jostakin pitää tinkiä ja sen sopivat perheenjäsenet keskenään. Ehkä ei ostella merkkivaatteita. Tiedän muutamia, jotka ovat joutuneet hakemaan pankista lainaa jo yhden koiran hoitoihin.

Joku nyt voisi itkeä ja olla kateellinen. Onhan se nyt melkoisen pinnallista ja ökyä hankkia lapsilleen ihan ikioma puuhamaa. Meillä kun on varaa sellaiseen viedä millat ja mallat vain kerran vuodessa.

Elämä on täynnä valintoja. Toisen valintoihin ei ole mitään oikeutta puuttua niin kauan, kun kustantaa itse oman elämänsä.

Vierailija
2350/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Vai tavisnuoret?

Kuulostaa ongelmanuorilta.

Suomessa tavis nuoret ovat kyllä ihan fiksuja ja normaali perheistä, eivätkä todellakaan käytä huumeita jne.

En tunne yhtäkään nuorta, joka käyttäytyy sinun kuvailemallasi tavalla.

Yleensä näissä ongelma perheissä vanhemmat käyttävät päihteitä myös.

Tavisnuoresta kaukana tuollaiset sekopäät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2351/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on oman onnensa seppä p.aukisella ole varaa huonoon. Merkkitavarat ovat monesti myös laadukkaita. Niitä löytää kylläkin myös kirppareilta edullisesti ja hyväkuntoisia.

Mutta kuka sitten maksaa ja mistä? 

Victorian merkkituotteet maksavat he itse. Ei pitäisi kellään olla mitään sanomista.

Nää tuhoja tekevät lapsoset tulevat kalliiksi heidän tekosistaan syyttömille vakuutusmaksuissa ja veroissa. Toki jotakin joutuvat myös itse maksamaan. Kuka maksaa huostaanotetun nuoren kulut? Nämä nuoret joutaisivatkin hakea halvimmat ja rähjäisimmät lumput kirpparilta, mutta ikävä kyllä varastavat varmaan merkkituotteita.

Temoset ovat tehneet oman heille sopivan ratkaisunsa. Heillä on kokonainen eläintarha kotonaan. Ne kaikki luonnollisesti syövät, niiden ruoka maksaa päivittäin. Ne, kenellä ei eläimiä ole, voi käydä googlettamassa eri eläinlääkäreiden hinnastoja. Sinne se raha sitten uppoaakin. Jostakin pitää tinkiä ja sen sopivat perheenjäsenet keskenään. Ehkä ei ostella merkkivaatteita. Tiedän muutamia, jotka ovat joutuneet hakemaan pankista lainaa jo yhden koiran hoitoihin.

Joku nyt voisi itkeä ja olla kateellinen. Onhan se nyt melkoisen pinnallista ja ökyä hankkia lapsilleen ihan ikioma puuhamaa. Meillä kun on varaa sellaiseen viedä millat ja mallat vain kerran vuodessa.

Elämä on täynnä valintoja. Toisen valintoihin ei ole mitään oikeutta puuttua niin kauan, kun kustantaa itse oman elämänsä.

Tämä hyvä! Ja entäs millainen tulevaisuus näillä ongelmanuorilla on? Harva koulussa hyvin menestyvä tekee mitään tuhopolttoja, kyllä ne ovat niitä alempitasoisia oppilaita. Opiskelut ei kiinnosta, vanhemmat ei jaksa tai viitsi taistella, ja nämä jäävät kukin eri tavalla yhteiskunnan huoleksi ja rasitteeksi. 

Ei kolmekymppistä rikollista oikein tahdo enää saada ruotuun ja ryhtiin ja elämässään suunnanmuutokseen, vaan kaiken on lähdettävä jo alun alkaen sieltä kotoa. Mutta nykyään se tilanne on sellainen, etteivät nämä kännykkä- ja palstavanhemmat huolehdi ja kasvata, eivät kiellä tai ohjaa oikeaan. Asenne on aina se, että koulu kasvattaa ja yhteiskunta hoitaa loput, Kelasta saa ja jos jotain ei ole, niin sen voi vaikka varastaa. Vanhukset on helppo kohde.

Vierailija
2352/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2353/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Asutko jossain slummissa venäjällä?

Vierailija
2354/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Asutko jossain slummissa venäjällä?

Lukee varmaan lehtiä ja kuuntelee uutisia kuten minäkin. Sinunkin kannattaisi, niin ymmärtäisit, että ongelma on TODELLA suuri eikä ole keskittynyt vain tietyille asuinalueille. Näitä tapauksia on niin maalla kuin kaupungeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2355/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Tänään myös.

Teinipojille luettu syyte piirtää karua kuvaa heidän suunnittelemasta kouluiskusta. Syyttäjältä synkkä arvio oikeudessa naureskelleesta 18-vuotiaasta teinipojasta.

Tämäkään ei Venäjän slummissa vaan Suomen Tampereella.

Vierailija
2356/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Vai tavisnuoret?

Kuulostaa ongelmanuorilta.

Suomessa tavis nuoret ovat kyllä ihan fiksuja ja normaali perheistä, eivätkä todellakaan käytä huumeita jne.

En tunne yhtäkään nuorta, joka käyttäytyy sinun kuvailemallasi tavalla.

Yleensä näissä ongelma perheissä vanhemmat käyttävät päihteitä myös.

Tavisnuoresta kaukana tuollaiset sekopäät!

Pakko nyt sanoa että itse olin se kiltti tyttö mutta kyllä käytimme huumeita ja alkoholia ja tupakkaakin. 

Silti sujui koulut ja muu elämä kuulu ihan mallikkaasti. Ei näkynyt ulospäin.

 

Eli en ollut normaali vaan puukkoa heiluttava hullu sinun mukaasi.

Vierailija
2357/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Vai tavisnuoret?

Kuulostaa ongelmanuorilta.

Suomessa tavis nuoret ovat kyllä ihan fiksuja ja normaali perheistä, eivätkä todellakaan käytä huumeita jne.

En tunne yhtäkään nuorta, joka käyttäytyy sinun kuvailemallasi tavalla.

Yleensä näissä ongelma perheissä vanhemmat käyttävät päihteitä myös.

Tavisnuoresta kaukana tuollaiset sekopäät!

Pakko nyt sanoa että itse olin se kiltti tyttö mutta kyllä käytimme huumeita ja alkoholia ja tupakkaakin. 

Silti sujui koulut ja muu elämä kuulu ihan mallikkaasti. Ei näkynyt ulospäin.

 

Eli en ollut normaali vaan puukkoa heiluttava hullu sinun mukaasi.

Ja ei, vanhemmat eivät käyttäneet mitään aineita ja kyllä koulussa meni hyvin.

Olet aivan kujalla elämästä.

Vierailija
2358/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

:D :D Oletko varautunut hurjaan alanuolten määrään? :D Voih, nuo kynnet :D Niillä ei sentään raavita mummojen silmiä puhki tai merkkikengillä monoteta hengiltä.

Vierailija
2359/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista kaikista nuorista paistaa lävitse vanhempiensa huomionhaku. Julkisuuteen menevät vanhemmat ovat huomionkipeitä ja samalla tavoin Viktorianin esittelee sormuksiaan, jotta saa huomiota niillä. Frans taas haluaa huomiota todella paljon ja huomannut muunsukupuolisena sitä saavan riittämiin. Temosen lapset myös esittää erityistä, mutta suloisemmalla tavalla eläinten välityksellä. Surullisin tapaus on Viljami, hän haluaa niin kovasti olla jotain, mutta ei yhtään ymmärrä miten sitä oltaisiin. 

Vierailija
2360/2396 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokas sarja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä