Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2400)

Vierailija
2361/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

:D :D Oletko varautunut hurjaan alanuolten määrään? :D Voih, nuo kynnet :D Niillä ei sentään raavita mummojen silmiä puhki tai merkkikengillä monoteta hengiltä.

Mitä tämä viesti tarkoittaa?

Ilmeisesti olet joku teini, kun puhut noista nuolista. Täällähän niillä ei ole merkitystä menevätkö ylös vai alas, sillä en tunne näitä tällä palstalla olevia ihmisiä -> en tiedä, arvostanko heitä -> jos en arvosta, ei mielipiteillä ole mitään merkitystä.

En tuota loppuviestiäkään ymmärrä, mitä yrität kertoa.

Vierailija
2362/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

:D :D Oletko varautunut hurjaan alanuolten määrään? :D Voih, nuo kynnet :D Niillä ei sentään raavita mummojen silmiä puhki tai merkkikengillä monoteta hengiltä.

Mitä tämä viesti tarkoittaa?

Ilmeisesti olet joku teini, kun puhut noista nuolista. Täällähän niillä ei ole merkitystä menevätkö ylös vai alas, sillä en tunne näitä tällä palstalla olevia ihmisiä -> en tiedä, arvostanko heitä -> jos en arvosta, ei mielipiteillä ole mitään merkitystä.

En tuota loppuviestiäkään ymmärrä, mitä yrität kertoa.

No yritin sanoa, että olet niin oikeassa. Maailmanmeno on hurjaa, mutta yhdet kynnet saavat jotkut hermostumaan näin, mitä täällä nyt ollaan luettu. Ja koska sinä olet eri mieltä, aiheuttaa se yleensä alanuolten määrän. Ihan huumorimielellä kirjoitin.

Kynnet on kynnet, ei sen ihmeellisempää, ja niillä ei tehdä mitään pahaa siis, vaikka ne ärsyttäisivät kuinka. Tämä nyt vaan ajoin tässä takaa. Ja mulla on aikuiset lapset, onneksi heistä tuli ihan fiksuja tyyppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2363/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Asiaa

So?

Vierailija
2364/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Asiaa

So?

Älä ny Anne mumma saa slaakin ajatuksestaki

Vierailija
2365/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

:D :D Oletko varautunut hurjaan alanuolten määrään? :D Voih, nuo kynnet :D Niillä ei sentään raavita mummojen silmiä puhki tai merkkikengillä monoteta hengiltä.

Mitä tämä viesti tarkoittaa?

Ilmeisesti olet joku teini, kun puhut noista nuolista. Täällähän niillä ei ole merkitystä menevätkö ylös vai alas, sillä en tunne näitä tällä palstalla olevia ihmisiä -> en tiedä, arvostanko heitä -> jos en arvosta, ei mielipiteillä ole mitään merkitystä.

En tuota loppuviestiäkään ymmärrä, mitä yrität kertoa.

No yritin sanoa, että olet niin oikeassa. Maailmanmeno on hurjaa, mutta yhdet kynnet saavat jotkut hermostumaan näin, mitä täällä nyt ollaan luettu. Ja koska sinä olet eri mieltä, aiheuttaa se yleensä alanuolten määrän. Ihan huumorimielellä kirjoitin.

Kynnet on kynnet, ei sen ihmeellisempää, ja niillä ei tehdä mitään pahaa siis, vaikka ne ärsyttäisivät kuinka. Tämä nyt vaan ajoin tässä takaa. Ja mulla on aikuiset lapset, onneksi heistä tuli ihan fiksuja tyyppejä.

Ok, asia on selvä :) ja ymmärretty :D

Vierailija
2366/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

:D :D Oletko varautunut hurjaan alanuolten määrään? :D Voih, nuo kynnet :D Niillä ei sentään raavita mummojen silmiä puhki tai merkkikengillä monoteta hengiltä.

Mitä tämä viesti tarkoittaa?

Ilmeisesti olet joku teini, kun puhut noista nuolista. Täällähän niillä ei ole merkitystä menevätkö ylös vai alas, sillä en tunne näitä tällä palstalla olevia ihmisiä -> en tiedä, arvostanko heitä -> jos en arvosta, ei mielipiteillä ole mitään merkitystä.

En tuota loppuviestiäkään ymmärrä, mitä yrität kertoa.

No yritin sanoa, että olet niin oikeassa. Maailmanmeno on hurjaa, mutta yhdet kynnet saavat jotkut hermostumaan näin, mitä täällä nyt ollaan luettu. Ja koska sinä olet eri mieltä, aiheuttaa se yleensä alanuolten määrän. Ihan huumorimielellä kirjoitin.

Kynnet on kynnet, ei sen ihmeellisempää, ja niillä ei tehdä mitään pahaa siis, vaikka ne ärsyttäisivät kuinka. Tämä nyt vaan ajoin tässä takaa. Ja mulla on aikuiset lapset, onneksi heistä tuli ihan fiksuja tyyppejä.

Ok, asia on selvä :) ja ymmärretty :D

Hyvä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2367/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Vierailija
2368/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Minä kun luulin, että ketjun aihe on Nepot tv sarja eikä nuorten ongelmakäytös.  Vinkumista en näe tai kuule. Ohjelmassa nähtyä puidaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2369/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Minä kun luulin, että ketjun aihe on Nepot tv sarja eikä nuorten ongelmakäytös.  Vinkumista en näe tai kuule. Ohjelmassa nähtyä puidaan. 

Eikö se ole ongelma käyttäytymistä nuo mielen osoitukset, missä esim. on Frangenin poika ollut, saanut muistaakseni siitä tuomionkin.

Se  joka ei näytä tietävän, onko se syntynyt tytöksi, vaiko pojaksi. Hulluin juttu oli, kun se meni äitinsä hameessa koulun juhliin, sekopään touhua.

Vierailija
2370/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Varmaan näin prosentuaalisesti kaikista nuorista. Se "pieni" prosentti, toinen ääripää, on huolestuttavasti kuitenkin kasvanut ja ongelma on suuri.

Käytösongelmat ovat hyvinkin yleisiä ja ne kohdistuvat niihin ammattikuntiin, joissa nuoria kohdataan. Seurauksena on loppuunpalamista ja pitkiä sairaslomia. Koulukiusaaminen on muuttunut entistä julmemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2371/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Minä kun luulin, että ketjun aihe on Nepot tv sarja eikä nuorten ongelmakäytös.  Vinkumista en näe tai kuule. Ohjelmassa nähtyä puidaan. 

100 sivua samojen asioiden toistoa. Hyvä ruokkia sitä suppeaa ajatusmaailmaa laajentamalla aihetta.

Vierailija
2372/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2373/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Minä kun luulin, että ketjun aihe on Nepot tv sarja eikä nuorten ongelmakäytös.  Vinkumista en näe tai kuule. Ohjelmassa nähtyä puidaan. 

Eikö se ole ongelma käyttäytymistä nuo mielen osoitukset, missä esim. on Frangenin poika ollut, saanut muistaakseni siitä tuomionkin.

Se  joka ei näytä tietävän, onko se syntynyt tytöksi, vaiko pojaksi. Hulluin juttu oli, kun se meni äitinsä hameessa koulun juhliin, sekopään touhua.

Hän esiintyy ohjelmassa. Yhtään kirkonpolttajaa tai puukon kanssa heilujaa en ole nähnyt sarjassa. Kerrotko kuka heistä?

Vierailija
2374/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2375/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa typerä sarja ilman mitään annettavaa.

Vierailija
2376/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Vierailija
2377/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt etsitään kahta nuorta poikaa Riihimäellä. Ovat sytyttäneet jätepuristimen juhannuksena.

Täällä vingutaan jonkun kynsistä.

Minä kun luulin, että ketjun aihe on Nepot tv sarja eikä nuorten ongelmakäytös.  Vinkumista en näe tai kuule. Ohjelmassa nähtyä puidaan. 

100 sivua samojen asioiden toistoa. Hyvä ruokkia sitä suppeaa ajatusmaailmaa laajentamalla aihetta.

Ja nytkö sopisi ohi aiheen kirjoittelu 🤣

Vierailija
2378/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Yleistyksiä en ole nähnyt. Olen lukenut juttuja, mutta missään ei ole niputettu. Lapsettaako vanhusta?

Vierailija
2379/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

On se kauheaa, kun nuo lehdet ja uutislähetykset lähes päivittäin kauhistelevat ja yleistävät. Siellä on varmaan vanhuksia töissä    :D

Mä ainakin koen yleistämisenä sen, kun sanotaan että "vanhus yleistää". Jo tuo vanhukseksi nimittely on pisssisten touhua.

Vierailija
2380/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.

Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri

En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.

Kai seuraat sentään uutisia? Jos et itse tunne, niin pahuutta tekeviä ei ole?

Näin juuri. Jatkuvasti uutisoidaan, mitä nuoriso on tehnyt. Ei kauaakaan, kun tyttöporukka Turussa oli sytytellyt 6 paloa. Nuoret pojat olivat asialla Turun lähistöllä Aurassa, missä polttivat viljan kuivurin. Tästä koitui miljoonavahingot. Ketkä loppupeleissä ovat maksumiehinä? Aiemmin Aurassa paloi autiotalo - nuoriso taas.

Kirkkoja ja kouluja poltettu -aina nuoret.

Niin, pieni osa nuorista. Yleistäminen on vanhojen ihmisten huono tapa. 

Ei ole. 

On ja nähdään täälläkin. Nuoret sitä ja tätä. Sama homma ollut aina. Vanhus kauhistelee ja yleistää

Vähätelläkkö pitäisi, kun esim.tää Atso kidutettiin kuoliaaksi pitkäaikaisen kiusaamisen lopuksi. Siinäkin kahdella näistä pojista oli hyvät perheet.

Ei varmaan ole kauhisteltu aina, kun tuollaisia tekoja ei ennen tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan