Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2400)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Vickyllä poikaystävä?
Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.
Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Hae anne jo apua. Sulla on tullut aiemminkin törkeää tekstiä, mutta nyt vedät jo saatanan mukaan. Katkeruus myrkyttää mielesi selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Mummon aika menee palstalla räyhätessä. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Vickyllä poikaystävä?
Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.
Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.
Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Mummon aika menee palstalla räyhätessä. Ei hyvä.
Voisitko ystävällisesti lopettaa jo tuon oman nimittelysi ja räyhäämisesi, alkaa olla sulla jo mielenterveyden kanssa paha ongelma. Jos ei ole mitään muuta kuin syöksyä muiden kimppuun täällä, niin älä ainakaan puutu muiden keskusteluun. Täällä muuten kommentoidaan ketjun aiheesta, kuten itse teen. Yritä sinäkin, jos kykenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Hae anne jo apua. Sulla on tullut aiemminkin törkeää tekstiä, mutta nyt vedät jo saatanan mukaan. Katkeruus myrkyttää mielesi selvästi.
Sinusta on varmaan jo tehty ilmoitus, tuo muiden silmille hyppiminen on palstan sääntöjen vastaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Vickyllä poikaystävä?
Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.
Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.
Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri
Eli sulla on 2 vaihtoehtoa, ongelmanuori tai pinnallinen. Aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Hae anne jo apua. Sulla on tullut aiemminkin törkeää tekstiä, mutta nyt vedät jo saatanan mukaan. Katkeruus myrkyttää mielesi selvästi.
Sinusta on varmaan jo tehty ilmoitus, tuo muiden silmille hyppiminen on palstan sääntöjen vastaista.
Joo ja saatanasta puhuminen ei ole sääntöjen vastaista? Ja miten nimittelit aiemmin. Muiden eli sun. Ja saan kommentoida sun törkeitä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Mummon aika menee palstalla räyhätessä. Ei hyvä.
Voisitko ystävällisesti lopettaa jo tuon oman nimittelysi ja räyhäämisesi, alkaa olla sulla jo mielenterveyden kanssa paha ongelma. Jos ei ole mitään muuta kuin syöksyä muiden kimppuun täällä, niin älä ainakaan puutu muiden keskusteluun. Täällä muuten kommentoidaan ketjun aiheesta, kuten itse teen. Yritä sinäkin, jos kykenet.
Eli joku saa syyllistää muita kommentoijia ja työntää sanoja heidän suuhunsa? Joku saa niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi jne. Mutta noihin vastaaminen onkin yhtäkkiä ohi aiheen. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Vickyllä poikaystävä?
Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.
Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.
Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri
En tunne yhtään ns merkkipelleä enkä puukon kanssa kulkevia. Tunnen tavallisia nuoria, jotka opiskelevat, viettävät aikaa ystävien kanssa jne. Eivät pilkkaa vanhempia ihmisiä (hyvät käytöstavat), eivät kerskaile merkkutuotteilla (muut asiat tärkeämpiä) jne. Enpä osaa sanoa minkälaisessa ympäristössä asuu henkilö, jolle nornaali, tasapainoinen nuori on täysin vieras asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Mummon aika menee palstalla räyhätessä. Ei hyvä.
Voisitko ystävällisesti lopettaa jo tuon oman nimittelysi ja räyhäämisesi, alkaa olla sulla jo mielenterveyden kanssa paha ongelma. Jos ei ole mitään muuta kuin syöksyä muiden kimppuun täällä, niin älä ainakaan puutu muiden keskusteluun. Täällä muuten kommentoidaan ketjun aiheesta, kuten itse teen. Yritä sinäkin, jos kykenet.
Eli joku saa syyllistää muita kommentoijia ja työntää sanoja heidän suuhunsa? Joku saa niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi jne. Mutta noihin vastaaminen onkin yhtäkkiä ohi aiheen. Joo.
Tarkoittaa vaarmaan sitä, että on oikeasti TODELLISIA ongelmia.
Jotkut jaksavat länkyttää yhden ihmislapsen merkkituotteista yli 100 sivua. Tuossa iässä ne merkkituotteet vain ovat tärkeitä hyvin monelle. Tapahtuu paljon myös koulukiusaamista, jos jollakin ei sellaisia ole. Ja niitä myös varastetaan paljon, joko salaa tai väkivalloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Mummon aika menee palstalla räyhätessä. Ei hyvä.
Voisitko ystävällisesti lopettaa jo tuon oman nimittelysi ja räyhäämisesi, alkaa olla sulla jo mielenterveyden kanssa paha ongelma. Jos ei ole mitään muuta kuin syöksyä muiden kimppuun täällä, niin älä ainakaan puutu muiden keskusteluun. Täällä muuten kommentoidaan ketjun aiheesta, kuten itse teen. Yritä sinäkin, jos kykenet.
Eli joku saa syyllistää muita kommentoijia ja työntää sanoja heidän suuhunsa? Joku saa niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi jne. Mutta noihin vastaaminen onkin yhtäkkiä ohi aiheen. Joo.
Tarkoittaa vaarmaan sitä, että on oikeasti TODELLISIA ongelmia.
Jotkut jaksavat länkyttää yhden ihmislapsen merkkituotteista yli 100 sivua. Tuossa iässä ne merkkituotteet vain ovat tärkeitä hyvin monelle. Tapahtuu paljon myös koulukiusaamista, jos jollakin ei sellaisia ole. Ja niitä myös varastetaan paljon, joko salaa tai väkivalloin.
Edelleen, toi on sun näkemys nuorista. Esim Temoset näyttää sitä toista puolta, kirppisvaatteet, mummon neuletakki jne. Kukaan ei kiusaa ja itse tykkäävät. Merkkituotteet on tärkeitä pinnallisille nuorille, jotka tarvitsevat itsetuntonsa pönkitykseen merkkitavaroita. Jotkut kasvaa siitä pois, toisille se merkki on tärkeä aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Hae anne jo apua. Sulla on tullut aiemminkin törkeää tekstiä, mutta nyt vedät jo saatanan mukaan. Katkeruus myrkyttää mielesi selvästi.
mummon kasvatustyö niin nähty.... toinen tytär väkivaltainen ja toinen kuollut huumepiireissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Vickyllä poikaystävä?
Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.
Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.
Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri
Eli sulla on 2 vaihtoehtoa, ongelmanuori tai pinnallinen. Aikamoista.
Niin no, tässä oli juuri näistä ryhmistä puhetta ja koska Victoriaa haukutaan täällä, niin jotkut ovat laittaneet esimerkkejä nykynuorison toiminnasta, ja alkaa olla aika "tavisnuoria" nämä rötöstelijät, sen verran kovaa on vauhti ja lisääntyy, porukka jengiytyy jne. Koulut ja koko yhteiskunta on kärsimässä tästä touhusta, mutta näistä nepolapsista nyt "huolestuneina" esitetään jos millaisia enteitä kuten "lopettaa kuitenkin lukion, on se vaan tyhmä, downsyndroomaisen näköinen, kynnetkin sille on laitettu".
Tavisnuoriin Victoriakin kuuluu, heissä on monenlaista, eli niitä jotka käyttävät kirppisvaatteita, osa markettivaatteita, joillekin ovat mieluisia merkkituotteet ja vaatteet yms yms. Nämä kaikki ovat ihan tavallisia nuoria ihmisiä, joilla on erilaiset lähtökohdat.
Outoa tässä sen sijaan on herjata satoja sivuja sellaista, joka on kunnollinen ja ongelmaton, meni lukioon, harrastaa tanssia ja oliko se kuntosalillakin käynyt jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Mummon aika menee palstalla räyhätessä. Ei hyvä.
Voisitko ystävällisesti lopettaa jo tuon oman nimittelysi ja räyhäämisesi, alkaa olla sulla jo mielenterveyden kanssa paha ongelma. Jos ei ole mitään muuta kuin syöksyä muiden kimppuun täällä, niin älä ainakaan puutu muiden keskusteluun. Täällä muuten kommentoidaan ketjun aiheesta, kuten itse teen. Yritä sinäkin, jos kykenet.
Eli joku saa syyllistää muita kommentoijia ja työntää sanoja heidän suuhunsa? Joku saa niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi jne. Mutta noihin vastaaminen onkin yhtäkkiä ohi aiheen. Joo.
Tarkoittaa vaarmaan sitä, että on oikeasti TODELLISIA ongelmia.
Jotkut jaksavat länkyttää yhden ihmislapsen merkkituotteista yli 100 sivua. Tuossa iässä ne merkkituotteet vain ovat tärkeitä hyvin monelle. Tapahtuu paljon myös koulukiusaamista, jos jollakin ei sellaisia ole. Ja niitä myös varastetaan paljon, joko salaa tai väkivalloin.
Edelleen, toi on sun näkemys nuorista. Esim Temoset näyttää sitä toista puolta, kirppisvaatteet, mummon neuletakki jne. Kukaan ei kiusaa ja itse tykkäävät. Merkkituotteet on tärkeitä pinnallisille nuorille, jotka tarvitsevat itsetuntonsa pönkitykseen merkkitavaroita. Jotkut kasvaa siitä pois, toisille se merkki on tärkeä aikuisenakin.
Se kirppistyylikin on yksi tämän aikakauden trendi. Aivan kuin joskus muinoin oli punkkareita, fiftareita, bilehileitä,hippejä...mitä niitä kaikkia on ollutkaan. Jotkut bestikset pukeutuivat samanlaisiin vaatteisiin ollen näin tekstiilikaksoset. Kuka minkäkin tyylin valitsee. Valinta on vapaa.
Ei niistä tyyleistä aiemmin kukaan numeroa tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Uusimpana villityksenä tuhopoltot.
Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.
Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.
Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.
On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.
Ja entäs miten koulussa menee? Opettajia videoidaan, kun samalla provosoidaan, uhataan puukottaa ja vanhemmat riehuu Vilmassa, jos uskallat viestiä kotiin mitä lapsonen koululla puuhastelee.
Kiusaaminen on ennätyslukemissa, uhrit vaihtavat tiuhaan koulua ja käyvät terapiassa.
Kadulla sulta ryöstetään ne vähänkin kalliimmat vaatteet ja jopa kengät.
Mutku saatanallinen Victoria ja pojan antama sormus, mikä ei edes ole mikään varsinainen kihlautumiseen ostettu. Nuori pari on valvovien silmien alla ja käy koulua. He tietävät missä tyttö on, mummokin on kasvatustyössä mukana. Olivat yhdessä kesäteatterissa, oi voi on se huono tyttö, niin räävitön ja julkea.
Hae anne jo apua. Sulla on tullut aiemminkin törkeää tekstiä, mutta nyt vedät jo saatanan mukaan. Katkeruus myrkyttää mielesi selvästi.
Sinusta on varmaan jo tehty ilmoitus, tuo muiden silmille hyppiminen on palstan sääntöjen vastaista.
Joo ja saatanasta puhuminen ei ole sääntöjen vastaista? Ja miten nimittelit aiemmin. Muiden eli sun. Ja saan kommentoida sun törkeitä juttuja.
Ja kai kommentoit tässä samalla haukkumista vajaaälyiseksi, downin syndroomaiseksi, äitiään portoksi, joka jakelee lootaansa jne? Melko törkeetä? Mä jään odottamaan, eli mitä mieltä?
Kyllä se taitaa olla Anne mumma kun ylläpitää tätä raivokeskustelua Vauva.fi
Yleensä mummut ottaa iisiä kesällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko Vickyllä poikaystävä?
Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.
Eivät ole tavisnuoria, vaan ongelmanuoria, joita on ollut aina. Ihme touhua, kun yrität niputtaa kaikki nuoret puukon kanssa kulkeviksi, kun victoria on pinnallinen. Itse en tunne/tiedä yhtään puukkonuorta enkä merkkiorjaa. Marginaali.
Parempi olla pinnallinen, kiltti ja hyväkäytöksinen kuin ongelmanuori. Kumpi näistä on rikollista ja aiheuttaa yhteiskunnalle ongelmia ja veronmaksajille omansa?Ja miksi muuten kaduilla ryöstetään juuri merkkituotteita? Eikö se ole pinnallista? Ja vaikka ne menisivätkin myyntiin, niin joku nuori niitä varatettuja ostaa, eli eikö ne ole pinnallisia? eri
Eli sulla on 2 vaihtoehtoa, ongelmanuori tai pinnallinen. Aikamoista.
Niin no, tässä oli juuri näistä ryhmistä puhetta ja koska Victoriaa haukutaan täällä, niin jotkut ovat laittaneet esimerkkejä nykynuorison toiminnasta, ja alkaa olla aika "tavisnuoria" nämä rötöstelijät, sen verran kovaa on vauhti ja lisääntyy, porukka jengiytyy jne. Koulut ja koko yhteiskunta on kärsimässä tästä touhusta, mutta näistä nepolapsista nyt "huolestuneina" esitetään jos millaisia enteitä kuten "lopettaa kuitenkin lukion, on se vaan tyhmä, downsyndroomaisen näköinen, kynnetkin sille on laitettu".
Tavisnuoriin Victoriakin kuuluu, heissä on monenlaista, eli niitä jotka käyttävät kirppisvaatteita, osa markettivaatteita, joillekin ovat mieluisia merkkituotteet ja vaatteet yms yms. Nämä kaikki ovat ihan tavallisia nuoria ihmisiä, joilla on erilaiset lähtökohdat.
Outoa tässä sen sijaan on herjata satoja sivuja sellaista, joka on kunnollinen ja ongelmaton, meni lukioon, harrastaa tanssia ja oliko se kuntosalillakin käynyt jne.
Sinä se sitten jaksat. Keskustelu koskee Nepot -ohjelmaa ja siinä nähtyä.
Oho. Johan tuli väite. Eli alaikäinen muokataan näyttämään huonolta? Toista tuo Ylelle. Törkeä väite. Kympin tyttö?