Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2423)
Vierailija kirjoitti:
Ei riidellä ja sovittaisiinko niin, että erilaisuus on rikkaus ja antaa kaikkien kukkien kukkia. Meitä kaikkia tarvitaan. Kukin alallaan on kunnioitettavassa työssä, jos itse arvostaa sitä ja tekee sen hyvin. Tän yhteiskunnan pyörimiseen tarvitaan heitä, meitä kaikkia.
:) Oletpas sinä suloinen, ja niin oikeassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä.Nyt et itse tajunnut, tai sua ottaa pahasti pataan... :D Olympiakultaa voittanut moninkertainen maailmanmestari suuresta maailmasta näyttää kieltä kuvissaan, plus monet monet muut, ihan jopa täällä suomalaisessa somessa, popit ja rokkenrollit jne...mutku Victoria :D
Mutku mutku .. .toi on niin kuultu
Ja sinun herjat on kuultu ja luettu, eli kynnet ja kieli, sitä sinä jankkaat. Olet mutku.
Kertaakaan en ole niistä maininnut. Sinä vaan syytät ja syytät.
Pahat ihmiset ovat PAHOJA. Ei niille puhuminen auta, ainakaan täällä, kun emme ole ammattilaisia mielenterveyden alalla. Ne vaan jatkaa ja jatkaa, vaikka normi ihmiset haluaisivat keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Pahat ihmiset ovat PAHOJA. Ei niille puhuminen auta, ainakaan täällä, kun emme ole ammattilaisia mielenterveyden alalla. Ne vaan jatkaa ja jatkaa, vaikka normi ihmiset haluaisivat keskustella.
Ja ne syyttää ja syyttää vaikka normi ihmiset haluaisi vaan keskustella.
Ei tänne kannata tulla pahoittamaan mieltänsä. Anti hullujen jäädä pauhaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vikke on ihan pikku-MArtina. Etenkin mustilla hiuksilla. Martina ei olisi halunnut antaa värjätä mustiksi, miksköhän? :D Ei varmaan tykännyt, että muistuttaa itseään.
No enpä tiedä :D on omannut isänsä kasvojenpiirteet. Ei näytä äidiltään ollenkaan. Jossain lehdessä oli yhteiskuva ja siitä kyllä näki kuinka on isänsä kopio. Se on sinänsä jännä miten noi piirteet menee välillä niin ettei tytär näytäkkään melkein ollenkaan äidiltä.
Tunnen naisen joka on hyvin paljon äitinsä näkönen ja jopa hampaatkin täysin samanlaiset, keskimmäinen eli muutamaa vuotta nuorempi pikkusisko näyttää hieman oudolle sillä on saanut molempien vanhempien piirteet, ja 5 vuotta nuorempi pikkusisko taas näyttää täysin isältään. Joskus taas kaikki sisarukset joko äitinsä tai isänsä näkösiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne kannata tulla pahoittamaan mieltänsä. Anti hullujen jäädä pauhaamaan.
Tuli vaan mieleen, kellään tietoa, onko mielisairaarassa pääsy someen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helga, Frans ja Viljami ovat ihan huippuja. Victoria on …no, niin nuori.
Fanni taas on sellanen joka tulee tippumaan korkealta ja kovaa.
Fanny on upea, tulee menemään pitkälle.
No ehkei nyt ihan Hollywoodiin sentään... itsetuntoa kyllä riittää vaikka muille jakaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tänne kannata tulla pahoittamaan mieltänsä. Anti hullujen jäädä pauhaamaan.
Tuli vaan mieleen, kellään tietoa, onko mielisairaarassa pääsy someen?
Ainakin täältä pääsee
Fannyn tummahiuksinen kaveri on myös nepobaby? Kenen lapsi?
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vierailija kirjoitti:
Fannyn tummahiuksinen kaveri on myös nepobaby? Kenen lapsi?
Sitä minäkin mietin..
Nyt näin pätkän ohjelmasta missä Eskon ja Martinan 15-vuotias tyttö esiintyy ja voi miten kaunis ja voi miten fiksusti puhuu asioista. Hänhän pärjää erittäin hyvin koulussa ja nyt 16-vuotias ja ensimmäinen vuosi lukiota takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Onneksi Suomen huippu-urheilijat ei irvistele. Ei kovin tyylikästä.
Sopii viihteeseen.
Onneksi Suomen sometähtöset (aikuiset) irvistelevät, niin sinullekin riittää kytättävää. Outoa tosin, että he eivät kiinnosta, vaan 15-vuotiaan irvistely on se juttu, joka jaksaa työllistää. Luulisi, että aikuiset olisi se kritiikin kohde, murrosikäiset kun vielä ovat kehittymässä ja muuttuvat, mutta sinusta on älykkäämpää tarttua alaikäisen hölmöilyyn?
Mikä olikaan ketjun aihe? Aikuiset sometähtöset, irvistely ylipäätään vai Nepot Areenassa? Eikö Victoria olekaan 1/5 ketjun aiheesta?
Miksi menee ohjelmiin, jos voi kieltäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Onneksi Suomen huippu-urheilijat ei irvistele. Ei kovin tyylikästä.
Sopii viihteeseen.
Onneksi Suomen sometähtöset (aikuiset) irvistelevät, niin sinullekin riittää kytättävää. Outoa tosin, että he eivät kiinnosta, vaan 15-vuotiaan irvistely on se juttu, joka jaksaa työllistää. Luulisi, että aikuiset olisi se kritiikin kohde, murrosikäiset kun vielä ovat kehittymässä ja muuttuvat, mutta sinusta on älykkäämpää tarttua alaikäisen hölmöilyyn?
Mikä olikaan ketjun aihe? Aikuiset sometähtöset, irvistely ylipäätään vai Nepot Areenassa? Eikö Victoria olekaan 1/5 ketjun aiheesta?
Aiheena sinulla on silmitön nuoren 15-vuotiaan haukkuminen. Jos vieressä irvistelee, näyttää kieltä ja virnistelee satoja somettaja-aikuisia, mutta olet kaiken tuon muun noteeraamatta vain yhden nuoren teinin kimpussa, niin eikö se kerro sinulle itsestäsi jotain? Vaikka sen, ettei muiden kielen näyttäminen ole mitään, kun AIHEENA on vihasi kohde?
Et näe etkä kuule mitään muuta kuin raivosi kohteen elämän, sarjan, instan ja lehtikuvat.
Vierailija kirjoitti:
Nyt näin pätkän ohjelmasta missä Eskon ja Martinan 15-vuotias tyttö esiintyy ja voi miten kaunis ja voi miten fiksusti puhuu asioista. Hänhän pärjää erittäin hyvin koulussa ja nyt 16-vuotias ja ensimmäinen vuosi lukiota takana.
Tavallinen nuori
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Onneksi Suomen huippu-urheilijat ei irvistele. Ei kovin tyylikästä.
Sopii viihteeseen.
Onneksi Suomen sometähtöset (aikuiset) irvistelevät, niin sinullekin riittää kytättävää. Outoa tosin, että he eivät kiinnosta, vaan 15-vuotiaan irvistely on se juttu, joka jaksaa työllistää. Luulisi, että aikuiset olisi se kritiikin kohde, murrosikäiset kun vielä ovat kehittymässä ja muuttuvat, mutta sinusta on älykkäämpää tarttua alaikäisen hölmöilyyn?
Mikä olikaan ketjun aihe? Aikuiset sometähtöset, irvistely ylipäätään vai Nepot Areenassa? Eikö Victoria olekaan 1/5 ketjun aiheesta?
Aiheena sinulla on silmitön nuoren 15-vuotiaan haukkuminen. Jos vieressä irvistelee, näyttää kieltä ja virnistelee satoja somettaja-aikuisia, mutta olet kaiken tuon muun noteeraamatta vain yhden nuoren teinin kimpussa, niin eikö se kerro sinulle itsestäsi jotain? Vaikka sen, ettei muiden kielen näyttäminen ole mitään, kun AIHEENA on vihasi kohde?
Et näe etkä kuule mitään muuta kuin raivosi kohteen elämän, sarjan, instan ja lehtikuvat.
Minusta kenen tahansa irvistely ja kielen näyttäminen on vastenmielistä. Pikkulapset ovat asia erikseen, oikeasti pikkulapset. Ketju on kuitenkin noista nepoista.
Eri.
Ei riidellä ja sovittaisiinko niin, että erilaisuus on rikkaus ja antaa kaikkien kukkien kukkia. Meitä kaikkia tarvitaan. Kukin alallaan on kunnioitettavassa työssä, jos itse arvostaa sitä ja tekee sen hyvin. Tän yhteiskunnan pyörimiseen tarvitaan heitä, meitä kaikkia.