Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2423)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
No kyllä mielestäni sen verran voi valita, että voi vaatia päitä vadille suoranaisista valheista. Vihjailut ja julkisuuteen levitetyt arvioinnit, ilman vankkumattomia todisteita ovat kunniaa loukkaavia.
Jos joku tekee työtään julkisuutta hyväksi käyttäen, ei se tarkoita sitä, että muilla on oikeus saada leipänsä siitä, että joku tekee töitään julkkiksena.
Esim. Martina on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaa, on hyvällä asialla, hoitaa velvollisuutensa ja lapsensa, joten millä helvetin oikeudella joku seiskan ahne loinen ratsastaa hänen siivellään? Martina ei nyt ole se tarinan pahis, vaan se on esim. joku Hörkkö, oksettava sika. Makselee perheensä ruuat muiden elämällä ja niiden kyttäämisellä Kuvottavaa,
Kun antaa pikkurillin se vie koko käden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
No kyllä mielestäni sen verran voi valita, että voi vaatia päitä vadille suoranaisista valheista. Vihjailut ja julkisuuteen levitetyt arvioinnit, ilman vankkumattomia todisteita ovat kunniaa loukkaavia.
Jos joku tekee työtään julkisuutta hyväksi käyttäen, ei se tarkoita sitä, että muilla on oikeus saada leipänsä siitä, että joku tekee töitään julkkiksena.
Esim. Martina on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaa, on hyvällä asialla, hoitaa velvollisuutensa ja lapsensa, joten millä helvetin oikeudella joku seiskan ahne loinen ratsastaa hänen siivellään? Martina ei nyt ole se tarinan pahis, vaan se on esim. joku Hörkkö, oksettava sika. Makselee perheensä ruuat muiden elämällä ja niiden kyttäämisellä Kuvottavaa,
Kun antaa pikkurillin se vie koko käden
Onneksi on oikeuslaitos, jonne voi tehdä rikosilmoituksen. Ja eiköhän pikkurilliä voi käyttää myös esim. Hörkön perheen kuvaamiseen ja dokumetointiin ihan samalla oikeudella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
No kyllä mielestäni sen verran voi valita, että voi vaatia päitä vadille suoranaisista valheista. Vihjailut ja julkisuuteen levitetyt arvioinnit, ilman vankkumattomia todisteita ovat kunniaa loukkaavia.
Jos joku tekee työtään julkisuutta hyväksi käyttäen, ei se tarkoita sitä, että muilla on oikeus saada leipänsä siitä, että joku tekee töitään julkkiksena.
Esim. Martina on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaa, on hyvällä asialla, hoitaa velvollisuutensa ja lapsensa, joten millä helvetin oikeudella joku seiskan ahne loinen ratsastaa hänen siivellään? Martina ei nyt ole se tarinan pahis, vaan se on esim. joku Hörkkö, oksettava sika. Makselee perheensä ruuat muiden elämällä ja niiden kyttäämisellä Kuvottavaa,
Kun antaa pikkurillin se vie koko käden
Onneksi on oikeuslaitos, jonne voi tehdä rikosilmoituksen. Ja eiköhän pikkurilliä voi käyttää myös esim. Hörkön perheen kuvaamiseen ja dokumetointiin ihan samalla oikeudella?
Eihän noista kuvissa ole mitään outoa, mies ja nainen, konsertti julkinen tila
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
No kyllä mielestäni sen verran voi valita, että voi vaatia päitä vadille suoranaisista valheista. Vihjailut ja julkisuuteen levitetyt arvioinnit, ilman vankkumattomia todisteita ovat kunniaa loukkaavia.
Jos joku tekee työtään julkisuutta hyväksi käyttäen, ei se tarkoita sitä, että muilla on oikeus saada leipänsä siitä, että joku tekee töitään julkkiksena.
Esim. Martina on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaa, on hyvällä asialla, hoitaa velvollisuutensa ja lapsensa, joten millä helvetin oikeudella joku seiskan ahne loinen ratsastaa hänen siivellään? Martina ei nyt ole se tarinan pahis, vaan se on esim. joku Hörkkö, oksettava sika. Makselee perheensä ruuat muiden elämällä ja niiden kyttäämisellä Kuvottavaa,
Kun antaa pikkurillin se vie koko käden
Onneksi on oikeuslaitos, jonne voi tehdä rikosilmoituksen. Ja eiköhän pikkurilliä voi käyttää myös esim. Hörkön perheen kuvaamiseen ja dokumetointiin ihan samalla oikeudella?
Eihän noista kuvissa ole mitään outoa, mies ja nainen, konsertti julkinen tila
Juu, eipä kuvissa mitään, mutta mites sen lehtijutun tekstin kanssa ja mitä lukijalle annetaan ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
No kyllä mielestäni sen verran voi valita, että voi vaatia päitä vadille suoranaisista valheista. Vihjailut ja julkisuuteen levitetyt arvioinnit, ilman vankkumattomia todisteita ovat kunniaa loukkaavia.
Jos joku tekee työtään julkisuutta hyväksi käyttäen, ei se tarkoita sitä, että muilla on oikeus saada leipänsä siitä, että joku tekee töitään julkkiksena.
Esim. Martina on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaa, on hyvällä asialla, hoitaa velvollisuutensa ja lapsensa, joten millä helvetin oikeudella joku seiskan ahne loinen ratsastaa hänen siivellään? Martina ei nyt ole se tarinan pahis, vaan se on esim. joku Hörkkö, oksettava sika. Makselee perheensä ruuat muiden elämällä ja niiden kyttäämisellä Kuvottavaa,
Kun antaa pikkurillin se vie koko käden
Onneksi on oikeuslaitos, jonne voi tehdä rikosilmoituksen. Ja eiköhän pikkurilliä voi käyttää myös esim. Hörkön perheen kuvaamiseen ja dokumetointiin ihan samalla oikeudella?
Eihän noista kuvissa ole mitään outoa, mies ja nainen, konsertti julkinen tila
Ei kai Hörkön perheen elämän, kodin, lasten ja lomailun kuvaaminenkaan sitten haittaa ketään?
Kyseenalaistan kaikki seiskan otsikot. Lehteä en muuten edes lue, mutta kauppojen kassajonoissa ei etukansilta voi välttyä.
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan kaikki seiskan otsikot. Lehteä en muuten edes lue, mutta kauppojen kassajonoissa ei etukansilta voi välttyä.
Kaikkihan sitä lukee, usein rehellisempi kuin muu media
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan kaikki seiskan otsikot. Lehteä en muuten edes lue, mutta kauppojen kassajonoissa ei etukansilta voi välttyä.
On niissä jutuissa ollut aika monesti myös oikeaakin asiaa. Jos ihmissuhteet jätetään pois, niin rötökset on hyvä paljastaa. Ja kyllä, myös Martinan sakkopaikalle pysäköity auto on sitä. Silti ei kenestäkään pidä vihjailla hullujen pään sekoittamiseksi mitään provosoivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
Ja mikä lehti kirjoittaa. Onko väliä, jos joku seiska, jonka lukijakuntakin on mitä on.
Kaikki on kaupan, myös IS ja Menaiset jutut
Menaisista en tiedä mitään. Ei ole edes etukansia ollut tyrkyllä.
Seiska solvaa ja vääristää yksittäisten julkisuuden henkilöiden tekemisiä ja sanomisia. Iltalehtien sisältö on sensaatiohakuinen tyyliin "hauki puri pikku Mimmiangervoa varpaaseen".
Tiedän tapauksen, jossa hoivakodin asukas oli iltaroskalehteen yhteydessä ja olisi halunnut kehua paikkaa ja hoitoa. Tällaisesta ei ollut mielenkiintoa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan kaikki seiskan otsikot. Lehteä en muuten edes lue, mutta kauppojen kassajonoissa ei etukansilta voi välttyä.
On niissä jutuissa ollut aika monesti myös oikeaakin asiaa. Jos ihmissuhteet jätetään pois, niin rötökset on hyvä paljastaa. Ja kyllä, myös Martinan sakkopaikalle pysäköity auto on sitä. Silti ei kenestäkään pidä vihjailla hullujen pään sekoittamiseksi mitään provosoivaa.
Totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan kaikki seiskan otsikot. Lehteä en muuten edes lue, mutta kauppojen kassajonoissa ei etukansilta voi välttyä.
Kaikkihan sitä lukee, usein rehellisempi kuin muu media
Kaikki? No ei TOD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseenalaistan kaikki seiskan otsikot. Lehteä en muuten edes lue, mutta kauppojen kassajonoissa ei etukansilta voi välttyä.
On niissä jutuissa ollut aika monesti myös oikeaakin asiaa. Jos ihmissuhteet jätetään pois, niin rötökset on hyvä paljastaa. Ja kyllä, myös Martinan sakkopaikalle pysäköity auto on sitä. Silti ei kenestäkään pidä vihjailla hullujen pään sekoittamiseksi mitään provosoivaa.
Uutinen sakkopaikalle ajosta täysin turha. Aika pikku juttu. Lasten, naisten hyväksikäyttö, huumerikokset, rattijuopumukset, petossyytteet ansaitsevat tulla ihmisten tietoisuuteen ja tuottaa tekijöilleen häpeää.
Martinan kuuluisi muuttaa maalle ok-taloon. Nala saisi olla pihalla vapaana.
Ostan heti seiskan, kun kannessa lukee "Nala puri puskissa väijynyttä seiskan paparazzia persiiiseen".
Vierailija kirjoitti:
Martinan kuuluisi muuttaa maalle ok-taloon. Nala saisi olla pihalla vapaana.
Ostan heti seiskan, kun kannessa lukee "Nala puri puskissa väijynyttä seiskan paparazzia persiiiseen".
Ja vielä toisenkin.
VUOSI ONNETTOMUUDEN JÄLKEEN
Seiskan paparazzi kertoo elämästään eunukkina:"Enhän minä todellisuudessa mikään mies ollutkaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan kuuluisi muuttaa maalle ok-taloon. Nala saisi olla pihalla vapaana.
Ostan heti seiskan, kun kannessa lukee "Nala puri puskissa väijynyttä seiskan paparazzia persiiiseen".
Ja vielä toisenkin.
VUOSI ONNETTOMUUDEN JÄLKEEN
Seiskan paparazzi kertoo elämästään eunukkina:"Enhän minä todellisuudessa mikään mies ollutkaan".
Eskon juttuja
Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmetteli/paheksui/vml kuinka Temosen lapset ovat kuin ei mitään vaikka äitinsä tilanne oli mikä oli viime kesänä. En ole heistä videoita nähnyt muuta kuin nuo enkä siis voi tietää millaisia ovat aina olleet mutta minusta heissä näkyi, kaikesta ihanasta ja toimeliaisuudesta huolimatta surumielisyyttä ja sellaista pienemmyyttä, lamanatuneisuutta tms en löydä nyt oikeaa sanaa. Varmasti oli vaikeaa aikaa heille.
Olgahan sairasti pitkään, joten lapsetkin varmasti tottui siihen tilanteeseen. Kyllä he myös tiesivät mihin se tulee johtamaan, ainakin loppuvaiheessa. Senhän kuuli Helgan puheista. Lapset kestää yllättävän paljon ja sopeutuu, vaikka helppoa se ei ole.
Oon katsonut vasta muutaman jakson Areenasta. Ihan tavallisia nuoria, jokaisella omat persoonat ja mielenkiinnonkohteet. Viljamilla on kovaa suorittamispakkoa, häneltä on taidettu vaatia aika paljon jo lapsena?
Olgan lasten elämä on ihanaa ja kiva nähdä sisaruksia, jotka viihtyvät yhdessä. Se pikkuvelikin saa olla porukassa.
Nuorimmat osallistujat ohjelmassa on just niin keskeneräisiä kuin kaikki teinit ovat. Ihan hölmöä alkaa sen perusteella arvostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Martinan kuuluisi muuttaa maalle ok-taloon. Nala saisi olla pihalla vapaana.
Ostan heti seiskan, kun kannessa lukee "Nala puri puskissa väijynyttä seiskan paparazzia persiiiseen".
Kuka hemmetin Nala? Kuka antaa tollasen nimen parhaalle ihmiselle?
No kyllä mielestäni sen verran voi valita, että voi vaatia päitä vadille suoranaisista valheista. Vihjailut ja julkisuuteen levitetyt arvioinnit, ilman vankkumattomia todisteita ovat kunniaa loukkaavia.
Jos joku tekee työtään julkisuutta hyväksi käyttäen, ei se tarkoita sitä, että muilla on oikeus saada leipänsä siitä, että joku tekee töitään julkkiksena.
Esim. Martina on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaa, on hyvällä asialla, hoitaa velvollisuutensa ja lapsensa, joten millä helvetin oikeudella joku seiskan ahne loinen ratsastaa hänen siivellään? Martina ei nyt ole se tarinan pahis, vaan se on esim. joku Hörkkö, oksettava sika. Makselee perheensä ruuat muiden elämällä ja niiden kyttäämisellä Kuvottavaa,