Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2423)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näin pätkän ohjelmasta missä Eskon ja Martinan 15-vuotias tyttö esiintyy ja voi miten kaunis ja voi miten fiksusti puhuu asioista. Hänhän pärjää erittäin hyvin koulussa ja nyt 16-vuotias ja ensimmäinen vuosi lukiota takana.
Tavallinen nuori
Kyllä, täysin tavallinen nuori, josta vanhempansa pitävät hyvää huolta yhdessä, vaikka ovat eronneet. Kypsää toimintaa ja ihana asia. Maailma on täynnä laiminlyötyjä ja kaltoinkohdeltuja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Onneksi Suomen huippu-urheilijat ei irvistele. Ei kovin tyylikästä.
Sopii viihteeseen.
Onneksi Suomen sometähtöset (aikuiset) irvistelevät, niin sinullekin riittää kytättävää. Outoa tosin, että he eivät kiinnosta, vaan 15-vuotiaan irvistely on se juttu, joka jaksaa työllistää. Luulisi, että aikuiset olisi se kritiikin kohde, murrosikäiset kun vielä ovat kehittymässä ja muuttuvat, mutta sinusta on älykkäämpää tarttua alaikäisen hölmöilyyn?
Mikä olikaan ketjun aihe? Aikuiset sometähtöset, irvistely ylipäätään vai Nepot Areenassa? Eikö Victoria olekaan 1/5 ketjun aiheesta?
Aiheena sinulla on silmitön nuoren 15-vuotiaan haukkuminen. Jos vieressä irvistelee, näyttää kieltä ja virnistelee satoja somettaja-aikuisia, mutta olet kaiken tuon muun noteeraamatta vain yhden nuoren teinin kimpussa, niin eikö se kerro sinulle itsestäsi jotain? Vaikka sen, ettei muiden kielen näyttäminen ole mitään, kun AIHEENA on vihasi kohde?
Et näe etkä kuule mitään muuta kuin raivosi kohteen elämän, sarjan, instan ja lehtikuvat.
Minusta kenen tahansa irvistely ja kielen näyttäminen on vastenmielistä. Pikkulapset ovat asia erikseen, oikeasti pikkulapset. Ketju on kuitenkin noista nepoista.
Eri.
Niin, ketju on nepoista, ei yhden osallistujan silmittömästä solvaamisesta. Aikuinen ihminen täällä haukkuu lapsellista ja elämässään vielä täysin alkutaipaleella olevaa 15v tyttöä, siinä sinun meriitit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näin pätkän ohjelmasta missä Eskon ja Martinan 15-vuotias tyttö esiintyy ja voi miten kaunis ja voi miten fiksusti puhuu asioista. Hänhän pärjää erittäin hyvin koulussa ja nyt 16-vuotias ja ensimmäinen vuosi lukiota takana.
Tavallinen nuori
Kyllä, täysin tavallinen nuori, josta vanhempansa pitävät hyvää huolta yhdessä, vaikka ovat eronneet. Kypsää toimintaa ja ihana asia. Maailma on täynnä laiminlyötyjä ja kaltoinkohdeltuja lapsia.
Ei vaan oikein ollut mitään sanomaa hänellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Näyttää vähän siltä pikkurambolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näin pätkän ohjelmasta missä Eskon ja Martinan 15-vuotias tyttö esiintyy ja voi miten kaunis ja voi miten fiksusti puhuu asioista. Hänhän pärjää erittäin hyvin koulussa ja nyt 16-vuotias ja ensimmäinen vuosi lukiota takana.
Tavallinen nuori
Kyllä, täysin tavallinen nuori, josta vanhempansa pitävät hyvää huolta yhdessä, vaikka ovat eronneet. Kypsää toimintaa ja ihana asia. Maailma on täynnä laiminlyötyjä ja kaltoinkohdeltuja lapsia.
Ei vaan oikein ollut mitään sanomaa hänellä
No taisi ilmoittaakin, ettei paljastele mitään tärkeää elämästään. Oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt näin pätkän ohjelmasta missä Eskon ja Martinan 15-vuotias tyttö esiintyy ja voi miten kaunis ja voi miten fiksusti puhuu asioista. Hänhän pärjää erittäin hyvin koulussa ja nyt 16-vuotias ja ensimmäinen vuosi lukiota takana.
kaunis on mutta miten puhuu fiksusti asioista esiintyy millä lailla ihailtavasti?
Minäkin näin Vickestä sen pätkän jossa ottaa kantaa mitä ennakkoluuloja nepot kohtaavat. Mielestäni oli siinä niin ihana ja fiksu.
Varmaan ne hänen itsensä kuvaamat klipit on jännitystä ja ehkä hieman esittämistäkin. Vickehän oli vasta 15 v silloin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Näyttää vähän siltä pikkurambolta
Onkohan kova punkassa?
-Tätinainen 55v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
"Kulta mihin sä nyt oot menossa, kello on kolme yöllä ja kuka soittaa tähän aikaan? -Mun täytyy nyt mennä, kun Aitolehti on taaas nähty jossain ja pitää saada hyvä kuvat ja todella irstas juttu tehtyä ja herjattua sitä. Rakas, hyvitän sulle kyllä, mutta nyt on lähdettävä pusikkoon kytikselle ja vahtimaan minne se menee taksilla, ja saatava vahvistus sille, että se päätyy panoille jonkun kanssa. Kun mä olen niin hyvä ihminen ja revin perheemme toimeentulon muiden yksityisyydellä mässäilystä. (Huom, uhri on sinkku, eli ei voi olla pettämässä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
"Kulta mihin sä nyt oot menossa, kello on kolme yöllä ja kuka soittaa tähän aikaan? -Mun täytyy nyt mennä, kun Aitolehti on taaas nähty jossain ja pitää saada hyvä kuvat ja todella irstas juttu tehtyä ja herjattua sitä. Rakas, hyvitän sulle kyllä, mutta nyt on lähdettävä pusikkoon kytikselle ja vahtimaan minne se menee taksilla, ja saatava vahvistus sille, että se päätyy panoille jonkun kanssa. Kun mä olen niin hyvä ihminen ja revin perheemme toimeentulon muiden yksityisyydellä mässäilystä. (Huom, uhri on sinkku, eli ei voi olla pettämässä).
- Pyytäisin sitä kautta Martinan nimikirjoitusta.
- Jos pyytäisin myöhemmin tekstaamaan, tiedustelisin ensin ystävällisesti, osaako hän kirjoittaa.
- Kysyisin, onko hän ottanut punkkirokotteen, sillä pusikoissa väijyminen on vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
Ja mikä lehti kirjoittaa. Onko väliä, jos joku seiska, jonka lukijakuntakin on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
Ja mikä lehti kirjoittaa. Onko väliä, jos joku seiska, jonka lukijakuntakin on mitä on.
Kaikki on kaupan, myös IS ja Menaiset jutut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
Ja mikä lehti kirjoittaa. Onko väliä, jos joku seiska, jonka lukijakuntakin on mitä on.
Juhannuslukemiseksi voisi ostaa seiskan ja tulla tänne kommentoimaan "pikku" maistissa oikein porukalla lehden sisältöä. Koettakaa kestää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
Ja mikä lehti kirjoittaa. Onko väliä, jos joku seiska, jonka lukijakuntakin on mitä on.
Juhannuslukemiseksi voisi ostaa seiskan ja tulla tänne kommentoimaan "pikku" maistissa oikein porukalla lehden sisältöä. Koettakaa kestää.
Ai joo, grilliin sytykettä pitää ottaa mukaan.
kaunis on mutta miten puhuu fiksusti asioista esiintyy millä lailla ihailtavasti?