Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2423)

Vierailija
2081/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Vierailija
2082/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikken isa nayttaa vahan sutenoorilta kun blondas tukan 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikken isa nayttaa vahan sutenoorilta kun blondas tukan 

Vähä härski 

Vierailija
2084/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä. 

Vierailija
2085/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä

Vierailija
2086/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Maailman paras pikamatkassa. Ei välttämättä mikään penaalin terävin kynä. Tuohon kuuluu toi lapsellinen uho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2087/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Maailman paras pikamatkassa. Ei välttämättä mikään penaalin terävin kynä. Tuohon kuuluu toi lapsellinen uho.

Googleta Albert Einstein, kuvahaku. Löytyy se kuuluisin kuva. Ei mikään penaalin terävin kynä?
Kielen näyttäminen on iloisen hassuttelun merkki.

Vierailija
2088/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä

Myös niinkin tyhmä mies kuin Albert Einstein on jo aikoinaan hassutellut kuvissä kieltä näyttämällä. Sehän ymmärrettävää, olihan hän pienesti vajaaälyinen -verrattuna sivistyneisiin vauva-palstalaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2089/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä. 

Se on viettelykutsu sexyyn 

Vierailija
2090/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä. 

Se on viettelykutsu sexyyn 

No nyt sen tietää Einsteinkin. Kääntyy varmaan haudassaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2091/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa  150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...

Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.

Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä. 

Se on viettelykutsu sexyyn 

No nyt sen tietää Einsteinkin. Kääntyy varmaan haudassaan.

Niin ja näyttää vieläpä sutenööriltä :)

Vierailija
2092/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.

Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.

Viktoria on heikoin näistä.

Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2093/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria on ihan tavallinen tyypillinen teinityttö kaikessa kypsymättömyydessään ja itsekeskeisyydessään. Kyllä hän siitä jalostuu. Frans on ihan huippu!

Vierailija
2094/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.

Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.

Viktoria on heikoin näistä.

Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin. 

Mikä tämä nimimerkki "titityy" on joka tulee vastaan jokapuolella kommentoimassa mikä koskee Martinan lähipiiriä tai Martinaan liitettyä henkilöä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2095/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.

Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.

Viktoria on heikoin näistä.

Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin. 

Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.

Vierailija
2096/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.

Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.

Viktoria on heikoin näistä.

Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin. 

Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.

Seiska lainaa kommentteja keskustelupalstoilta, lähinnä Jodelista, ja sitten eri medioiden kommenttikentistä. Ja toimittaja ottaa lainauksen valikoidusti siten kun itsekin haluaa tuoda asian esille. Ja nyt halusi tuoda esille "kynnet" jonkun toisen sanomana. 

Vierailija
2097/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.

Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.

Viktoria on heikoin näistä.

Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin. 

Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.

Seiska lainaa kommentteja keskustelupalstoilta, lähinnä Jodelista, ja sitten eri medioiden kommenttikentistä. Ja toimittaja ottaa lainauksen valikoidusti siten kun itsekin haluaa tuoda asian esille. Ja nyt halusi tuoda esille "kynnet" jonkun toisen sanomana. 

Joku kehtaa edes mainita tuon lehden nimen. Ala-arvoista roskaa.

Vierailija
2098/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.

Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.

Viktoria on heikoin näistä.

Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin. 

Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.

Seiska lainaa kommentteja keskustelupalstoilta, lähinnä Jodelista, ja sitten eri medioiden kommenttikentistä. Ja toimittaja ottaa lainauksen valikoidusti siten kun itsekin haluaa tuoda asian esille. Ja nyt halusi tuoda esille "kynnet" jonkun toisen sanomana. 

Joku kehtaa edes mainita tuon lehden nimen. Ala-arvoista roskaa.

Usein ns julkkikset itse myyvät juttujaan Seiskalle 

Vierailija
2099/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Oliver Stubb ei ollut mukana ohjelmassa?

Vierailija
2100/2423 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.

Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.

Viktoria on heikoin näistä.

Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin. 

Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.

Seiska lainaa kommentteja keskustelupalstoilta, lähinnä Jodelista, ja sitten eri medioiden kommenttikentistä. Ja toimittaja ottaa lainauksen valikoidusti siten kun itsekin haluaa tuoda asian esille. Ja nyt halusi tuoda esille "kynnet" jonkun toisen sanomana. 

Seiskassakin varmaan kesätyöntekijät duunissa. Ei näiltä vielä varmaan kirjoitustaitoa vaadita. Kesä mennään lainateksteillä lehden tyyliin natsaavilla keskustelupalstoilla.
:) :)