Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2423)
Vikken isa nayttaa vahan sutenoorilta kun blondas tukan
Vierailija kirjoitti:
Vikken isa nayttaa vahan sutenoorilta kun blondas tukan
Vähä härski
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Maailman paras pikamatkassa. Ei välttämättä mikään penaalin terävin kynä. Tuohon kuuluu toi lapsellinen uho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Maailman paras pikamatkassa. Ei välttämättä mikään penaalin terävin kynä. Tuohon kuuluu toi lapsellinen uho.
Googleta Albert Einstein, kuvahaku. Löytyy se kuuluisin kuva. Ei mikään penaalin terävin kynä?
Kielen näyttäminen on iloisen hassuttelun merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Myös niinkin tyhmä mies kuin Albert Einstein on jo aikoinaan hassutellut kuvissä kieltä näyttämällä. Sehän ymmärrettävää, olihan hän pienesti vajaaälyinen -verrattuna sivistyneisiin vauva-palstalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä.
Se on viettelykutsu sexyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä.Se on viettelykutsu sexyyn
No nyt sen tietää Einsteinkin. Kääntyy varmaan haudassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä.Se on viettelykutsu sexyyn
No nyt sen tietää Einsteinkin. Kääntyy varmaan haudassaan.
Niin ja näyttää vieläpä sutenööriltä :)
Vierailija kirjoitti:
Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.
Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.
Viktoria on heikoin näistä.
Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin.
Victoria on ihan tavallinen tyypillinen teinityttö kaikessa kypsymättömyydessään ja itsekeskeisyydessään. Kyllä hän siitä jalostuu. Frans on ihan huippu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.
Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.
Viktoria on heikoin näistä.
Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin.
Mikä tämä nimimerkki "titityy" on joka tulee vastaan jokapuolella kommentoimassa mikä koskee Martinan lähipiiriä tai Martinaan liitettyä henkilöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.
Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.
Viktoria on heikoin näistä.
Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin.
Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.
Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.
Viktoria on heikoin näistä.
Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin.
Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.
Seiska lainaa kommentteja keskustelupalstoilta, lähinnä Jodelista, ja sitten eri medioiden kommenttikentistä. Ja toimittaja ottaa lainauksen valikoidusti siten kun itsekin haluaa tuoda asian esille. Ja nyt halusi tuoda esille "kynnet" jonkun toisen sanomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.
Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.
Viktoria on heikoin näistä.
Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin.
Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.
Seiska lainaa kommentteja keskustelupalstoilta, lähinnä Jodelista, ja sitten eri medioiden kommenttikentistä. Ja toimittaja ottaa lainauksen valikoidusti siten kun itsekin haluaa tuoda asian esille. Ja nyt halusi tuoda esille "kynnet" jonkun toisen sanomana.
Joku kehtaa edes mainita tuon lehden nimen. Ala-arvoista roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.
Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.
Viktoria on heikoin näistä.
Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin.
Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.
Seiska lainaa kommentteja keskustelupalstoilta, lähinnä Jodelista, ja sitten eri medioiden kommenttikentistä. Ja toimittaja ottaa lainauksen valikoidusti siten kun itsekin haluaa tuoda asian esille. Ja nyt halusi tuoda esille "kynnet" jonkun toisen sanomana.
Joku kehtaa edes mainita tuon lehden nimen. Ala-arvoista roskaa.
Usein ns julkkikset itse myyvät juttujaan Seiskalle
Miksi Oliver Stubb ei ollut mukana ohjelmassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helga on ihana. Suloiset Olgan lapset.
Fransista tulee surullinen olo. Mikä oli se yo-juhla siellä puistossa? Pojalla-poika hän on-haluhaku näyttelijäksi. Putosi heti alussa TEAKin pääsykokeessa. On aktiivinen ainejärjestössä HY:sa.
Viktoria on heikoin näistä.
Täytyypä katsoa kuka siellä kommentoi kynsistä kun Temosten lapsia kehutaan. "Kynnet ei ole tärkeimmät" kun Seiska oli laittanut Temosten lasten hehkutusviestejä näkyviin. Seiska on jättänyt aika tavalla inhokkinsa Martinan lapsen rauhaa mutta veetuilu se on piiloveetuilukin.
Seiska-lehtien takaa se suurin älymystö löytyykin. Sillä sivistäkäämme itseämme.
Seiska lainaa kommentteja keskustelupalstoilta, lähinnä Jodelista, ja sitten eri medioiden kommenttikentistä. Ja toimittaja ottaa lainauksen valikoidusti siten kun itsekin haluaa tuoda asian esille. Ja nyt halusi tuoda esille "kynnet" jonkun toisen sanomana.
Seiskassakin varmaan kesätyöntekijät duunissa. Ei näiltä vielä varmaan kirjoitustaitoa vaadita. Kesä mennään lainateksteillä lehden tyyliin natsaavilla keskustelupalstoilla.
:) :)
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.