Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2423)
Seiskalle uutinen:
Maailmaa on järkyttänyt uutinen. Albert Einsteinin suhteellisuusteoria on kyseenalaistettu.
Suomen Vauva-palstan tutkimus on selvittänyt, että Einstein on paljastunut huijariksi. Tarkkasilmäiset 7-lehden lukijat ja Vauva-palstalaiset ovat paljastaneet, että hän olikin vain pervo sutenööri. Kasvojen muodon on huomattu myös viittaavan lievään kehitysvammaisuuteen. Kynsiä ei ainoassakaan kuvassa ole näkynyt, joten epäilystä on siitä, että nämä saattavat olla pitkät ja lakatut.
Seiska seuraa tapahtumien kehitystä.
Seiska:
Seiskan tietojen mukaan Temosten lammas uhkasi karata.
Emme saaneet lammasta haastateltavaksi, mutta naapurin ökypässi osasi kertoa, että tuikitavallisten Temosten tilalle on vuotanut tieto siitä, että ruoho on sittenkin vihreämpää aidan toisella puolella.
Seiska seuraa tilannetta, miten eläinten pako onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä.
Nyt et itse tajunnut, tai sua ottaa pahasti pataan... :D Olympiakultaa voittanut moninkertainen maailmanmestari suuresta maailmasta näyttää kieltä kuvissaan, plus monet monet muut, ihan jopa täällä suomalaisessa somessa, popit ja rokkenrollit jne...mutku Victoria :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Onneksi Suomen huippu-urheilijat ei irvistele. Ei kovin tyylikästä.
Sopii viihteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Onneksi Suomen huippu-urheilijat ei irvistele. Ei kovin tyylikästä.
Sopii viihteeseen.
Onneksi Suomen sometähtöset (aikuiset) irvistelevät, niin sinullekin riittää kytättävää. Outoa tosin, että he eivät kiinnosta, vaan 15-vuotiaan irvistely on se juttu, joka jaksaa työllistää. Luulisi, että aikuiset olisi se kritiikin kohde, murrosikäiset kun vielä ovat kehittymässä ja muuttuvat, mutta sinusta on älykkäämpää tarttua alaikäisen hölmöilyyn?
SUHDESOTKUJA:
Temoset havittelevat ökypässin omaisuutta.
Tilalta kantautuu viesti, että Temosten taannoin karannut lammas on saanut karitsan. Ökypässiä epäillään isäksi ja tätä uhkaa mittava elatusmaksu ja kasvatusvastuu.
Tiineyden alkamisajankohta on paljastunut kuitenkin aikaan aidan korjaamisen jälkeen.
Saimme haastateltavaksemme Temosten tilan Oinas-pässin: "Minut on kuohittu. Tuo naapuri on kyllä melkoinen jäärä sanan moninaisessa merkityksessä. Mitään en kuitenkaan vihjaile."
Toisaalla jatkuvasti kieltään näyttävä Nala-koira on paljastunut ökypässin salarakkaaksi.
Seiska seuraa tilannetta.
Hyvää, iloista, rentouttavaa Juhannusta kaikille. Pysytään pinnalla.
Toi Victoria on niin nolo, kohta varmaan ahdistunut . Ei halua olla julkisuudessa ja silti osallistuu tähän ohjelmaan.
Käyttää englanninkielisiä sanoja kuvitellen sen olevan hienoa . Miksei hänen vanhempansa neuvo miten julkisuus vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" Kansainvälinen merkitys: Englanninkielisessä puhekielessä sana fanny tarkoittaa pyllyä, kun taas esimerkiksi Isossa-Britanniassa ja Australiassa se on alatyylinen nimitys naisen sukupuolielimille. Tämän vuoksi nimi voi herättää ulkomailla hämmennystä. "
Tää on ihan fakta. Ei liity mun ulkonäköön mitenkään. Ite vaihtaisin jos olis mun nimi ja haluaisin kansainvälisen uran.
Kateus on paha tauti. Fanny on niin upea.
Blondeilla aina hauskempaa.
En mä ole kateellinen Fannylle. Kaikkea hyvää hänelle. Toivottavasti kansainvälinen ura toteutuu. Kannattaa silti vaihtaa se nimi. Se on ystävällinen neuvo.
Vierailija kirjoitti:
Toi Victoria on niin nolo, kohta varmaan ahdistunut . Ei halua olla julkisuudessa ja silti osallistuu tähän ohjelmaan.
Käyttää englanninkielisiä sanoja kuvitellen sen olevan hienoa . Miksei hänen vanhempansa neuvo miten julkisuus vaikuttaa.
Niin näin mummona en oikein ymmärrä miksi vanhemmat heittivät hänet liian nuorena julkisuuteen. Lapsia pitäisi suojella turhalta julkisuudelta. Sinne ehtii sitten aikuisena omilla meriiteillä vielä.
Vierailija kirjoitti:
SUHDESOTKUJA:
Temoset havittelevat ökypässin omaisuutta.
Tilalta kantautuu viesti, että Temosten taannoin karannut lammas on saanut karitsan. Ökypässiä epäillään isäksi ja tätä uhkaa mittava elatusmaksu ja kasvatusvastuu.
Tiineyden alkamisajankohta on paljastunut kuitenkin aikaan aidan korjaamisen jälkeen.
Saimme haastateltavaksemme Temosten tilan Oinas-pässin: "Minut on kuohittu. Tuo naapuri on kyllä melkoinen jäärä sanan moninaisessa merkityksessä. Mitään en kuitenkaan vihjaile."
Toisaalla jatkuvasti kieltään näyttävä Nala-koira on paljastunut ökypässin salarakkaaksi.
Seiska seuraa tilannetta.
Hyvää, iloista, rentouttavaa Juhannusta kaikille. Pysytään pinnalla.
Odotin vielä jatkoa, mutta Hyvää Juhannusta.
Minkälaisia mopoja siellä Nokia areenalla on?
Vierailija kirjoitti:
Toi Victoria on niin nolo, kohta varmaan ahdistunut . Ei halua olla julkisuudessa ja silti osallistuu tähän ohjelmaan.
Käyttää englanninkielisiä sanoja kuvitellen sen olevan hienoa . Miksei hänen vanhempansa neuvo miten julkisuus vaikuttaa.
Oliks tää sulle niinku red flag?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Noah Lyles on mahtava tyyppi ja hieno urheilija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helga ja Viktoria molemmat 17 vuotiaita?
Victoria on syntynyt 2009 ja Helga 2008.
Siis 2009! Miten? Olisi siis jo vuosi sitten pois peruskoulusta. Jotenkin tuntuu, että isänsä keväällä radiossa höpötti jotain hakemisesta koulutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Tyhmä aikuinen näyttää kieltä. Huippu-urheilija ei välttämättä ole kirjaa lukenut. En arvosta kieltä näyttävää. Huonoa käytöstä
Wikin mukaan lukion tasoinen oppimäärä käytynä, Yliopistopaikka oli Floridassa, mutta vaihtoi sen huippu-urheiluun. On varmaankin monimiljonääri nykyään :)
Nuori mies vielä, voi tehdä mitä vaan työkseen mm. urheilun saralla.
Noah Lyles on mahtava tyyppi ja hieno urheilija
Niin on, upee atleetti, ja mielettömän suloinen ja sexy. Selvää kardashianainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä.Nyt et itse tajunnut, tai sua ottaa pahasti pataan... :D Olympiakultaa voittanut moninkertainen maailmanmestari suuresta maailmasta näyttää kieltä kuvissaan, plus monet monet muut, ihan jopa täällä suomalaisessa somessa, popit ja rokkenrollit jne...mutku Victoria :D
Mutku mutku .. .toi on niin kuultu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdysvaltalainen olympiavoittaja ja maailmanmestari Noah Lyles näyttää taas juosseen uuden ME:n, tällä kertaa 150 metrillä. Ip-lehden kuvissa näyttää kieltään reippaasti pariinkin kertaan. Hmm..maailman paras, olympiavoittaja...
Joten taitaa olla aika yleinen juttu tuo kielellä leikkiminen. Tätä näkee paljon muissakin yhteyksissä. Aikuiset ihmiset. Ja aikuisethan lapsille roolimalleina toimivat.
Emme me mummot tajuu. Kaikemaailman hoopoja muotihullutuksia on kuitenkin ollut kautta aikojen. Joo, 15-vuotiaana itsekkin olen lähtenyt kaikkeen mukaan, vain koska se on muotia.
Mua alkoi tuo kielen näyttäminen askarruttaa. Kyllä nuoriso tietää. Tuo kielen näyttäminen on siis pop-maailmasta tullut muoti-ilmio. Asia selvä.Nyt et itse tajunnut, tai sua ottaa pahasti pataan... :D Olympiakultaa voittanut moninkertainen maailmanmestari suuresta maailmasta näyttää kieltä kuvissaan, plus monet monet muut, ihan jopa täällä suomalaisessa somessa, popit ja rokkenrollit jne...mutku Victoria :D
Mutku mutku .. .toi on niin kuultu
Ja sinun herjat on kuultu ja luettu, eli kynnet ja kieli, sitä sinä jankkaat. Olet mutku.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisia mopoja siellä Nokia areenalla on?
Punaisia
On ensi kaudella, varma tieto