Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2423)

Vierailija
2061/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

ja sinun pärstä näyttää molemmilta yhtä aikaa, joten älä vaan mene ihmisten ilmoille.

Vierailija
2062/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2063/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Martinan tytön nimi ainoa mitä hänessä ei ole vielä haukuttu? :o

Joskus kutsuttiin hieman yksinkertaista Torstiksi. Onneksi se on jo jäänyt pois. Harvoin käytössä. Tulossa varmaan.

Fanny on kaunis nimi.

(Ja ennemmin Jenny kuin Jenni.)

Helga vanha nimi, sopii kantajalleen hyvin.

Frans aivan ihana nimi, kuin tehty hänen sukunimeensä. Kummankohan idea, äidin vai isän.

Viljami kiva nimi myös.

Vierailija
2064/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on sairasta väkeä täällä

Älä ota niin vakavasti. Huumoria mukaan.

En minäkään noita suoranaisia herjauksia ymmärrä. Niistä tulee paha olo. Kenestäkään ei kuulu puhua rumasti, vaikka kaikki ei juuri itseään miellyttäisi. Joku taas tykkää. Erilaisuus on rikkaus.

Vierailija
2065/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Vierailija
2066/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2067/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Vierailija
2068/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Free Willy perustuu juuri tähän saagaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2069/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Jorma 75v tykkää nuorista kun näyttää kieltä

Vierailija
2070/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Jorma 75v tykkää nuorista kun näyttää kieltä

Jorma tykkää myös puuma äidistä ja Sohvista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2071/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Jorma 75v tykkää nuorista kun näyttää kieltä

Jorma näyttää lohduksi kaiken tytöille, jotka ei pääse teatterikouluun.

Vierailija
2072/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Jorma 75v tykkää nuorista kun näyttää kieltä

Jorma näyttää lohduksi kaiken tytöille, jotka ei pääse teatterikouluun.

Jorma tykkää vaan Vikkesta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2073/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Jorma 75v tykkää nuorista kun näyttää kieltä

Jorma näyttää lohduksi kaiken tytöille, jotka ei pääse teatterikouluun.

Jorma tykkää vaan Vikkesta 

Blondit on Jorman makuun. Jorma ei tykkää pitkistä kynsistä, ne saattaa tehdä haavoja arkaan paikkaan. Ja Vikkeä ei kiinnosta kuin merkkivaatteet.

Vierailija
2074/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Jorma 75v tykkää nuorista kun näyttää kieltä

Jorma näyttää lohduksi kaiken tytöille, jotka ei pääse teatterikouluun.

Jorma tykkää vaan Vikkesta 

Eiköhän Jorma piilottele Iitissä farmin navetassa, siellä Kimmo-aasi ja lampaitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2075/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Jorma 75v tykkää nuorista kun näyttää kieltä

Jorma näyttää lohduksi kaiken tytöille, jotka ei pääse teatterikouluun.

Jorma tykkää vaan Vikkesta 

Eiköhän Jorma piilottele Iitissä farmin navetassa, siellä Kimmo-aasi ja lampaitakin.

Jorma on hesalainen tykkaa myös mummoista

Vierailija
2076/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Ja Willy on kikkeli, mutta käytetään lempinimenä William-nimestä. Englannissa tulee siis olemaan kikkelikuningas. Fanny on hyvässä seurassa.

Heh :)

Eikö Englannissa myös Dick ole miehen nimi :D

On on, Jorman kanssa ihan samanveroinen :D

Jorma 75v tykkää nuorista kun näyttää kieltä

Jorma näyttää lohduksi kaiken tytöille, jotka ei pääse teatterikouluun.

Jorma tykkää vaan Vikkesta 

Eiköhän Jorma piilottele Iitissä farmin navetassa, siellä Kimmo-aasi ja lampaitakin.

Jorma on hesalainen tykkaa myös mummoista

Kivat sulle :)

Vierailija
2077/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kansainvälinen merkitys: Englanninkielisessä puhekielessä sana fanny tarkoittaa pyllyä, kun taas esimerkiksi Isossa-Britanniassa ja Australiassa se on alatyylinen nimitys naisen sukupuolielimille. Tämän vuoksi nimi voi herättää ulkomailla hämmennystä. " 

 

Tää on ihan fakta. Ei liity mun ulkonäköön mitenkään. Ite vaihtaisin jos olis mun nimi ja haluaisin kansainvälisen uran. 

Vierailija
2078/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Kansainvälinen merkitys: Englanninkielisessä puhekielessä sana fanny tarkoittaa pyllyä, kun taas esimerkiksi Isossa-Britanniassa ja Australiassa se on alatyylinen nimitys naisen sukupuolielimille. Tämän vuoksi nimi voi herättää ulkomailla hämmennystä. " 

 

Tää on ihan fakta. Ei liity mun ulkonäköön mitenkään. Ite vaihtaisin jos olis mun nimi ja haluaisin kansainvälisen uran. 

Kateus on paha tauti. Fanny on niin upea.

Blondeilla aina hauskempaa.

Vierailija
2079/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan sanoa Victoriasta jotain positiivista; hän on hyvin nätti tyttö. Kun vain keksisi elämäänsä muutakin sisältöä kuin kauneutensa. En tiedä muistelenko nyt omiani, mielestäni olen lukenut parikin Eskon haastattelua ja niistä sai käsityksen että hänellä on Victorian kanssa useinkin syvällisiä keskusteluja. Sitä on vaikea uskoa ohjelman perusteella.

No tuosta syvällisyydestä... Vikkehän oli isänsä kanssa jossain julkkisten tietotoimistossa. Ei siinä ainakaan mitään keskustelua syntynyt, tyttö jurotti ja mulkoili kulmiensa alta, kokonaista lausetta ei saanut muodostettua. Ynähtelyä.

Vierailija
2080/2423 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan sanoa Victoriasta jotain positiivista; hän on hyvin nätti tyttö. Kun vain keksisi elämäänsä muutakin sisältöä kuin kauneutensa. En tiedä muistelenko nyt omiani, mielestäni olen lukenut parikin Eskon haastattelua ja niistä sai käsityksen että hänellä on Victorian kanssa useinkin syvällisiä keskusteluja. Sitä on vaikea uskoa ohjelman perusteella.

No tuosta syvällisyydestä... Vikkehän oli isänsä kanssa jossain julkkisten tietotoimistossa. Ei siinä ainakaan mitään keskustelua syntynyt, tyttö jurotti ja mulkoili kulmiensa alta, kokonaista lausetta ei saanut muodostettua. Ynähtelyä.

Ehkä on eri asia jutella isän kanssa kahden kuin koko Suomen kansan edessä? Victoria on jo täysin mitättömäksi ja tyhmäksi paskaksi täällä haukuttu, joten lopeta nyt jo se mätkiminen sinäkin. On kuin potkisit maassa makaavaa.