Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2424)

Vierailija
2041/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.

Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle. 

Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.

Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.

Sulla kyllä riittää näitä tarinoita.

Vierailija
2042/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.

Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle. 

Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.

Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.

Aika lapsellista, teinitouhua

Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.

Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa. 

Ei savua ilman tulta you know

Valheelliset juorut ovat juuri sitä sankkaa savua ilman tulta. Mä olin kerran Joensuusta Turkuun tulevassa junassa, kun minut oli toisen miehen kanssa nähty yhdessä turkulaisessa pintapaikassa. Miehelle tästä oitis "tieto". 

Ja edelleen jatkuu tarinointi.

Voisit kirjoittaa kirjan, kun sulle on kaikenlaista sattunut elämän varrella ja olisihan se paljon fiksumpaa, kun juorupalstalla aamusta iltaan vahtiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.

Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle. 

Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.

Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.

Aika lapsellista, teinitouhua

Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.

Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa. 

Exän kanssa halaus tosiaan oli vihjaillen tiedotettu nyxälle ja hän osasi tähän naureskellen vastata, että olinkin kertonut järjestäneeni naapurille liikuntatuokion. Tämäkin oli taas tiedotettu naapurillemme seurauksena se, ettei hän edes tervehtinyt enää koko perheellemme Sillä siitä pääsi eroon, kaikkeen kun oli aina puuttumassa.

No joo, osaavat tuohtuneita suutahtaa, jos vähän näpäyttää. Ei ole kai peiliä kotona mihin vilkaista.

Vierailija
2044/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa kerrankin virkistävää katsoa nuoria naisia jotka ovat normaalipainoisia eivätkä mitään tankkeja.

Ja tämä jäi sarjasta mieleen?

Setämies on pitänyt omaa hauskaa, kun Fanni ja Helga, nuo nätit tytöt, ruudussa.

Eikö setämiehet saa katsella nuoria naisia?

 

t. setämies 75v

Setämies nauttii hyi

Voi voi setämies naattii kun Victoria kieltä lupsuttelee 

Vierailija
2045/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

No ei se haarovälissä ollut. Joillain on tapana olla liian läheinen, ja aika kornilta vaikuttais jos äkäisenä työntäis käden pois. Julkinen paikka, ei tuossa nyt kukaan kopeloinut. Rento meininkihän tuolla näytti olevan, kaulaillaan ja toislla vaan on tapana kosketella, ja jopa täysin viattomasti. Nuori mies, ja kun näki että kuvataan juuri Martinaa, niin halusi myös itsensä kohulööppiin. Jas sellaisen sai.

Oletko mustasukkainen, kun Martina sutinoi.

Juu ihan varmasti esittivät ja lähtivät samalla kyydillä pois....haha

Ja kyyditsijäkö kertoi sinulle osoitteen mihin menivät. Yleensä mennään jatkoille jonnekin. Samalla kyydillä olen ainakin itse usein mennyt, ja päätynyt yksin omaan sänkyyn.

Mulle riittää yksi mies, en kadehdi tai ole mustasukkainen muiden onnesta, jos sellaista näen. Älä nyt ihan joka väliin tuota kateutta tyrkkää.

Ja etkö sinä mieluummin olisi tässä tapauksessa kateellinen, kun asian esille ITSE otit?

Miten muuten voisi olla mustasukkainen tuntemattomalle ihmiselle?

Vierailija
2046/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

No ei se haarovälissä ollut. Joillain on tapana olla liian läheinen, ja aika kornilta vaikuttais jos äkäisenä työntäis käden pois. Julkinen paikka, ei tuossa nyt kukaan kopeloinut. Rento meininkihän tuolla näytti olevan, kaulaillaan ja toislla vaan on tapana kosketella, ja jopa täysin viattomasti. Nuori mies, ja kun näki että kuvataan juuri Martinaa, niin halusi myös itsensä kohulööppiin. Jas sellaisen sai.

Oletko mustasukkainen, kun Martina sutinoi.

Juu ihan varmasti esittivät ja lähtivät samalla kyydillä pois....haha

Mustasukkaisuus on tunne, joka herää, kun ihminen kokee jonkun hänelle tärkeän ihmissuhteen olevan uhattuna omalla kohdallaan. Ei kai kellään täällä sentään ole suhdetta Martinaan ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2047/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkiä kommentteja, jostain kirjastako joku niitä pumppaa? Ei oikeesti jaksa tollasia edes lukea. Ohi.

Hyi, hyi, et jaksa lukea, en minäkään. Olemme siis sivistymättömiä :)

Tää joka kehoitti ihmisiä lukemaan sivistääkseen ja rikastuttaakseen sanavarastoa. Voisiko hän kertoa mistä aloittaa. Mulla olisi nyt loma ja sadepäivinä olisi aikaa.

Näillä tarinoilla riittänee tämä palstan sulle hyvin.

Vierailija
2048/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkiä kommentteja, jostain kirjastako joku niitä pumppaa? Ei oikeesti jaksa tollasia edes lukea. Ohi.

Hyi, hyi, et jaksa lukea, en minäkään. Olemme siis sivistymättömiä :)

Tää joka kehoitti ihmisiä lukemaan sivistääkseen ja rikastuttaakseen sanavarastoa. Voisiko hän kertoa mistä aloittaa. Mulla olisi nyt loma ja sadepäivinä olisi aikaa.

Näillä tarinoilla riittänee tämä palstan sulle hyvin.

Aika yksitoikkoista lukea yhtä ja samaa Aitolehden perheestä. Sehän luokitellaan ketjussa alimman luokan sontaläjäksi, joten laitapas nyt siis jotain akateemista ja ylevää, jolla voi briljeerata hienoimmissakin piireissä. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2049/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.

Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle. 

Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.

Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.

Aika lapsellista, teinitouhua

Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.

Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa. 

Ei savua ilman tulta you know

Valheelliset juorut ovat juuri sitä sankkaa savua ilman tulta. Mä olin kerran Joensuusta Turkuun tulevassa junassa, kun minut oli toisen miehen kanssa nähty yhdessä turkulaisessa pintapaikassa. Miehelle tästä oitis "tieto". 

Ja edelleen jatkuu tarinointi.

Voisit kirjoittaa kirjan, kun sulle on kaikenlaista sattunut elämän varrella ja olisihan se paljon fiksumpaa, kun juorupalstalla aamusta iltaan vahtiminen.

Mun tarina on ihan oma juttunsa. Ei siitä kirjaa saa, mutta pitäisikö näitä yhdistää, että vauva-palstalaiset pääsevät luke...eikun sivistämään itseään.

Vierailija
2050/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.

Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle. 

Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.

Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.

Aika lapsellista, teinitouhua

Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.

Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa. 

Ei savua ilman tulta you know

Valheelliset juorut ovat juuri sitä sankkaa savua ilman tulta. Mä olin kerran Joensuusta Turkuun tulevassa junassa, kun minut oli toisen miehen kanssa nähty yhdessä turkulaisessa pintapaikassa. Miehelle tästä oitis "tieto". 

Ja edelleen jatkuu tarinointi.

Voisit kirjoittaa kirjan, kun sulle on kaikenlaista sattunut elämän varrella ja olisihan se paljon fiksumpaa, kun juorupalstalla aamusta iltaan vahtiminen.

Mun tarina on ihan oma juttunsa. Ei siitä kirjaa saa, mutta pitäisikö näitä yhdistää, että vauva-palstalaiset pääsevät luke...eikun sivistämään itseään.

No en nyt sanoisi sivistämiseksi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2051/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.

Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle. 

Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.

Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.

Aika lapsellista, teinitouhua

Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.

Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa. 

Ei savua ilman tulta you know

Valheelliset juorut ovat juuri sitä sankkaa savua ilman tulta. Mä olin kerran Joensuusta Turkuun tulevassa junassa, kun minut oli toisen miehen kanssa nähty yhdessä turkulaisessa pintapaikassa. Miehelle tästä oitis "tieto". 

Ja edelleen jatkuu tarinointi.

Voisit kirjoittaa kirjan, kun sulle on kaikenlaista sattunut elämän varrella ja olisihan se paljon fiksumpaa, kun juorupalstalla aamusta iltaan vahtiminen.

Mistä sinä tiedät ketka ja milloin täällä tarinoivat, ellet itse vahdi aamusta iltaan. Tämä taitaa olla sun toinen koti. Nytkin olet vahtimassa ja kommentoimassa. Eikä tarinoinnit edes olleet sinulle tarkoitettu, mutta silti pitää vaan tunkea ja puuttua muiden keskusteluun. Missä oma elämäsi?

Vierailija
2052/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

No ei se haarovälissä ollut. Joillain on tapana olla liian läheinen, ja aika kornilta vaikuttais jos äkäisenä työntäis käden pois. Julkinen paikka, ei tuossa nyt kukaan kopeloinut. Rento meininkihän tuolla näytti olevan, kaulaillaan ja toislla vaan on tapana kosketella, ja jopa täysin viattomasti. Nuori mies, ja kun näki että kuvataan juuri Martinaa, niin halusi myös itsensä kohulööppiin. Jas sellaisen sai.

Oletko mustasukkainen, kun Martina sutinoi.

Juu ihan varmasti esittivät ja lähtivät samalla kyydillä pois....haha

Mustasukkaisuus on tunne, joka herää, kun ihminen kokee jonkun hänelle tärkeän ihmissuhteen olevan uhattuna omalla kohdallaan. Ei kai kellään täällä sentään ole suhdetta Martinaan ?

pakkomielle on eräällä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2053/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

No ei se haarovälissä ollut. Joillain on tapana olla liian läheinen, ja aika kornilta vaikuttais jos äkäisenä työntäis käden pois. Julkinen paikka, ei tuossa nyt kukaan kopeloinut. Rento meininkihän tuolla näytti olevan, kaulaillaan ja toislla vaan on tapana kosketella, ja jopa täysin viattomasti. Nuori mies, ja kun näki että kuvataan juuri Martinaa, niin halusi myös itsensä kohulööppiin. Jas sellaisen sai.

Oletko mustasukkainen, kun Martina sutinoi.

Juu ihan varmasti esittivät ja lähtivät samalla kyydillä pois....haha

Mustasukkaisuus on tunne, joka herää, kun ihminen kokee jonkun hänelle tärkeän ihmissuhteen olevan uhattuna omalla kohdallaan. Ei kai kellään täällä sentään ole suhdetta Martinaan ?

pakkomielle on eräällä 

Näyttäis olevan. Vaanii mustasukkaisena omaansa, kun luulee että heillä on läheinen ihmissuhde. Nyt haukkuu jo tytärtä, jotta saa pidettyä Martinan itsellään.

Vierailija
2054/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.

Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle. 

Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.

Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.

Aika lapsellista, teinitouhua

Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.

Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa. 

Ei savua ilman tulta you know

Valheelliset juorut ovat juuri sitä sankkaa savua ilman tulta. Mä olin kerran Joensuusta Turkuun tulevassa junassa, kun minut oli toisen miehen kanssa nähty yhdessä turkulaisessa pintapaikassa. Miehelle tästä oitis "tieto". 

Ja edelleen jatkuu tarinointi.

Voisit kirjoittaa kirjan, kun sulle on kaikenlaista sattunut elämän varrella ja olisihan se paljon fiksumpaa, kun juorupalstalla aamusta iltaan vahtiminen.

Mun tarina on ihan oma juttunsa. Ei siitä kirjaa saa, mutta pitäisikö näitä yhdistää, että vauva-palstalaiset pääsevät luke...eikun sivistämään itseään.

No en nyt sanoisi sivistämiseksi 

Tehdään kokoelmateos. Sivistyksen ABC

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2055/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkiä kommentteja, jostain kirjastako joku niitä pumppaa? Ei oikeesti jaksa tollasia edes lukea. Ohi.

Hyi, hyi, et jaksa lukea, en minäkään. Olemme siis sivistymättömiä :)

Tää joka kehoitti ihmisiä lukemaan sivistääkseen ja rikastuttaakseen sanavarastoa. Voisiko hän kertoa mistä aloittaa. Mulla olisi nyt loma ja sadepäivinä olisi aikaa.

Näillä tarinoilla riittänee tämä palstan sulle hyvin.

Et taida olla suomalainen?

Vierailija
2056/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.

(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)

 

Spoiler alert:

Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.

Aloitetaan Temosista. 


Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.

 

Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.

 

Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.

 

--

Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.

 

Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.

Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.

Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.

Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?

https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…

Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.

Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa. 

Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.

Miehen käsi reidellä.

Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.

Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle. 

Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.

Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.

Aika lapsellista, teinitouhua

Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.

Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa. 

Exän kanssa halaus tosiaan oli vihjaillen tiedotettu nyxälle ja hän osasi tähän naureskellen vastata, että olinkin kertonut järjestäneeni naapurille liikuntatuokion. Tämäkin oli taas tiedotettu naapurillemme seurauksena se, ettei hän edes tervehtinyt enää koko perheellemme Sillä siitä pääsi eroon, kaikkeen kun oli aina puuttumassa.

No joo, osaavat tuohtuneita suutahtaa, jos vähän näpäyttää. Ei ole kai peiliä kotona mihin vilkaista.

Osaako joku suomentaa tämän?

Vierailija
2057/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkiä kommentteja, jostain kirjastako joku niitä pumppaa? Ei oikeesti jaksa tollasia edes lukea. Ohi.

Hyi, hyi, et jaksa lukea, en minäkään. Olemme siis sivistymättömiä :)

Tää joka kehoitti ihmisiä lukemaan sivistääkseen ja rikastuttaakseen sanavarastoa. Voisiko hän kertoa mistä aloittaa. Mulla olisi nyt loma ja sadepäivinä olisi aikaa.

Näillä tarinoilla riittänee tämä palstan sulle hyvin.

Et taida olla suomalainen?

Tai luki-häiriö? Sivistäminen ehkä auttaisi? 

Vierailija
2058/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sairasta väkeä täällä

Vierailija
2059/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanny tarkoittaa takapuolta ja naisen alapäätä. Ei sovi se nimi kansainväliselle uralle. 

Vierailija
2060/2424 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temoset oli huikeita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan