Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2424)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.
Siis valmiudessa olevat kamerat. Kivasti muuttaa puhelin näitä sanoja.
Tosta analyysista vielä, kun itse toimin rekryalalla niin Fanny ja Viljami saisi heti töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.
Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos saa sanoa mummo voinko sanoa teini-ikäisestä joka käyttäytyy hieman oudosti että tenava tai taapero tai vaavi joka pitäisi ottaa sitten huumorilla ?
Pissis sopii paremmin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.
Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.
Aika lapsellista, teinitouhua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.
Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.
Aika lapsellista, teinitouhua
Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.
Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.
Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.
Aika lapsellista, teinitouhua
Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.
Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa.
Ei savua ilman tulta you know
Olipa kerrankin virkistävää katsoa nuoria naisia jotka ovat normaalipainoisia eivätkä mitään tankkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.
Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.
Aika lapsellista, teinitouhua
Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.
Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa.
Ei savua ilman tulta you know
Juu ei tosiaankaan. Jos joku kadehtii, niin kyllä siinä savut nousee ja tulenliekit lepattaa, kun täytyy naapurin elämää kyttäillä ja muille arvostella ja omiaan puhua. Perästä ne kaikki kuuluu, mitä teet ja missä sinut on bongattu, kun aina on niitä, jotka tulevat kertomaan, jotta sitä omaa kilpeään saavat kiillotettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.
Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.
Aika lapsellista, teinitouhua
Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.
Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa.
Ei savua ilman tulta you know
Valheelliset juorut ovat juuri sitä sankkaa savua ilman tulta. Mä olin kerran Joensuusta Turkuun tulevassa junassa, kun minut oli toisen miehen kanssa nähty yhdessä turkulaisessa pintapaikassa. Miehelle tästä oitis "tieto".
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerrankin virkistävää katsoa nuoria naisia jotka ovat normaalipainoisia eivätkä mitään tankkeja.
Etkö ole koskaan nähnyt nuoria ylipainoisia miehiä? Niitäkään ei nyt näkynyt, eikö olekin hienoa?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerrankin virkistävää katsoa nuoria naisia jotka ovat normaalipainoisia eivätkä mitään tankkeja.
Ja tämä jäi sarjasta mieleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sanoa Victoriasta jotain positiivista; hän on hyvin nätti tyttö. Kun vain keksisi elämäänsä muutakin sisältöä kuin kauneutensa. En tiedä muistelenko nyt omiani, mielestäni olen lukenut parikin Eskon haastattelua ja niistä sai käsityksen että hänellä on Victorian kanssa useinkin syvällisiä keskusteluja. Sitä on vaikea uskoa ohjelman perusteella.
Voi voi, näillä muksuilla on monia puolia. Oma lapsenlapseni lällättelee äidilleen ja on joskus ihan mahdoton, heittelee pöljää läppää ja varmaan kieltäkin näyttää. Minun kanssani hän kuitenkin keskustelee kuin aikamies. Niin paljon tietoa ja mielipiteitä, niin nuorella. Joskus oikein ihmettelen. Yleisarvosana tosin on kunnollinen ja koulu sujuu hienosti. Tunnen hänet hyvin , olen vauvasta saakkaa hoitanut. Hengaillaan nykyäänkin paljon yhdessä.
-Isoäiti
Jännä ettei Victoria väläyttänyt sellaisesta puolesta sekuntiakaan vaan valitsi olla koko ajan pinnallinen - ja sen kielen jatkuvan näyttämisen.
Olen luullut että kielen näyttäminen kuuluu joillekkin päiväkoti-ikäisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sanoa Victoriasta jotain positiivista; hän on hyvin nätti tyttö. Kun vain keksisi elämäänsä muutakin sisältöä kuin kauneutensa. En tiedä muistelenko nyt omiani, mielestäni olen lukenut parikin Eskon haastattelua ja niistä sai käsityksen että hänellä on Victorian kanssa useinkin syvällisiä keskusteluja. Sitä on vaikea uskoa ohjelman perusteella.
Voi voi, näillä muksuilla on monia puolia. Oma lapsenlapseni lällättelee äidilleen ja on joskus ihan mahdoton, heittelee pöljää läppää ja varmaan kieltäkin näyttää. Minun kanssani hän kuitenkin keskustelee kuin aikamies. Niin paljon tietoa ja mielipiteitä, niin nuorella. Joskus oikein ihmettelen. Yleisarvosana tosin on kunnollinen ja koulu sujuu hienosti. Tunnen hänet hyvin , olen vauvasta saakkaa hoitanut. Hengaillaan nykyäänkin paljon yhdessä.
-Isoäiti
Jännä ettei Victoria väläyttänyt sellaisesta puolesta sekuntiakaan vaan valitsi olla koko ajan pinnallinen - ja sen kielen jatkuvan näyttämisen.
Olen luullut että kielen näyttäminen kuuluu joillekkin päiväkoti-ikäisille.
Some on ainakin täynnä kolmekymppisiä päiväkotilaisia. Festarikuvissa on aina joitain kieli ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerrankin virkistävää katsoa nuoria naisia jotka ovat normaalipainoisia eivätkä mitään tankkeja.
Ja tämä jäi sarjasta mieleen?
Setämies on pitänyt omaa hauskaa, kun Fanni ja Helga, nuo nätit tytöt, ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.
Mun kumppani on laivalla töissä ja olen sen verran mahtavaa jäynää saanut järjestettyä, ettei mitään määrää. Paras on ollut itseäni puolta nuorempi velipuoleni, jota halailin meidän pihalla kun grillailtiin. Lähdettiin reppavana naapurin juoruämmän nenän edestä ajelulle upealla autollaan, vilkutin vaan mennessäni. Pohtii varmaan vieläkin, onko mies tietoinen "pettämisestäni" ja antoikoa anteeksi.
Aika lapsellista, teinitouhua
Ja juoruämmänkö touhut ovat sitten enemmän makusi mukaisia, kovinkin fiksua? Tämä palsta ei petä, pahuuden ja ilkeyden ihannointi on se juttu. Kun katsos, jos ei ketään kyttää, niin kenenkään ei tarvitse sellaiselle näyttää pitkää nenää, vaan saa arvoistaan kohtelua. Vanha sanonta "Niin se metsä vastaa" jne pätee nyt tässäkin.
Ja kun ei tämä rajoitu niihin pahansuopaisiin puheisiin, vaan juorut todellakin voivat vahingoittaa pysyvästi ihmissuhteita. Meillekin on kuule yritetty tehdä jos millaista kiusaa ja vahinkoa.
Exän kanssa halaus tosiaan oli vihjaillen tiedotettu nyxälle ja hän osasi tähän naureskellen vastata, että olinkin kertonut järjestäneeni naapurille liikuntatuokion. Tämäkin oli taas tiedotettu naapurillemme seurauksena se, ettei hän edes tervehtinyt enää koko perheellemme Sillä siitä pääsi eroon, kaikkeen kun oli aina puuttumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerrankin virkistävää katsoa nuoria naisia jotka ovat normaalipainoisia eivätkä mitään tankkeja.
Ja tämä jäi sarjasta mieleen?
Setämies on pitänyt omaa hauskaa, kun Fanni ja Helga, nuo nätit tytöt, ruudussa.
Eikö setämiehet saa katsella nuoria naisia?
t. setämies 75v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa kerrankin virkistävää katsoa nuoria naisia jotka ovat normaalipainoisia eivätkä mitään tankkeja.
Ja tämä jäi sarjasta mieleen?
Setämies on pitänyt omaa hauskaa, kun Fanni ja Helga, nuo nätit tytöt, ruudussa.
Eikö setämiehet saa katsella nuoria naisia?
t. setämies 75v
Setämies nauttii hyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin läpi kaikki liki sata sivua kommentteja. Taisi olla vain yksi kommentti, jossa oli kirjoitettu auki mistä ohjelmassa oikeasti on kyse: niistä mahdollisuuksista, joita vanhempien historia tuo.
(Yksikään ei keskittynyt esimerkiksi rahaan.)
Spoiler alert:
Kaikissa näissä kotimaisissa viihdeohjelmissa on aina käsikirjoitus, joka auttaa leikkauksessa, jotta saadaan keskustelua ja reaktioita aikaiseksi. Jos ei halua vain ’nauttia’ sarjasta, tämä kannattaa tiedostaa, ettei tunne tulleensa huijatuksi. Ohjelma on lisäksi ollut tuotantokustannuksiltaan todella halpa, sillä se on kuvattu käsivarakameroin, käytännössä päiväkirja-tyyppisesti.
Aloitetaan Temosista.
Historian tuntevat joko tietävät tai ohittavat sen faktan, että perheen toiminta on tuotteistettu erinomaisesti. Se tarkoittaa käytännössä juuri tätä, että he ovat helposti lähestyttäviä, tavallisen oloisia olematta tavallisia ja luovat sen kautta samaistumispintaa. Ei ollut aivan väärässä se kommentoija, joka totesi että lisää tätä Kimmo-aasia, koska se tekee hyvää kaiken tämän epävarmuuden keskellä. Se on juuri näin.
Edellinen ei pois sulje sitä, että lapset ovat hyvin kasvatettuja. Kommentointi oli paikoin kummallista, ikään kuin hyvä kotikasvatus olisi jotenkin mielipideasia tai katoaisi teinivuosien aikana. Paikka paikoin ihmiset haluavat tulla kertomaan että en minäkään tai kyllä minäkin, vaikka oikeasti kasvatus on nimenomaan se asia, joka ihmiset käytökseltään erottaa toisista ja kyllä siihen kannattaa panostaa koska se maksaa itsensä takaisin, myös näinä aikoina kun ei tarvitsisi niin huomioida toisia.
Jostain raha tulee kaiken pyörittämiseen. Laumaa eläimiä ja tilaa, eritoten hevosia ei hoideta kahden peruskeskiluokkaisen palkalla, varsinkaan jos sivussa on ravintolatoimintaa. Se on fakta, joka on itsestäänselvyys heti kaikille, jotka hevosista mitään tietävät. Se, miksi tämä toiminta onnistuu jos analyysiä kaipaa, johtunee osaksi siitä, että lapset ovat mitä ilmeisimmin käyneet koulua viikot toisessa osoitteessa. Se vapauttaa käsittämättömästi kapasiteettia vanhemmilta keskittyä bisneksen tekemiseen päivittäisten asioiden hoitamisen ohella. Osaltaan siksi on mahdollista pyörittää tällaista arkea (jonka sairaus on sitten katkaissut) ja sen taas on mahdollistanut aiempi taloudellinen vapaus, jonka pohjalta on pystytty lähtemään toimintaan. Tässä tulee toinen kaikille ohjelman nuorille yhteinen asia, jonka vuoksi he ovat näitä nepoja: taloudellinen vapaus. Se ja vanhempien kautta saadut verkostot mahdollistavat juuri sen, että käytännössä on mahdollista tehdä työkseen mitä haluaa tai ponnistaa kohti unelmiaan. Tietenkin se on Suomessa mahdollista rinnakkain yhtä lailla kenelle tahansa perustaidoilla varustetulle, mutta nämä taustatekijät ovat merkittäviä psyykkisen jaksamisen ja itseensä uskomisen myötä, niiden kautta tulee ikään kuin annettuna itselle se, että voin, osaan, pystyn, uskallan. Se on valuuttaa, jota ei oikein lähiöstä lähtevä voi mistään ostaa ja siksi ostaakin uskoa itseensä yleensä aggression avulla (voi olla myös myönteistä) ponnistamisella.
--
Ja seuraavaksi voit kertoa saman Martinasta kiitos.
Edellinen kirjoitus ei mitenkään poista sitä miten Suomen kansa ihastui Temosiin vaikka se sinua näyttääkin kovasti korpeavan.
Nainen huitelee miesten perässä, eikä osaa olla yksin.
Kuinka monta sulhoa jo esitelty lapsille? Lehtien mukaan aika monta.
Osaakohan tuo olla kotona ollenkaan ja läsnä lapsilleen?
https://www.uuno.fi/martina-aitolehti-ja-nyrkkeilijakomistus-sutinaa-ta…
Oho, pitää olla Martina Aitolehti, että tuollaisen komistuksen saa vällyjensä alle. Ei olisi minun mukaani lähtenyt. Sex on välillä kivaa. Ei niistä lasten isäpuolta tarvitse tehdä.
Ei todellakaan ollut mitään kummempaa tuon nyrkkeilijän kanssa vaikka Hörkkö sellaista yritti väittää. Martina oli siellä tilaisuudessa parhaan naisystävänsä kanssa.
Kommenttini oli vitsi, ehkä huono. Kaikkea ne lehdet kirjoittaa ja kuvaa, jos vähänkään puhuu jonkun kanssa. Heti revitään otsikoita. En usko yhteenkään 7-lehden "uutiseen". Jos eivät kokonaan keksi juttuja, niin vääristelevät haastateltavien sanomisia.
Miehen käsi reidellä.
No ei se haarovälissä ollut. Joillain on tapana olla liian läheinen, ja aika kornilta vaikuttais jos äkäisenä työntäis käden pois. Julkinen paikka, ei tuossa nyt kukaan kopeloinut. Rento meininkihän tuolla näytti olevan, kaulaillaan ja toislla vaan on tapana kosketella, ja jopa täysin viattomasti. Nuori mies, ja kun näki että kuvataan juuri Martinaa, niin halusi myös itsensä kohulööppiin. Jas sellaisen sai.
Oletko mustasukkainen, kun Martina sutinoi.
Juu ihan varmasti esittivät ja lähtivät samalla kyydillä pois....haha
Saattaa olla niin, että ihan kiusallaan esittäneet tilanteen, kun huomanneet valmiudessa olevat kaverit.
Uteliaat juorukellot ovat ärsyttäviä. Niitä pitääkin vähän kiusata. Meillä sellainen asui naapurissa. Mun exä asui naapurissa, mutta käytiin edelleen yhdessä lenkillä. Naapuri tuhersi kasvimaalla mennessämme ohi. Pysähtyi puskan taakse seuraamaan. Mietittiin, pussataanko vai halataanko. Päätettiin halata, sillä se jättäisi enemmän tilaa mielikuvitukselle.
Äitini oli nähnyt tilanteen ikkunasta. Oli tullut vipinää naapuriin, kun piti lähteä kertomaan uutisia kylälle. Illalla päättyvällä tiellämme oli vilkas liikenne. Oli mun uusi kumppanikin tämän jo kuullut. Tosin olin itse jo pikku pilan hänelle paljastanut.