Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?

Vierailija
07.06.2026 |

Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.

Kommentit (290)

Vierailija
141/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen pitänyt teini-iästä asti erilaisia olkalaukkuja.

Toiselta nimeltään slaavilaukku. Heikäläisillä kun on hyvin yleisessä käytössä.

No enpä tiennyt tuota... r /ssälässä kun en ole koskaan käynyt.

Niitä näkee paljon täällä Suomessa. Hyvin yleinen rys sillä ja balteilla.

Vierailija
142/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autottomana naisihmisenä ottaa päähän, että liki aina on oltava joku olkalaukku tai selkäreppu mukana, koska naisten vaatteissa ei useinkaan ole hyviä taskuja. Vain lähikaupassa joskus käyn ilman laukkua, jos on joku vetoketjutaskullinen vaate päällä. Talvella en käy laukutta lähikaupassakaan, koska on raskaat kelit ja jotain voi aina tarvita.

Hanki kalastusliivi. On kätevä.

Ja vastaanota myös huoli-ilmoitus, koska kuka muu kuin hullu vetelee ruokakaupassa kalastusliivi yllään.

Jonkin verran joudut vielä kasvamaan elämäsi aikana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaatteita joissa on hyvät taskut

Vierailija
144/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanna

Vierailija
145/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies unohtaa avaimet kotiin, joskus lompakonkin. Jos ei taskuun mahdu, laittaa mun kassiin. Yksin ei ole vuoskausiin poistunut kotoa mihinkään.

Teillä on kotona tiukka kuri jos mies ei pääse liikkumaan itsenäisesti sen ulkopuolella.

Vierailija
146/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu keneltä kysytään. Toimistoduunarilla on muutama kortti ja avain, kai? Puhelinkin jopa? Jollakin käytännönluontoisella voi kulkea lompakko, avainnippu, kyllä fyysisiä avaimia mekaaniseen lukitukseen, puhelin, monitoimityökalu ja tai linkkari, taskulamppu, sytkäri, kynä. Kenties koristeavaimenperä ja kaikki tungettu hoisuntaskuihin taskujen pullotuksesta välittämättä. Itselläni on myös taskusuurennnuslasi. Niin ja horoskooppikivi. 

Vierailija
147/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttää ihan vaan niitä housujen taskuja. Yleensä kantaa mukana vain puhelinta ja avaimia. 

Monesti se on vaan karmean näköistä kun lompakko tai puhelin pullottaa kankaan läpi liian kireissä housuissa.

Vierailija
148/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä reisitasku shortsejakin olemassa. Taskuja ja taskuja riittää.

Vierailija
149/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on puhelin / korttitasku sille, + avaimet. Mutta tosiaan. Siistimmistä housuista noi putoilee. Oon siis lykännyt ne usein vaimon käsilaukkuun, jos on tällainen siistivaatepäivä kyseessä.. Kätevää... 

Eikö ne vaimot oo sitä varten? :D  

Toivottavasti "siistimmät housut" ei tarkoita beigejä chinoja...

Vierailija
150/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

donitsit kanna yleensä silleen, että muna pystyyn ja donitsit siihen

Vierailija
151/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen housuvaihtoehdot: piukeat farkut tai reisitaskushortsit. Tyylikästä väkeä!

Vierailija
152/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hikoileeko joku takki päällä helteessä vain siksi, että takissa on taskut? Kun laukku/vyölaukku/reppu on muka ihan mahdottoman nolo?

Tämä. Taitaa näkyvä epävarmuus ja kehtaamattomuus olla nolompaa.

Vierailija
153/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen armeijan vanha kaasunaamarilaukku.

Jostain syystä sivarien suosiossa.

Pierevätkö kaali ja herneruokien takia?

Vierailija
154/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen miehen housuvaihtoehdot: piukeat farkut tai reisitaskushortsit. Tyylikästä väkeä!

Nuorella kaupunkilaismiehellä piukeat farkut, vanhemmalla miehellä perusfarkut. 

Vierailija
155/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuissa ne mitä sinne mahtuu ja tarvittaessa isommat repussa

Vierailija
156/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä naapurinmiehellä on hieno nahkalaukku valkoisen tai tummansinisen t-paidan kanssa, toisella on sporttisempi musta olkalaukku tai olkavyölaukku usein vihreän tai harmaan kauluspaidan ja mustien housujen kanssa. Molemmat näyttää näin naisen silmään tyylikkäiltä. Sen sijaan housuihin upotetut tavarat eivät näytä.

Vierailija
157/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ns pukumiehenä on hengittävä pellava/silkki/hamppu tms sekoitepikkutakki jonka povarissa ohut lompsa. Sitten kun takki riisutaan niin saan tavarani ns mieslaukkuun. Tyylikäs ja ja käytännöllinen, reppu ei sovi tyyliin ja salkkua ei digimaailmassa juuri tarvita.

Vierailija
158/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppuja ja olkalaukkuja on kyllä joka tyyliin. Tai onhan näitä puhelinmyyjän näköisiä janttereita, joilla koko kaveriporukka näyttää samalta, sellainen ei varmaan kehtaa tehdä mitään kavereista poikkeavaa, vaikka se olisi kuinka järkevää.

Vierailija
159/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ns pukumiehenä on hengittävä pellava/silkki/hamppu tms sekoitepikkutakki jonka povarissa ohut lompsa. Sitten kun takki riisutaan niin saan tavarani ns mieslaukkuun. Tyylikäs ja ja käytännöllinen, reppu ei sovi tyyliin ja salkkua ei digimaailmassa juuri tarvita.

Kyllä ja tyylikkäimmät puvunhousut ovat leikkaukseltaan sellaisia että taskut ovat sivuilla ja tilavat. Kangas voi olla arkisempaakin niin voi käyttää missä vaan.

Vierailija
160/290 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa älykello. Ei tarvi puhelinta ja lompakkoa.