Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autottomana naisihmisenä ottaa päähän, että liki aina on oltava joku olkalaukku tai selkäreppu mukana, koska naisten vaatteissa ei useinkaan ole hyviä taskuja. Vain lähikaupassa joskus käyn ilman laukkua, jos on joku vetoketjutaskullinen vaate päällä. Talvella en käy laukutta lähikaupassakaan, koska on raskaat kelit ja jotain voi aina tarvita.
Hanki kalastusliivi. On kätevä.
Ja vastaanota myös huoli-ilmoitus, koska kuka muu kuin hullu vetelee ruokakaupassa kalastusliivi yllään.
Jonkin verran joudut vielä kasvamaan elämäsi aikana.
Osta vaatteita joissa on hyvät taskut
Vierailija kirjoitti:
Mun mies unohtaa avaimet kotiin, joskus lompakonkin. Jos ei taskuun mahdu, laittaa mun kassiin. Yksin ei ole vuoskausiin poistunut kotoa mihinkään.
Teillä on kotona tiukka kuri jos mies ei pääse liikkumaan itsenäisesti sen ulkopuolella.
Vähän riippuu keneltä kysytään. Toimistoduunarilla on muutama kortti ja avain, kai? Puhelinkin jopa? Jollakin käytännönluontoisella voi kulkea lompakko, avainnippu, kyllä fyysisiä avaimia mekaaniseen lukitukseen, puhelin, monitoimityökalu ja tai linkkari, taskulamppu, sytkäri, kynä. Kenties koristeavaimenperä ja kaikki tungettu hoisuntaskuihin taskujen pullotuksesta välittämättä. Itselläni on myös taskusuurennnuslasi. Niin ja horoskooppikivi.
Vierailija kirjoitti:
Mies käyttää ihan vaan niitä housujen taskuja. Yleensä kantaa mukana vain puhelinta ja avaimia.
Monesti se on vaan karmean näköistä kun lompakko tai puhelin pullottaa kankaan läpi liian kireissä housuissa.
Onhan niitä reisitasku shortsejakin olemassa. Taskuja ja taskuja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puhelin / korttitasku sille, + avaimet. Mutta tosiaan. Siistimmistä housuista noi putoilee. Oon siis lykännyt ne usein vaimon käsilaukkuun, jos on tällainen siistivaatepäivä kyseessä.. Kätevää...
Eikö ne vaimot oo sitä varten? :D
Toivottavasti "siistimmät housut" ei tarkoita beigejä chinoja...
donitsit kanna yleensä silleen, että muna pystyyn ja donitsit siihen
Suomalaisen miehen housuvaihtoehdot: piukeat farkut tai reisitaskushortsit. Tyylikästä väkeä!
Vierailija kirjoitti:
Hikoileeko joku takki päällä helteessä vain siksi, että takissa on taskut? Kun laukku/vyölaukku/reppu on muka ihan mahdottoman nolo?
Tämä. Taitaa näkyvä epävarmuus ja kehtaamattomuus olla nolompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen armeijan vanha kaasunaamarilaukku.
Jostain syystä sivarien suosiossa.
Pierevätkö kaali ja herneruokien takia?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen miehen housuvaihtoehdot: piukeat farkut tai reisitaskushortsit. Tyylikästä väkeä!
Nuorella kaupunkilaismiehellä piukeat farkut, vanhemmalla miehellä perusfarkut.
Taskuissa ne mitä sinne mahtuu ja tarvittaessa isommat repussa
Yhdellä naapurinmiehellä on hieno nahkalaukku valkoisen tai tummansinisen t-paidan kanssa, toisella on sporttisempi musta olkalaukku tai olkavyölaukku usein vihreän tai harmaan kauluspaidan ja mustien housujen kanssa. Molemmat näyttää näin naisen silmään tyylikkäiltä. Sen sijaan housuihin upotetut tavarat eivät näytä.
Minulla ns pukumiehenä on hengittävä pellava/silkki/hamppu tms sekoitepikkutakki jonka povarissa ohut lompsa. Sitten kun takki riisutaan niin saan tavarani ns mieslaukkuun. Tyylikäs ja ja käytännöllinen, reppu ei sovi tyyliin ja salkkua ei digimaailmassa juuri tarvita.
Reppuja ja olkalaukkuja on kyllä joka tyyliin. Tai onhan näitä puhelinmyyjän näköisiä janttereita, joilla koko kaveriporukka näyttää samalta, sellainen ei varmaan kehtaa tehdä mitään kavereista poikkeavaa, vaikka se olisi kuinka järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ns pukumiehenä on hengittävä pellava/silkki/hamppu tms sekoitepikkutakki jonka povarissa ohut lompsa. Sitten kun takki riisutaan niin saan tavarani ns mieslaukkuun. Tyylikäs ja ja käytännöllinen, reppu ei sovi tyyliin ja salkkua ei digimaailmassa juuri tarvita.
Kyllä ja tyylikkäimmät puvunhousut ovat leikkaukseltaan sellaisia että taskut ovat sivuilla ja tilavat. Kangas voi olla arkisempaakin niin voi käyttää missä vaan.
Hankkikaa älykello. Ei tarvi puhelinta ja lompakkoa.
Niitä näkee paljon täällä Suomessa. Hyvin yleinen rys sillä ja balteilla.