Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?

Vierailija
07.06.2026 |

Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.

Kommentit (295)

Vierailija
101/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aito Virossa valmistettu marimekon unikko olkalaukku.

Vierailija
102/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

housun taskuihin mahtuu. Shortsit jos on niin pidän kaupassa puhelimen kädessä jos ei taskuun mahdu. Lomapakko kyllä mahtuu shortisenkin taskuun ja jos ei mahtuisi niin sekin menee sitten kädessä. Auton avaimet taskuun.

Mä en ole ikinä tajunnut kuinka miehet pärjää niin vähällä tavaramäärällä. Mulla on aina laukussa esim. vesipullo, nenäliinoja, särkylääkettä, silmälasit/aurinkolasit, sateella sateensuoja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä avaimet ja puhelin ovat tähän asti ihan taskuihin mahtuneet, taitaa taskuongelma koskea naisille suunnattuja vaatteita.

En minä ainakaan halua tunkea puhelinta tai lompakkoa housun taskuihin vaan ainoastaan avaimet oikeaan etutaskuun. Jos minulla on takki, niin laitan lompakon takin sisäpuolella olevaan vetoketjulliseen povitaskuun, tai käytän vyölaukkua liikkuessani ilman takkia. Puhelinta en välttämättä pidä edes mukana, sillä kellonajan näkee rannekellosta. Jos jollain on muka tärkeää asiaa, hän voi jättää tekstiviestin luettavaksi.

Vierailija
104/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöinen 'varkaan kestävä' laukku löytyy:
https://www.amazon.de/Pacsafe-Vibe-150-Anti-Theft-Cross-Body/dp/B01M4RT…

Miten tuo on varkaankestävä? Varas vetää veitsellä tuon kassin auki ja vie sisällön.

Vierailija
105/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1:45 

Vierailija
106/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kulkee ilmeisesti pienissä teinityttöjen farkkushortseissa ja/tai käyttää jotain isoa lompakkoa johon on sullottu 47 erilaista jäsen- ja bonuskorttia, puolitoista kiloa kolikoita sekä puolen vuoden ajalta ostoskuitit ja lottokupongit

En ole aloittaja enkä käytä teinityttöjen sortseja, mutta juuri noin se mulla menee tuon lompakon kanssa: melko painava ja pullea se tahtoo olla. Lompakko ja avainnippu (kyllä, nippu) täytyy aina olla mukana, aika usein myös puhelin joskin se on näistä se vähiten tarpeellinen. 
Talvikausi on siitä kiva että talvitakissa on ainakin mulla riittäväst hyviä taskuja. Silti silloinkin usein täytyy raijata reppua matkassa mukana, jos on vaikka kaupassa käyntiä tms. tiedossa. Kesällä melkein pakollista myös tuota reppua kanniskella tavaroiden kantamiseksi. Lisänä vielä aurinkolasit, jotka välillä tarvitsee sijoituspaikan.

Vierailija
107/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko VASU on mainittu?

Vierailija
108/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cdon.fi/tuote/miesten-canvas-olkalaukku-tyylikas-ja-kaytannolli…

Tuollaisen näköisiä näkyy kaupungilla; luontopaikkoihin menevillä on rennommasta materiaalista tehtyjä.

Ne, joilla on nainen, tunkevat tavaransa naisen laukkuun.

Vierailija
109/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppu? Vyölaukku?

No ei nyt joka paikkaan viitsi joku reppu tai vyölaukku mukana kulkea, mutta kun esim avaimet, puhelin ja lompakko on mukana käytännössä aina.

Ole sitten kotona 

Vierailija
110/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan hinttilaukkua johon mahtuu lompakko, kännykkä, avaimet ym. ym.

Vierailija
111/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Mulla on reisitaskushortsit kesällä. Ja talvella reisitaskuhousut.

Talvella pärjää farkuilla kun on takissa taskut. Kesällä on pakko olla reisitaskushortsit.

Vierailija
112/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikkaa laukku, sälää pullottavat taskut ovat kamalan näköiset. 

Vierailija
113/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppu, olkalaukku tai vyölaukku?

3310 on pieni eikä paljon paina,pankkikortti mukana ei paljon tilaa vie,mitä sitä muuta mies mukanaan kantaisi.

Vierailija
114/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

Mihin nykyään tarvitsee avaimia? 

Kotioveen saa älylukon ja auto avataan puhelimella. Kännykkä on ainoa mikä pitää olla mukana. 

Vierailija
115/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin nykyään tarvitsee lompakkoa?

Käteistä rahaa aina jonkun verran mukana,jos tulee eteen maksukorttihäiriö kaupassa,ajokortti,henkilöllisyyskortti ym muita kortteja ( kun täällä junttilandiassa on joka mestalla omansa niin niitä kertyy) siinä lompakolle kummasti käyttöä.

Vierailija
116/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskuissa ihan niinku talvellakin. Kannan mukanani avaimia, puhelinta ja lompakkoa. Mahtuvat farkkujen taskuun ihan niinkuin talvella. Myös shortsien taskuihin mahtuu jos sattuu olemaan niin lämmin että niitä voi käyttää. Nykyään ei tarvitsisi enää lompakkoa kun kaiken saa puhelimeen. Hetki menee niin ei tarvitse avaintakaan, tai kyllä auton saa jo kännykkään. Itseasiassa varmaan on jo kotioviratkaisuja mitkä on avaimettomia, mutta asun kerrostalossa vuokralla niin siihen en oikein pysty vaikuttamaan. 

Vierailija
117/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puhelin / korttitasku sille, + avaimet. Mutta tosiaan. Siistimmistä housuista noi putoilee. Oon siis lykännyt ne usein vaimon käsilaukkuun, jos on tällainen siistivaatepäivä kyseessä.. Kätevää... 

Eikö ne vaimot oo sitä varten? :D  

Vierailija
118/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sulla iso puhelin tai lasten farkut 

Vierailija
119/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen vyöhön kiinnitettävä pieni böög vesk.

Vierailija
120/295 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohut takki tai siustis monitaskuiset housut auttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi