Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (290)
Viileämmällä ilmalla päällä huppari jossa iso kengurutasku ja helteellä huppari muuten vaan mukana tavarat siinä samalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reppu? Vyölaukku?
Ennemmin reppu koska vyölaukku on saamarin ruma. Yhdeltä nimeltään narkkipussi. En mä tajua sitäkään miksi kannan puhelinta mukana kun en halua että kukaan soittaa?
Pulleat vyölaukut, joihin mahtuisi vaikka suksivoiteet (yleinen näky 80-luvun hiihtoladuilla) onkin rumia, mutta on myös litteitä johon mahtuu passi ja kortit
Esim Bilteman rahavyö/vyötärölaukku. Se litteä ei näy t-paidan alta.
Olen nainen mutta käytän aina reisitaskuhousuja. Joita on myös sellaisia missä tasku on ommeltu huomaamattomaksi sivusaumaan. Jos olisin mies joku kalastusliivi ehkä.
Kaljamahan näköinen vyölaukku
https://www.google.com/aclk?sa=L&ai=DChsSEwjEju7w-PmUAxVPVZEFHZiuLnsYAC…
Vierailija kirjoitti:
Hankkikkaa laukku, sälää pullottavat taskut ovat kamalan näköiset.
Minusta olisi hullua laittaa lompakko farkkujen takaataskuun kuin odottamaan sitä että joku vikkeläsorminen taskuvaras vie sen mennessään. Lisäksi olisi erittäin hankala istua jos taskut olisivat täynnä tavaraa.
Puhelinta on rasittava kantaa mutta melkein pakko olla että näkee tarvittaessa navigaattoria tai bussiaikatauluja, lisäksi nykyään hsl mobiililippu
Vierailija kirjoitti:
Autossa
Näin on. Mies liikkuu aina omalla (ei rahoitusyhtiön) autolla. Autossa on säilytystilaa Miehen lompakolle, puhelimelle yms tavaroille mikäli on niin kuuma ettei takkia ole käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Puhelinta on rasittava kantaa mutta melkein pakko olla että näkee tarvittaessa navigaattoria tai bussiaikatauluja, lisäksi nykyään hsl mobiililippu
On rasittava kantaa sitä puhelinta joka pullottaa taskuissa, totta tosiaan. Siksipä kaupungilla käydessä esim jätän sen autoon, joka on parkkihallissa. Minä en tarvi navigaattoria, kotoa lähtiessä olen katsonut reitin joko g ooglesta tai HPY:n puhelinluettelosta (pari viimeisintä on jemmassa ihan siksi kun niissä on hyvät kartat) reitin painan sitten valokuvamuistiini. Mitään bussiaikatauluja, hls mobiililippuja en tarvi, en ikinä käytä joukkueliikennettä.
Suomen armeijan vanha kaasunaamarilaukku.
Lompakkoa ei tarvitse mihinkään, kortit on puhelimessa. Jos sen häviäminen pelottaa, voi olla varalta vaikka viiskymppinen taskussa. Avaimia en itse kanna mukana kuin pakosta, kotiin sähköinen lukko koodilla. Aiemmin kun oli perinteinen lukko oli avain jemmassa pihalla. Pellavainen pikkutakki ei ole helteilläkään liikaa, kännykkä sinne povariin jos ei housuihin mahdu.
Vierailija kirjoitti:
Lompakkoa ei tarvitse mihinkään, kortit on puhelimessa. Jos sen häviäminen pelottaa, voi olla varalta vaikka viiskymppinen taskussa. Avaimia en itse kanna mukana kuin pakosta, kotiin sähköinen lukko koodilla. Aiemmin kun oli perinteinen lukko oli avain jemmassa pihalla. Pellavainen pikkutakki ei ole helteilläkään liikaa, kännykkä sinne povariin jos ei housuihin mahdu.
? lompakkoa ei tarvitse...whaat, miten sä annat strippareille tippiä jos ei ole lompakkoa mukana, yksi viiskybänen taskussa?
Siitä olemme samaa mieltä että pellavainen pikkutakki ei ole helteilläkään liikaa. Herrasmies ei koskaan kulje ilman takkia julkisilla paikoilla.
- Sonny Crockett -
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitänyt teini-iästä asti erilaisia olkalaukkuja.
Toiselta nimeltään slaavilaukku. Heikäläisillä kun on hyvin yleisessä käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen pitänyt teini-iästä asti erilaisia olkalaukkuja.
Toiselta nimeltään slaavilaukku. Heikäläisillä kun on hyvin yleisessä käytössä.
No enpä tiennyt tuota... r /ssälässä kun en ole koskaan käynyt.
Reisitaskushortsit. Nuo ihanuudet. Töissäkin mukana 3 eri puhelinta, aikas paljon avaimia ketjussa ja röökiaski.
Vierailija kirjoitti:
Suomen armeijan vanha leipälaukku. Isöisä kantoi siinä -44 kesällä kiväärin patit, näkkärit ja työmies r ö ökiaskit syväriltä aselevon rajalle.
Ostain vain rintataskullisia paitoja, johon mahtuu puhelin ja reisitaskullisia shortseja, jonne mahtuu esim. lompakko ja avaimet, ym.
Kerran kyllä osasi puhelin hypätä rintataskustakin asfaltille kun piti vähän loikata kun en halunnut astua syvään rapakkoon, eikun lasiin pitkä naarmu johon kynsikin tarttuu kokeillessa! Pitäisi olla joku läppä taskussa ettei puhelin hyppisi, tai kumartuessa putoa taskusta lattialle, sekin on käynyt muutaman kerran.
Vaatteet näköjään suunnitellaan edelleen kuin ihmisillä ei olisi puhelimia eikä mitään muutakaan tavaraa mukana milloinkaan, ei ole aivot päällä niidenkään suunnittelijoilla!
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä sivarien suosiossa.
Mun mies unohtaa avaimet kotiin, joskus lompakonkin. Jos ei taskuun mahdu, laittaa mun kassiin. Yksin ei ole vuoskausiin poistunut kotoa mihinkään.
Hikoileeko joku takki päällä helteessä vain siksi, että takissa on taskut? Kun laukku/vyölaukku/reppu on muka ihan mahdottoman nolo?