Miehet, miten kannatte kesällä tavarat mukananne?
Siis itse olen mies ja tämä on jokakesäinen "ongelma". Kun on lämmin eikä ole takkia, niin käytännössä aina jää jäljelle vain housujen/shortsien taskut. Ne taskut on nykyhousuissa hiton pieniä. Ei sinne mikään puhelin, lompakko ym mahdu kunnolla. Osa jää aina pullottamaan näkyviin ja silloin on suuri vaara, että tippuu. Näin on käynyt kaksi kertaa lompakolle kun on pullahtanut pienestä taskusta ulos. Onneksi tippui molemmilla kerroilla vain autonpenkin väliin, mutta paskemminkin olisi voinut käydä. Käsilaukkuakaan nyt en kanna mukanani.
Kommentit (296)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autottomana naisihmisenä ottaa päähän, että liki aina on oltava joku olkalaukku tai selkäreppu mukana, koska naisten vaatteissa ei useinkaan ole hyviä taskuja. Vain lähikaupassa joskus käyn ilman laukkua, jos on joku vetoketjutaskullinen vaate päällä. Talvella en käy laukutta lähikaupassakaan, koska on raskaat kelit ja jotain voi aina tarvita.
Hanki kalastusliivi. On kätevä.
Tuolla vaan ei oikein voi mennä mihinkään ravintolaan, baariin eikä ylipäätään mihinkään parempaan paikkaan.
No voihan, jos ei mihinkään Michelin-ravintolaan tai trendiklubille mene.
Mies käyttää ihan vaan niitä housujen taskuja. Yleensä kantaa mukana vain puhelinta ja avaimia.
Olisipa hirveää joutua kanniskelemaan kännykkää ja lompakkoa taskussa. Onneksi olen nainen niin voin käyttää rauhassa olkalaukkua. Siellä myös avaimet, nenäliinoja tms. tarvittavat. Suosittelisin pientä laukkua kyllä miehillekin.
Käsilaukussa ja puhelin rintaliivivien välissä.
Jari S.
Mun mies käyttää matkoilla "rintareppua". Lompakkoa ei ole, kortit on kännykotelossa, hilut se tunkee mulle muuten sitten käyttää reisitaskuhousuja.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa hirveää joutua kanniskelemaan kännykkää ja lompakkoa taskussa. Onneksi olen nainen niin voin käyttää rauhassa olkalaukkua. Siellä myös avaimet, nenäliinoja tms. tarvittavat. Suosittelisin pientä laukkua kyllä miehillekin.
Laukku vasta nihkeä onkin kantaa. Reppu sitten jos on enemmän tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Autottomana naisihmisenä ottaa päähän, että liki aina on oltava joku olkalaukku tai selkäreppu mukana, koska naisten vaatteissa ei useinkaan ole hyviä taskuja. Vain lähikaupassa joskus käyn ilman laukkua, jos on joku vetoketjutaskullinen vaate päällä. Talvella en käy laukutta lähikaupassakaan, koska on raskaat kelit ja jotain voi aina tarvita.
Hyi, en ikinä tunkisi tavaroita taskuun. Järkyttävän epämukavaa. Mulla on kankainen olkalaukku melkein aina mukana. Jos menen lähikauppaan, lompakko on ksuppakassissa. Ainoastaan talvitakin taskussa kanniskelen kännykkää lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä koloja ihmisessä mihin voi tunkea vaikka mitä.
On on, eipä näitä nykypuhelimia enää peräreikään survota, entisaikaan pikku nokialaisen lisäksi mahtui röökit ja sytkäri, joskus myös taskumatti kesäfestareille.
Olkalaukku / messenger. Vetää yllättävän paljon rojua, ei hiosta selkää.
housun taskuihin mahtuu. Shortsit jos on niin pidän kaupassa puhelimen kädessä jos ei taskuun mahdu. Lomapakko kyllä mahtuu shortisenkin taskuun ja jos ei mahtuisi niin sekin menee sitten kädessä. Auton avaimet taskuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni, kevyt olkakaukku on maailman mukavin. Asettuu juuri oikeaan kohtaan, eikä tarvitse pitää kädellä kiinni. Itse en tykkää repuista. Pitää pitää kädellä kiinni ja kipeyttää hartiat.
Osta kirppiksiltä housuja joissa on vielä kunnon taskut. Ennenvanhaan osattiin tehdä vaatteita, ne myös kestävät vielä pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni, kevyt olkakaukku on maailman mukavin. Asettuu juuri oikeaan kohtaan, eikä tarvitse pitää kädellä kiinni. Itse en tykkää repuista. Pitää pitää kädellä kiinni ja kipeyttää hartiat.
Ja sitä paitsi huoleton olo, kun tavarat on vetoketjun taksna. Stressaisi todella paljon pitää niitä avoimissa taskuissa putoilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitä paitsi huoleton olo, kun tavarat on vetoketjun taksna. Stressaisi todella paljon pitää niitä avoimissa taskuissa putoilemassa.
Olkalaukkuhan on kantotyylistä riippuen usein pois näköpiiristä. Kalastusliivissä on yleensä vetoketjutaskut edessä eli ne ovat jatkuvasti näköpiirissä. Kaikki pysyy mukana ilman, että pitää aktiivisesti kantaa mitään.
Taskussa menee lompakko, avain ja puhelin. Muut yleensä menee repussa, jollei esim. kylmäkassia tarvita?Helppoa.
Ostin just tänään prismasta shortsit 26.95 eurolla. Siinä on kaksi napillista hyvää taskua johon mahtuu puhelin toiseen ja lompakko toiseen taskuun. Mulla on joskus verkkatakki päällä jossa on myös kaksi taskua johon mahtuu puhelin ja lompakko.
Farkkujen takataskussa puhelin, etutaskussa nikotiinipussit ja kortti, toisessa etutaskussa avaimet. Jos tarvii enemmän tavaraa, rynnäkköreppu. m50
Kannattaa ostaa sellaiset housut, joissa on tilavat ja suljettavat taskut.
Kondomit, tupakat, lompakko - kaikelle löytyy oma tasku!