Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi jostain asiasta jota et uskalla/ilkeä sanoa julkisesti?

Vierailija
30.09.2008 |

Minä olen huomannut että minulla on hieman suvaitsemattomia ajatuksia tietyistä ihmisryhmistä, mutta joita en yleisissä keskusteluissa ilkeä sanoa.

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa lisää ulkomaalaisia erittäin vieraista kulttuureista. Riittää jo.

Vierailija
62/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisivat olla omissa erityiskouluissaan poissa muita häiritsemästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaa ajattelen samalla tavalla kuin sinä..

Vierailija
64/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme akateeminen pariskunta joka suu vuokralla, säästöjä n. 100.000 e. Ei olla ostettu omaa koska hinnat ovat olleet järjettömät viimeiset 3 vuotta. Mikä on taloustilanne nyt? Kuka on tyhmä nyt?

Vierailija
65/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minun "erityislapseni" saa erityiskohtelua? Ai, mutta liian fiksu ja älykäs lapsi pitää tasapäistää suomalaisessa koululaitoksessa. Yksityisiä kouluja Suomeen!

Vierailija
66/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi pahimmista on varmaan se, että inhoan suurta osaa ihmisistä, koska he ovat niin tyhmiä.

Aika hassua, että minua pidetään tosi mukavana ja empaattisena ihmisenä...no, en koskaan sano mitään millä loukkaisin toisia, en juoruile, en ole kateellinen enkä pahansuopa. Yritän koko ajan kouluttaa itseäni tyyliin: ellet voi ajatella jostakin ihmisestä mitään hyvää, älä ajattele häntä ollenkaan.

Vierailija
67/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä on valtavasti laiskoja ihmisiä, jotka olettavat, että heillä on oikeus mm. surffata netissä työaikana, juoruilla niitä näitä tai muutoin hyväksikäyttää työnantajaansa. Käytöksensä he perustelevat huonolla palkalla, ikävällä työllä tai muulla tekosyyllä. Jos työ on niin karmeaa, ettei pysty pysymään omassa sopimuksessaan tehdä työaikana töitä, kannattaisi huijaamisen sijaan irtisanoutua.

On oikeus ja kohtuus, että hyvin kouluttautunut, ahkera ihminen saa paremman palkan kuin lyhyemmällä koulutuksella varustettu henkilö, jonka työpanos on usein vaatimattomampi.

Moni ihminen ei nykyään siedä yhtään kiirettä tai stressiä. Kolme keskeneräistä asiaa on jo kaaos.

Vuosikausia kotona olleet naiset ovat tyhjän päällä, kun mies kyllästyy katselemaan henkisesti kestovaippa-perhepeti-reimatec-perhekerho-muskari-kantoliina- linjalle jymähtänyttä naista.

Isotuloisten verotusta tulisi keventää reilusti.

Citymaasturit ovat nykyajan junteimpia asioita, trenditietoisilla ei enää ole niitä.

Nyt ei ole lama, eikä tule. Tyhmät uskovat toisin ja myyvät sijoituksiaan nyt.

Vierailija
68/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 54. eka kohdassa samaa mieltä!

Vierailija
69/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme akateeminen pariskunta joka suu vuokralla, säästöjä n. 100.000 e. Ei olla ostettu omaa koska hinnat ovat olleet järjettömät viimeiset 3 vuotta. Mikä on taloustilanne nyt? Kuka on tyhmä nyt?

Vierailija
70/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"keskustelee" vain älyllisesti vähempiarvoisia ihmisiä.

Pikkusieluisia, läpät silmillä olevia juntteja, jotka kuvittelevat olevansa maailman kuningattaria.

Haluaisinpa olla paikalla kun totuus jonain päivänä lävähtää heidän kasvoilleen märän tiskirätin tavoin.

Halveksin myös äitejä, jotka kuvittelevat olevansa maailman parhaita äitejä ja kasvattajia.

Ja eritysen säälittäviä ovat ne, jotka eivät jaksa tehdä töitä, ja sen vuoksi sikiävät lapsia, että voisivat olla kotona yhteiskunnan varoilla.

Vierailija
71/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikenlainen fyysinen kuritus on lailla kiellety!

Vierailija
72/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteelle, jonka mukaan isotuloisten verotusta tulisi korottaa reilusti. Jos isotuloisten verotuloja korotettaisiin, kannustaisiko se tekemään enemmän töitä? Houkuttelisiko se opiskelemaan?

Jaettaisiinko näin kertyvät varat kotona oleville tai töitä muuten vältteleville? Mitä se tekisi yleiselle työmoraalille?

Minun ja puolisoni kuukausittaisilla verotuloilla, yhteensä 9400 euroa / kk rahoitetaan paljon hyviä asioita, mutta myös monen velttoilu.

Vierailija
73/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilut sakot.

Vierailija
74/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koliikkivauvoista.

Itse kuvittelin samoin kunnes meidän keskimmäinen lapsemme syntyi... Opin oikein kantapään kautta, että niitä "vaativia" vauvoja ihan oikeastikin on.

Itse vuosia kotona lasteni kanssa olleena olen silti sitä mieltä, että moni lapsi voisi paremmin hoidossa. Kotona stressaantuneen, kotonaoloon kyllästyneen äidin kanssa ei tosiaan ole mitään parasta hoitoa lapselleen vaikka äidin kanssa saisi kuinka olla. Tämä ei tietty tarkoita alle 2v.

Vierailija
75/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on paljon todella sietämättömiä kersoja, mänttejä, joiden kanssa en haluaisi lasteni joutuvan kasvamaan.

Joskus lapsettomuuden tai toistuvien keskenmenojen takana ovat geneettiset häiriöt tai pariskunnan yhteensopimattomuus: tällöin paras ratkaisu olisi etsiä uusi kumppani tai unohtaa koko juttu.

Vierailija
76/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietyt koirarodut ovat vaarallisia. Jos haluaa koiran, miksi on otettava joku tappajarotuinen rakki?

Vierailija
77/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset harrastukset tulisi kieltää.

Vierailija
78/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

verrattuna suurinpaan osaan seutukunnan biolapsista, mutta heidän vanhempansa vaan eivät suostu näkemään tai ajattelemaan, että juuri heidän perheessään voisi olla kiintymyssuhteen ongelmia tai perusturvallisuuden puutetta tai mitään muutakaan mikä on "noiden muiden" ongelma.

Vierailija
79/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni lasta saisi kasvattaa rajumminkin ottein, tarvittaessa myös luunapit tai tukistukset voisi sallia. Myös opettajilla tulisi olla oikeus "näpäyttää" kurittomia lapsia. Inhottaa nämä "pikkuaikuiset", jotka eivät kunnioita yhtään auktoriteettia ja määräilevät vanhempiaan ja opettajiaan.

(Ja mulla en sellainen ammatti, että varmaan saisin potkut, jos sanoisin tämän joskus ääneen).

Vierailija
80/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti työnantajalle paljastuu sun ajatukset ja saat potkut. Lapset ei nykyään kunnioita vanhempia, mutta tuollainen kurittaminen ei sitä muuta. Lapset tarvitsee vanhempien aikaa, ja sitä nykyvanhemmilla ei tunnu olevan, tästä johtuu kunnioittamattomuus.

ja tätä en sanois julkisesti: Annan sille turpaan, joka mun lastani ruumiillisesti kurittaa. Tämä todellakin sen ansaitsee..

Toki olen kuitenkin sitä mieltä, että jotain täytyisi kehitellä näille kurittomille tapauksille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme