Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi jostain asiasta jota et uskalla/ilkeä sanoa julkisesti?

Vierailija
30.09.2008 |

Minä olen huomannut että minulla on hieman suvaitsemattomia ajatuksia tietyistä ihmisryhmistä, mutta joita en yleisissä keskusteluissa ilkeä sanoa.

Kommentit (181)

Vierailija
181/181 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Koen olevani usein muita viisaampi ja parempi ja pidän useimmiten muita typerinä, ja se saattaa ärsyttää minua suuresti. Ajattelen, että vain melko harvoista tulee joskus "jotain" ja he pääsevät käsiksi suurempaan henkiseen pääomaan, mitä ilman elämä on melko pinnallista.

- Jollain tavalla minua kiehtoo hämärät asiat psykologisesti, esimerkiksi nyt ajankohtaiset kouluampujat. En tunne heitä kohtaan laisinkaan vihaa vaan lähinnä kiinnostusta.

- Ajattelen, että hyvin moni asia riippuu itsestä ja on typerää valittaa asioista joille voisi tehdä jotain, mutta silti yhtäaikaisesti uskon, että asiat menevät juuri niinkuin niiden pitääkin mennä. (minulla on eritasoisia ajatuksia ja mielipiteitä, jotka saattavat olla jonkinlaisissa ristiriidoissa, mutta olen ne itselleni oikeuttanut).

Olisi hyvinkin mahdollista että tekisit jonkun hirmuteon... taidat kuvitella itsestäsi hieman liikoja. Herää ja yritä vaihtaa ajatusmaailmaa, sadistiset, narsistit ei oikeasti ole viisaimpia ja parhaimpia, he vain luulevat niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän