Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi jostain asiasta jota et uskalla/ilkeä sanoa julkisesti?

Vierailija
30.09.2008 |

Minä olen huomannut että minulla on hieman suvaitsemattomia ajatuksia tietyistä ihmisryhmistä, mutta joita en yleisissä keskusteluissa ilkeä sanoa.

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mielestäni avioeroaminen kertoo jotain ihmisen älykkyydestä.

Vierailija
22/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset ovat tyhmiä. Olen mä tuon joskus ääneenkin sanonut, mutta kotiäitimafia tulee silmille, kun se vakaasti uskoo, että lapsen paras paikka on kotona vuosikausia äidin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kolmea suurinta!

Ja suomenkielestä pitäisi poistaa sana "laatuaika". YÖK!

Vierailija
24/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu tätäkin ketjua lukiessa, että sellaiset mielipiteet pidetään omina joita ei ole kovin loppuun asti ajateltu. Ja hyvä, että pidetään.

Vierailija
25/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikella on tarkoitus. Että kaikki me voimme tehdä toistemme elämästä paremman. Että idealismi on ainoa tapa saavuttaa muutos.

Vierailija
26/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

horisee tyhmiä juttuja (lähinnä itsestään ja muuta musta-tuntuu-juttua)

Vierailija
27/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mielestäni jotenkin säälittäviä systeemin uhreja, jotka tekevät niin kuin käsketään tajuamatta sitä itse.

Vierailija
28/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti mua suretti lukea tämä loppupään kommentti että lasten ongelmat johtuvat aina vanhemmista. Se surettaa mua erityislapsen äitinä erityisesti. Minkä minä sille mahdan että lapsellani on neurologinen ongelma joka aiheuttaa autistisia piirteitä ja kehitysviivästymän lähes kaikilla alueilla? Voi miten tässä ollaankin vuosien saatossa yritetty opettaa ties mitä tuolle lapselle, siinä kaikessa edes onnistumatta:(. Toki sitä haluaisi että lapsi kehittyisi normaaliin tahtiin!

Jos miehiä pitää mollata niin sanon tämän:

- halveksun perheitä joissa mies on perheen pää ja elättäjä. Nainen kotosalla hoitamassa lapsia ja tekemässä tärkeätä työtä, ja silti mies on sitä mieltä että HÄN tekee tärkeämpää työtä koska maksaa laskut. Siksi vaatii myös että nainen tekee kaikki kotityöt. Eli sovinistisika:). Yäks!

- miehiä, jotka ovat keskenkasvuisia lapsukaisia. Vaativat seksiä vaimolta heti synnytyksenkin jälkeen.

- miehiä jotka eivät harrasta liikuntaa ja ovat ylipainoisia

Vierailija
29/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän kirjoitin, että minusta SUURIN OSA lasten ongelmista johtuu vanhemmista, en suinkaan että KAIKKI. En tietenkään tarkoita asioita, joille ei mahda mitään, ts. synnynnäiset tai perinnölliset ongelmat, vaan käytösongelmia, syömisongelmia, uniongelmia ja mt-ongelmia. Vanhempien pitäis katsoa aina ekana peiliin eikä ajatella vain, että ovat saaneet varsinaisen riiviön kasvatettavakseen. Ja joo, ei varmasti KAIKKI tällaisetkaan ongelmat johdu yksin vanhemmista, jottei nyt taas joku pillastu...

Vierailija
30/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

netin keinotodellisuuteen kasvamisen vaikeutta pakeneva aikuinen ei voi olla kovin hyvä vanhempi lapselleen.

Vierailija
31/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattaminen käy työstä jos sen tekee hyvin.

Vierailija
32/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kailottaa suureen ääneen, kuinka muu ei kelpaa kuin Hilfiger, Lauren, Guess...

Ja kuinka jumalattomasti hällä on rahaa...ja muksuilla aina Guessia päällä...On niitä vaatteita munkin lapsilla, mutta en menisi kailottamaan suureen ääneen rahakkuudesta, merkeistää jne..Tää brandileveilijä vaan on jotenkin ällö...ja kaikki muutkin leuhkijat..on vaan mun mielipide..

Vierailija
33/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänen miehensä on hirveä, alistava sovinisti. Pakotti vaimonsa töihin, kun nuorin lapsi oli 9kk ikäinen. Ystäväni olisi halunnut jäädä kotiin,mutta mies on sitä mieltä, että vain laiskat ämmät viihtyy kotona. Mies alistaa vaimoaan riidan tullen väkivallan uhalla, tyyliin: "turpa kiinni, tai tulee nyrkistä ja löydät itsesi pihalta".

Mies ei juurikaan osallistu kotitöihin, saati lastenhoitoon, vaikka vaimokin käy kokopäivätyössä. Mies myös odottaa vaimon palvelevan häntä, esim. vaimo nousee vapapäivänään laittamaan miehelleen aamiaisen, kun tämä lähtee töihin.

Ystäväni voi huonosti, ymmärrän ja kuuntelen häntä, mutta en voi sanoa hänelle suoraan, mitä ajattelen hänen miehestään. Se loukkaisi häntä. Hän on aiemmin katkaissut välit ystäväänsä, joka arvosteli hänen miestään.

Ystäväni on minulle rakas ja tärkeä ja sanon hänelle silloin tällöin, ettei tuollaista tarvitsisi sietää.

Vierailija
34/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden välittäjät pitäisi teloittaa julkisesti.

Maahanmuuttolakia pitää tiukentaa, ja oleskeluluvan edellytyksenä pitäisi olla esim. hyvä koulutus/työpaikka/puhdas rikosrekisteri jne.

Homot ja lesbot kutekoot keskenään, mutta adoptio-oikeutta tai keinohedelmöitystä heille ei pidä antaa.

Ihmiset, jotka eivät huolehdi ehkäisystä tai hankkivat lapsia "vahingossa" ja eroavat lasten ollessa pieniä (alle kouluikäisiä) ovat säälittäviä, eivätkä hallitse elämäänsä.

Miehet, jotka pettävät vaimoaan ja perhettään, ovat tyhmiä teinimiehiä, jotka ajattelevat jalkovälillään.

Vierailija
35/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on kiire töihin, ovat luusereita pahimmasta päästä. Eivät pysyt edes omaa lastaan hoitamaa kunnialla, todella säälittävää.

Vierailija
36/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kakkonen oli koliikkivauva. Tosin sen jälkeen paljastuivat laajat ruoka-aineallergiat joten eiköhän ne johtuneet siitä että äidinmaito sisälsi sellaista mikä ei sopinut. En usko hetkeäkään että koliikki johtuisi siitä ettei lasta syötetä kyllin tms. Päin vastoin suurimmalla osallahan tuntuu olevan se vika että annetaan tissiä ja vielä korvikettakin päälle kun pelätään ettei tissi riitä...Mutta ei se kivaa ole että vauva huutaa monta tuntia illassa ja toinenkin lapsi olisi hoidettavana.

Vierailija
37/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te varmaan kaikki ihmettelette, miten natsit onnistuivat saamaan vallan, ja miten eurooppalainen kansa saatiin sinnikkäästi vihaamaan juutalaisia. Keskiverto saksalainen kun kannatti natseja, vaikkei ihan kaikkea toimintaa hyväksynytkään.

Teidän tekstejä lukiessa oivaltaa, että ne todelliset natsifanit taisivat olla sellaisia standardihelgoja, jotka innostuivat aatteesta niin, että kampesivat jörgitkin mukaan.

Naiset on pelottavia.

Vierailija
38/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

-taloudelliset syyt eivät KOSKAAN ole syy laittaa alle 3vee lasta hoitoon,

kyse on halusta pitää tiettyä elintasoa yllä joka menee oman lasten tarpeiden edelle. piste.muut syyt esim. urakehitys tai "pää hajoaa" jos joutuu olemaan lasten kanssa kauan kotona ovat myös itsekkyyttä. MIKSI HANKKIA LAPSIA jos oma etu menee tässäkin edelle?

i]

Paljon helpompaa olisi maata kotona lapsien kanssa, ja vähän harrastella kerhoilua ja puistoilua, kuin käydä töissä.

Missä ihmeen kaupan kassalla sä olet töissä jos töissä on susta mukavampaa?

Musta nimenomaan taloudelliset syyt on ne joiden takia alta 3veet laitetaan hoitoon.

Minusta siis kotona olevat ovat joko laiskoja tai tyhmiä tai kumpiakin. Eivät viitsi töissä käydä niin ollaan niin kotiäitiä, niin kotiäitiä. Aika säälittävää.

Vierailija
39/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alhaisemmin koulutettuja ja ansaitsevat huonosti. Näin kotiin jääminen ei ole mikään kovinkaan suuri juttu, kun tulot eivät juurikaan laske ja voi mukavasti laistaa töistä sen kolme vuotta ainakin.

Vierailija
40/181 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olisi ansainneet niin suuria palkankorotuksia.

Vanhempien kunnioittaminen on monesti täysin aiheetonta, puhdasta kritiikitöntä sovinnaisuutta. Kenenkään ei pitäisi antaa ajatella, että minua pitää nyt kunnioittaa koska olen vanha vaikka käyttäytyisin miten. Luu kurkkuun vaan huonosti käyttäytyville vanhemmille!

Pitäisi olla enemmän alueita, joilla ei ole lainkaan kaupungin vuokra-asuntoja. On väärin, että kun maksaa itsensä kipeäksi siitä, että pääsisi rauhalliselle ja turvalliselle alueelle, siellä on SILTI pakollinen vuokrakasarmi jossa kasvaneet pikkukovikset kiusaavat lastasi koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi