Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi jostain asiasta jota et uskalla/ilkeä sanoa julkisesti?

Vierailija
30.09.2008 |

Minä olen huomannut että minulla on hieman suvaitsemattomia ajatuksia tietyistä ihmisryhmistä, mutta joita en yleisissä keskusteluissa ilkeä sanoa.

Kommentit (181)

Vierailija
1/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ihme, että lapset ja nuoret voivat pahoin. Minäkin voisin, jos joutuisin elämään heidän äitiensä kanssa.

Vierailija
2/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä en kovin monelle sano... mielestäni moni ihminen elää raamatun opetustwen vastaisesti, vaikka muuten olisi ns. hyvä ihminen. mielestäni nämä ihmiset joutuvat kuollessa helvettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mahdollisuutta käytä. No niin, siinä se tuli.

Vierailija
4/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihmiset vain viitsisivät nähdä hieman enemmän vaivaa ja ajatella elämää kokonaisuutena.

Vierailija
5/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei uskalla niin sitten nissä onkin jotain hävettävääkin oikeasti.

Vierailija
6/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sorrun kulttuuriälyköihin, mutta nyt olen ihan rakastunut rekkakuskiin. En kehtaa myöntää edes itselleni sitä. Saati sitten kenellekään muulle. En edes sille miehelle. Mä vaan toivon, että tämä loppuisi... ja teen kaikkeni, ettei se loppuisi.

Vierailija
7/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en toisi niitä julki täälläkään. Minusta tämä on ihan yhtä julkista kuin suoraan naamalle sanominenkin. Pidän mölyt mahassani.

Vierailija
8/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanoja erikseen kirjoittavat vaikuttavat vähä-älyisiltä. White trash -porukka on säälittävän sivistymätöntä. Ja mielestäni avioeroaminen kertoo jotain ihmisen älykkyydestä.

Vierailija
9/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat mielestäni lapsellisia ja mieleltään sairaita. Olen joskus jopa sanonut tämän ääneen.

Vierailija
10/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin olen sanonut sen ja sillä tarkoitan äärimmäisyyksissään kaikkea: esim. uskonnollisuus, rasistisuus, suvaitsemattomuus, .. ts. niin kauan kun nuo eivät häiritse tai vahingoita ketään niin ok, muuten menee yli..

Vierailija
11/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ilman äitejä ei olisi lapsia ja nuoriakaan..

Vierailija
12/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin äitejä, jotka vievät alle 3-vuotiaan hoitoon, mutta ääneen sanon "niin, jokainen tavallaan."

Vierailija
13/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole huonoja ihmisiä vaan jokaikiselle heistä pitäisi antaa mitalli ja suhtautua heihin suurella empatialla.

Vierailija
14/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai viikkoja alle kouluikäisenä poissa kotoa - ei kasva reippaita ja avoimia lapsia. Vuoropäiväkotiin jättäminen ei myöskään tee 1-vuotiaasta avointa elämälle! Saati 10 vrk hoito yötä päivää jossain pph:lla.

Vierailija
15/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta nykyinen käytäntö tunkee tavallisten lasten koululuokkiin keskittymiskyvyttömiä yms sosiaalisesti rajoittuneita ei ole kenenkään etu.

Vierailija
16/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vietä lasten kanssa laatuaikaa. Aina vain sitä nyhjöttämistä ja lasten komentelua pois jaloista että saa itse puuhailla/levätä rauhassa.

Enkä sitä että lapset puetaan huonoihin vaatteisiin vedoten aina siihen kun ne ei pysy puhtaana ja ehjänä. Itselle kustannetaan kunnon ulkoilupuvut vaelluskenkineen ja lapsen on pärjättävä tarjoustalon ohuissa toppapuvuissa jotka ei pidä vettä tai kylmää ja jalassa rikkinäiset kengät.

Vierailija
17/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla panostamisella ja viitsimisellä ja toki opastuksella jos ei itse osaa estettäisiin tosi paljon sekä fyysisiä että psyykkisiä ongelmia, mutta nykyään ihmiset eivät viitsi vaivautua kun otetaan vaan pilleri.

Ja että Raamatun ja muiden pyhien kirjojen kirjoittajilla on oikeasti pointti siitä, miten elettynä elämä TOIMII. Kokonaisuutena. Kaikille.

Vierailija
18/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tuotteissa on iso osa hinnasta "merkkilisää", halvemmallakin saisi laatua. Tietyn "muotimerkin" ostaneet vain yrittävät päteä ostoksillaan.

Vierailija
19/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan sano tuota ääneen.

Vierailija
20/181 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, tai itse asiassa useinkin varsinkin tätä palstaa lukiessa, tulee mieleen että näiden häiriityneiden kotiäitien kersoista kasvaisi parempia ihmisiä jos olisivat joskus edes mummolassaan hoidossa, eikä aina vaan äidin kanssa kotona.

Että suurin osa kotiäideista on omasta mukavuudenhalusta kotona, työt ei vaan kiinnosta. Sitten halveksitaan niitä jotka työtä tekevät kun hävettää oma asenteensa elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi