Mielipiteesi jostain asiasta jota et uskalla/ilkeä sanoa julkisesti?
Minä olen huomannut että minulla on hieman suvaitsemattomia ajatuksia tietyistä ihmisryhmistä, mutta joita en yleisissä keskusteluissa ilkeä sanoa.
Kommentit (181)
Myöskään sukusolu ei voi koskaan olla LAHJA.
LAHJA on irrallista, epäorgaanista materiaa - ei uuden ihmisenalku, jolla pitäisi lähtökohtaisesti olla oikeus (bio) historiaansa, omien (bio) vanhempiensa rakkauteen ja luonnonmukaiseen alkuun.
Ja tämän kyllä sanon ääneenkin tarvittaessa.
Miehet, jotka tulevat tänne kauhistelemaan meidän puheitamme, tekevät sen siksi koska olemme NAISIA. Jos miesten palstalla olisi tämmöinen ketju pystyssä, siinä olisi tuplasti tuo nykyinen sivumäärä ja kaikki haukkuisivat kaikkia. Mutta äitien pitäisi olla "puhtaita" tästäkin; madonna-kompleksi. "Millainen äiti kiroilee??" on minulta kysytty täällä kun manasin jotain isoa asiaa ääneen. En voinut kuin nauraa! Eihän kiroamiseni täällä virtuaalimaailmassa tarkoita sitä, että suinkaan kiroilisin päin naamaa omalle lapselleni!!
Niin että miehet: menkää muualle, tämä palsta on meille äideille tärkeä henkireikä jotta jaksaisimme hoitaa lapsia ja olla naimisissa+laittaa ruokaa puolta tyhmemmälle puolisollemme ;).
Ps. Miesten tyhmyys tulee ilmi vaikkapa siten että naiset elävät edelleen pidempään. Kuka käskee juoda, rällätä ja syödä makkaraa? Pienillä elämäntapamuutoksilla ja oman elämän hallinnalla tulisi lisää vuosia kohisten.
tummien keskuudessa lapsia tehdään myös liikaa ajattelematta kasvatusvastuuta.
Läskit lähiöissä lyllertävät keltatukka -mammat ovat minusta ihmiskunnan pohjasakkaa.
Jotkut yksin mumisevat / ohikulkijoille mäkättävät ja jonoissa kiilailevat aggressiiviset vanhukset laittaa vihaksi, teksi mieli tönäistä ja huutaa takaisin, että hiukan kunnioitusta ja käytöstapoja.
Teini-ikäiset tytöt ovat kammottavia ja yököttää nähdä niiden kävelevän jossain saatanan isoissa rykelmässä tupakka suussa ja tylsistyneet ilmeet kasvoilla.
ovat mielestäni jotenkin säälittäviä systeemin uhreja, jotka tekevät niin kuin käsketään tajuamatta sitä itse.
ja pidätkö itseäsi parempana ja fiksumpana? Ja miksi niin?
jotka äänestävät porvareita ovat ääliöitä.
* "Mulla taas se ihmisryhmä on köyhät. Kaikilla on mahdollisuus vaurastua, oma vika jos ei sitä mahdollisuutta käytä. No niin, siinä se tuli."
Asun köyhässä maanosassa ja voin varmuudella sanoa, että jos synnyt slummialueelle, et tule koskaan vaurastumaan. Hyvä, jos edes pysyt hengissä.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta vaurastua, kaikilla ei ole mahdollisuutta ihmisarvoiseen elämään, kaikilla ei ole mahdollisuutta saada edes seuraavaa lounasta.
Inhimillisyyttä, kiitos.
-masentuneisuutta on nykyään liikaa, moni oireilee tavallisia elämään kuuluvia vastoinkäymisiä tai surua mikä EI ole masentuneisuutta vaan menee ajan kanssa ohi kun siihen ei jää vellomaan.
-taloudelliset syyt eivät KOSKAAN ole syy laittaa alle 3vee lasta hoitoon,
kyse on halusta pitää tiettyä elintasoa yllä joka menee oman lasten tarpeiden edelle. piste.muut syyt esim. urakehitys tai "pää hajoaa" jos joutuu olemaan lasten kanssa kauan kotona ovat myös itsekkyyttä. MIKSI HANKKIA LAPSIA jos oma etu menee tässäkin edelle?
-Ilmastonmuutoksessa sama asia, omasta mukavuudenhalusta ei olla valmiita tinkimään vaan pörötellään niillä citymaastureilla lähiSiwaan.
-Monissa perheissä aletaan lasten tekoon väärin perustein eikä ajatella 18 kasvatusvastuuta etukäteen. Esim. kun suhteessa on vaikeaa, tehdään lapsi, jospa se auttaisi ja lähentäisi, no ehkä lähentää, mutta korjaako parisuhdetta.
-Ihmiset yleensäkin ottaen ovat aika itsekkäistä paskoja nykyään, minäminäminäminä, raharaharaharaha....
Joko riittää ? : )
niin.. Nykypäivänä vanhemmat eivät anna tarpeeksi lapsilleen aikaa. Työt ja raha menevät lasten edelle. Uraorientoituneet vanhemmat ansaitsevat lapsia yhtä paljon kuin narkkarit ja alkoholistit.
Mielestäni eräs sukulaisnainen on aivan surkea äiti koska ei saa 2,5-vuotiaaseen tyttäreemsä mitään tolkkua. Yhtä kitinää, tappelua, huutoa, paiskomista ja rutiinitonta elämää.
Saat parempaa hoitoa yksityisellä lääkäriasemalla, päivähoidossa ja vanhustenhuollossa. Kalliimmat vaatteet yms. ovat parempilaatuisia.
Tai ainakin suurin osa "koliikista" on oiretta toimimattomasta äiti-vauva-suhteesta.
Vauva itkee turvattomuuttaan, se taas aiheuttaa paljon kaikkea jälkiseurauksia. Noidankehä on valmis.
Tätä en uskalla sanoa ääneen! Vaikka seisonkin mielipiteeni takana ehdottoman varmasti.
Olenkin itse opiskellut paikallisen kielen sen verran hyvin ettei minua koskaan tunnisteta metsäläissuomalaiseksi! Ei kielestä eikä ulkonäöstä!
ja nostaa isotuloisilta. Esim. siten että kaikki saisivat 55 % ansioista työttömyyskorvausta.
No tän voi kyllä sanoa ääneenkin, paitsi että lisäisin vielä, että korvaus voisi olla 90% ensimmäisen 30 viikon aikana ja sitten putoaisi nollaan.
Työttömyystukea pitäisi laskea ja hoitovapaan tukea nostaa.
Uraäidit kasvattavat kamalia penskoja. Vuokralla asujat ovat tyhmiä. Vanhoilla tai pienillä autoilla lapsiaan kyyditsevät ovat vastuuttomia ja vaarantavat lapsensa hengen.
Suurin osa tuntemistani kotiäideistä ovat kouluttamattomia, laiskoja ja kunnianhimottomia. Äidit roikkuvat päivät pitkät netissä vaahtoamassa kotiäitiyden paremmuudesta ja lapset tekevät mitä sattuu omissa oloissaan. Useimmat kotiäidit ovat suorastaan ilkeitä ja maailmankuva on säälittävän suppea.
- Koen olevani usein muita viisaampi ja parempi ja pidän useimmiten muita typerinä, ja se saattaa ärsyttää minua suuresti. Ajattelen, että vain melko harvoista tulee joskus "jotain" ja he pääsevät käsiksi suurempaan henkiseen pääomaan, mitä ilman elämä on melko pinnallista.
- Jollain tavalla minua kiehtoo hämärät asiat psykologisesti, esimerkiksi nyt ajankohtaiset kouluampujat. En tunne heitä kohtaan laisinkaan vihaa vaan lähinnä kiinnostusta.
- Ajattelen, että hyvin moni asia riippuu itsestä ja on typerää valittaa asioista joille voisi tehdä jotain, mutta silti yhtäaikaisesti uskon, että asiat menevät juuri niinkuin niiden pitääkin mennä. (minulla on eritasoisia ajatuksia ja mielipiteitä, jotka saattavat olla jonkinlaisissa ristiriidoissa, mutta olen ne itselleni oikeuttanut).
tuista on turhaa itsekkyyttä. Lapsien hankkiminen on oma valinta ja kyllä äidin on sitten jäätävä kotiin hoitamaan lasta ja isän tienisteillä pitää tulla toimeen. Elintasosta on hieman luovuttava lasten vuoksi. Ei rahaa yhteiskunnalta paitsi oikeasti köyhille.
-imetyksen epäonnistuminen johtuu yleensä joko tiedon puutteesta/itsekkyydestä (viitsimättömyydestä tai siitä kun pitää HETI saada kilot pois viis imetyksestä).
-pitkään kotona olevat äidit ovat laiskoja ja yleensä kouluttamattomia (ei töitä tiedossa kuitenkaan). Myönnän myös itse olevani laiska. Kotona on helpompaa kuin töissä, kouluttautunut olen kyllä.