Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7653)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2022 en tainnut katsoa edes tuota FRA-ARG finaalia, niin mielenkiinnosta katson nyt. Mutta onpahan hieno maali tuo Argentiinan toinen. Upea syöttö Messiltä. Ei ollut arvattavissa siinä mielessä, että oli niin hankala kulma ja vielä piiritettynä tuossa tilanteessa. Messi näyttää terävältä heti alusta asti. Käykö nytkin niin, että rämpivät finaaliin asti ja sitten lopulta voittavat. Mutta vaikea nähdä Ranskaa noin köysissä tällä kertaa.
Ei, kyllä katsoin ainakin rankut koska Martinezin temppuilun muistan 😅. Mutta enpä silloin paljon pelistä tajunnut. Aikamoinen veto Ranskan valmentajalta ottaa kaksi pelaajaa vaihtoon jo ekalla puoliajalla. Ja vielä Dembele ja Giroud.
Ehkä tämä on kuitenkin molemmilta mailta aika tyypillinen peli lopulta. Maalien suhteen siis. Ranska tekee myöhäiset maalit.
Turha valittaa myöhäisestä kommentoinnista. Finaalissa tänä vuonna voi olla aivan hyvin sama pari. Taas.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan jalkapallosta vain arvokisat. Ensi yönä on Norjan takia pakko valvoa ja katsoa peli. Minkään muun maan takia en katsoisi, vaan menisin nukkumaan viimeistään yhdeltätoista.
2034 Suomen vuoro.
Vierailija kirjoitti:
No, missä se sinun minua ja vasemmistoaktiiveja halveeranneen somekiusaajan anteeksipyyntö oikein viipyy? Et ymmärrä yhtään, kuinka väärin olet toisia kohdellut. Sinä olet itse se trollaava natiainen, joka ei osaa mitään muuta kuin loukata ja solvata toisia.
Trolli on täällä vain pilaamassa ketjua. Kommentoidaan vaan jalkapallosta ja jätetään trollit täysin huomioimatta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraan jalkapallosta vain arvokisat. Ensi yönä on Norjan takia pakko valvoa ja katsoa peli. Minkään muun maan takia en katsoisi, vaan menisin nukkumaan viimeistään yhdeltätoista.
Nukkumaan yhdeltätoista lauantai-iltana? Hohhoijaa. Live a little!
Vierailija kirjoitti:
Kisojen ylivoimainen sukellusmestari: Harry Kane
Otsa edellä niin että hiusraja pakenee...
Oliko eilisessä pelissä käytössä siis 2 VAR tiimiä?
Vähän synkempiä uutisia. Etelä-Afrikan joukkueessa pelannut Jayden Adams on kuollut. Kuolinsyy on epäselvä, mutta kaveri oli 25-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vähän synkempiä uutisia. Etelä-Afrikan joukkueessa pelannut Jayden Adams on kuollut. Kuolinsyy on epäselvä, mutta kaveri oli 25-vuotias.
Synkkiin uutisiin lisäten Kolumbian joukkueessa pelannutta hyökkääjää on uhattu tappamisella koska hänen katsottiin mokanneen. Kolumbiassa nuo uhkaukset on otettava vakavasti, koska 1994 kisojen jälkeen yksi pelaajista murhattiin.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa ihan peevelisti Belgian puolesta. Puolustivat ja taistelivat aivan loistavasti ja tekivät tosi upean tasoitusmaalin. Ja sitten Espanja voitti tuollaisella onnekkaalla räkämaalilla, kun Belgian nuori maalivahti joutui kylmiltään maalille ja sylkäisi pallon suoraan espanjalaisen ulottuville. Olisikohan Courtois sylkäissyt pallon samalla lailla? Sitä voi vaan arvailla.
Joka tapauksessa Belgia esitti aivan loistavan taistelun ja olisi ansainnut päästä jatkoajalle. Valitettavasti urheilukin on vaan usein äärimmäisen epäoikeudenmukaista kuten elämä yleensäkin. Sille ei vaan mahda mitään. No, Espanjan tie nousee pystyyn Ranskaa vastaan, joten tämäkin voitto valuu aivan hukkaan.
Tuo kyllä harmitti ihan maalivahdin takia mutta luulen että lopputulos olisi ollut sama vaikka lisäajalle olisi menty.
Perussa jo yli 500 Haalandia. Paljonkohan Suomessa on ensi vuonna?
Belgian puolustus oli ilmiömäistä. Hyvä joukkue ja hyviä yksilöitä. Espanja kuitenkin hallitsi palloa ja peliä ehkä enemmän. Homma hioutuu varmaan vielä superkovaa Ranskaa vastaan. Tulee jänniä matseja. 🤓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nukkumaan yhdeltätoista lauantai-iltana? Hohhoijaa. Live a little!
Olen aamuihminen, päiväni menee kokonaan pilalle, jos en ole juomassa aamukahvia viimeistään seitsemältä. Aamu on ihmisen parasta aikaa. Meitä on moneksi, jotkut ovat iltaihmisiä, minä olen ehdottomasti aamuihminen. Mutta Norjan takia teen poikkeuksen.
Eilen ottelun päätyttyä katsomossa näytettiin Yamalin pikkuveljeä moneen kertaan. Taitaa olla veljensä suurin fani.
Nuo pelejä edeltävät kisastudiot ovat täysin turhia, pari katsoin ja sen jälkeen olen jättänyt väliin. Niissä jaetaan turhanpäiväistä nippelitietoa, kerrataan taas kerran edellispäivän pelejä ja höpistään joutavia. Ja Maikkarin ilmaislähetyksiä katsoessa studiossa ei ehditään sanoa juuri mitään, kun jo tulee mainoskatko.
Vierailija kirjoitti:
Eilen ottelun päätyttyä katsomossa näytettiin Yamalin pikkuveljeä moneen kertaan. Taitaa olla veljensä suurin fani.
olipa musta ihonväri ja täysin erinäköinen
Miksi Ranska on niin paska futiksessa.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin, että toisella puolella oli varmaan Olmon veli ja toisella Oyarzabalin 😅
Norjan lippu sensuroitu palstalla?
Argentiina kyykkää tänään ja sen pelit loppuu. Ellei sitten muutu taas VARgentiinaksi ja ajeta väkisin jatkoon.