Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6430)
2027 ehtii nähdä vielä Alexia Putellaksen pelaavan arvokisoissa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää se jota suudeltiin väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää se jota suudeltiin väkisin?
Ei ollut
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Ei toimi tämä 48 turnee, loppuhuipennus enää, ja tuntuu että on katsonut noin 80 turhaa peliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Ei toimi tämä 48 turnee, loppuhuipennus enää, ja tuntuu että on katsonut noin 80 turhaa peliä
Eiköhän tuo mene jo liioittelun puolelle. Ei ole ollut yhtään turhaa matsia koko kisoissa. Kyllä ne kaikki matsit ovat merkityksellisiä ihan riippumatta siitä, mitä sinä höpiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Eiköhän tuo mene jo liioittelun puolelle. Ei ole ollut yhtään turhaa matsia koko kisoissa. Kyllä ne kaikki matsit ovat merkityksellisiä ihan riippumatta siitä, mitä sinä höpiset.
Tuon voi laskea ja ymmärtää käytännössä miten päin vaan.
Eihän voimasuhteissa ole tapahtunut paljonkaan muutoksia, 8 joukossa 6 Euroopasta, 1 Afrikasta sekä 1 Etelä-Amerikasta. Tietysti miettien että nk.heikompia maita on enemmän niin yllätykset sikäli roikkuneet ainakin ilmassa.
Ei kyllä 48 maata ole mitään uuttaa mielenkiinnon kannalta. Jos joku maa on vanhva niin kisoissa pitäisi olla mukana muutenkin. Kyllä 48 on pelkästään kaupallisen ajattelun vuoksi, ja kaikkine muine sivumakuineen kyllä alkaa riittää tätä osastoa. Viihdeshow on kirjoitettu niin, että kyllä sitä voi katsella muutenkin kuin näissä karnevaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Valitettavasti minustakin tuntui, että olen hukannut aikaa katsomalla turhia pelejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos jalkapallo olisi aina sellaista kuin tuo eilinen Sveitsi-Kolumbia ottelu, minä en sitä seuraisi. Ei seuraisi varmaan moni muukaan.
Onko Sveitsi koskaan pelannut mitenkään kaunista jalkapalloa??
Ei minun muistikuvat ainakaan riitä, vaikka jaksaa joskus isompiaankin kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Valitettavasti minustakin tuntui, että olen hukannut aikaa katsomalla turhia pelejä.
Se on sinun häpeäsi ja ongelmasi. Minä en ole hukannut yhtään aikaa. Yksikään peli ei ole ollut turha. Loistokisat jo tähän mennessä!
Juu sekin pitää paikkaansa, molempien katsomisesta minulle maksetaan täysin saman verran, eli nolla euroa.
sdsdfs