Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (6430)

Vierailija
6421/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää 8 peliä jäljellä. 

Pientä kisaväsymystä alkaa olla, myöhäiset pelit vaatii veronsa. Onneksi tänään on välipäivä, saa vähän levätä ja palautua. Pitää syödä hyvin, illalla ehkä jotain kevyttä palauttavaa treeniä vaikkapa Mexicon ’86 kisojen uusintoja katsellessa ja hyvät unet päälle niin jaksaa vetää kisat loppuun kunnialla ja hyvässä iskussa. 

Ei mitään kisaväsymystä täällä. Ennemminkin kauhulla odotan, kun ei ole enää kisoja. Neljän vuoden odotus taas edessä. 

Ensi kesänä on jo naisten MM ja syksyllä vielä Suomen loppukarsinnat niihin, kyllä tässä seurattavaa riittää 👍

juuh naisten potkupallohan on verrattavissa miesten mm-turnaukseen 😂

No mietitäänpäs:

- Molemmat turnaukset pelataan samoilla säännöillä

- Molemmat turnaukset televisioidaan

- Molempien turnauksien ottelut ovat hyvää viihdettä

- Molemmissa turnauksissa riittää jännitettävää

Aika hyvi ne mielestäni vertautui kyllä, en itse asiassa löydä ainuttakaan eroa.

Molemmissa pyörii yhtä paljon rahaa.. Ei kun

Juu sekin pitää paikkaansa, molempien katsomisesta minulle maksetaan täysin saman verran, eli nolla euroa.

sdsdfs

Vierailija
6422/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2027 ehtii nähdä vielä Alexia Putellaksen pelaavan arvokisoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6423/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää se jota suudeltiin väkisin?

Vierailija
6424/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää se jota suudeltiin väkisin?

Ei ollut

Vierailija
6425/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää 8 peliä jäljellä. 

Ei toimi tämä 48 turnee, loppuhuipennus enää, ja tuntuu että on katsonut noin 80 turhaa peliä 

Vierailija
6426/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää 8 peliä jäljellä. 

Ei toimi tämä 48 turnee, loppuhuipennus enää, ja tuntuu että on katsonut noin 80 turhaa peliä 

Eiköhän tuo mene jo liioittelun puolelle. Ei ole ollut yhtään turhaa matsia koko kisoissa. Kyllä ne kaikki matsit ovat merkityksellisiä ihan riippumatta siitä, mitä sinä höpiset.

Vierailija
6427/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää 8 peliä jäljellä. 

Eiköhän tuo mene jo liioittelun puolelle. Ei ole ollut yhtään turhaa matsia koko kisoissa. Kyllä ne kaikki matsit ovat merkityksellisiä ihan riippumatta siitä, mitä sinä höpiset.

Tuon voi laskea ja ymmärtää käytännössä miten päin vaan.

Eihän voimasuhteissa ole tapahtunut paljonkaan muutoksia, 8 joukossa 6 Euroopasta, 1 Afrikasta sekä 1 Etelä-Amerikasta. Tietysti miettien että nk.heikompia maita on enemmän niin yllätykset sikäli roikkuneet ainakin ilmassa. 

Ei kyllä 48 maata ole mitään uuttaa mielenkiinnon kannalta. Jos joku maa on vanhva niin kisoissa pitäisi olla mukana muutenkin. Kyllä 48 on pelkästään kaupallisen ajattelun vuoksi, ja kaikkine muine sivumakuineen kyllä alkaa riittää tätä osastoa. Viihdeshow on kirjoitettu niin, että kyllä sitä voi katsella muutenkin kuin näissä karnevaaleissa. 

Vierailija
6428/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää 8 peliä jäljellä. 

Valitettavasti minustakin tuntui, että olen hukannut aikaa katsomalla turhia pelejä. 

Vierailija
6429/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jalkapallo olisi aina sellaista kuin tuo eilinen Sveitsi-Kolumbia ottelu, minä en sitä seuraisi. Ei seuraisi varmaan moni muukaan.

Onko Sveitsi koskaan pelannut mitenkään kaunista jalkapalloa?? 

Ei minun muistikuvat ainakaan riitä, vaikka jaksaa joskus isompiaankin kiusata. 

Vierailija
6430/6430 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enää 8 peliä jäljellä. 

Valitettavasti minustakin tuntui, että olen hukannut aikaa katsomalla turhia pelejä. 

Se on sinun häpeäsi ja ongelmasi. Minä en ole hukannut yhtään aikaa. Yksikään peli ei ole ollut turha. Loistokisat jo tähän mennessä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän