Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6578)
Olen vieläkin niiiiiin iloinen, että Argentiina voitti Egyptin. Ottelu oli ihan parasta ja Argentiinan nousu huima. Hehkutan tätä teillekin aina uudestaan, jipiiiiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meksiko pisti seuraavan vaihteen silmään. Näyttää todella vaaralliselta!
Oivoi. Englanti sai punaisen. Tämä on ollut jännä peli. Tässä vaiheessa sanoisin, että Meksikon pitäisi hoitaa homma kotiin. Mutta minulla ei vaan ole sellainen fiilis. Nähtäväksi jää.
Ja Englanti sai rankun 😅. Mikä peli! Hyvää viihdettä!
Ja rankku Meksikolle. Hah hah.
Mitä järkeä tässä jälkiselostuksessa on? Se ei tuo tähän ketjuun mitään lisäarvoa.
Vai että oikein lisäarvoa pitäisi tuottaa... salli mun nauraa. Sinäkö sen määrität mikä on lisäarvoa ja mikä ei? Anna nyt ihmisten vaan kommentoida.
No sinä tohelo sitä et ainakaan määritä! Tuo kyseinen järkevä kommentoija yritti vaan puhua sinulle järkeä, ja sinä kehtasit vastata hänelle noin omahyväisesti ja välinpitämättömästi. Hän oli ihan täysin oikeassa siinä, että tuossa sinun typerässä jälkiselostuksessasi ei ollut mitään järkeä, mutta ethän sinä ahdasmielinen ja itsepäinen pönttö sitä tietenkään ymmärtänyt.
Vika ei sinun omasta mielestäsi ole koskaan sinussa itsessäsi vaan vika on aina kaikissa muissa. Olet itse ainoa syyllinen siihen, että täytit tätä ketjua moisella joutavalla paskalla, joka ei tuo tähän ketjuun mitään lisäarvoa. Katso peiliin ja myönnä omat virheesi. Olet myös anteeksi pyynnön velkaa paitsi hänelle myös kaikille meille muille, jotka täällä kommentoimme.
Kunpa Ranska voittaisi tänään.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole päivänselvää, että voittaa. Itselle on ainoa matsi tulevista, jonka lopputulos ei jännitä ollenkaan, sen verran ylivoimaisena pidän Ranskaa. Lupaan syödä hattuni, jos Ranska häviää - mutta niin ei varmasti tule käymään!
Toivottavasti Marakko voittaa Ranskan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole päivänselvää, että voittaa. Itselle on ainoa matsi tulevista, jonka lopputulos ei jännitä ollenkaan, sen verran ylivoimaisena pidän Ranskaa. Lupaan syödä hattuni, jos Ranska häviää - mutta niin ei varmasti tule käymään!
Päivänselvyydet ei ole olleet aina niin päivänselviä kun päästään kentälle. Itse kuitenkin arvaisin ranskan voittoa. Kuten arvailin argentiinankin voittoa, tai saksan, tai brasilian.
Arvailuprosenttini ei ole häävi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivänselvyydet ei ole olleet aina niin päivänselviä kun päästään kentälle. Itse kuitenkin arvaisin ranskan voittoa. Kuten arvailin argentiinankin voittoa, tai saksan, tai brasilian.
Ei tietenkään, mutta kaikista noista edellämainuista Ranska vaikuttaa suorastaan ylivertaiselta. Ninkuin sanottua, lupaan syödä hattuni jos Ranska häviää.
Marokko tosiaan todennäköisesti häviää. Ehkä, ehkä saavat jonkun vastahyökkäysmaalin tehtyä.
Ranskalla on nyt kolme vai neljä pelaajaa, esim Olise joilla seuraava keltainen onkin sitten seuraavan ottelun banni. Uzbekki tuomari tosiaan jakoi Ranskalle kolme korttia kun Paraguai sai 0 😅😂.
Nyt mennäänkin sitten ottelu per päivä ja jokainen ottelu on superjännittävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jalkapallo olisi aina sellaista kuin tuo eilinen Sveitsi-Kolumbia ottelu, minä en sitä seuraisi. Ei seuraisi varmaan moni muukaan.
Onko Sveitsi koskaan pelannut mitenkään kaunista jalkapalloa??
Ei minun muistikuvat ainakaan riitä, vaikka jaksaa joskus isompiaankin kiusata.
On se pelannut kaunista silloin kun Yann Sommer on ollut mukana.
Sinä ja sinun rakkaus Yannia kohtaan. Modric, Griezmann, ketäs muita oli? Entäs onko tullut tunnesiteitä uusiin pelaajiin? Näiden eläkeläisten tilalle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Saksan tippuminen oli yllätys, eivät oikein käynnistyneet missään välissä. Paraguai pelasi Paraguaita, mutta vähän siivommin. Jotenkin sitä ajatteli menneen perusteella, että kuitenkin Saksa päässee pitkälle.
Brasilia-Norja. En olisi kyllä uskonut tulosta. Arvelin, että minkä Brasilia puolustuksessa häviää, se paikkaa maalinteossa. Norjan maalivahti oli kuitenkin huippuvireessä ja Haaland jatkoi hurjia tehojaan. Toki olihan Norjalla muitakin onnistujia, esim Ødegaard joka taitaa olla kapteeni. Mukava yllätys näin Pohjoismaalaisena 😸. Lisäksi Norjan taktiikka estää nopeat vastahyökkäykset oli spot on.
Veikkaan Ranskalle 2-1. Ehkä liian vähän maaleja, mutta jotenkin ajattelen Marokon olevan sen verran kova, että on hyvää vastusta Ranskalle.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Marakko voittaa Ranskan.
Juuri niin. Ranska on sietämättömän pöyhkeä ja itseään täynnä oleva joukkue.
Finaalissa on Ranska-Espanja.
Epsanja vie.
Billy_heartnose oli varma, että Ranska voittaa tänään
Vierailija kirjoitti:
Billy_heartnose oli varma, että Ranska voittaa tänään
Samaa mieltä oli Erkki Korhonen.
Vierailija kirjoitti:
Epsanja vie.
Ei ole mahdollista tuo finaali. Norja, Englanti, Sveitsi tai Argentiina voi tulla vastaan
Vozinha on ilmeisesti oikeasti menossa Inter Milaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epsanja vie.Ei ole mahdollista tuo finaali. Norja, Englanti, Sveitsi tai Argentiina voi tulla vastaan
Totta. Eipä muuten olekaan. No, pääasia, että voittaja jo tiedetään.
TIESIN SEN : Norja pudotti Brasilian. Paljonkohan tienasi jos oli veikannut Norjan voittavan
( jossain vedonlyönnissä )
Neimari pitää yhä hallussaan jalkapallon kaikkien aikojen siirtoennätystä. Pariisilainen PSG maksoi hänestä FC Barcelonalle 222 miljoonaa euroa kesällä 2017. Neimari oli noina aikoina yksi jalkapallomaailman suurimpia tähtiä.
Hän edusti lopulta PSG:tä kuuden kauden ajan. Matka jatkui kesällä 2023 saudiseura Al-Hilaliin, josta hän palasi tammikuussa 2025 kotimaahansa Brasiliaan.