Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6597)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Pientä kisaväsymystä alkaa olla, myöhäiset pelit vaatii veronsa. Onneksi tänään on välipäivä, saa vähän levätä ja palautua. Pitää syödä hyvin, illalla ehkä jotain kevyttä palauttavaa treeniä vaikkapa Mexicon ’86 kisojen uusintoja katsellessa ja hyvät unet päälle niin jaksaa vetää kisat loppuun kunnialla ja hyvässä iskussa.
Ei mitään kisaväsymystä täällä. Ennemminkin kauhulla odotan, kun ei ole enää kisoja. Neljän vuoden odotus taas edessä.
Ensi kesänä on jo naisten MM ja syksyllä vielä Suomen loppukarsinnat niihin, kyllä tässä seurattavaa riittää 👍
juuh naisten potkupallohan on verrattavissa miesten mm-turnaukseen 😂
En tiedä kun en ole kyseisestä lajista koskaan kuullut, mutta naisten jalkapallon MM-kisat ovat hyvinkin verrattavissa miesten MM-turnaukseen.
Siinä mielessä toki, että lähtökohtaisesti on sama laji kyseessä, mutta onhan se naisten jalkapallo niin auttamattoman hidasta, että ennen sieltä katsoo koosteita rikkeistä kuin varsinaisista pelisuoristuksista.
-eri
Saman 90’ ne pelit kestää eikä minulla ainakaan mikään kiire ole pelejä katsoessa. Miesten Viitonenkin on hitaampaa kuin UCL pudotuspelit mutta ei se ole minulle mikään syy olla käymättä Viitosen pelejä katsomassa.
Kukin toki katsokoon mitä haluaa, en mä sitä ole keneltäkään kieltämässä, mutta väite oli, että naisten mm-kisat on verrattavissa miesten vastaaviin, ja se on puhtaasti hölynpölyä se väite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Ei toimi tämä 48 turnee, loppuhuipennus enää, ja tuntuu että on katsonut noin 80 turhaa peliä
Valitettavasti minustakin tuntui, että olen hukannut aikaa katsomalla turhia pelejä.
Olen jättänyt katsomatta kaikki pelit joissa ei ole ollut vähintään toinen osapuoli Euroopasta, Aasiasta tai P-Amerikasta.
Vierailija kirjoitti:
Iranin maalin hylkäämisestä. Tuossa alin pelaaja ei ollut paitsion raja, vaan se menee toiseksi alimmassa. Vaikka sun mitä ehti tapahtua boksissa. Mutta erikoinen tapaus.
No eihän alin pelaaja ole koskaan paitsion raja ollutkaan. Alun perin se oli kolmanneksi alin, nyt se on ollut toiseksi alin jo vuosikymmenien ajan.
Siltä ajalta, kun selostajat olivat hyviä ja oli suuren urheilujuhlan tuntua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Pientä kisaväsymystä alkaa olla, myöhäiset pelit vaatii veronsa. Onneksi tänään on välipäivä, saa vähän levätä ja palautua. Pitää syödä hyvin, illalla ehkä jotain kevyttä palauttavaa treeniä vaikkapa Mexicon ’86 kisojen uusintoja katsellessa ja hyvät unet päälle niin jaksaa vetää kisat loppuun kunnialla ja hyvässä iskussa.
Ei mitään kisaväsymystä täällä. Ennemminkin kauhulla odotan, kun ei ole enää kisoja. Neljän vuoden odotus taas edessä.
Ensi kesänä on jo naisten MM ja syksyllä vielä Suomen loppukarsinnat niihin, kyllä tässä seurattavaa riittää 👍
juuh naisten potkupallohan on verrattavissa miesten mm-turnaukseen 😂
En tiedä kun en ole kyseisestä lajista koskaan kuullut, mutta naisten jalkapallon MM-kisat ovat hyvinkin verrattavissa miesten MM-turnaukseen.
Siinä mielessä toki, että lähtökohtaisesti on sama laji kyseessä, mutta onhan se naisten jalkapallo niin auttamattoman hidasta, että ennen sieltä katsoo koosteita rikkeistä kuin varsinaisista pelisuoristuksista.
-eri
Saman 90’ ne pelit kestää eikä minulla ainakaan mikään kiire ole pelejä katsoessa. Miesten Viitonenkin on hitaampaa kuin UCL pudotuspelit mutta ei se ole minulle mikään syy olla käymättä Viitosen pelejä katsomassa.
Kukin toki katsokoon mitä haluaa, en mä sitä ole keneltäkään kieltämässä, mutta väite oli, että naisten mm-kisat on verrattavissa miesten vastaaviin, ja se on puhtaasti hölynpölyä se väite.
En nyt oikein ymmärrä miten se olisi hölynpölyä, kun juuri tuolla edellisellä sivulla se vertaus tehtiin ja todettiin se täysin verrattavaksi.
Tuo referee channelin mies sanoi, että eiliset tuomiot olivat siinä Arg-Egy pelissä oikein muuten, mutta argentiinalaispelaaja piti boksiin menossa olevaa egyptiläistä paidasta kiinni. Kirjan mukaan tuosta varmaan olisi pitänyt viheltää rangaistus kun pallo oli pelattavissa. Mutta paidasta on nyt saanut vetää, eikä rankkuja ole jaettu näissä kisoissa kovinkaan helposti. Oikeastaan päin vastoin.
Kap Verden Pico Lopes puski pallon käteensä rangaistusalueella. Se ei ole rankku koska puolustajan päästä pallo muuttaa suuntaa. Sen tilanteen kun näin, niin odotin tuleeko telkkuun teksti mahdollisen rangaistuspotkun tarkistuksesta. Mutta tämä selittää.
Vierailija kirjoitti:
Tässä Ranska-Paraguay pelistä.
Pakosta lahjottu tuo tuomari tai sitten on lyönyt vetoa rahapeleissä korttien kertymisestä.
Antoi pelin jo päätyttyä keltaisen jollekin Paraguayn pelaajalle. Yritin tilastoista katsoa että kenelle. Ei löydy mistään. Osaako joku sanoa että merkitäänkö nuo pelin päätyttyä annetut jonnekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iranin maalin hylkäämisestä. Tuossa alin pelaaja ei ollut paitsion raja, vaan se menee toiseksi alimmassa. Vaikka sun mitä ehti tapahtua boksissa. Mutta erikoinen tapaus.
No eihän alin pelaaja ole koskaan paitsion raja ollutkaan. Alun perin se oli kolmanneksi alin, nyt se on ollut toiseksi alin jo vuosikymmenien ajan.
Tuossa oli siis ehtinyt tapahtua niin paljon että kun paitsioviiva näytettiin telkussa niin ihmiset mietti miksi siellä seisoo puolustaja viivan väärällä puolella. Paitsioraja ei tosiaan mene alimmassa pelaajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakosta lahjottu tuo tuomari tai sitten on lyönyt vetoa rahapeleissä korttien kertymisestä.
Antoi pelin jo päätyttyä keltaisen jollekin Paraguayn pelaajalle. Yritin tilastoista katsoa että kenelle. Ei löydy mistään. Osaako joku sanoa että merkitäänkö nuo pelin päätyttyä annetut jonnekin?
Taisi mennä huoltojoukoille.
Paraguay on siis pelannut MM-kisoissa kortittoman ottelun tyyliin 1994. Joten veto on voinut olla hyvinkin kannattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Ei toimi tämä 48 turnee, loppuhuipennus enää, ja tuntuu että on katsonut noin 80 turhaa peliä
Valitettavasti minustakin tuntui, että olen hukannut aikaa katsomalla turhia pelejä.
Näitähän ei kukaan pakota katsomaan...?
Norjan joukkueen lääkäri sanoi Nettavisenille, että kaikki joukkueessa ovat terveitä. Sanoi huhujen sairausaallosta joukkueessa lähteneen Englannista ja Englannin lehdistöstä.
https://www.nettavisen.no/sport/engelske-medier-raser-og-sprer-rykter-o…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok no sitten ei varmaan näy tilastoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jalkapallo olisi aina sellaista kuin tuo eilinen Sveitsi-Kolumbia ottelu, minä en sitä seuraisi. Ei seuraisi varmaan moni muukaan.
Joo tuossa olisi ollut ihan hyvä olla vaihtoehto, että kumpikaan ei mene jatkoon. Varsinkin jos se Manzambi ei enää pelaa, niin Sveitsillä ei ole hyökkäyssuuntaan käytännössä mitään annettavaa.
No toki on hyvin epätodennäköistä, että alkavat sikailemaan, että se on jo jotain.
Myönnä siis pois, että Paratguayn pelejä oli viihdyttävää seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko sittenkin se joka löi Mbappéa käsille, esitti Mbappén lyöneen häntä. Sellainen vaalea pelaaja. Mutta joo, ei kyllä löydy mistään tietoa eikä tilastoa, joten turhia korttejako ne on pelin jälkeen sitten periaatteessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään ei tuostakaan voi olla varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Olen jättänyt katsomatta kaikki pelit joissa ei ole ollut vähintään toinen osapuoli Euroopasta, Aasiasta tai P-Amerikasta.
Outo asenne. Argentiina-Egypti oli yksi kisojen jännimmistä ja kuumimmista matseista.
Vierailija kirjoitti:
Siltä ajalta, kun selostajat olivat hyviä ja oli suuren urheilujuhlan tuntua.
Olen katsonut tämän vuoden kisojen jokaisen ottelun äänet päällä ja en ole kuullut vielä ainuttakaan selostajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää 8 peliä jäljellä.
Outo asenne. Argentiina-Egypti oli yksi kisojen jännimmistä ja kuumimmista matseista.
Sen kyllä katsoin.
On se pelannut kaunista silloin kun Yann Sommer on ollut mukana.