Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4594)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ootte kyllä niin ennalta arvattavia 😀 haalandin kaltainen oikeasti objektiivisesti ajateltuna ruma tyyppi jota ette noteeraisi mitenkään jos olisi tavis - mutta kun on rikas ja julkkis nii kyllä väitetään että onpas siinä komea mies 😅
Te miehet olette heti kateellisia, jos joku muu mies saa huomiota 😅
Miehet ei ala pitää rumista naisista vain sen takia että ne hetkellisesti sattuu pärjäämään jossain lajissa. Saati että alkaisi väittää kyseistä henkilöä valheellisesti kauniiksi.
Ecuador ei saa mitään aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaland väsähtänyt maalin edessä päivystämisestä? Sai taas sähköllä pallon jalkaan.
Näit varmaan, kuinka Haaland oli puolustamassa Norjan maalin edessä kulmapotkutilanteissa...
Kulmapotkussa yleensäkin koko joukkue puolustaa. Haaland kova sylkemään maaleja osaa olla oikeassa paikassa ja on nopea. Puolustuspelaaminen ja pelinrakentelu on vähän niin ja näin.
No ei, vaan kärki ja mahdollisesti toinen kk jää tyypillisesti sinne keskiviivalle venyttämään vastustajan muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos en jaksanut katsoa Ruotsin peliä yöllä. Sen verran selvin numeroin Ranska jyräsi sen alleen.
Annoin Ruotsille 2% mahdollisuuden voittoon. Siinäkin oli jo liikaa.
Ruotsi roikkui jollain tapaa mukana ensimmäiseen juomataukoon saakka, sen jälkeen ei kyllä ollut sitä kahdenkaan prosentin mahdollisuutta enää.
Ärsyttää miten helpot pelit Ranska ja Argentiina saa. Minusta nää mittelöt ei kerro mitään heidän ”mahtavasta ylivoimasta”.
Vierailija kirjoitti:
Norja on joukkue, jonka pelaajista on helppo pitää, kun katsoo, miten he ovat kisoissa esiintyneet.
Ja on sometähti ammatiltaan. Jalkapallo on vain harrastus hänelle. GOAT.
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun mielestä kommentaattori oikeasti tarpeellinen? Minusta nuo ottelut, joissa on pelkkä selostaja puhumassa, on paljon miellyttävämpiä.
On, paljon tarpeellisempi kuin selostaja. Minulla on silmät päässä, näen kyllä kenellä pallo on ja mitä hän sillä tekee, mutta on kiva kuunnella ammattilaisten analyysejä tilanteista ja miettiä miten ne vertautuu omiini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Meksiko laittaa tällä hetkellä Ecuadoria pakettiin. Tilanne jo 2-0. Ecuadorissa vielä vapaapäivä tämän pelin takia.
Kuumana käy pelaajat. 40min pelattu.
Tällä hetkellä? Kyllä toi peli tuli jo aamuyöllä klo 5 Suomen aikaa.
Minulle se tulee tällä hetkellä ja Ecuadorin mies sai juuri punaisen
Kai tajuat että "liveseuranta" pelistä joka on päättynyt jo tunteja sitten ja jonka tulos on kaikkien tiedossa on vähän, no, tiedät varmaan itsekin.
Hollannin päävalmentaja lopetti. Oli jo aikakin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää miten helpot pelit Ranska ja Argentiina saa. Minusta nää mittelöt ei kerro mitään heidän ”mahtavasta ylivoimasta”.
No siitä saat kiittää ihan FIFAn kuningasideaa kasvattaa osallistujamaat 48:aan ja vielä niin että lisättiin kiintiöitä pääsääntöisesti jo ennestään heikkoihin maanosiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun mielestä kommentaattori oikeasti tarpeellinen? Minusta nuo ottelut, joissa on pelkkä selostaja puhumassa, on paljon miellyttävämpiä.
Varmaan mielipiteitä on puolesta ja vastaan, mutta itse tykkään asiantuntija kommentaattoreista niin futiksessa, kuin muussakin urheilussa. Sujuvasanaista asiantuntijaa, jolla siis on paitsi, vahva lajikohtainen asiantuntemus, myös hyvä ulosanti on minusta kiva kuunnella. Huono kommentaattori sensijaan pelkästästään ärsyttää.
Välillä selostajalla on enemmän taustatietoa ja näkemystä kuin kommentaattorilla, joka höpisee väliin itsestäänselvyyksiä ilman, että nämä kaksi edes kommunikoivat keskenään. Tuollaisissa tilanteissa kommentaattori on täysin turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te naiset ootte kyllä niin ennalta arvattavia 😀 haalandin kaltainen oikeasti objektiivisesti ajateltuna ruma tyyppi jota ette noteeraisi mitenkään jos olisi tavis - mutta kun on rikas ja julkkis nii kyllä väitetään että onpas siinä komea mies 😅
Miehet ei ala pitää rumista naisista vain sen takia että ne hetkellisesti sattuu pärjäämään jossain lajissa. Saati että alkaisi väittää kyseistä henkilöä valheellisesti kauniiksi.
Tarkoitat varmaankin että sinä et ala. Minä en ole antanut sinulle minkään valtakunnan mandaattia puhua minun puolesta ihan vaan siksi että satut olemaan samaa sukupuolta kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Norja AINOANA Eurooppalaisena joukkueena tällä hetkellä 16 parhaan sakissam
Mikäs se Ranska on
Mikä tämä Norjan viikinkiöyhötys on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mielipiteitä on puolesta ja vastaan, mutta itse tykkään asiantuntija kommentaattoreista niin futiksessa, kuin muussakin urheilussa. Sujuvasanaista asiantuntijaa, jolla siis on paitsi, vahva lajikohtainen asiantuntemus, myös hyvä ulosanti on minusta kiva kuunnella. Huono kommentaattori sensijaan pelkästästään ärsyttää.
Välillä selostajalla on enemmän taustatietoa ja näkemystä kuin kommentaattorilla, joka höpisee väliin itsestäänselvyyksiä ilman, että nämä kaksi edes kommunikoivat keskenään. Tuollaisissa tilanteissa kommentaattori on täysin turha.
Virkkunen hoitaa kyllä molemmat tontit hyvin. Sainio on minun makuun hyvä kommentaattori, eikä näissä kisoissa mielestäni kyllä oikein huonoa ole ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaankin että sinä et ala. Minä en ole antanut sinulle minkään valtakunnan mandaattia puhua minun puolesta ihan vaan siksi että satut olemaan samaa sukupuolta kanssani.
Sanopa sitten joku ruma naisjulkkis jonka perään miehet muka kuolaa ja väittää kauniiksi? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, Meksiko laittaa tällä hetkellä Ecuadoria pakettiin. Tilanne jo 2-0. Ecuadorissa vielä vapaapäivä tämän pelin takia.
Kuumana käy pelaajat. 40min pelattu.
Tällä hetkellä? Kyllä toi peli tuli jo aamuyöllä klo 5 Suomen aikaa.
Kai tajuat että "liveseuranta" pelistä joka on päättynyt jo tunteja sitten ja jonka tulos on kaikkien tiedossa on vähän, no, tiedät varmaan itsekin.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä saat kiittää ihan FIFAn kuningasideaa kasvattaa osallistujamaat 48:aan ja vielä niin että lisättiin kiintiöitä pääsääntöisesti jo ennestään heikkoihin maanosiin.
Kyllä kyllä mutta siitä huolimatta on mielestäni turha väittää näillä meriiteillä että Ranska tai Argentiina ois jotenki ylivoimaisen hyviä kun ei heitä olla laitettu edes kunnon testiin
Mua ei kiinnosta onko juontajat miehiä vai naisia kunhan ovat innostuneen oloisia. Esim se eilinen naikkonen kuulosti vain kyllästyneeltä, ei sellasta jaksa kukaan kuunnella. Kai löytyisi jotain innokkaampiakin?