Jos ihminen ei ole ikinä ylittänyt itseään ja mennyt epämukavuus alueelle, ihminen jää lapseksi henkisesti
Sen takia tässä yhteiskunnassa näkee nii paljon huonossa kondiksessa olevia helpoista mielihyvistä eläviä ihmisiä ja niitä kaikkia yhdiståä se että ne on ihan lapsen tasolla henkisesti, se ei kato ammattia eikä työpaikkaa ikää eikä koulutusta vaa ne ei oo ikinä laittanu itteää sisältä kondiksee. Ne jää lapsen tasolle henkisesti, sit se on tätä sylkemistä jatkuvasti koska siel asuu se epävarma lapsi sisällä, ei ne tee mitää muuta ku tappele ja projisoi
Kommentit (11)
Mutta eikö se ole hyvä olla lapsen tasolla henkisesti eikä elämäänsä kyllästyneen aikuisen?
Et sinäkään täällä aikuisena pyörisi, ellet olisi elämääsi kyllästynyt henkisesti.
Tuleeko paremmaksi ihmiseksi kun syö paskaa epämukavasti vaikkei haluaisi
Pitää olla hyvä kosketus sisäiseen lapseen, että kestää stondikset kondiksessa.
Kirjoituksesta päätellen olet itsekin lapsen tasolla. Onko itsensä ylitykset ja epämukavuusalueet jääneet kokematta vai eivätkö ne auttaneetkaan?
Juuri näin, aikuinen ihminen ottaa itse vastuun itsestään, omasta elämästään ja kehittymisestään.
Monesti työpaikoilla törmää näihin kitiseviin aikuislapsiin, jotka eivät hyväksy sitä, että muutoksen avain on vastuunotto. Se että hyväksyy että itse vastaa omasta elämästään ja sen, että mikään ei muutu, jos mitään ei muuta. Muutos vaatii aina uuden ja tuntemattoman äärelle astumista, joka on aluksi epämukavaa. Myös meidän aivot vastustaa muutosta, koska tuntematon kuluttaa enemmän aivojen energiaa, kuin tuttuus.
Voi kuule, mun koko elämä on epämukavuusaluetta. Niin että, jos sillä pääsee henkisesti lapsen tasolle otan sen ennemmin kun pystyyn kuolleen aikuisen tason.
Muutama vuosi sitte mut laitettiin vähän väliä epämukavuusalueelle, ni lopulta siitä tuli mun mukavuusalue 💖
Eiköhän täällä jokainen joudu menemään silloin tällöin epämukavuusalueelle. En ymmärrä, että miten muutoin eläminen olisi edes mahdollista.
Jospa sairastuisit vaikkapa syöpään, ap. Saisit ihan uutta potkua elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö se ole hyvä olla lapsen tasolla henkisesti eikä elämäänsä kyllästyneen aikuisen?
Et sinäkään täällä aikuisena pyörisi, ellet olisi elämääsi kyllästynyt henkisesti.
Ei lapsentasoinen äly ja käytös ole ylpeilyn aihe, varsinkaan ilkeän, häiriintyneen lapsen. Kts. Persut ja sinimustat.
Viattomuus olisi ok mutta tehän paskotte kaiken koska mielenne on syntiä täynnä. Te koskette jopa lapsia saastallanne.
jep