En kuule toisen puhetta puhelimessa
Välillä soittajan ääni kuuluu hiljaisena piipityksenä. Vähän hävetti kun lääkäri soitti ja jouduin sanomaan etten kuule mitään. Olin just torilla ja ympärillä meteliä. Äsken soitti mun miesystävä ja ääni kuului hyvin hiljaisena. Mikä tässä mättää? Vika ei ole kuulossani. Onko vika mun puhelimen mikrofonissa? Mitä sille pitäs tehä? Vai onko vika Telian päässä?
Kommentit (13)
Tarkista ääniasetukset puhelimesta.
Mulla oli joskus virransäästäjä näytössä. Meni hyvin himmeäksi. Ymmärrän että joskus ei vaan tajua että voi säätää.
Ettei ole bluetoothilla kuulokkeet kaulalla?
Huono puhelin tai asetukset huonosti
Äänet on ihan täysillä. Tarkistin asetuksista. Maksimissaan on. Silti kuuluu soittajan ääni välillä huonosti. Koitin puhdistaa vanupuikolla mikrofonia tosta ylhäältä. Ap.
Useilla ihmisillä on puhelin täynnä pullanmuruja ja kaikenlaista nöyhtää. Ääni lähtee tuhinana. Myös kuuloke saattaa olla jos jonkinlaisen taikinan peitossa.
Voi olla puhelinkin huono. On viis vuotta vanha jo ja pudottanut olen joskus. Ap
Ei uusista puhelimesta kuulukaan mitään. Kaiutin täytyy olla juuri oikeassa paikassa korvassa. Ei puhelimilla kukaan enää soita, lähettää vain tekstiviestejä ja käyttää sovelluksia.
Puhelimesi kuuloke on todennäköisesti likainen. Siis se pieni reikä/osa, josta ääni kuuluu kun painat sen korvaasi vasten. Sinne menee korvan ihosta hilsettä ja rasvaa ajan myötä.
Rautakaupasta tai tietokoneliikkestä saa elektroniikan puhdistus-spraytä ja paineilmaspraytä, joilla voi sen puhdistaa. Tai sitten viedä huoltoon, tekevät saman luultavasti muutamalla kympillä, ja ammattitaidolla.
Laitan kaiuttimelle. Kannattaa käyttää liikkessä josta ostit tai pika huolto liikkeessä jos ei takuu voimassa.
Vika vastapuolella. Mulla on paljon puheluita, niin muutama on joka kuuluu vaimeasti.
En minäkään kuule eikä vika ole puhelimessa, kun tätä tapahtuu ihan kaikilla puhelimilla. Ärsyttävintä on se, että vaikka sanoo, että nyt kuuluu tosi huonosti, niin soittaja jatkaa ihan samanlaista mutinaa.
Onko äänet täysillä? Kuuluuko kuulokkeiden kanssa paremmin? Itse en joskus kuule, jos toisella on puhelin kaiuttimella.