Jalkapallon MM-kilpailut -Official
Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?
Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin
Katso lähetysajat : Jalkapallon MM-kilpailut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2619)
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallo on aina ollut valkoisen miehen laji.
Ei ole ollut pitkään aikaan. Elät jossain kuvitelmissa. Oletko unohtanut Pelén, Eusébion, Roger Millan, George Weahin, Ruud Gullitin, jne...????
Tiedätkö yleensä mitään futiksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen
Höpsistälullaa. Missä MM-kisoissa muka syrjitään "valkoisia"?
Harmi kun tulee myöhään Skotlanti - Brasilia. Kyllä jos Skotlanti pisteen saa, ovat jo hyvällä tsänssillä jatkossa.
Onneton oli Englanti, skippailin 40% matsista. Matalan blokin maita on luonnollisesti tylsin katsella.
Kroatialla oli hetkensä, mutta eipä tuolla joukkueella taida riittää enää vauhti.
Väsyttää aivan jäätävän paljon. Kumman noista melko epäkiinnostavista valisee.. Ehkä Sui-Can
miksiköhän tämä keltapaitainen ei voi puhua normaalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa.
Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.
Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset.
Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia.
Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen
Mikä sitä syrjintää on?
Se että eurooppalaisissa joukkueissa valkoset alkaa olla vähemmistö. Ihan naurettavaa. Ihmiset sietäisi tätä muutosta paremmin jos se olis tasapuolista. Että afrikan joukkueissa myös lisääntyisi valkoisten määrä, tai aasialaisten, että ihmisiä olisi siellä sun täällä sikinsokin, tasapuolisesti. Mutta kun ei ole, ainoastaan valkoset joutaa muualle oman maansa joukkueessa.
Joukkueisiin otetaan ne parhaat pelaajat.
Kongossa valkoista väestöä on 0.1 % ja Etelä-Koreassa 1 % eli aika vaikeaa on löytää näistä maista MM-kisatason futareita, jotka ovat valkoihoisia maajoukkueisiin.
Vierailija kirjoitti:
miksiköhän tämä keltapaitainen ei voi puhua normaalisti
Mä tykkään Markesta. Tietää lajista ja kommentoi hyvin. Lisäksi hänellä on kiva tukka.
Taas tuo lesbo ja Temusta ostettu Alexander Stubb telkkaris
Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.
Onko tämä keltapatainen lespo?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.
Jalkapallollisesti siis
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.
Vanhan mantereen ulkopuolella nuoria kansakuntia, jotka puhuvat englantia.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.
Neljä maata jos futis ei oo isoin laji eikä oo jalkapallokulttuuria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkapallo on aina ollut valkoisen miehen laji.
Ei ole ollut pitkään aikaan. Elät jossain kuvitelmissa. Oletko unohtanut Pelén, Eusébion, Roger Millan, George Weahin, Ruud Gullitin, jne...????
Tiedätkö yleensä mitään futiksesta?
Nykyisessä Guyanassa syntynyt Andrew Watson pelasi 12.3.1881 Skotlannin maajoukkuessa ja teki kolme maalia Englantia vastaan.
Se siitä.
onpa typerää keskustelua vaihtopelaajista
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Fernando Torres pelaa?
Ei taida. On muistaakseni valmentaja.
Infantino on hymyillyt kahdessa pelissä, Esp- Saudi ja eilen Eng-Ghana.
ylen pitää taas ottaa joku ikivanha klippi naisesta väkisin
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.
Ja sveitsi ja itävalta. Rikkaiden alppivaltioiden muukalaislegioonat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä jokaisella on oikeus mielipiteeseen naisjuontajista ja n-sanoista kentällä.
Ei ole. Sinulla ei ole oikeutta hevonvitunpaskaankaan, saatanan pelle.
Imasehan sinä huoranpentu persvittuas niin helpottaa.
Juujuu mennyvittuun jo pelle 0/5
Laitoin futistietäjään 2-1 Sveitsille. Vielä ehtisi muuttaa, mutta aina on vaihto mennyt aivan pieleen.