Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallon MM-kilpailut -Official

Vierailija
30.05.2026 |

Noin pari viikkoa ja sitten mennään. Mikä maa on suosikkisi kisoissa ja keitä pelaajia seuraat?

 

Itsellä suosikit Espanja, Argentiina ja Uruguay. Pelaajista nostaisin esiin Pedrin , Yamalin, Julian Alvarezin ja Nico Pazin

Kommentit (2619)

Vierailija
2501/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin futistietäjään 2-1 Sveitsille. Vielä ehtisi muuttaa, mutta aina on vaihto mennyt aivan pieleen. 

Vierailija
2502/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jalkapallo on aina ollut valkoisen miehen laji.

Ei ole ollut pitkään aikaan. Elät jossain kuvitelmissa. Oletko unohtanut Pelén, Eusébion, Roger Millan, George Weahin, Ruud Gullitin, jne...????

Tiedätkö yleensä mitään futiksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa. 

Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.

Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset. 

Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia. 

Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen 

Höpsistälullaa. Missä MM-kisoissa muka syrjitään "valkoisia"? 

Vierailija
2504/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun tulee myöhään Skotlanti - Brasilia. Kyllä jos Skotlanti pisteen saa, ovat jo hyvällä tsänssillä jatkossa.

Onneton oli Englanti, skippailin 40% matsista. Matalan blokin maita on luonnollisesti tylsin katsella.

Kroatialla oli hetkensä, mutta eipä tuolla joukkueella taida riittää enää vauhti.

Väsyttää aivan jäätävän paljon. Kumman noista melko epäkiinnostavista valisee.. Ehkä Sui-Can

Vierailija
2505/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksiköhän tämä keltapaitainen ei voi puhua normaalisti

Vierailija
2506/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kysyä, olen tyhmä enkä ymmärrä, miksi nää tummat ähräytyy vain valkosten joukkueisiin? ei niitä ole samalla tavalla vaikka latinojen joukkueissa. 

Jos ne on parempia kuin valkoiset, mutta huonompia kuin latinot.

Entäs aasialaiset? Ei näy tummia niiden joukkueissa ja kai valkoset on isossa kuvassa parempia jaliksessa ku aasialaiset. 

Miksi pitää tänne jalkapalloaiheiseenkin ketjuun tunkea tuota tympeää rasismia. 

Koska ihmisiä tympii tää valkoisten syrjiminen 

Mikä sitä syrjintää on?

Se että eurooppalaisissa joukkueissa valkoset alkaa olla vähemmistö. Ihan naurettavaa. Ihmiset sietäisi tätä muutosta paremmin jos se olis tasapuolista. Että afrikan joukkueissa myös lisääntyisi valkoisten määrä, tai aasialaisten, että ihmisiä olisi siellä sun täällä sikinsokin, tasapuolisesti. Mutta kun ei ole, ainoastaan valkoset joutaa muualle oman maansa joukkueessa. 

Joukkueisiin otetaan ne parhaat pelaajat. 

Kongossa valkoista väestöä on 0.1 % ja Etelä-Koreassa 1 % eli aika vaikeaa on löytää näistä maista MM-kisatason futareita, jotka ovat valkoihoisia maajoukkueisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2507/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksiköhän tämä keltapaitainen ei voi puhua normaalisti

Mä tykkään Markesta. Tietää lajista ja kommentoi hyvin. Lisäksi hänellä on kiva tukka. 

Vierailija
2508/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tuo lesbo ja Temusta ostettu Alexander Stubb telkkaris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2509/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.

Vierailija
2510/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä keltapatainen lespo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2511/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.

Jalkapallollisesti siis

Vierailija
2512/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.

Vanhan mantereen ulkopuolella nuoria kansakuntia, jotka puhuvat englantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2513/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.

Neljä maata jos futis ei oo isoin laji eikä oo jalkapallokulttuuria.

Vierailija
2514/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkapallo on aina ollut valkoisen miehen laji.

Ei ole ollut pitkään aikaan. Elät jossain kuvitelmissa. Oletko unohtanut Pelén, Eusébion, Roger Millan, George Weahin, Ruud Gullitin, jne...????

Tiedätkö yleensä mitään futiksesta?

Nykyisessä Guyanassa syntynyt Andrew Watson pelasi 12.3.1881 Skotlannin maajoukkuessa ja teki kolme maalia Englantia vastaan. 

Se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2515/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa typerää keskustelua vaihtopelaajista

Vierailija
2516/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Fernando Torres pelaa?

Ei taida. On muistaakseni valmentaja.

Vierailija
2517/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Infantino on hymyillyt kahdessa pelissä, Esp- Saudi ja eilen Eng-Ghana. 

Vierailija
2518/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylen pitää taas ottaa joku ikivanha klippi naisesta väkisin

Vierailija
2519/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin USA ja Kanada on tosi epäkiinnostavia maita. Samoin Australia ja Uusi-Seelanti. Puuttuuko sellainen sielu noilta mailta.

Ja sveitsi ja itävalta. Rikkaiden alppivaltioiden muukalaislegioonat.

Vierailija
2520/2619 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä jokaisella on oikeus mielipiteeseen naisjuontajista ja n-sanoista kentällä.

Ei ole. Sinulla ei ole oikeutta hevonvitunpaskaankaan, saatanan pelle.

Imasehan sinä huoranpentu persvittuas niin helpottaa.

Juujuu mennyvittuun jo pelle 0/5