HS: Tutkijat: lapsettomien miesten ylijäämä voi lisätä sosiaalisia konflikteja
Kommentit (362)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja en minäkään ole saanut parisuhdetta ja en ala sen takia tekemään rikoksia ja kostamaan. Miksi miesten ratkaisu on aina tehdä rikoksia jos he eivät saa aina mitä he haluavat? Itse en näe mitään syytä siihen.
Miehet usein täyttää tämän tyhjiön päihteillä. Päihteet johtavat siihen huonoon käytökseen ja perseilyyn. Saattavat olla ihan kilttejä tyyppejä selvinpäin.
Näin omasta miesnäkökulmasta katsottuna.
Eivät kovin hyviä tyyppejä ole, jos alkavat vetää päihteitä ja aloittavat sitä kautta perseilyn. Kukaan ei pakota niitä aineita ottamaan vaan ne ovat oma valinta.
Kai sanot saman myös naisille, joista aina tulee juttuja, että miten heitä hyväksikäytetään huumemaailmassa? Kukaan ei pakota ottamaan huumeita vaan ne ovat oma valinta.
Miten on sama asia jos yhtä hyväksikäytetään ja toinen perseilee aivan itse? Miksi vertaat tuollaisia?
Koska eivät he ole mitään uhreja vaan ihan oman elämänsä seppiä, kuten muut huumeriippuvaiset.
Ymmärrätkö, mitä fantasia tarkoittaa? Se tarkoittaa jotain ei totuudenmukaista jonka ihminen mielessään kehittää.