mitä ihmeen asiaa noilla lastenvaunuja työntävillä naisilla on lounasravintolaan klo 11-12:30 välisenä aikana?
Tuo aika on pyhitetty heille, jotka maksaa veroistaan sen äippylipakkauksen sisällön ja kaiken sen ajan kun olette poissa työpaikalta.ei kiitos, emme halua seurata imetystä tai kuunnella sitä meteliä.
Vähän nyt ymmärrystä ja tilanneälyä kehiin, naiset.
Kommentit (101)
Tulevat katsomaan miestä ja vauva tulee katsomaan miestä
Joo, ja sitten häätävät ihmisiä pois pöydistään koska heidän vauvulille tarvitaan enemmän tilaa, 'joten voisitko siirtyä vaikka tuonne syömään ku mulla on tää vauva'
Ai, eivätkö vauvojen äidit maksa veroistaan sen äippylipakkauksen sisältöä?
Lounaalla käyminen on hyvä tapa pitää yhteyttä työkavereihin mammaloman aikana.
he ovat siellä tissit pöyässä syöttämässä pulkaavia vauvoja jotka huutavat kitarisat väristen paskavaipat pöyässä haisten. Näin olen keskustelupalstoilta oppinut.
Kukaan teistä valittajistahan ei ole koskaan ollut vauva eikä teidän äitinne ole hievahtanutkaan teidän kanssanne kotoa ensimmäisen elinvuotenne aikana. Teillä ei myöskään ole omia lapsia. Eikä tule. Luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että heillä on sellaista asiaa, että syövät lounasta.
Tämä minullekin tuli ensimmäisenä mieleen. Vaikea uskoa, että tulisivat esimerkiksi nauttimaan hartaan, mitättömille puurtajille pyhitetyn kappelin ilmapiiristä ja hengellisyydestä.
Tämä ei varmaankaan johdu siitä että lounasta tarjotaan ravintoloissa vain rajallisen ajan.
Päivän lapsiperheviharipulipieruoksennus jo aamulla.
Aamujulkisissa diggaan mammojen ilmeistä, kun bussin ovet aukeaa ja lastenvaunupaikat on jo täynnä. Ihania huokauksia!
Vierailija kirjoitti:
Ja sitäkö ei sitten voi syödä kuin just ruuhkaisimpaan aikaan lounasravintolassa?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan teistä valittajistahan ei ole koskaan ollut vauva eikä teidän äitinne ole hievahtanutkaan teidän kanssanne kotoa ensimmäisen elinvuotenne aikana. Teillä ei myöskään ole omia lapsia. Eikä tule. Luojan kiitos.
Voin melkoisella varmuudella sanoa että oma äitini ei notkunut lounasravintoloissa kun olin vauva.
Jättävät järjettömän sotkun taakseen ja tietysti vievät järjettömästi tilaa jättivaunuillaan. Mutta kun minä minä minä aikakausi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei varmaankaan johdu siitä että lounasta tarjotaan ravintoloissa vain rajallisen ajan.
En muista nähneeni yhtäkään jossa lounasta saisi vain 11-12 välillä.
Jos olisin ravintoloitsija niin kieltäisin lastenvaunut/rattaat ja eläkeläiset klo 11-13 välisenä aikana arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Aamujulkisissa diggaan mammojen ilmeistä, kun bussin ovet aukeaa ja lastenvaunupaikat on jo täynnä. Ihania huokauksia!
Kun elämässä ei ole mitään oikeaa, mukavaa sisältöä, se etsitään sitten vaikka vieraille ihmisille sattuvista ikävistä asioista.
Pahimmillaan niitä mammoja tulee pareittain tai laumoittain. Sitten kokoonnutaan sikailemaan rääkyvien ja perselevien lapsien kanssa, kännykät tietysti mammojen räpylöissä myös.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin ravintoloitsija niin kieltäisin lastenvaunut/rattaat ja eläkeläiset klo 11-13 välisenä aikana arkisin.
Jos olisit ravintoloitsija, toivottaisit kaikki asiakkaat tervetulleeksi, etkä ampuisi itseäsi jalkaan häätämällä pois maksavia asiakkaita.