Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ihmeen asiaa noilla lastenvaunuja työntävillä naisilla on lounasravintolaan klo 11-12:30 välisenä aikana?

Vierailija
18.05.2026 |

Tuo aika on pyhitetty heille, jotka maksaa veroistaan sen äippylipakkauksen sisällön ja kaiken sen ajan kun olette poissa työpaikalta.ei kiitos, emme halua seurata imetystä tai kuunnella sitä meteliä.

Vähän nyt ymmärrystä ja tilanneälyä kehiin, naiset.

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimmillaan niitä mammoja tulee pareittain tai laumoittain. Sitten kokoonnutaan sikailemaan rääkyvien ja perselevien lapsien kanssa, kännykät tietysti mammojen räpylöissä myös.

Silloin sun pitää soittaa sun omalle mammalle, joka lohduttaa sua, kun sulle tulee paha mieli.

Vierailija
22/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ravintoloitsija niin kieltäisin lastenvaunut/rattaat ja eläkeläiset klo 11-13 välisenä aikana arkisin.

Useissa paikoissa eläkeläiset saa lounaan alennuksella kello 13-14 välillä, ei tarvitse kieltää eläkeläisiä kun ne on niin köyhiä että varmasti syövät alehintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi niiltä joku ylimääräinen maksu periä, kun vauvalle tuodaan omat eväät ravintolaan eikä osteta.

Vierailija
24/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamujulkisissa diggaan mammojen ilmeistä, kun bussin ovet aukeaa ja lastenvaunupaikat on jo täynnä. Ihania huokauksia!

Kun elämässä ei ole mitään oikeaa, mukavaa sisältöä, se etsitään sitten vaikka vieraille ihmisille sattuvista ikävistä asioista.

Ei se nyt sattumaa ole, vaan silkkaa tyhmyyttä lähteä ruuhka-aikaan vaunujen kanssa julkisiin sohlaamaan. Sitten tulee tyhmimmille "yllätyksenä". Huokaileekohan itselleen?

Vierailija
25/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin ravintoloitsija niin kieltäisin lastenvaunut/rattaat ja eläkeläiset klo 11-13 välisenä aikana arkisin.

Useissa paikoissa eläkeläiset saa lounaan alennuksella kello 13-14 välillä, ei tarvitse kieltää eläkeläisiä kun ne on niin köyhiä että varmasti syövät alehintaan.

Ongelma onkin siinä että iso osa eläkeläisistä on kaikkea muuta kuin köyhiä. Ei ne köyhät tule syömään edes alehintaan.

Vierailija
26/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan teistä valittajistahan ei ole koskaan ollut vauva eikä teidän äitinne ole hievahtanutkaan teidän kanssanne kotoa ensimmäisen elinvuotenne aikana. Teillä ei myöskään ole omia lapsia. Eikä tule. Luojan kiitos.

Veikkaat väärin. Olen ollut vauva, äitini on kyllä liikkunut paljonkin kanssani kodin ulkopuolella mutta ei ole käynyt lounasravintolassa  kanssani vauvana ollessani.

Vierailija
27/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi niiltä joku ylimääräinen maksu periä, kun vauvalle tuodaan omat eväät ravintolaan eikä osteta.

Monesti pienet lapset syövät ihan ilmaiseksi seisovassa pöydässä.

Vierailija
28/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan teistä valittajistahan ei ole koskaan ollut vauva eikä teidän äitinne ole hievahtanutkaan teidän kanssanne kotoa ensimmäisen elinvuotenne aikana. Teillä ei myöskään ole omia lapsia. Eikä tule. Luojan kiitos.

Veikkaat väärin. Olen ollut vauva, äitini on kyllä liikkunut paljonkin kanssani kodin ulkopuolella mutta ei ole käynyt lounasravintolassa  kanssani vauvana ollessani.

:D 

Tää on hassuin viesti, jonka olen lukenut tänään, kiitos nauruista. 

Vierailija
29/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että heillä on sellaista asiaa, että syövät lounasta.

Ja sitäkö ei sitten voi syödä kuin just ruuhkaisimpaan aikaan lounasravintolassa?

Vaikka voisikin niin ei ole mitään syytä tehdä niin. Sitä on varmasti kivointa syödä siihen aikaan, kun on itse tottunut syömään lounasta. Miksi kukaan söisi lounasta muuhun kuin lounasaikaan?

Vierailija
30/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen asian veikkasit väärin. Toivott. et ole noin aggressiivinen omille etkä vieraille lapsille.

Vierailija
31/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avustan työntämällä tyhjät vaunut tai rattaat välittömästi pihalle jos sellaisia ravintoloissa näen. Vievät tilaa maksavilta asiakkailta ja ovat myös tulipaloriski.

Vierailija
32/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että heillä on sellaista asiaa, että syövät lounasta.

Ja sitäkö ei sitten voi syödä kuin just ruuhkaisimpaan aikaan lounasravintolassa?

Eivätköhän ne kotiäidit syö sen lounaan siihen aikaan, kun on nälkä ja sopii muuhun aikatauluun. Toivotan sulle ihan valtavasti voimia tuohon vaikeaan tilanteeseen, että lounasravintolassa on joskus äitejä vauvoineen. On varmasti raskasta.

Vierailija
33/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse avustan työntämällä tyhjät vaunut tai rattaat välittömästi pihalle jos sellaisia ravintoloissa näen. Vievät tilaa maksavilta asiakkailta ja ovat myös tulipaloriski.

Ja siksi sulla onkin porttikielto niin moneen ravintolaan.

Vierailija
34/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu mitä vapaat kansalaiset ajallaan ja rahoillaan tekevät? Vie nais- ja äitiysvihasi muualle örkki.

Vierailija
35/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja anniskelualueelle ei saa tuoda omia juomia!

Vierailija
36/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättävät järjettömän sotkun taakseen ja tietysti vievät järjettömästi tilaa jättivaunuillaan. Mutta kun minä minä minä aikakausi. 

Ajankohdasta riippumatta tämä, mieletön sotku lattialle ja pöydälle jätetään, lapsen annetaan levitellä ja heitellä ruokaa. Hirveä huuto ja melu (tuleeko sitä kotona kuuroksi omalle huudolleen?) . Kun lapsi kasvaa vähänkin, se unohdetaan ja keskitytään ystävättäriin, ja puhelimeen, ja lapsi katsokoonipadilta kovalla äänellä Pipsa Possua ilman kuulokkeita tietysti.

Vierailija
37/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kiva, pitkä lounas kaveriperheen kanssa, joka oli saanut vauvan vähän aika sitten. Molemmilla on perheet ja kiireiset arjet, joten ajateltiin, että lounas mun läheisessä lounasravintolassa olisi kiva.

Vierailija
38/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltäisit maksavia asiakkaita saapumasta ravintolaasi? Hyvä konsepti, ravintolasi olisi varmasti hyvin tuottava.

Vierailija
39/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ennen kuullutkaan, että tyhjät lastenvaunut olisivat erityisen herkkiä syttymään tuleen itsestään.

Vierailija
40/101 |
18.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole ennen kuullutkaan, että tyhjät lastenvaunut olisivat erityisen herkkiä syttymään tuleen itsestään.

Lisäävät palokuormaa merkittävästi. Se on se riski. Googlaa palokuorma, jos et tiedä jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän